Hop til indhold
Jernsvinet

sexclub-hamburg.dk

Recommended Posts

Frækkert skrev, den 18/2/2016 at 18:35:

Osnabruck er lige langt nok indenfor tidsrammen - så spørgsmålet er om man skulle prøve at give Bremen en chance, eller tage den velkendte Fantasy!

Tror sku det bliver fantasy - nogle der har indikation om hvilke piger der er til stede nu, samt hvor mange der plejer at være inde mandage?

Ja, jeg vil også hellere ligge med en pige på Fantasy, fremfor at ligge på motorvejen - og på sådan en mandag aften, skal der nok være 8 - 10 søde piger at vælge imellem  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en up-date, der bør gøre alle Fantasy fans glade:

Gloria er tilbage - smukkere, slankere og mere fræk end nogensinde før og hun vil stadig gerne tage skuddet i sin smukke mund :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10/12/2015 at 04:30:

fra venstre mod højre:

1. ?, 2. ?, 3. Paula, 4. ?, 5. Jessie, 6. Monika, 7. Vanessa, 8. Clara, 9. Pamela?, 10. Ella, 11. ?, 12. Andre, 13. ?

Nr. 11 er Mima, som nok har byens flotteste ungpigebryster :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

Nr. 11 er Mima, som nok har byens flotteste ungpigebryster :)

Korrekt  

Når man holder musepilen hen over et af billederne her http://fantasy-lounge.de/girls/ dukker deres navne op under billedet på de fleste af billederne.

Jessy staves i øvrigt med y og Monica staves med c ifølge deres hjemmeside, ikke at det gør den helt store forskel.

Opdateret navneliste:

1.png

Fra venstre mod højre:

1. ?, 2. ?, 3. Paula, 4. ?, 5. Jessy, 6. Monica, 7. Vanessa, 8. Clara, 9. Pamela?, 10. Ella, 11. Mima, 12. Andre, 13. Bella

Ændringer/tilføjelser er markeret med fed tekst.

Har jeg overset nogle nanvne her i tråden eller er der nogen der kender navne på flere af dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst og læst og åhh det lyder som paradis og nu gør jeg det sq! 

Lige et praktisk spørgsmål: går man rundt med tøj på? Eller hvordan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 1 time siden:

Jeg har læst og læst og åhh det lyder som paradis og nu gør jeg det sq! 

Lige et praktisk spørgsmål: går man rundt med tøj på? Eller hvordan? 

Kanon, glæder mig til at sige velkommen i klubben når du har hygget med de dejlige damer dernede. Bare så du er advaret, har du først set sådan et sted, flat eller FKK så får aldrig samme sult stillet hjemme i DK. Alle de damer det vimser rundt er bare paradis for liderlige mænd :-D

Dit spørgsmål, på Fantasy får man et håndklæde at vikle om sig. Nogen har jeg set tage bokse shorts og t-shirts på. Personligt har jeg min egen bjørne habbit med når jeg er på fantasy. Der er andre klubber hvor de udlevere en habbit. Kan du tage egen habbit med så gør det medmindre håndklæde er godt nok. Jeg kan personligt godt lide lommerne i bjørnedragten. 

Jeg overvejer en tur derned den sidste søndag/mandag i maj. Ikke fast besluttet endnu. Er du frisk så tager jeg dig gerne med. skriv evt en PM ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, 1 time siden:

Kanon, glæder mig til at sige velkommen i klubben når du har hygget med de dejlige damer dernede. Bare så du er advaret, har du først set sådan et sted, flat eller FKK så får aldrig samme sult stillet hjemme i DK. Alle de damer det vimser rundt er bare paradis for liderlige mænd :-D

Dit spørgsmål, på Fantasy får man et håndklæde at vikle om sig. Nogen har jeg set tage bokse shorts og t-shirts på. Personligt har jeg min egen bjørne habbit med når jeg er på fantasy. Der er andre klubber hvor de udlevere en habbit. Kan du tage egen habbit med så gør det medmindre håndklæde er godt nok. Jeg kan personligt godt lide lommerne i bjørnedragten. 

Jeg overvejer en tur derned den sidste søndag/mandag i maj. Ikke fast besluttet endnu. Er du frisk så tager jeg dig gerne med. skriv evt en PM ;-)

 

Tror desværre du har helt ret ;)

Jeg napper en bjørne habbit med :)

Fedt tilbud men kalenderen er booket helt op. Egentligt ville jeg helst prøve en torsdag, men det er utopi at finde tid. Men tror jeg har fundet en ledig lørdag :)

Så må jeg bare håbe at stedet ikke er proppet med pølser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 10 minutter siden:

bare håbe at stedet ikke er proppet med pølser 

Kan anbefale dig at komme til åbningstiden kl. 14 og købe til hele dagen - så kan du stort set nå de ture du vil med de piger du vil, inden det vælter ind med gæster ved 22 - 23 tiden - jeg plejer gerne at forlade klubben ved 24 - tiden, da jeg dels har nået op til 10 piger og med så mange mænd i kø, er det svært at komme til - men det kan da lade sig gøre, hvis man henvender sig til en pige i et ubevogtet øjeblik - og hun gerne vil slippe for højtråbende og fulde russere mm. ;-)

Jeg kan også anbefale dig en bådekåbe, da det af og til trækker omkring skuldrene, når de lufter ud - og jeg tager også gerne mine egne cloogs med, da de varmer lidt mere end badesandaler - og så er de også mere behagelige at gå i :-D

Sidst havde Andre været på ferie i Rumænien - og det kunne desværre ses på hende - ja, jeg kunne faktisk ikke kende hende og troede, der var kommet en ny pige - av av - det kostede og jeg måtte bøde med at tage hende en tur ovenpå - desværre kunne jeg ikke sprøjte hende i munden - og det var hun vist lidt fornærmet over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med Jern, kan du være der når de åbner får du næsten med sikkerhed en god oplevelse. Der er få "pølser" og sidst fik jeg glæden af at lege både med Mima og Jessy til en lækker trekant. :-D

Tag den med ro, hav tålmodighed smil til tøserne og snak lidt med dem. De er søde og det betaler sig at være sød ved dem. Som Jern skriver så er fulde russere og lign stressende for pigerne. Har prøvet sådan en aften og det var satme skod. 

