Hop til indhold
Jernsvinet

sexclub-hamburg.dk

Recommended Posts

Hej Jernsvinet, tak for dette link! Skal til hamborg på fredag - søndag, ville lige høre om  der andre all in clubber i hamborg som ligger i samme prisleje? Har lovet at agere guide for 2 kammerater, må erkende at jeg kun har været i hamborg 1 gang hvor fantasy var eneste stop, men de var lækre de damer der dec. 2015, er det samme standard denne gang? (billederne er svære at bedømme, sys dem sidst var lidt pænere)

 

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Libido1 skrev, for 36 minutter siden:

om  der andre all in clubber i hamborg som ligger i samme prisleje?

Ja, der er både club frivol og flatt99, men for begge gælder det  at det ikke er alle ugedage - og mht. club frivol er damerne som regel lidt ældre - og det er mere GB i halvmørke rum og selve stedet er indrettet som det skøre hus i tivoli.

På Fantasy, går I ihvertfald ikke forkert hverken mht. ugedag eller de søde piger - kvaliteten kan svinge lidt, men jeg har før oplevet der, at en pige, jeg måske ikke lige fandt så attraktiv - når først man viser lidt interesse, så lyser hun op og bliver ganske attraktiv og oplevelsen på rum helt i top - så man skal bare lade stå til og ikke sidde og mugge, men vise alle pigerne interesse, så skal de nok komme over til en, en efter en og byde sig til - og på den måde kan det nemt blive til 7 - 8 ture med ligeså mange forskellige piger og af og til flere ad gangen.

Men man skal ikke komme ud på aftenen, hvor alle tyrkere og østeurpæere kommer og køber short time - kom derimod fra starten og få så mange ture som muligt inden kl. 18 - så kan man bedre slappe af i løbet af aftenen og tage det mere roligt - er der tryk på og mange kunder, laver de også GB, som jeg dog gerne springer over.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Ja, der er både club frivol og flatt99, men for begge gælder det  at ikke er alle ugedage - og mht. club frivol er damerne som regel lidt ældre - og det er mere GB i halvmørke rum og selve stedet er indrettet som det skøre hus i tivoli. På Fantasy, går I ihvertfald ikke forkert hverken mht. ugedag eller de søde piger - kvaliteten kan svinge lidt, men jeg har før oplevet der, at en pige, jeg måske ikke lige fandt så attraktiv - når først man viser lidt interesse, så lyser hun op og bliver ganske attraktiv og oplevelsen på rum helt i top - så man skal bare lade stå til og ikke sidde og mugge, men vise alle pigerne interesse, så skal de nok komme over til en, en efter en og byde sig til - og på den måde kan det nemt blive til 7 - 8 ture med ligeså mange forskellige piger og af og til flere ad gangen - men man skal ikke komme ud på aftenen, hvor alle tyrkere og østeurpæere kommer og køber short time - kom derimod fra starten og få så mange ture som muligt inden kl. 18 - så kan man bedre slappe af i løbet af aftenen og tage det mere roligt - er der tryk på og mange kunder, laver de også GB, som jeg dog gerne springer over.

Du er en viril makker, kan huske jeg besøgte Fantasy lounge efter at have læst dine indlæg sidste gang og jeg fik 6 hakker i bæltet, men level jernsvinet, blev hverken jeg eller min kammerat ;) tak for svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Libido1 skrev, for 22 minutter siden:

Du er en viril makker, kan huske jeg besøgte Fantasy lounge efter at have læst dine indlæg sidste gang og jeg fik 6 hakker i bæltet, men level jernsvinet, blev hverken jeg eller min kammerat ;) tak for svar :)

Det er nu heller ikke fordi jeg får udløsning hver gang, men når pigerne nu gerne vil på rum, kan jeg næsten ikke stå imod :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mial skrev, for 4 timer siden:

er blow med eller uden?

Jeg kan ikke erindre det, men jeg mener at enkelte af pigerne kun gør det med kondom, men selvom du lige har vasket den nok så grundigt, tørrer de den stadig lige hurtigt af med en fugtighedsserviet.

