Hop til indhold
Jernsvinet

Køretimer for sex?

Recommended Posts

Må indrømme jeg synes det lyder usmageligt og mindes de mange gange jeg har set kørelærere nonchanlant siddende med hånden eller hele armen lagt om de unge kvindelige køreelevers ryglæn eller nakkestøtte - det synes jeg mærkeligt nok ikke at have set dem gøre hos de mandlige elever?

http://www.msn.com/da-dk/biler/bilnyt%20og%20trafiknyt/her-bliver-det-lovligt-at-betale-for-k%c3%b8retimer-med-sex/ar-BBnMgnr?ocid=spartandhp

Faktisk håber jeg, at kvinderne der får et sådant tilbud fra en kørelærer, straks fyrer vedkommende og skriver en anmeldelse med forløbet på en anmeldelsesside for kørelærere, så vedkommende hurtigt kan komme "out off business".

Det vil selvfølgelig være noget andet hvis vedkommende decideret annoncerer med at han tilbyder køretimer for sex - men mon ikke han så vil få et problem mht. at forskelsbehandle kunderne og give ældre kvinder flere køretimer pr. omgang sex end yngre? - eller hvordan med mænd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

eller hvordan med mænd?

Ja - Ok - jeg har så selv haft en yngre blond, slank og attraktiv kvindelig kørelærer, hvor jeg absolut ikke havde haft noget imod, om hun havde tilbudt, at vi havde kunnet ordne betalingen lidt alternativt :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa det er meget almindeligt at de unge piger "ligger/sutter" en køretime eller to af, typisk piger på S.U. der har overvurderet deres læringskurve, og skal betale for flere timer end lovpakken, og har svært ved at undvære shots på discoteket/bar om aftene, fordi de skulle have køretimer, det er pigerne der stiller forslaget, når kørelæreren vil afregne og sigern nej til at lade kunden skylde penge...nothing news...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

I gymnasiet var min gymnastiklærer samtidigt kørelærer, det var ingen hemmelighed, at nogle af pigerne knaldede sig til deres kørekort.

Han havde et bestemt sted, hvor de parkerede under seancen, det fandt nogle af gutterne ud af, og piftede en regnvejrsdag bilen, så både han og Dukkelise måtte gå slukørede ned til gymnasiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 21/12/2015 at 22:27:

Må indrømme jeg synes det lyder usmageligt og mindes de mange gange jeg har set kørelærere nonchanlant siddende med hånden eller hele armen lagt om de unge kvindelige køreelevers ryglæn eller nakkestøtte - det synes jeg mærkeligt nok ikke at have set dem gøre hos de mandlige elever?

http://www.msn.com/da-dk/biler/bilnyt%20og%20trafiknyt/her-bliver-det-lovligt-at-betale-for-k%c3%b8retimer-med-sex/ar-BBnMgnr?ocid=spartandhp

Faktisk håber jeg, at kvinderne der får et sådant tilbud fra en kørelærer, straks fyrer vedkommende og skriver en anmeldelse med forløbet på en anmeldelsesside for kørelærere, så vedkommende hurtigt kan komme "out off business".

Det vil selvfølgelig være noget andet hvis vedkommende decideret annoncerer med at han tilbyder køretimer for sex - men mon ikke han så vil få et problem mht. at forskelsbehandle kunderne og give ældre kvinder flere køretimer pr. omgang sex end yngre? - eller hvordan med mænd?

Kære Jernsvinet:)

- aaah - fornemmer jeg en lille misundelse fra din side :mrgreen:  - -  hvorfor ikke bare sælge din trailer og re-investere i en passende kørelære bil;)  - -  så skal du se, -  så falder der sgu nok nogle slaw ungpige fisser :wub:  af sådan helt af sig selv når du kommer igang.

Så er der lige det der med din kone ...........................

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 59 minutter siden:

Så er der lige det der med din kone ...........................

Mange hilsner

Nyder livet

Efter adskillige indlæg fra Jernsvinet, er det vist ikke noget problem, konen væmmes han jo ved i forvejen, så hun er jo også kun en klods om benet..

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...