Gæst Skrevet 18. December, 2015 Snevejr til ungernes kælk og Kate Bush til mine ører : https://www.youtube.com/watch?v=vEWMYfcg1o8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 En mere spontan og ægte glæde, ved selve julen, og ikke jule-slik i supermarkederne allerede i oktober. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8079 Skrevet 18. December, 2015 (edited) At Danmark igen bliver det land som jeg engang var stolt af at være en del af; tolerant, frihedselskende, gæstfrit, humant, empatisk og hjælpsomt. http://politiken.dk/udland/ECE2982326/udlandet-troede-det-var-en-joke-man-tager-da-ikke-vaerdier-fra-folk-paa-flugt/ Redigeret 18. December, 2015 af Bear 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5542 Skrevet 18. December, 2015 Fred på jord, eller et hangarskib. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 18. December, 2015 Bear skrev, for 9 minutter siden: At Danmark igen bliver det land som jeg engang var stolt af at være en del af; tolerant, frihedselskende, gæstfrit, humant, empatisk og hjælpsomt. Antager du mener der skal deles rundhåndet ud til asylshoppere...... det vil betyde undergang for Danmark 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8079 Skrevet 18. December, 2015 Prinz skrev, Lige nu: Antager du mener der skal deles rundhåndet ud til asylshoppere...... det vil betyde undergang for Danmark Nej, jeg mener at Danmark skal tage ordentligt imod mennesker der er flygtet fra et af de ondeste regimer verden har set i nyere tid, istedet for blot at antage at de er asyl- eller velfærds- shoppere. Men mit ønske har nok desværre ikke de store udsigter til at gå i opfyldelse foreløbig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 18. December, 2015 Bear skrev, for 4 minutter siden: Nej, jeg mener at Danmark skal tage ordentligt imod mennesker der er flygtet fra et af de ondeste regimer verden har set i nyere tid, istedet for blot at antage at de er asyl- eller velfærds- shoppere. Men mit ønske har nok desværre ikke de store udsigter til at gå i opfyldelse foreløbig Jeg ønsker mig et stabilt Danmark og det vil det ikke være hvis dit ønske går i opfyldelse..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8079 Skrevet 18. December, 2015 Danmark var stabilt dengang vi var kendt for tolerance, gæstfrihed, empati, hjælpsomhed osv.. Siden der blev sat en stopper for det, er Danmark bleve mere ustabilt, polariseret, fremmedfjendsk og selvtilstrækkeligt. Historien taler imod din påstand. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1246 Skrevet 18. December, 2015 Bear skrev, for 4 minutter siden: Danmark var stabilt dengang vi var kendt for tolerance, gæstfrihed, empati, hjælpsomhed osv.. Siden der blev sat en stopper for det, er Danmark bleve mere ustabilt, polariseret, fremmedfjendsk og selvtilstrækkeligt. Historien taler imod din påstand. Dette er en logisk fejlslutning. Og jeg gider ikke forklare det på dansk, så jeg håber du kan læse engelsk. http://www.nizkor.org/features/fallacies/confusing-cause-and-effect.html 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Prinz skrev, for 21 minutter siden: Antager du mener der skal deles rundhåndet ud til asylshoppere...... det vil betyde undergang for Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 AT FLERE VILLE FINDE JESUS::::: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 18. December, 2015 Ønsker mig? Ikke en skid, det er kun for at skabe mere omsætning, det er som sådan fint nok, men jeg vil kun have noget jeg behøver. Jeg behøver ikke gaver d. 24!! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 18. December, 2015 Et lokumsbrædt og en halv liter løbesod.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Vildmand skrev, for 8 minutter siden: Ønsker mig? Ikke en skid, det er kun for at skabe mere omsætning, det er som sådan fint nok, men jeg vil kun have noget jeg behøver. Jeg behøver ikke gaver d. 24!! Så så, nu ikke så mave-sur, man kan også ønske ting, der ikke koster noget, såsom, varmere vejr, lavere skat, snevejr, en knapt så dysfunktionel regering, etc etc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 18. December, 2015 (edited) Jeg ønsker mig sådan set mest meget mere mindre af alting: Mindre hus, mindre rod, mindre krig, færre flygtninge, slankere kone, mindre arbejde, mindre bil, mindre affald, mindre brok osv. Redigeret 18. December, 2015 af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Hohoho skrev, for 9 minutter siden: Et lokumsbrædt og en halv liter løbesod.. Det lyder mere som om du skulle ønske dig bedre sanitære forhold, og et besøg af en skorstensfejer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 162 Skrevet 18. December, 2015 Flere penge, mere fisse, større bil, større nosser, længere skæg, mere tolerance og mere fisse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: Jeg ønsker mig sådan set mest meget mere mindre af alting: Mindre hus, mindre rod, mindre krig, færre flygtninge, slankere kone, mindre arbejde, mindre bil, mindre affald, mindre brok osv. Mener du brok, af en slags en psykiater kan klare, eller trænger du til en kirurger???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13702 Skrevet 18. December, 2015 Jazz skrev, for 7 minutter siden: Mener du brok, af en slags en psykiater kan klare, eller trænger du til en kirurger???? Det er nok mest brok af en slags, som julemanden kan klare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 18. December, 2015 At der så snart kommer et nyt år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 Jeg er sku ked af det, "små venner", der bliver ingen julegaver i år, det gik galt under en test-flyvning, julemandens transponder, var ved en fejl slukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 18. December, 2015 Julen er aflyst. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. December, 2015 BigDick skrev, for 41 minutter siden: Julen er aflyst. Rensdyr smager nu ellers temmelig godt, hvis du har knaldet alle julemandens dyr ned, må der være nok til hele din Landsby, smid julemandens kadaver ind til dine svin, så også de, kan mærke at det er jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg