Hop til indhold
Bukkake

Tatovering mega turn off

Recommended Posts

Når jeg ser blot den mindste tatovering på en pige løber jeg skrigende bort. Det har samme effekt på mig, som spedalske havde på folk i middelalderen. 

Vil gerne høre om andre har det som mig? Tænker hvis mange mænd har samme mening som mig, må pigerne, måske uden at vide det selv, skræmme en masse kunder væk. Sandheden er jo ilde hørt, så man går jo ikke hen til en tatoveret pige og siger at man synes hun har ødelagt hendes krop og det sender en masse dårlige signaler.

Kald mig bare en masse skældsord og utolerant, gammeldags osv, men det er bare sådan jeg anskuer verden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ikke helt alene i verden.

Jeg kan såmænd godt leve med en lille diskret tatovering, men jeg går bevidst uden om de piger hvor jeg kan se store tatoo´s på billederne.

Synes selv jeg er meget tolerant, men jeg synes bare tatoveringer skæmmer mere end at se pænt ud.

Men sådan er vi heldigvis så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Som udgangspunkt er jeg heller ikke til store tatoos, men har intet imod små diskrete tatoveringer.

Men ingen regel uden undtagelse: Nogle piger kan godt bære store flotte tatoveringer, se eksempelvis smukke Isabel med de mange tatoos !

Hende ville jeg gerne lave en foto session med !

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 13 minutter siden:

Som udgangspunkt er jeg heller ikke til store tatoos, men har intet imod små diskrete tatoveringer.

Men ingen regel uden undtagelse: Nogle piger kan godt bære store flotte tatoveringer, se eksempelvis smukke Isabel med de mange tatoos !

Jeg besøger nogle enkelte piger, som har store tattoes, men anbragt så de ikke virker skæmmende eller påtaget, men kender så en pige med en stor blålig plamage midt på låret, der lige får mig til at synke en gang - det er ligesom om hun har tænkt: "So ein Ding muss ich auch haben" - og så skulle den selvfølgelig anbringes, hvor den var mest synlig - og det er vel det det drejer sig om: velanbragte og gode tatoveringer kan være smagfulde, men har man ligesom ikke en plan eller er usikker, så kan man jo altid vælge om, sålænge nålen ikke er sat - men ellers er der efterhånden vist flere penge i at fjerne tatoveringer end at lave dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget forskel på tush'er, nogle er meget pikante og feminine og de skræmmer bestemt ikke mig, men der er bestemt mange tatoveringer og tatoverede motiver der virker intimiderende. Blødende kranier, blodige daggerter, intimiderende statements osv.  får mig til at tænke på om ikke den ellers så dejlige piges indtægt bidrager til rygmærke-kærestens store Harley og øvrige livsførelse. 

I Berlin har jeg dyrket oralsex med en pige der havde tatoveret en brølende tiger dernede, jeg kiggede den dybt i øjnene og stak tungen ind i dens gab for at slikke hende - det var ehhhe :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 51 minutter siden:

...Blødende kranier, blodige daggerter, intimiderende statements osv.  får mig til at tænke på om ikke den ellers så dejlige piges indtægt bidrager til rygmærke-kærestens store Harley og øvrige livsførelse. 

Enig :wacko:

For mig er enhver tatto på og i nærheden af brysterne grimt, distraherende og komplet turnoff (f.eks. Rihanna). Hvorfor ødelægge noget som allerede er perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke noget imod det, men det kan blive for meget. 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er der mange ting der spiller ind, men jeg er generelt ikke tilhænger af tatoveringer.

Mange små tatoveringer kan være lige så slemt som en stor tatovering, da det nemt kan komme til at se lidt rodet ud ... Tatoveringer i ansigt og på hænder er et komplet turn off - det signalerer for meget socialklasse 5. Det samme gør store tatoveringer henover brystet. Det virker bare klamt og vulgært. Det bliver absolut ikke bedre hvis det er tatoveringer med "vise ord" - det leder bare tanken hen på den nylige undersøgelse der påviste en sammenhæng mellem lav intelligens og folk der ofte poster disse "vise ord" på Facebook og andre sociale medier ...
Tatoverede øjenbryn er sgu også gustne. Jeg har endnu ikke set nogle der kunne måle sig med den ægte vare ...

Store tatoveringer på ryg, arme eller lår virker heller ikke specielt feminint på mig. Bevares, selve tatoveringen kan være rigtig flot, men nej, det er sgu bare ikke specielt feminint.

Jeg er så heller ikke tilhænger af piercinger i hele fjæset eller de der hæslige stretches til ørerne - det er jo bare direkte klamt med kvinder der har huller i øret man kan stikke en finger igennem. Store kunstige plastikpatter er sgu også et turn off. I det hele taget foretrækker jeg pigerne så naturligt som muligt - dog gerne med adgangsvejen til "fordøren" ryddet for "buskads" :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, for 4 timer siden:

Når jeg ser blot den mindste tatovering på en pige løber jeg skrigende bort. Det har samme effekt på mig, som spedalske havde på folk i middelalderen. 

