Hop til indhold
Bukkake

Tatovering mega turn off

Recommended Posts

troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Hvad filen er hentehår? 

 

En delvist skaller som rær håret henover det skallede, så det ikke ses så meget. Heldigvis ikke mit problem.

Maii Love skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes også mænd med hentehår, for meget forhud, overskæg, huller i ørerne, for lange øjenbryn, hår i ørerne, bussemænd, lange negle på tæerne og og og og og og...... er turn off...

Til gengæld synes jeg det er skønt med plads til forskelligheder :) 

Lighten up og tag en anden pige ;) Der er heldigvis masser at vælge mellem.

Jeg er meget enig at der skal være plads til forskelligheder. Personen er vigtigere end tatoveringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

hvad laver du så i denne branche...burp, heldigvis er der piger der gør det for at de kan lide det ;-)

Jeg beklager at ironien ikke skinner tydeligt igennem - man skulle nok være vidne til mit skæve smil, da jeg skrev det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Maii Love skrev, for 7 minutter siden:

Donald Trump er et udmærket eksempel ;) 

Tak for svaret Maii Love :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, for 9 minutter siden:

hvad laver du så i denne branche...burp, heldigvis er der piger der gør det for at de kan lide det ;-)

Må glædespiger nu ikke give udtryk for deres personlige holdning? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
migmanden skrev, for 4 minutter siden:

En delvist skaller som rær håret henover det skallede, så det ikke ses så meget. Heldigvis ikke mit problem.

Jeg er meget enig at der skal være plads til forskelligheder. Personen er vigtigere end tatoveringen.

nu drejer det sig jo ikke om personen, men om udsmykningen i dette tilfælde tusser...nogle piger piger frabeder sig kunder med et stort skæg, fair nok :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
troldmanden skrev, for 1 minut siden:

Må glædespiger nu ikke give udtryk for deres personlige holdning? ;) 

jooo da selvfølgelig må de det hvem siger andet....hvis alle gjorde det så var det nok temmelig lettere for os kunder at forholde sig til det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, 1 time siden:

nu drejer det sig jo ikke om personen, men om udsmykningen i dette tilfælde tusser...nogle piger piger frabeder sig kunder med et stort skæg, fair nok :-)

På samme måde har jeg også fravalgt mange. Andre fravælger andre. Hvis man fravælger på grund af "tusser" ja så er udvalget nok noget begrænset, men held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker når pigerne er helt nøgne. Store tatoveringer kan næsten virke som en påklædning, man ikke kan tage af. Lidt ærgerligt men bestemt ikke no-go. Intim-pircinger derimod, er derimod ikke lige noget for mig. Men de kan jo til gengæld fjernes ;0)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som med så meget andet her i livet: "Alt med måde". 

 

Jeg har det egentlig på nøjagtigt samme måde med tatoveringer som med piercinger. En lille, feminin af slagsen, der understreger kvindens egen skønhed, er bare skønt. 

Et hav af forskellige tatoveringer i varierende grader af forfald og udgnattethed og/eller mange piercinger er derimod bare ikke mig. 

 

..og intimpiercinger: Absolut no go!!

Glat eller "naturligt buskads" er begge fint for mig. Bare ikke metal dernede...:-) 

Heldigvis er det noget, de fleste GP skriver i deres annoncer - hvilket er absolut god stil, når det nu tænder nogle helt vildt og aftænder andre ligeså vildt. 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 11 timer siden:

Bebop, hvilket rollespil kan involvere en amagernummerplade, eller som det hedder på tysk, "Arschgewei"?

Fantasirollespil - altså noget der kører inden i mit hoved. Mulighederne er mange - fx er hun rockertøs og enten får hun ikke nok, og så må jeg jo hjælpe, eller hun truer mig til at kneppe hende, fordi hun er umættelig. Eller hun manglede penge til solariet på Amagerbrogade og spurgte mig om jeg kunne låne hende ... Osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes også mænd med ... for meget forhud,

Alle de andre ting er valg af personlig stil, ligesom tatoveringer. Men ikke den der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Alle de andre ting er valg af personlig stil, ligesom tatoveringer. Men ikke den der.

Jeg kan sagtens pynte videre og sige ingen forhud, for stram forhud, store næser, små næser... Flere?

Som skrevet tidligere var det for sjov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan sagtens pynte videre og sige ingen forhud, for stram forhud, store næser, små næser... Flere?

Som skrevet tidligere var det for sjov.

Ja, men det "sjove" var behersket når du blander stilvalg sammen med fysiognomi. Jeg synes også det er nederen at læse om, hvis folk ikke synes om en piges udseende. Det er mobning over noget de ikke kan lave om uden helbredsrisiko. Men når det bare er deres stil, synes jeg der er friere spillerum.

Men o.k. har man først ladet sig tatovere er det ikke så let eller ufarligt at lave om. Så måske har du alligevel ret i at kritisere oplægget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, den 20. december 2015 at 08:25:

Når jeg ser blot den mindste tatovering på en pige løber jeg skrigende bort. Det har samme effekt på mig, som spedalske havde på folk i middelalderen. 

