Hop til indhold
Bukkake

Tatovering mega turn off

Recommended Posts

Mizz Skov skrev, den 24/12/2015 at 13:28:

 Tænker at det er en fin ide at have en plan ang. sin kropsudsmykning, så kan det sagtens tænde mig... uhm..

Husk at includere

at du kan være/blive allergisk over for de anvendte farver trods "garantier".

at farverne smatter ud. Tænk på hvad du har set af gamle tatoveringer på ældre personer.

at din og andres mode skifter. Vil du i dag bo som dine forældre/besteforældre?

at sætte penge af til at få "udsmykningen" fjernet.

 

Ja, jeg er en sur gammel mand, der ikke synes om tatoveringer.

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De skal godt nok være både meget små og meget diskrete for at de ikke skal være turn-off.  :wink:

Men som flere skriver, så er det jo en smags sag, ligesom alle andre tilvalg/fravalg i denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg personligt har en del tatoveringer over hele kroppen og jeg elsket dem og syns det er mega fedt, men men de høre mænd til, og skal absolut ikke side på en kvinde. der er ikke noget værre end en super smuk kvinde med tatoveringer, det er sgu for meget trucker bitch over det og specielt nu om stunder hvor 18 årige piger starter med en drage på halsen, en rose på hånden eller noget i den stil!! 

Så for mig er det turn off med stort T

Mvh El Pipo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Pipo Gigante skrev, den 2015-12-26 at 17:27:

Jeg personligt har en del tatoveringer over hele kroppen og jeg elsket dem og syns det er mega fedt, men men de høre mænd til, og skal absolut ikke side på en kvinde. der er ikke noget værre end en super smuk kvinde med tatoveringer, det er sgu for meget trucker bitch over det og specielt nu om stunder hvor 18 årige piger starter med en drage på halsen, en rose på hånden eller noget i den stil!! 

Så for mig er det turn off med stort T

Mvh El Pipo

 

Der er vel også en del trucker over mænd med tatoveringer??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jojo...en fri verden, men mon ikke om ca 20 år, eller inden der er en del der fortryder deres handling,.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 timer siden:

Tja dem har jeg ikke noget imod, de kan faktisk godt være smukke. men et problem hvis tatoveringerne er mere spændende end selve pigen

Sådan prøver piger og mænd desværre ofte at kompensere - jo mindre hjerne - jo større tatoveringer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den ‎30‎-‎06‎-‎2017 at 22:03:

 

Man kan også bare gøre det enkelt så pigerne ved hvad det drejer sig om:

 

16556-_qPMGv4QNnJolXocuLN2Lg.jpg

 

Det var grangiveligt et tabt væddemål, der gav tatoveringen..

 

https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/25509012

der findes god humor, klog humor, intelligent humor, dum humor, plat humor, under bæltestedshumor.

også er der bare noget der bare er utroligt dumt. det er så dumt at man end ikke kan betegne det som humor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hahaha Fordomme lever da i bedste velgående herinde - sjovt nok det sted i DK hvor der burde være allermindst af den slags......fordomme altså....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Hahaha Fordomme lever da i bedste velgående herinde - sjovt nok det sted i DK hvor der burde være allermindst af den slags......fordomme altså....

 

Får mindre og mindre imod tatoveringer, men ligesom bryster så skal man sku få dem lavet ordenligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 timer siden:

Hahaha Fordomme lever da i bedste velgående herinde - sjovt nok det sted i DK hvor der burde være allermindst af den slags......fordomme altså....

 

Jeg vil nu tro der gennemsnitligt er hyppigere stereotype fordomme i en gruppe anonyme prostitutionskunder end blandt befolkningen bredt. Hvorfor skulle der være færre?

 

Netop anonymiteten gør at folk frisere udtrykker deres fordomme.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 11 timer siden:

 

også er der bare noget der bare er utroligt dumt. 

I hvert fald taler alt for, at der nok er færre der faktisk vil følge tatoveringens opfordring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

I hvert fald taler alt for, at der nok er færre der faktisk vil følge tatoveringens opfordring.

Ja, det kan også blive for vulgært. Jeg ved ikke, hvad man ville tænke i svømmehallens omklædningsrum eller sauna.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bebop skrev, Lige nu:

Jeg vil nu tro der gennemsnitligt er hyppigere stereotype fordomme i en gruppe anonyme prostitutionskunder end blandt befolkningen bredt. Hvorfor skulle der være færre?

Fordi at Prostitutions kunder netop selv er bange for folks fordomme over mod sex købere....men de er dæleme ikke kede af selv at sætte kvinder med tattos i en grim og kedelig bås.

Tattoveringer er en måde et menneske ( mand eller kvinde ) vælger at udtrykke, hvem de er via blæk,kunst....kald det hvad i vil.... det er virkeligt fordomsfuldt at mene at man så ligner en Trucker....sjovt nok ikke en sømand ( som jo var dem som startede med det)...... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Fordi at Prostitutions kunder netop selv er bange for folks fordomme over mod sex købere....

Ja, tyv tror hvermand stjæler ... Når man selv nærer stærke fordomme, er man mere bange for andres. Dermed ikke sagt, at alle der skjuler sig her selv nærer stærke fordomme, for prostitution er stærkt tabuiseret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 timer siden:

Hahaha Fordomme lever da i bedste velgående herinde - sjovt nok det sted i DK hvor der burde være allermindst af den slags......fordomme altså....

 

Netop, og én af de fordomme består i at pådutte folk, der er uenige med én selv, at det er p.g.a fordomme, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Onslow skrev, for 26 minutter siden:

Netop, og én af de fordomme består i at pådutte folk, der er uenige med én selv, at det er p.g.a fordomme, ikke?

Er det ikke en lille smule ordkløveri? 

Jeg har tattovringer og er ærlig talt ikke super begejstret i at blive sat i en bås hvor jeg faktisk passer sløjt ind i. Jeg husker en mand herinde som var noget fortørnet over at der var piger som ikke ville tage imod ham som gæst fordi at han var meget tatoveret......da var ikke et øje tørt over hvor fordomsfulde mændene herinde syntes at pigerne var.

Kropsudsmykning er en smags sag....nogle kan lide det - andre kan ikke. Der er piger til alle.....og gæster til de fleste. Jeg er SÅ meget mere end hvad mænds fordomme mod tatoverede kvinder er......lidt lige som du vel er så meget mere end kun en mand som ikke er vild med muslimer.....

Jeg mener faktisk oprigtigt at man selvfølgelig som gæst må have alle de præferencer for hvem man vil købe sex hos. Det er jeres penge - i bestemmer suverænt hvad i vil bruge dem på. Men at sætte tatoverede kvinder i en bås som 'truckere osv' er virkeligt sørgeligt gammeldags..... come on....det er 2017 ikke 1950.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 31 minutter siden:

Er det ikke en lille smule ordkløveri? 

Jeg har tattovringer og er ærlig talt ikke super begejstret i at blive sat i en bås hvor jeg faktisk passer sløjt ind i. Jeg husker en mand herinde som var noget fortørnet over at der var piger som ikke ville tage imod ham som gæst fordi at han var meget tatoveret......da var ikke et øje tørt over hvor fordomsfulde mændene herinde syntes at pigerne var.

Kropsudsmykning er en smags sag....nogle kan lide det - andre kan ikke. Der er piger til alle.....og gæster til de fleste. Jeg er SÅ meget mere end hvad mænds fordomme mod tatoverede kvinder er......lidt lige som du vel er så meget mere end kun en mand som ikke er vild med muslimer.....

Jeg mener faktisk oprigtigt at man selvfølgelig som gæst må have alle de præferencer for hvem man vil købe sex hos. Det er jeres penge - i bestemmer suverænt hvad i vil bruge dem på. Men at sætte tatoverede kvinder i en bås som 'truckere osv' er virkeligt sørgeligt gammeldags..... come on....det er 2017 ikke 1950.....

;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 34 minutter siden:

Er det ikke en lille smule ordkløveri? 

Jeg har tattovringer og er ærlig talt ikke super begejstret i at blive sat i en bås hvor jeg faktisk passer sløjt ind i. Jeg husker en mand herinde som var noget fortørnet over at der var piger som ikke ville tage imod ham som gæst fordi at han var meget tatoveret......da var ikke et øje tørt over hvor fordomsfulde mændene herinde syntes at pigerne var.

Kropsudsmykning er en smags sag....nogle kan lide det - andre kan ikke. Der er piger til alle.....og gæster til de fleste. Jeg er SÅ meget mere end hvad mænds fordomme mod tatoverede kvinder er......lidt lige som du vel er så meget mere end kun en mand som ikke er vild med muslimer.....

Jeg mener faktisk oprigtigt at man selvfølgelig som gæst må have alle de præferencer for hvem man vil købe sex hos. Det er jeres penge - i bestemmer suverænt hvad i vil bruge dem på. Men at sætte tatoverede kvinder i en bås som 'truckere osv' er virkeligt sørgeligt gammeldags..... come on....det er 2017 ikke 1950.....

Jeg kan i hvert fald godt lide dine flotte tattooveringer ;) men de sidder jo også på en smuk kvinde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

Er det ikke en lille smule ordkløveri? 

Jeg har tattovringer og er ærlig talt ikke super begejstret i at blive sat i en bås hvor jeg faktisk passer sløjt ind i. Jeg husker en mand herinde som var noget fortørnet over at der var piger som ikke ville tage imod ham som gæst fordi at han var meget tatoveret......da var ikke et øje tørt over hvor fordomsfulde mændene herinde syntes at pigerne var.

Kropsudsmykning er en smags sag....nogle kan lide det - andre kan ikke. Der er piger til alle.....og gæster til de fleste. Jeg er SÅ meget mere end hvad mænds fordomme mod tatoverede kvinder er......lidt lige som du vel er så meget mere end kun en mand som ikke er vild med muslimer.....

Jeg mener faktisk oprigtigt at man selvfølgelig som gæst må have alle de præferencer for hvem man vil købe sex hos. Det er jeres penge - i bestemmer suverænt hvad i vil bruge dem på. Men at sætte tatoverede kvinder i en bås som 'truckere osv' er virkeligt sørgeligt gammeldags..... come on....det er 2017 ikke 1950.....

Nu kan det, du så flot kalder fordomme jo også være erfaringer, men bortset derfra ønsker jeg ikke at generalisere, selv om det er forbandet svært at lade være - ja på grund af et langt livs erfaringer. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det dejligt vi er forskellige.

Tatoveringer og piercinger tænder mig især hvis de sidder frække steder. Jeg opsøger gerne piger med Tatoveringer og Piercinger.

Anbefalinger modtages gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 46 minutter siden:

Hvor er det dejligt vi er forskellige.

Tatoveringer og piercinger tænder mig især hvis de sidder frække steder.

Billedresultat for eat pussy tattooBilledresultat for eat pussy tattooibu_muda_hamil_bugi-1586037087.jpg

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen kan bære tatoveringer .. andre kan ikke.
Jeg har for nyligt haft den lækreste oplevelse med en frækkert, som var tusset over - jeg gætter 60% af kroppen. Hun var så hot, fordi hendes personlighed spillede fint op med kunstværket ;-)  I andre situationer er det bare malplaceret, fordi motiv, placering og helhed bare råber: "Jeg var fuld og pegede på sommerfuglemotiv nr. 18 på tavlen"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...