Hop til indhold
Bull1958

Bedre 2gang

Recommended Posts

Ang min 2 date med min sugerbaby

det hele startede for 3 uger siden

meldte mig til på sugerdating.dk

fik hurtig forbindelse til nogle piger på siden special 1 ville jeg gerne møde, vi aftalte at mødes for første gang for 14 dage siden fik telefon nr og adresse og så af sted havde aftalt at vi skulle mødes hos hende kl 19 ankom til adressen havde fået en SMS 5 min før at jeg bare skulle gå ind uden at ringe på 

shit for et syn lille og virkelig dejlig og naturlig pige, havde taget en rigtig god flaske rødvin med og en æske chokolade 

Er i drenge det kan pigerne godt lide :-P

hvad der senere sker holder jeg for mig selv 

kørte fra hende kl 24 efter en super dejlig aften :-P

så igår aftes var tiden kommet til mit 2 møde med dejligheden

skal lige siges vi SMS flere gange i løbet af ugen med frække beskeder 

vi havde aftalt at vi skulle mødes på en restaurant hvor vi aftalte at mødes udenfor 5 min i 19 ankommer herligheden og vi går ind skal lige siges italiensk restaurant

vi fik bestilt mad , super mad lækker forret og dejlig mør bøf

desserten blev vi enige om at det var os to :-D

da vi gik fra restauranten kom min dejlige sugerbaby og gav mig noget i hånden og sagde at dem skulle jeg tage med i min bil , det var sku hendes trusser super fræk :eek:

kørte hjem til hende kom kun lige indenfor døren før jeg blev overfaldet :-)

startede med at give hende fransk på spisebordet hvor hun kom med flere sprøjte orgasmer 

senere gik vi i soveværelset hvor vi kneppede til langt ud på natten

hun er bare så dejlig

nej i får ikke hendes profil :-)

mvh

bull1958

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Super fed novelle, jeg får helt jern på - fik hun sprøjteorgasmer - WOW det er så fedt. Jeg kender det godt det der med at finde en superskøn SD-babe, man føler sig virkeligt heldig og må bare holde det for sige selv . men smerten bliver for stor....Så skriver man lige en novelle om det så andre lige ved hvor heldig en kartoffel man har været !!! og den sejest ELSKER man lige var der !!! Fuck hvor er det bare fedt .....Det bliver ligesom ikke bedre vel. Overvejer lidt selv at skirve en novelle om det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige, at jeg har oplevet det samme ved flere lejligheder med dejlige kvinder fra SD. Og det har ikke været noveller men reelt. 

SD kan være en drøj omgang og meget tidskrævende, men når man når igennem og får fat i de rigtige så kan det være rigtig godt.

lige nu dyrker jeg 4 på skift. En på 49 år. En på 43 år. En på 25 år og en på 18 år. Alle sammen meget flotte kvinder, med meget forskellig tilgang til det sexuelle. Alle villige til at ville prøve nye ting og gøre nye ting, men de ældste af dem har klart kæmpe erfaring.

fælles med dem er hygge, vin, mad og sex med god tid altid. Jeg nyder dem i fulde drag. Vi har fortrolighed, masser af sjov og latter.

De har alle op til 2-3 SD. Hvilket ikke rører mig overhovedet. 

Jeg bruger dog kondom med dem alle for en sikkerheds skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Tak for historien - kom med en anmeldelse :-) det er brugbart for logen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Super fed novelle, jeg får helt jern på - fik hun sprøjteorgasmer - WOW det er så fedt. Jeg kender det godt det der med at finde en superskøn SD-babe, man føler sig virkeligt heldig og må bare holde det for sige selv . men smerten bliver for stor....Så skriver man lige en novelle om det så andre lige ved hvor heldig en kartoffel man har været !!! og den sejest ELSKER man lige var der !!! Fuck hvor er det bare fedt .....Det bliver ligesom ikke bedre vel. Overvejer lidt selv at skirve en novelle om det :-)

Tror snart at vi der interesserer os for sugardatingkonceptet, har fattet, at du gerne vil men ikke formår selv at finde en SB. At vi ikke nævner navnet på en sugarbabe gør ikke anmeldelsen falsk men viser den respekt overfor pigen, som måske er medvirkende til  den gode oplevelse....

og et lille hint mere til dig. Måske hvis man spørger en sugardaddy pænt, vil han måske pænt spørge en sugarbabe om hun kunne være interesseret i en aftale med en anden mandsperson.  

Men risikoen er jo at en person (lad os kalde ham fætter højben) forventer at kunne få samme gode behandling som beskrevet her på siden. Og måske ovenikøbet kræver det overfor sugarbaben. Det vil nok ikke give vanvittig meget credits til den oprindelige SD. Pli og respekt er to rigtig gode anvendelige ord på denne specielle del af kødmarkedet.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan omvendt sige, at der er ikke meget anmeldelse over et skriv, hvis ikke navnet eller et link er tilgængeligt. Så er det sådan set bare en erotisk novelle. Forstår godt at i ikke vil have navnet frem på en sød pige herinde, men forstår ikke behovet for at skrive en "anmeldelse" så. 

Jeg beholder mine gode oplevelser for mig selv når det angår sugarbabes, hvis jeg møder en dårlig, så kan det være jeg nævner det herinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 19 minutter siden:

Man kan omvendt sige, at der er ikke meget anmeldelse over et skriv, hvis ikke navnet eller et link er tilgængeligt. Så er det sådan set bare en erotisk novelle. Forstår godt at i ikke vil have navnet frem på en sød pige herinde, men forstår ikke behovet for at skrive en "anmeldelse" så. 

Forstår ikke dit behov for at læse dem alligevel :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja sådan er der jo så meget ;) 

jeg mener bare et forum som dette, kan hurtigt blive fyldt med ligegyldig crap. Så hvis man har lyst til at skrive erotiske noveller, så kan man vel finde en side, der er bedre egnet til det... 

Som sagt, så nævner jeg ikke selv navne på sugarbabes- men det betyder så også, at jeg ikke anmelder dem. Men det er jo bare min holdning, og forummet er jo trods at frit i vidt omfang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, 1 time siden:

Så hvis man har lyst til at skrive erotiske noveller, så kan man vel finde en side, der er bedre egnet til det... 

Og har man ikke lyst til at læse dem, kan vel også finde noget faglitteratur om tørretumblere e.lign. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
ommeren skrev, den 15. dec. 2015 at 22:41:

Tror snart at vi der interesserer os for sugardatingkonceptet, har fattet, at du gerne vil men ikke formår selv at finde en SB. At vi ikke nævner navnet på en sugarbabe gør ikke anmeldelsen falsk men viser den respekt overfor pigen, som måske er medvirkende til  den gode oplevelse....

og et lille hint mere til dig. Måske hvis man spørger en sugardaddy pænt, vil han måske pænt spørge en sugarbabe om hun kunne være interesseret i en aftale med en anden mandsperson.  

Men risikoen er jo at en person (lad os kalde ham fætter højben) forventer at kunne få samme gode behandling som beskrevet her på siden. Og måske ovenikøbet kræver det overfor sugarbaben. Det vil nok ikke give vanvittig meget credits til den oprindelige SD. Pli og respekt er to rigtig gode anvendelige ord på denne specielle del af kødmarkedet.....

Kære ommer

Jeg ser såmænd er par sd'ere og det er skønt -  men laver ikke noveller herinde. 

De piger jeg har mødt ønsker ikke deling og derfor skriver jeg ikke anmeldelser om dem fordi jeg ikke vil udlevere deres navn - skulle jeg møde sd der gerne vil anmeldes så kommer den på :-) 

Jeg synes sådanset det er fint at lave en beskrivelse af en oplevelse og så dele sd navnet via pm'er så profilens navn kun er tilgængelig for medlemmer af forum 

gøres dette ikke er det jo bare en novelle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jernsvinet skrev, den 15. dec. 2015 at 00:02:

Forstår ikke dit behov for at læse dem alligevel :roll:

Hej jernsvin

det er lige præcist problemet med novellerne pg derfor jeg er lidt efter dem :) man ved jo først når man har læst anmeldelsen eller novellen færdig - og har kontaktet Sd og det var det ene eller det andet. 

Og så har man jo brugt tiden på en novelle hvor man havde håbet på en anmelde ... Og det er spildt tid - derfor bør der laves en side til SD noveller og en Til sd anmeldelser :-) så man ved hvad man læser imens og kan springe det over man ikke viæ bruge tid på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jernsvinet skrev, den 16. dec. 2015 at 01:34:

Og har man ikke lyst til at læse dem, kan vel også finde noget faglitteratur om tørretumblere e.lign. :roll:

Lige præcist - så find et forum til noveller - denne blog er til anmeldelser - med navn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 31 minutter siden:

man ved jo først når man har læst anmeldelsen eller novellen færdig

Profilnavnet er som regel brugt i overskriften eller i indledningen, så ingen behøver læse en hel anmeldelse for at finde ud, om det er en anmeldelse man gider læse.

Profilnavnet er sådan set ligegyldigt, idet de fleste sugarbabes kun tager nogle få ind, bor i en anden landsdel, svarer ikke helt til ens ønsker mv., så det vil være et rent lykketræf, om man i den sidste ende opnår en aftale med den pågældende - derfor er man nødt til selv at gå på jagt, skrive en interessant profiltekst og henvende sig til de piger man selv finder interessante - og på en sådan måde at de også finder forholdet interessant udover det rent monetære - kan man ikke det, så er sugarbabes ikke vejen frem og jeg vil istedet anbefale at man kigger på annoncelight, side6.dk mv. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Profilnavnet er som regel brugt i overskriften eller i indledningen, så ingen behøver læse en hel anmeldelse for at finde ud, om det er en anmeldelse man gider læse.

Profilnavnet er sådan set ligegyldigt, idet de fleste sugarbabes kun tager nogle få ind, bor i en anden landsdel, svarer ikke helt til ens ønsker mv., så det vil være et rent lykketræf, om man i den sidste ende opnår en aftale med den pågældende - derfor er man nødt til selv at gå på jagt, skrive en interessant profiltekst og henvende sig til de piger man selv finder interessante - og på en sådan måde at de også finder forholdet interessant udover det rent monetære - kan man ikke det, så er sugarbabes ikke vejen frem og jeg vil istedet anbefale at man kigger på annoncelight, side6.dk mv. ;-)

 

Det et jo derfor der Skal være et hyggesnakkested til sd historier uden navn :-) der kan være sjovt nok - det er bare ikke anmeldelser - omvendt er der fra tid til anden rigtige sd anmeldelser og de drukner i hyggesnak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 1 time siden:

Det et jo derfor der Skal være et hyggesnakkested til sd historier uden navn :-) der kan være sjovt nok - det er bare ikke anmeldelser - omvendt er der fra tid til anden rigtige sd anmeldelser og de drukner i hyggesnak 

Sålænge du ikke selv skriver anmeldelser eller vil dele dine egne sugarbabes, kan det vel ikke være det store problem :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en sb siger ja til at blive anmeldt her på sitet, er hun vel mere en gp. Konceptet er jo trods alt ikke at hun skal have flere aftaler om dagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt, mener jeg ikke man bør anmelde SD piger, de fleste er privat piger som nyder denne hobby... Og hvis man  kan ligge to og to sammen kan man ofte regne ud hvilken pige der er skrevet om.

Jeg håbet Bull1958, har fået lov af pigen til at skrive denne " anmeldelse " eller mand nok til at fortælle hende det.

Det et min mening, og den kan der ikke rokkes ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ud fra din kommentar kan jeg regne ud at du ikke har fortalt pigen om denne anmeldelse - synes du skulle gøre det. ( bare min mening ).

Redigeret af Slikkepot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkepot skrev, for 10 minutter siden:

Ud fra din kommentar kan jeg regne ud at du ikke har fortalt pigen om denne anmeldelse - synes du skulle gøre det. ( bare min mening ).

Hun ved skam besked

måtte bare ikke bruge hendes profil navn og det er jo det som har lavet røre i andedammen :shock:

Slikkepot skrev, for 10 minutter siden:

Ud fra din kommentar kan jeg regne ud at du ikke har fortalt pigen om denne anmeldelse - synes du skulle gøre det. ( bare min mening ).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bull1958, om forladelse, min fejl - hvis hun har sagt OK, er alt i den fineste orden .... Håber du tager mod min undskyldning.

Og at du ikke bruger hendes navn er bare god stil fra din side, sådan.

Redigeret af Slikkepot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når det så er sagt - så kan det sgu godt være svært nogen gang at vide i hvilken kategori ens indslag skal ligge, jeg har da nok flere gang valgt den forkerte " kasse "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Sålænge du ikke selv skriver anmeldelser eller vil dele dine egne sugarbabes, kan det vel ikke være det store problem :roll:

Jeg anmelder dem der vil - men dem jeg har været med vil ikke anmeldes - ligesom denne pige der beskrives her

der er jo piger der vil og de bør være her

de andre bør være i novelle sektionen admin burde lave - det vil være fedt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...