Hop til indhold
Jernsvinet

sexclub-hamburg.dk

Recommended Posts

Har netop sammen med Gungner besøgt Fantasy Lounge, som har oprettet en hjemmeside til de danske fans only:

http://sexclub-hamburg.dk/

På fællesbilledet

1.png

er det fra venstre mod højre:

1. ?, 2. ?, 3. Paula, 4. ?, 5. Jessie, 6. Monika, 7. Vanessa, 8. Clara, 9. Pamela?, 10. Ella, 11. ?, 12. Andre, 13. ?

For at gøre en lang anmeldelse kort, så var der her en torsdag aften op mod jul, ikke særlig mange gæster i klubben og jeg og Gungner havde ikke særlig svært ved at nedlægge/blive nedlagt af de ca. 50 % af pigerne på billedet, som var tilstede og næsten alle klædt ud i frække Minnie Mouse kjoler. Gungner startede med at være lidt forud på point, men så brugte han lang tid på at give Monika massage og med søde, sjove og frække Vanessa kom jeg vist lidt foran og hun fik ingen pause før Gungner stod på tæerne til også at få en tur, så ikke noget at sige til, at hun klagede lidt over at være øm i fissen.

Gungner tog dog tidligt hjem, da han skulle tidligt op og til fitness - man skulle ellers ikke tro, han trængte efter al den kvindegymnastik :roll: , men knapt var han gået før jeg fik lokket superflotte Ella på Zimmer, hvor jeg fik hende til at give mig et rigtig langsomt, frækt og pirrende blowjob uden brug af hænder - og med en orgasme til Clara, løb jeg vist til slut af med sejren: 7 piger ud af 8 mulige og fik overrakt et Minnie Mouse hårbånd som 1. præmie.

Moni i baren lykkedes det mig endnu en gang ikke, trods et uimodståeligt tilbud om at hun kunne lukke tidligt kl. 24 (pga. der ikke var flere gæster) og komme med hjem og hygge resten af natten på mit hotelværelse, ikke at få på mit CV ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Nr 8 er ikke Clara; men Monik. Hendes sprogkundskaber (fransk:grin:) kan anbefales.

Af flatrate at være er kvaliteten ganske høj, min favorit er helt klart Monika, billedet retfærdiggør ikke hendes virkelige udseende.

Redigeret af Gungner
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 9 timer siden:

 Nr 8 er ikke Clara; men Monik.

Må indrømme at du gjorde mig lidt forvirret - så jeg spurgte hende selv - og hun hedder altså Clara! Tidligere var hun lidt buttet, men har slanket sig gevaldigt og er blevet rigtig flot - og stadig med et par rimelig store og dejlig bløde bryster, der gør spanskundervisning til en leg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Må indrømme at du gjorde mig lidt forvirret - så jeg spurgte hende selv - og hun hedder altså Clara! Tidligere var hun lidt buttet, men har slanket sig gevaldigt og er blevet rigtig flot - og stadig med et par rimelig store og dejlig bløde bryster, der gør spanskundervisning til en leg.

Ok JS. Jeg har ikke spurgt til hendes navn; men er temmelig overbevist om at hun tidligere kaldte sig Monik, det er dog ikke første gang at man oplever at de skifter navn (og alder i den branche).

Del dette indlæg


Link til indlæg
sauer skrev, for 18 minutter siden:

Hej

Hvor meget koster det at være sammen pigerne. Jeg er med på prisen for at komme ind.

For hele dagen fra kl. 14:00 er prisen:  Entre 50€ og for at lege med alle pigerne 50€. De sidste betaler man inde i baren til den første pige der kontakter en, hun giver en et armbånd på. Går man med en pige skriver hun sit mærke på armbåndet. Armbåndet bliver så klippet af når man forlader stedet.

Føler man trang til at bruge mere penge kan man købe øl og spiritus i baren, dog kun hele flasker. Der er en cigaretautomat i omklædningen.

Med i entreen er softdrinks, kaffe og en simpel buffet.

Når man ankommer til adressen skal man ikke ind i beboelseshuset; men ind i smøgen til højre for.

Ring på på den nederste ringklokke, den øverste er til pigernes private rum.

I entreen betaler man og får en nøgle til et skab et håndklæde der bruges som lændeklæde og et par badesandaler.

Det er almindeligt at gå i bad inden man går ind til pigerne og efter hver tur på loftet.