Hvis du kan og har tiden så kan jeg varmt anbefale Dolce Vita i wagenfeld. Det forudsætter dog du er til bunkepul og sex lige på og hårdt, ikke meget hygge nusse der. Mindes sidst jeg var der, der kom pigerne på skift op til baren og råbte hvem der var den næste der skulle kneppe dem. Fik kaffen galt i halsen og derefter nød jeg satme opholdet. Sjovt og anderledes og alligevel flat-rate. Der er et hav af andre klubber også, alle velbeskrevet af flinke loge brødre herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leecher skrev, for 17 minutter siden:

Mindes sidst jeg var der, der kom pigerne på skift op til baren og råbte hvem der var den næste der skulle kneppe dem.

Ja, det kan de godt finde på - og af og til svarer en af de andre piger også tilbage :-D

Jeg forsøgte at fritte Gloria lidt om hvor gamle nogle af de ældste piger på Dolce Vita var - men, det ville hun ikke ud med. Moni mener jo at hun er blevet for gammel til det sjove, når jeg forsøger at flirte lidt med hende - og så ville jeg have haft Gloria til at fortælle hende lidt om de ældre piger på Dolce Vita - men det var lukket land. Moni spidsede dog ører, da jeg fortalte lidt om, hvordan det foregik med GangBang på Dolce Vita og at jeg flere gange havde været sammen med piger, der var ældre end hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste par gange, jeg har været på Fantasy har jeg fået øjnene op for Pamela - hun har hidtil ikke interesseret mig, da jeg har syntes hun var lidt for mørk og hun har vist heller ikke forsøgt at gøre tilnærmelser til mig. Men hun har faktisk en ret flot figur og et par kønne "persiske" øjne, så hende har jeg endelig fået et par ture med, selvom hun har været i klubben i flere år - eller jeg kan ihvertfald ikke erindre at jeg har knaldet hende før - hun bryder sig bare ikke om at blive slikket - måske mit skæg kildede hende :unsure:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der et billigt hotel i nærheden der kan anbefales, hvis nu man tænker at køre derned?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tager til hamburg i næste weekend sammen med en her inde fra. Vil bare lige være sikker på hvordan det virker der på flattrate betaler man bare entré og så Der frit valg af piger og uden man betaler pigerne for sex eller hvordan? for Det lyder næsten for godt til og være sandt? Er der Andre der skal til hamburg næste weekend? Vh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tulips skrev, for 42 minutter siden:

Hej tager til hamburg i næste weekend sammen med en her inde fra. Vil bare lige være sikker på hvordan det virker der på flattrate betaler man bare entré og så Der frit valg af piger og uden man betaler pigerne for sex eller hvordan? for Det lyder næsten for godt til og være sandt? Er der Andre der skal til hamburg næste weekend? Vh.

Du betaler € 50/60 i entre - og så yderligere 50/60 (weekends er lidt dyrere - men også med flere piger) til pigerne - og så er der næsten frit slag - men det er en god idé at flirte og ligge lidt op til pigerne for at få deres opmærksomhed - men lad være med at udse jer den eneste ene, da det er sjovere når pigerne selv kommer til een. NB. en af pigerne taler dansk - men hun er lige hurtig nok til at gøre en færdig på Zimmer til min smag - men hun er god til at sætte gang i festen ;-)

Mht. overnatning - så ligger Zimmervermietung Dirk Hoffman i gåafstand på Kroonsaalsweg 90, tlf. 0172-53 62 604 - bemærk dog at de hovedsagelig træffes i kontortiden - og man kan komme ud for at få en kode til en nøgleboks.

Evt. email: [email protected]

Det er lidt et håndværkerhotel, men ellers OK og ret billigt uden overflødig ekstravagance - kan også bookes på Booking.com, men evt. har de flere værelser end det antydes der! - så ring/email og hør. Bauhaus ligger lige bagved - og der går man bare hen og får morgenmad, som de har i bredt udvalg + og et par søde bagerjomfruer ;-) (NB dog lukket om søndagen, hvor næsten alt er lukket og det kan være svært bare at finde en bager).

Ellers bruger jeg også ofte AO på Reeperbahn - også rimeligt billigt - og så ligger det lige midt im Kiez/minefeltet - vil dog anbefale at man også bestiller P-plads der, men det er lidt kringlet at komme derind med en stor vogn - men man kan have svært ved at finde P-plads andre steder/eller man skal gå langt og risikere en P-bøde fordi man ikke har forstået P-reglerne.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har et par spørgsmål, som jeg håber de erfarne herrer kan besvare :) 

Er der ikke overfyldt med mænd?

Hvornår der er færrest gæster?

Er det svært at få pigerne med i privaten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger87 skrev, for 4 timer siden:

1. Er der ikke overfyldt med mænd?

2. Hvornår der er færrest gæster?

3. Er det svært at få pigerne med i privaten?

ad 1. Sjældent før 10 - 11 tiden om aftenen

ad 2. ofte kommer der en del short-timers, når de åbner - og så er der mere stille sidst på eftermiddagen.

ad 3. Sidst ville Paula med mig hjem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...