Hop til indhold
Gæst

Hvad ønsker du dig, VIRKELIG, til jul?

Recommended Posts

Jeg ønsker mig:

Den store - HELT store lottogevinst.

At dem jeg ikke bryder mig måtte få 10 cm korte arme og massiv kløe i røven.

At dem der ikke holder til højre på motorvejen punkterer på alle fire hjul.

At solen skinner fra april til oktober.

At genboens hund ville skide på deres gulvtæppe i stedet for evig og altid i min indkørsel.

At mobilen aldrig løber tør for strøm.

En milliard-million i lønforhøjelse (oven i den store - HELT store lottogevinst)

Julemandens Naughty Girl liste.

Og så at alle herinde på EG måtte få en rigtig god jul, og at bare ét af deres ønsker vil gå i opfyldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jazz skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har hørt rygter om at julemanden, har hende her med til alle på EG, som har været artige.

567483bf8fa61_barrvsantaimages.jpg.06b3a

and all that jazzz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jazz skrev, for 15 timer siden:

Så så, nu ikke så mave-sur, man kan også ønske ting, der ikke koster noget, såsom, varmere vejr, lavere skat, snevejr, en knapt så dysfunktionel regering, etc etc 

dachshundnose.jpg.a34d79e485a828c997d8e6

Tyv tror hver mand stjæler!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag har en kär vän jag inte träffar så ofta, vi bor i var sitt hörn av Europa.  Min vän har lärt mig allt jag kan om min hobby, och min hobby ger mig framgångar i mitt sociala liv.

Till jul önskar jag min att min vän återfår den harmoni och lycka som tidigare rådde i hans äktenskap, och att han, hans fru, och deras barn får ett bra år 2016 med glädje, kärlek och god hälsa.

Lille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 16 timer siden:

Nej, jeg mener at Danmark skal tage ordentligt imod mennesker der er flygtet fra et af de ondeste regimer verden har set i nyere tid, istedet for blot at antage at de er asyl- eller velfærds- shoppere. 

Men mit ønske har nok desværre ikke de store udsigter til at gå i opfyldelse foreløbig :(

Hvad med et kompromis - at de får lov til at tage til Sverige? Det jo der de fleste vil hen, hvilket er fair nok. Og det da vigtigt, at respektere deres ønske nu da de er flygtet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jazz skrev, for 23 timer siden:

Så så, nu ikke så mave-sur, man kan også ønske ting, der ikke koster noget, såsom, varmere vejr, lavere skat, snevejr, en knapt så dysfunktionel regering, etc etc 

dachshundnose.jpg.a34d79e485a828c997d8e6

Man kunne også ønske koldere vejr, her tænker jeg på klimaet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Gungner skrev, for 3 minutter siden:

Man kunne også ønske koldere vejr, her tænker jeg på klimaet.

Jeg reflekterede mere over, at med det skatte-tryk vi har, burde der være 30 grader året, rundt og gratis fadøl ad libitum.  

Bachmann-10-20-11-color.thumb.jpg.fd90865675b196d9f3e_climate1283955444_52f513c9climate20villains20_____.jpg.88f38c0f087

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ønsker mig at Eva Kjer falder i gyllebeholderen hjemme på grisefabrikken og først dukker op til forår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 28 minutter siden:

Jeg ønsker mig at Eva Kjer falder i gyllebeholderen hjemme på grisefabrikken og først dukker op til forår.

Det var et fromt ønske, du er da en nøjsom mand, må jeg sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Gungner skrev, for 44 minutter siden:

Eva er en blandt flere ministre der får besøg af jule-manden i år...............

you-ve-been-bad-santa-11894579.thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vixdk

Jeg ønsker mig penge, tabe mig 20 kilo, markerede mavemuskler, længere hår, nogle mindre kirurgiske indgreb og at min kones gave snart når den lange vej igennem postvæsenets kringelkroge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love

Sådan en frækkert står på min ønskeliste...

Så ville jeg være den lykkeligste pige i verden <3 

image.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maii Love skrev, for 10 minutter siden:

Sådan en frækkert står på min ønskeliste...

Så ville jeg være den lykkeligste pige i verden <3 

image.jpeg

Maserati Alfieri :wub:

Hvis du får dén i julegave, så vil jeg give mit højre løg for at få en tur......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maii Love
Butch skrev, 1 time siden:

Maserati Alfieri :wub:

Hvis du får dén i julegave, så vil jeg give mit højre løg for at få en tur......

Behold du dit løg - Jeg har alt hvis jeg har min Alfi <3 Men jeg giver gerne en tur ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maii Love skrev, for 4 minutter siden:

Behold du dit løg - Jeg har alt hvis jeg har min Alfi <3 Men jeg giver gerne en tur ;) 

Du skriver bare en PM med tid og sted hvis den skulle dukke op under juletræet ;)

Så giver jeg en tankfuld benzin :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...