 

Redigeret af Gungner
Adkomst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny i dette forum og har derfor ingen erfaringer med sådanne steder i Tyskland, dog skal det siges at være noget jeg meget gerne snart vil prøve, men hvor "handicappet" er man egentlig hvis man ikke taler tysk, her tænker jeg også i forhold til andre lignende steder i Tyskland? Jeg taler kun dansk og engelsk :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
KinkyPinky skrev, for 57 minutter siden:

Jeg er ny i dette forum og har derfor ingen erfaringer med sådanne steder i Tyskland, dog skal det siges at være noget jeg meget gerne snart vil prøve, men hvor "handicappet" er man egentlig hvis man ikke taler tysk, her tænker jeg også i forhold til andre lignende steder i Tyskland? Jeg taler kun dansk og engelsk :/

No problemos:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede at være sammen med 9 af pigerne, dog 4 af dem to og to og så Bella to gange. Så otte gange i alt på zimmer. Mener nu at jeg betalte 2 x 60€ den fredag jeg var der.  Kan absolut anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
theverybadwolf skrev, for 2 timer siden:

Nåede at være sammen med 9 af pigerne, dog 4 af dem to og to og så Bella to gange. Så otte gange i alt på zimmer. Mener nu at jeg betalte 2 x 60€ den fredag jeg var der.  Kan absolut anbefales.

Fredag og lørdag er 2x60€ Det fik jeg ikke lige med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 17 timer siden:

For hele dagen fra kl. 14:00 er prisen:  Entre 50€ og for at lege med alle pigerne 50€. De sidste betaler man inde i baren til den første pige der kontakter en, hun giver en et armbånd på. Går man med en pige skriver hun sit mærke på armbåndet. Armbåndet bliver så klippet af når man forlader stedet.

Føler man trang til at bruge mere penge kan man købe øl og spiritus i baren, dog kun hele flasker. Der er en cigaretautomat i omklædningen.

Med i entreen er softdrinks, kaffe og en simpel buffet.

Når man ankommer til adressen skal man ikke ind i beboelseshuset; men ind i smøgen til højre for.

Ring på på den nederste ringklokke, den øverste er til pigernes private rum.

I entreen betaler man og får en nøgle til et skab et håndklæde der bruges som lændeklæde og et par badesandaler.

Det er almindeligt at gå i bad inden man går ind til pigerne og efter hver tur på loftet.

 

Syntes det utroligt billig, hvis man for 100-120 euro, skulle kunne være sammen med alle de piger. Men det må jo være konceptet. Jeg tror der skal prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sauer skrev, 1 time siden:

Syntes det utroligt billig, hvis man for 100-120 euro, skulle kunne være sammen med alle de piger. Men det må jo være konceptet. Jeg tror der skal prøves.

Du må være være standhaftig. :-D

Redigeret af Gungner
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af hjertet (og pikken) tak til Jernsvinet for billede og link. Det var egentlig min plan, at jeg ville et smut til Flensborg på mandag, men nu bliver min julegave til mig selv i år en kneppetur til Hamborg, hvor jeg vil besøge Fantasy Lounge.

Fisse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 12 minutter siden:

Af hjertet (og pikken) tak til Jernsvinet for billede og link. Det var egentlig min plan, at jeg ville et smut til Flensborg på mandag, men nu bliver min julegave til mig selv i år en kneppetur til Hamborg, hvor jeg vil besøge Fantasy Lounge.

Fisse!

Du må huske at hilse Moni og alle pigerne og sige at vi er glade for hjemmesiden, som er lavet specielt til os danskere, fordi de er så glade for vores besøg og fordi vi opfører os pænt overfor pigerne - især Monika kunne ikke undlade at udtrykke sin begejstring for vores pæne opførsel :)

Måske burde du tage et eller andet med til dem i julegave - det vil sikkert give dig lidt ekstra kredit :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, den 17/12/2015 at 19:39:

og i forlængelse af spørgsmålet om åbningstider vil jeg høre om de har droppet de max 6 ture?

 

Åbningstiderne kan du læse på deres hjemmesider og mig bekendt er der ikke begrænsninger på antallet af ture, ligesom du også gerne må få flere piger med på værelset på een gang ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 1 time siden:

Kysser de ?

Nej, det skal du ikke regne med på flatt-rates

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 19. dec. 2015 at 12:52:

Åbningstiderne kan du læse på deres hjemmesider og mig bekendt er der ikke begrænsninger på antallet af ture, ligesom du også gerne må få flere piger med på værelset på een gang ;-)

Var der i onsdags syv ture og otte piger.

Der var gang-bang = bunkepul kl. 19.00 Var dog ikke med da jeg lige kom ned fra et rum.

Der er normalt otte piger på vagt bortset fra fredag og lørdag, da er der femten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...