Vil gerne høre om andre har det som mig? Tænker hvis mange mænd har samme mening som mig, må pigerne, måske uden at vide det selv, skræmme en masse kunder væk. Sandheden er jo ilde hørt, så man går jo ikke hen til en tatoveret pige og siger at man synes hun har ødelagt hendes krop og det sender en masse dårlige signaler.

Kald mig bare en masse skældsord og utolerant, gammeldags osv, men det er bare sådan jeg anskuer verden. 

 

 

Der var en pige på sugardaters med leopardpletter i ansigtet - hende kontaktede jeg ikke :)

Ellers kommer det helt an på hvor heldigt resultatet er faldet ud, om det er et turn off eller ej. Men decideret turn on er det sjældent. Har dog mødt et par stykker - også inden for købegenren, der havde meget charmerende eksemplarer af beherskede og æstetisk gennemtænkte tegninger. Det fungerede godt. Men fx Amagernummerplader fungerer ikke for mig, medmindre jeg kan køre en eller anden rollespilsfantasi af inde i hovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

en lille sød tus kan virke feminin...men overmalet med bodegatusser er en rodet landhandel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alt med måde, men seriøst, er der nogen der siger nej tak, til et slag fisse, hvis der skulle være en tattoo for meget, ikke mig.

 

Var det ikke Erik Clausen, der sagde noget i retning af: "en tatovering af en lille sommerfugl, på røven af en ung pige, er da charmerende, problemet kommer mange år senere når den er på størrelse med et vejskilt."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er mit indtryk at jo ældre manden er, jo større chance for at han ikke er til tatoveringer. Måske det ikke var pigens primære formål med at få tatoveringen at hun skal virke tiltalende på en mand på 60?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig.

Tatoveringer og endnu værre piercinger er total turn off.

Jeg synes klinikkerne burde være mere præcise i beskrivelsen af disse former for kropsudsmykninger, det vil kunne reducere antallet af forgæves besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt tænde på tatoveringer, har tit valgt piger på FKK-klubber med flotte dekorationer. Så kan man også snakke lidt med dem om, hvad de betyder hvis det er en tekst, i stedet for at snakke om vejret.

Bebop skrev, for 2 timer siden:

Men fx Amagernummerplader fungerer ikke for mig, medmindre jeg kan køre en eller anden rollespilsfantasi af inde i hovedet.

Bebop, hvilket rollespil kan involvere en amagernummerplade, eller som det hedder på tysk, "Arschgewei"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må nok tilslutte mig holdet med tatoo´s osv, tag fx den super frække Amalie prinsessen, hun har både store tatoos og plastik patter og en lille piercing men en tur med hende er tur i himlen HVER GANG :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nogen skriver i tråden så er en stor sort klat ikke så pænt.

Men en god feminin tatovering er da fint :) det er vel lige som andet feminint udsmykning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har skrevet tidligere i en lignende tråd:

Er det pigen, man vil hygge med?

Eller: Er det kropsudsmykningen, man vil hygge med?

Ellers kan man da gå sin vej!

Eller undlade at besøge GP'en, hvis profil billeder viser kunst!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Buzz Light skrev, for 34 minutter siden:

Jeg syntes I lyder som nogle gamle nisser. Piger med tusser er svedigt!

Jeg kaster håndtegn i din retning. Du har fortjent en omgang street credit!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke vild med tatoveringer, selv om de fleste af mine yngre kvindelige kollegaer har dem. Skal det være skal det være gennemført og med en vis stil. Det er ikke spørgsmålet om de er store eller små men kvaliteten i tegningen. Man ser alt for mange med en masse forskellige dekorationer, som er sat på tilfældige steder hvor der har være plads.

Dog er stilen med årene blevet bedre. jeg havde en soldaterkammerat, som havde armene fyldt med nøgne damer, kors, tekster som mor, og knive som skulle forestille at være sat fast på huden.

Jeg vil ikke vælge til og fra på grund af tatoveringer, selv om det sjældent er pænt. Det er jo resten af pigen og hendes præstation som er det væsentligste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg synes også mænd med hentehår, for meget forhud, overskæg, huller i ørerne, for lange øjenbryn, hår i ørerne, bussemænd, lange negle på tæerne og og og og og og...... er turn off...

Til gengæld synes jeg det er skønt med plads til forskelligheder :) 

Lighten up og tag en anden pige ;) Der er heldigvis masser at vælge mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Maii Love skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes også mænd med hentehår, for meget forhud, overskæg, huller i ørerne, for lange øjenbryn, hår i ørerne, bussemænd, lange negle på tæerne og og og og og og...... er turn off...

Til gengæld synes jeg det er skønt med plads til forskelligheder :) 

Lighten up og tag en anden pige ;) Der er heldigvis masser at vælge mellem.

hvad laver du så i denne branche...burp, heldigvis er der piger der gør det for at de kan lide det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
troldmanden skrev, for 3 minutter siden:

Hvad filen er hentehår? 

 

Donald Trump er et udmærket eksempel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...