Hop til indhold
Gæst

Hvad ønsker du dig, VIRKELIG, til jul?

Recommended Posts

Gæst

En mere spontan og ægte glæde, ved selve julen, og ikke jule-slik i supermarkederne allerede i oktober.

 

351016-humor-kan-vre-livsfarligt--.thumb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 9 minutter siden:

At Danmark igen bliver det land som jeg engang var stolt af at være en del af; tolerant, frihedselskende, gæstfrit, humant, empatisk og hjælpsomt. 

Antager du mener der skal deles rundhåndet ud til asylshoppere...... det vil betyde undergang for Danmark :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, Lige nu:

Antager du mener der skal deles rundhåndet ud til asylshoppere...... det vil betyde undergang for Danmark :( 

Nej, jeg mener at Danmark skal tage ordentligt imod mennesker der er flygtet fra et af de ondeste regimer verden har set i nyere tid, istedet for blot at antage at de er asyl- eller velfærds- shoppere. 

Men mit ønske har nok desværre ikke de store udsigter til at gå i opfyldelse foreløbig :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 4 minutter siden:

Nej, jeg mener at Danmark skal tage ordentligt imod mennesker der er flygtet fra et af de ondeste regimer verden har set i nyere tid, istedet for blot at antage at de er asyl- eller velfærds- shoppere. 

Men mit ønske har nok desværre ikke de store udsigter til at gå i opfyldelse foreløbig :(

 

Jeg ønsker mig et stabilt Danmark :) og det vil det ikke være hvis dit ønske går i opfyldelse.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danmark var stabilt dengang vi var kendt for tolerance, gæstfrihed, empati, hjælpsomhed osv.. Siden der blev sat en stopper for det, er Danmark bleve mere ustabilt, polariseret, fremmedfjendsk og selvtilstrækkeligt. 

Historien taler imod din påstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 4 minutter siden:

Danmark var stabilt dengang vi var kendt for tolerance, gæstfrihed, empati, hjælpsomhed osv.. Siden der blev sat en stopper for det, er Danmark bleve mere ustabilt, polariseret, fremmedfjendsk og selvtilstrækkeligt. 

Historien taler imod din påstand.

Dette er en logisk fejlslutning. Og jeg gider ikke forklare det på dansk, så jeg håber du kan læse engelsk.

http://www.nizkor.org/features/fallacies/confusing-cause-and-effect.html

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, for 21 minutter siden:

Antager du mener der skal deles rundhåndet ud til asylshoppere...... det vil betyde undergang for Danmark :( 

eric-cartman-120.jpg.7a2d1fa18ad8842b924

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ønsker mig? Ikke en skid, det er kun for at skabe mere omsætning, det er som sådan fint nok, men jeg vil kun have noget jeg behøver.

Jeg behøver ikke gaver d. 24!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildmand skrev, for 8 minutter siden:

Ønsker mig? Ikke en skid, det er kun for at skabe mere omsætning, det er som sådan fint nok, men jeg vil kun have noget jeg behøver.

Jeg behøver ikke gaver d. 24!!

Så så, nu ikke så mave-sur, man kan også ønske ting, der ikke koster noget, såsom, varmere vejr, lavere skat, snevejr, en knapt så dysfunktionel regering, etc etc 

dachshundnose.jpg.a34d79e485a828c997d8e6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker mig sådan set mest meget mere mindre af alting:

Mindre hus, mindre rod, mindre krig, færre flygtninge, slankere kone, mindre arbejde, mindre bil, mindre affald, mindre brok osv. :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hohoho skrev, for 9 minutter siden:

Et lokumsbrædt og en halv liter løbesod.. 

 

Det lyder mere som om du skulle ønske dig bedre sanitære forhold, og et besøg af en skorstensfejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ønsker mig sådan set mest meget mere mindre af alting:

Mindre hus, mindre rod, mindre krig, færre flygtninge, slankere kone, mindre arbejde, mindre bil, mindre affald, mindre brok osv. :)

Mener du brok, af en slags en psykiater kan klare, eller trænger du til en kirurger???? :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jazz skrev, for 7 minutter siden:

Mener du brok, af en slags en psykiater kan klare, eller trænger du til en kirurger???? :grin:

Det er nok mest brok af en slags, som julemanden kan klare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg er sku ked af det, "små venner", der bliver ingen julegaver i år, det gik galt under en test-flyvning, julemandens transponder, var ved en fejl slukket.

 

e41e405535df4ad34195c2a194890071.thumb.j

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 41 minutter siden:

Julen er aflyst. 

julen er aflyst

Rensdyr smager nu ellers temmelig godt, hvis du har knaldet alle julemandens dyr ned, må der være nok til hele din Landsby, smid julemandens kadaver ind til dine svin, så også de, kan mærke at det er jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...