Gæst Skrevet 18. December, 2015 Jeg er så romantisk, jeg ønsker mig en "vielsesring", Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. December, 2015 Jeg ønsker mig: Den store - HELT store lottogevinst. At dem jeg ikke bryder mig måtte få 10 cm korte arme og massiv kløe i røven. At dem der ikke holder til højre på motorvejen punkterer på alle fire hjul. At solen skinner fra april til oktober. At genboens hund ville skide på deres gulvtæppe i stedet for evig og altid i min indkørsel. At mobilen aldrig løber tør for strøm. En milliard-million i lønforhøjelse (oven i den store - HELT store lottogevinst) Julemandens Naughty Girl liste. Og så at alle herinde på EG måtte få en rigtig god jul, og at bare ét af deres ønsker vil gå i opfyldelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Jeg har hørt rygter om at julemanden, har hende her med til alle på EG, som har været artige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 18. December, 2015 Jazz skrev, for 2 minutter siden: Jeg har hørt rygter om at julemanden, har hende her med til alle på EG, som har været artige. and all that jazzz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Jizzzzzzz, mener du vel. Din Avatar, Lou Reed?? eller??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. December, 2015 lottogevinst, fordobling af olieprisen halvering af skatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 19. December, 2015 Jazz skrev, for 15 timer siden: Så så, nu ikke så mave-sur, man kan også ønske ting, der ikke koster noget, såsom, varmere vejr, lavere skat, snevejr, en knapt så dysfunktionel regering, etc etc Tyv tror hver mand stjæler! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 19. December, 2015 Jag har en kär vän jag inte träffar så ofta, vi bor i var sitt hörn av Europa. Min vän har lärt mig allt jag kan om min hobby, och min hobby ger mig framgångar i mitt sociala liv. Till jul önskar jag min att min vän återfår den harmoni och lycka som tidigare rådde i hans äktenskap, och att han, hans fru, och deras barn får ett bra år 2016 med glädje, kärlek och god hälsa. Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 At min søn får en dejlig jul. Dét er mit juleønske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 19. December, 2015 Bear skrev, for 16 timer siden: Nej, jeg mener at Danmark skal tage ordentligt imod mennesker der er flygtet fra et af de ondeste regimer verden har set i nyere tid, istedet for blot at antage at de er asyl- eller velfærds- shoppere. Men mit ønske har nok desværre ikke de store udsigter til at gå i opfyldelse foreløbig Hvad med et kompromis - at de får lov til at tage til Sverige? Det jo der de fleste vil hen, hvilket er fair nok. Og det da vigtigt, at respektere deres ønske nu da de er flygtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnieT 151 Skrevet 19. December, 2015 Jazz skrev, for 19 timer siden: Jizzzzzzz, mener du vel. Din Avatar, Lou Reed?? eller??? Min avatar er Bette Midler - Sophie Tucker Re All that Jazz: https://www.youtube.com/watch?v=BPFKMco8AL0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 ErnieT skrev, for 35 minutter siden: Min avatar er Bette Midler - Sophie Tucker Re All that Jazz: https://www.youtube.com/watch?v=BPFKMco8AL0 Jeg "google imagede" din avatar, som faktisk returnerede med BM, men min ubevidste side, forbandt det med et Lou Reed billede, guderne må vide hvorfor, lidt tung at danse med, er man vel. https://www.youtube.com/watch?v=BPFKMco8AL0 MUMS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 19. December, 2015 Vildmand skrev, for 8 timer siden: Tyv tror hver mand stjæler! . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 19. December, 2015 Jazz skrev, for 23 timer siden: Så så, nu ikke så mave-sur, man kan også ønske ting, der ikke koster noget, såsom, varmere vejr, lavere skat, snevejr, en knapt så dysfunktionel regering, etc etc Man kunne også ønske koldere vejr, her tænker jeg på klimaet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Gungner skrev, for 3 minutter siden: Man kunne også ønske koldere vejr, her tænker jeg på klimaet. Jeg reflekterede mere over, at med det skatte-tryk vi har, burde der være 30 grader året, rundt og gratis fadøl ad libitum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 19. December, 2015 Jeg ønsker mig at Eva Kjer falder i gyllebeholderen hjemme på grisefabrikken og først dukker op til forår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 19. December, 2015 Gungner skrev, for 28 minutter siden: Jeg ønsker mig at Eva Kjer falder i gyllebeholderen hjemme på grisefabrikken og først dukker op til forår. Det var et fromt ønske, du er da en nøjsom mand, må jeg sige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2015 Gungner skrev, for 44 minutter siden: Jeg ønsker mig at Eva Kjer falder i gyllebeholderen hjemme på grisefabrikken og først dukker op til forår. Eva er en blandt flere ministre der får besøg af jule-manden i år............... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vixdk Skrevet 20. December, 2015 Jeg ønsker mig penge, tabe mig 20 kilo, markerede mavemuskler, længere hår, nogle mindre kirurgiske indgreb og at min kones gave snart når den lange vej igennem postvæsenets kringelkroge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. December, 2015 Sådan en frækkert står på min ønskeliste... Så ville jeg være den lykkeligste pige i verden <3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. December, 2015 Maii Love skrev, for 10 minutter siden: Sådan en frækkert står på min ønskeliste... Så ville jeg være den lykkeligste pige i verden <3 Maserati Alfieri Hvis du får dén i julegave, så vil jeg give mit højre løg for at få en tur...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 20. December, 2015 Butch skrev, 1 time siden: Maserati Alfieri Hvis du får dén i julegave, så vil jeg give mit højre løg for at få en tur...... Behold du dit løg - Jeg har alt hvis jeg har min Alfi <3 Men jeg giver gerne en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. December, 2015 Maii Love skrev, for 4 minutter siden: Behold du dit løg - Jeg har alt hvis jeg har min Alfi <3 Men jeg giver gerne en tur Du skriver bare en PM med tid og sted hvis den skulle dukke op under juletræet Så giver jeg en tankfuld benzin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2015 Jeg ønsker mig et skattefrit omkostningstillæg på 60.000 kroner årligt, det kan man da få noget kvalitets-fisse for. http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/skattefri-politiker-bonus-uden-kontrol-jeg-kunne-spise-soft-ice-for-60000-kroner/5878862 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 20. December, 2015 Jeg ønsker mig bare at få styr på mit liv igen og komme videre i livet ❤️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg