Hop til indhold
98omr

Advarsel Hot37-densexedepige-milf9000-aalborgpige

Recommended Posts

Har fundet ud af det er den samme pige bag alle 4 annoncer som jeg har besøgt uden den store succes 

syntes det er useriøst at ha 4 forskellige annoncer alle fra annoncelight 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nyder
AndersH skrev, for 3 minutter siden:

Det er godt nok nemt at finde ud af !

Hvorfor er det nemt. Eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nyder

Sne

GO DAW skrev, for 13 minutter siden:

Hvad betyder du ikke har haft den store succes med at besøge hende ?

 

Nej det har jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden minder da vist lidt om det tågede og disede vejr, vi har i øjeblikket!

Jeg kan hverken finde hoved eller hale i tråden!

Ville et link ikke gøre underværker??

Så ved vi, hvem der omtales!

Bare min 50-øre!

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GO DAW skrev, for 21 minutter siden:

Er hun da ikke god at være sammen med ?

Nej der bliver lovet mere end der kan holdes 

og så syntes jeg det er vildt underligt man skal ha 4 annoncer frem for at være go på lagnet og kunne leve af 1 godt navn istedet for på den måde at snyde folk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
98omr skrev, for 9 minutter siden:

Nej der bliver lovet mere end der kan holdes 

og så syntes jeg det er vildt underligt man skal ha 4 annoncer frem for at være go på lagnet og kunne leve af 1 godt navn istedet for på den måde at snyde folk 

 Det lyder ikke godt ..    at hun ikke lover hvad hun holder!!!     

Hun må virkelig mangle kunder siden hun har 4 navne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg er helt enig med 98omr. Jeg gjorde den samme fejltagelse 2 gange, og det leverede stod ikke mål med det annoncerede, langt fra - eller også var det bare 2 dårlige dage. Dengang annoncerede hun under andet navn, men det var den samme pige på den samme adresse i Aalborg Øst.

Hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk lige at linke til den rigtige pige inden I hænger nogen ud herinde for Fræk Milf og Fræk Aalborg pige er slet ikke den samme.

Fræk Aalborg pige holder ikke til i Aalborg Øst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk besøgt begge to som jeg vil betegne som semi-pro piger. Begge steder har jeg fået rigtig god value for pengene, så i min optik har trådens ophavsmand været uheldig eller der har været noget andet galt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdfm skrev, for 4 timer siden:

Jeg har faktisk besøgt begge to som jeg vil betegne som semi-pro piger. Begge steder har jeg fået rigtig god value for pengene, så i min optik har trådens ophavsmand været uheldig eller der har været noget andet galt...

 

Nu er det kun den ene jeg taler om den anden som KUN har en annonce har jeg skam besøgt og hun er da en fantastisk kvinde som især godt vil ha fokus på hendes bryster som jo er fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
98omr skrev, for 7 timer siden:

Nu er det kun den ene jeg taler om den anden som KUN har en annonce har jeg skam besøgt og hun er da en fantastisk kvinde som især godt vil ha fokus på hendes bryster som jo er fantastisk

Men hvad er det hun lover , som hun ikke overholder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg blev lover kæreste sex med kys ,det var hun slet ikke med på da jeg ankom hun var meget passiv , har ellers haft andre gode oplevelser med andre piger så vil ikke lægge flere penge der , bare ærlig snak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig Narnias vurdering. Jeg har også besøgt hende. I mine øjne en rigtig flot pige og med en lækker krop. Jeg troede at det måske bare var hun ikke tændte på mig eller mine manglende evner, der gjorde at hun virkede lidt passiv - men kan så forstå at andre har prøvet det samme. Ærgerligt for med hendes udseende er hun afgjort en type jeg ellers tænder på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ellers fået en stor sviner af hende for at ha lavet denne andmeldelse men skønt At se jeg ikke er alene 

Eg er et dejligt forum 

Del dette indlæg


Link til indlæg
losser skrev, 1 time siden:

98 omr

Haha det har jeg også  prøvet. .

Selvom jeg havde skrevet en positiv anmeldelse. . 

Hvem er det i har besøgt hende i Aalborg øst eller aalborg c. Det er jo  væsentlig hvem det er.  Om det er frisk pige aalborg eller hot37.9000milf.densexede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...