Vil gerne høre om andre har det som mig? Tænker hvis mange mænd har samme mening som mig, må pigerne, måske uden at vide det selv, skræmme en masse kunder væk. Sandheden er jo ilde hørt, så man går jo ikke hen til en tatoveret pige og siger at man synes hun har ødelagt hendes krop og det sender en masse dårlige signaler.

Kald mig bare en masse skældsord og utolerant, gammeldags osv, men det er bare sådan jeg anskuer verden. 

 

 

Og sådan er vi så forskellige. Jeg synes tattoveringer er mega sexede, især hvis kvinden har de vildeste motherrocker tattoos op og ned af armene.

hvis hun derimod har sommerfugler og "Carpe Diem" tattoos synes jeg bare hun har generelt dårlig smag.

Men fint du løber væk fra den tattoverede kvinde - så får jeg hende for mig selv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 20 timer siden:

Eller hun manglede penge til solariet på Amagerbrogade og spurgte mig om jeg kunne låne hende ... Osv.

Ja ok, den havde jeg ikke tænkt på, men nye fantasier er altid velkomne.

Jeg har faktisk aldrig knaldet nogen i et solarie - det har der ellers visse tilbud om i tidens løb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt kan jeg godt lide tatoveringer, både mine egne og pigernes. Mine præferencer i dette game er jo også pse og "amagerpige" oplevelsen - så det hænger ligesom sammen.

Ifht pigernes præferencer, så betyder det ikke så meget for mig om hun reelt tænder på mig, så lang tid at hun er prof nok til at overbevise mig;) Har fuld respekt for at nogle piger frabeder sig overvægtige, overtatoverede, for gamle/unge eller ikke-skandinaviske kunder - hører man under de kategorier er der masser af piger der glædeligt tager imod jeres penge. Jeg synes faktisk det er rart når pigerne er ærlige herinde, det er fedt at høre deres/jeres side af sagen udover annoncerne og pillowtalk. Sådan som jeg ser det er der en vis grad af selvbedrag i kunders udsagn hvis man reelt forventer at en ung smuk pige tænder på en gammel tyk herre? I kan jo prøve at vende den om de herrer:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bukkake skrev, den 20/12/2015 at 08:25:

Når jeg ser blot den mindste tatovering på en pige løber jeg skrigende bort. Det har samme effekt på mig, som spedalske havde på folk i middelalderen. 

Vil gerne høre om andre har det som mig? Tænker hvis mange mænd har samme mening som mig, må pigerne, måske uden at vide det selv, skræmme en masse kunder væk. Sandheden er jo ilde hørt, så man går jo ikke hen til en tatoveret pige og siger at man synes hun har ødelagt hendes krop og det sender en masse dårlige signaler.

Kald mig bare en masse skældsord og utolerant, gammeldags osv, men det er bare sådan jeg anskuer verden. 

 

 

 

Bukkake skrev, den 20/12/2015 at 08:25:

Når jeg ser blot den mindste tatovering på en pige løber jeg skrigende bort. Det har samme effekt på mig, som spedalske havde på folk i middelalderen. 

Vil gerne høre om andre har det som mig? Tænker hvis mange mænd har samme mening som mig, må pigerne, måske uden at vide det selv, skræmme en masse kunder væk. Sandheden er jo ilde hørt, så man går jo ikke hen til en tatoveret pige og siger at man synes hun har ødelagt hendes krop og det sender en masse dårlige signaler.

Kald mig bare en masse skældsord og utolerant, gammeldags osv, men det er bare sådan jeg anskuer verden. 

 

 

Vil lever i 2015 og ikke i 1980, det er da mega frækt med tusser på Qvinder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 2 timer siden:

 

Vil lever i 2015 og ikke i 1980, det er da mega frækt med tusser på Qvinder ;-)

Skal være en virkelig - virkelig - lækker kvinde, hvis hun bærer "røvgeviret" og skal tiltrække mig - helt uanset årstal  ;-) 

Men smag og behag....

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... af og til kan jeg føle mig helt udenfor, smiler. fordi jeg ikke har en eneste tatovering og heller ikke får det. Synes klart, at tatoveringer kan være smukke, velplacerede og veludførte kropsudsmykninger, men må samtidig indrømme, at meget af det, som man ser ikke rigtig giver nogen mening og virker lidt tilfældigt og ufærdigt. Tænker at det er en fin ide at have en plan ang. sin kropsudsmykning, så kan det sagtens tænde mig... uhm..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes tit at det kan pynte på en kvinde krop, så længe det Ikke er begge arme og ryggen osv.. Jeg har selv lidt her og der, så jeg er fan :)! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes tatoveringer er noget af det frækkeste. Sådan en rigtig flot pige med en fejlig stram krop fyldt med tatoveringer er simpelthen det bedste. Jeg syntes der er for få af dem. :D

Så det må jo som alt andet, være smag og behag.

God jul!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...