Hop til indhold
98omr

Advarsel Hot37-densexedepige-milf9000-aalborgpige

Recommended Posts

Ang. Frisk pige. Nu har jeg skrevet 36 mails med hende, jeg opgiver gider ikke skrive mere. Har hørt fra en anden at hun ikke er værd at besøge, men dette er kun hvad jeg har hørt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

alt er bare rodet sammen i den her tråd ,,så prøver lige igen jeg har skrevet med en som kaldte sig Frk hot på annoncelight hun bor i Aalborg centrum 3 eller 4 sal ,er der nogen af jer der har besøgt hende ? eller går hun under andre navne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej icemand

Det er med stor sandsynlighed hende, som jeg refererer til i mit indlæg tidligere i tråden - centralt i Aalborg og højt oppe :)  Hun kaldte sig blot hot milf i den mailkorrespondance, som jeg havde med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjon skrev, for 1 time siden:

Hej icemand

Det er med stor sandsynlighed hende, som jeg refererer til i mit indlæg tidligere i tråden - centralt i Aalborg og højt oppe :)  Hun kaldte sig blot hot milf i den mailkorrespondance, som jeg havde med hende. 

Hun hedder frisk pige aalborg nu..er hun et besøg værd. Søger svar da jeg har set på annoncen...☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Icemand;

Jeg kan ikke helt holde rede på de forskellige piger der refereres til herinde, men jeg har været en tur forbi "hende på 3-4 sal i centrum"...

Jeg vil gøre det kort, da jeg har et møde om lidt;

Hun er aldersmæssigt i starten af 40'erne, ca. 165-170 cm høj, blond skulderlangt hår, sødt ansigt, pæn krop/bryster - Jeg blev modtaget sort lingeri med selvsiddende strømper - hun var smilende, snaksalig og imødekommende. Flot lejlighed, med nysgerrig kat...

Rammerne var tilstede, men kemien imellem 2 mennesker er en svær størrelse, og besøget blev desværre ikke at løftet til en succes - jeg måtte på vej ned af trapperne sande at hendes håndtering og tilgang, var alt for passiv i forhold til mine forventninger.

Jeg vil dog afslutningsvis pointere overfor d'herrer i dette forum, at prisen for en time beløb sig til Kr. 1.000,- hvilket, hvis kemien havde været tilstede, er uhørt billigt - jeg vil derfor undlade yderligere kritik, da dette ikke ville være berettiget.

PF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hender på 4 sal i Aalborg C med en nysgerrig kat har jeg også besøgt.
Jeg fandt hende også for passiv men betalte kun kr. 800,- for ca. 30 min.
Har ikke været der mere end den ene gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet næsten 40 mails med frisk pige i Aalborg c, hvor der ikke er sket noget endnu, jeg orker ikke at blive ved med at prøve. 

Når jeg så ikkehar skrevet et par dage, skriver hun igen, skal vi lave en aftale!!! Har så ikke svaret dem, nu sviner hun mig til!!!

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
PhileasFogg skrev, for 8 timer siden:

Icemand;

Jeg kan ikke helt holde rede på de forskellige piger der refereres til herinde, men jeg har været en tur forbi "hende på 3-4 sal i centrum"...

Jeg vil gøre det kort, da jeg har et møde om lidt;

Hun er aldersmæssigt i starten af 40'erne, ca. 165-170 cm høj, blond skulderlangt hår, sødt ansigt, pæn krop/bryster - Jeg blev modtaget sort lingeri med selvsiddende strømper - hun var smilende, snaksalig og imødekommende. Flot lejlighed, med nysgerrig kat...

Rammerne var tilstede, men kemien imellem 2 mennesker er en svær størrelse, og besøget blev desværre ikke at løftet til en succes - jeg måtte på vej ned af trapperne sande at hendes håndtering og tilgang, var alt for passiv i forhold til mine forventninger.

Jeg vil dog afslutningsvis pointere overfor d'herrer i dette forum, at prisen for en time beløb sig til Kr. 1.000,- hvilket, hvis kemien havde været tilstede, er uhørt billigt - jeg vil derfor undlade yderligere kritik, da dette ikke ville være berettiget.

PF

 

 

tak for god info :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
98omr skrev, den 28/12/2015 at 14:24:

Har ellers fået en stor sviner af hende for at ha lavet denne andmeldelse men skønt At se jeg ikke er alene 

Eg er et dejligt forum 

Det kan være godt ja, men prøv også og  gøre jer jeres egne erfaringer Der kan være mange grunde til at man ikke har fået det man kommer efter. Eller en fyr kan have set sig sur på en GP fordi han evt. er blevet afvist. Prøv ikke altid og stole blindt på andres anmeldelser: Bare lige et godt råd til jer fyre herinde og håber så det ok selvom jeg er en GP´er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, 1 time siden:

Det kan være godt ja, men prøv også og  gøre jer jeres egne erfaringer Der kan være mange grunde til at man ikke har fået det man kommer efter. Eller en fyr kan have set sig sur på en GP fordi han evt. er blevet afvist. Prøv ikke altid og stole blindt på andres anmeldelser: Bare lige et godt råd til jer fyre herinde og håber så det ok selvom jeg er en GP´er.

Nu skulle det så være underligt, hvis alle de anmeldelser der er af en  pige er negative, men jo så er alle "torskene", selvfølgelig nogle ynkelige skiderikker, der kun skriver for at skade pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 6 minutter siden:

Nu skulle det så være underligt, hvis alle de anmeldelser der er af en  pige er negative, men jo så er alle "torskene", selvfølgelig nogle ynkelige skiderikker, der kun skriver for at skade pigen.

Det er ikke det jeg skriver BigDick. Tror skam mange af dem passer men nogle er netop fra fyre som vil skade eller ødelægge en GPes ry desværre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 1 time siden:

Det kan være godt ja, men prøv også og  gøre jer jeres egne erfaringer Der kan være mange grunde til at man ikke har fået det man kommer efter. Eller en fyr kan have set sig sur på en GP fordi han evt. er blevet afvist. Prøv ikke altid og stole blindt på andres anmeldelser: Bare lige et godt råd til jer fyre herinde og håber så det ok selvom jeg er en GP´er.

Nu er forummet her vel til at uddele erfaringer og det tråden startede med var hvor dumt jeg syntes det er du har 4 forskellige annoncer og derfra startede det med den manglende vare 

go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
98omr skrev, for 7 minutter siden:

Nu er forummet her vel til at uddele erfaringer og det tråden startede med var hvor dumt jeg syntes det er du har 4 forskellige annoncer og derfra startede det med den manglende vare 

go aften

Taler du om mig ? Jeg har ingen af de annoncer du hentyder til. Jeg bor desuden i Kbh og ikke i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, 1 time siden:

Taler du om mig ? Jeg har ingen af de annoncer du hentyder til. Jeg bor desuden i Kbh og ikke i Jylland.

Jeg undskylder

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 5 timer siden:

Det da helt ok :-). Godt Nytår til dig :-)

I lige måde måske vi skulle aftale noget når jeg kommer over i februar 

NB.

§ 21. stk. 2 Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM.

vh Qivitoq

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
98omr skrev, for 8 minutter siden:

I lige måde måske vi skulle aftale noget når jeg kommer over i februar 

Det kunne da godt være 98omr, men jeg har bare ikke stedet. Jeg har alm job og skole til hverdag men får ingen sex. Det så bare en af grundene til at jeg leger så kom endelig og lad os forkæle hinanden. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...