Hop til indhold
Bull1958

Bedre 2gang

Recommended Posts

anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

de andre bør være i novelle sektionen admin burde lave - det vil være fedt

Når nu du alligevel ikke gider læse dem, synes jeg det vil være tåbeligt at oprette et nyt underforum for din skyld :roll:

Mht. at anmelde sugarbabes uden tilladelse fra pigen, så synes jeg Bull1958 netop, selvom han har fået tilladelse, har gjort det rigtige: udeladt profil- og  bynavn og ikke beskrevet pigen nærmere end at hun var en lille, dejlig og naturlig pige - så det mere er selve oplevelsen der er i fokus i anmeldelsen, fremfor at pigen bagefter bestormes med henvendelser fra 100vis af misundelige galaner, om at opnå samme fordele, selvom de alligevel aldrig ville komme i betragtning - nej, de må selv frem i skoene, skrue smilet på og charmere sig ind hos deres egne sugarbabes ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Når nu du alligevel ikke gider læse dem, synes jeg det vil være tåbeligt at oprette et nyt underforum for din skyld :roll:

Mht. at anmelde sugarbabes uden tilladelse fra pigen, så synes jeg Bull1958 netop, selvom han har fået tilladelse, har gjort det rigtige: udeladt profil- og  bynavn og ikke beskrevet pigen nærmere end at hun var en lille, dejlig og naturlig pige - så det mere er selve oplevelsen der er i fokus i anmeldelsen, fremfor at pigen bagefter bestormes med henvendelser fra 100vis af misundelige galaner, om at opnå samme fordele, selvom de alligevel aldrig ville komme i betragtning - nej, de må selv frem i skoene, skrue smilet på og charmere sig ind hos deres egne sugarbabes ;-)

Dette forum er til anmeldelser - det er derfor jeg vil have et forum til noveller - så kan i skrive dem der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 2 timer siden:

Dette forum er til anmeldelser - det er derfor jeg vil have et forum til noveller - så kan i skrive dem der :-)

Tror det vil blive noget rod, når folk ikke engang kan finde ud af at lave en ordentlig overskrift, hvordan skulle de så kunne finde ud af flere kategorier - og vi har i forvejen: Hyggesnak, https://www.eroguide.dk/forum/forum/53-hyggesnak/  til alt det der ikke passer ind andre steder - og ordet er frit :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jernsvinet skrev, for 23 timer siden:

Tror det vil blive noget rod, når folk ikke engang kan finde ud af at lave en ordentlig overskrift, hvordan skulle de så kunne finde ud af flere kategorier - og vi har i forvejen: Hyggesnak, https://www.eroguide.dk/forum/forum/53-hyggesnak/  til alt det der ikke passer ind andre steder - og ordet er frit :)

det kan være du har ret - måske er jeg idealist :)

men det virker med anbefaling pg efterlysning i de andre blogge så det er vel håb?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...