Enkelte at pigerne som f.eks Andre, tilbyder CIM - og det er ikke noget du behøver spørge efter som sådan - pigerne skal nok selv tilbyde det: "Spritz in meinen Mund" befaler de, der ønsker det - og bliv ikke overrasket, hvis du pludselig har 2 piger at se til ;-)

Men smil til pigerne, snak med dem, der gerne vil snakke med dig, behandl dem pænt og lad være med at være alt for kræsen, hvis du ikke ønsker at blive overset :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mial, jeg er sikker på at du er en fin fyr, men hvis det er første gang du kaster dig ud i disse fornøjelser er det utrolig nemt at blive forblændet af den smukkeste pige i lokalet, men hvis du udviser samme respekt og høflighed overfor alle piger også dem der umiddelbart ikke er så "smukke" så får du en uforglemmelig oplevelse. I mørket er alle katte grå, og det kunne jo være at netop hende med 4 kg ekstra og lidt skæve bryster netop er hende du svinger aller bedst med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder jo dejligt med flatrate - men der må jo være et incitament for kvinderne til at ville have en mand med på et værelse ?

Hvis flatrate betyder at man bliver plaget om at købe ekstra ydelser så snart man har fået en stiv pik bliver det jo hurtigt irriterende.

Jeg leger med tanken om en tur til Hamborg synes billederne fra Fantasy ser godt ud ;-)

For I rutinerede gæster på Fantasy - hvor meget bruger I typisk på et besøg og hvad har I fået for pengene ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, 1 time siden:

For I rutinerede gæster på Fantasy - hvor meget bruger I typisk på et besøg og hvad har I fået for pengene ?

Har kun en enkelt gang måtte købe en pakke cigaretter i automaten ovenpå til Gloria (eneste gang jeg nogensinde har oplevet tiggeri i den klub) - ellers har jeg aldrig betalt mere end € 100,- eller € 120,- og har som regel været sammen med min. 4 piger og så op til en 7 stykker. Enkelte gange flere piger ad gangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 5 timer siden:

Mial, jeg er sikker på at du er en fin fyr, men hvis det er første gang du kaster dig ud i disse fornøjelser er det utrolig nemt at blive forblændet af den smukkeste pige i lokalet, men hvis du udviser samme respekt og høflighed overfor alle piger også dem der umiddelbart ikke er så "smukke" så får du en uforglemmelig oplevelse. I mørket er alle katte grå, og det kunne jo være at netop hende med 4 kg ekstra og lidt skæve bryster netop er hende du svinger aller bedst med.

ja selvfølgelig. og tak for tippet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Har kun en enkelt gang måtte købe en pakke cigaretter i automaten ovenpå til Gloria (eneste gang jeg nogensinde har oplevet tiggeri i den klub) - ellers har jeg aldrig betalt mere end € 100,- eller € 120,- og har som regel været sammen med min. 4 piger og så op til en 7 stykker. Enkelte gange flere piger ad gangen.

Tak for svaret Jernsvin. Det lyder jo fantastisk. Altså 7 gange på en dag klarer jeg ikke - er meget imponerende - 3 - 4 ville være helt OK :-D

Men hvad får kvinderne ud af det (når de ikke plager for ekstrasalg eller dyre drinks) - altså med de af os der hverken er George Clooney eller John Holmes ?

Ville simpelthen være ALT for deprimerende at køre til Hamborg, besøge klubben og så bare sidde med "blue balls" og se de flotte fyre og dem med guldbukserne have det sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 13 minutter siden:

Tak for svaret Jernsvin. Det lyder jo fantastisk. Altså 7 gange på en dag klarer jeg ikke - er meget imponerende - 3 - 4 ville være helt OK :-D

Men hvad får kvinderne ud af det (når de ikke plager for ekstrasalg eller dyre drinks) - altså med de af os der hverken er George Clooney eller John Holmes ?

Ville simpelthen være ALT for deprimerende at køre til Hamborg, besøge klubben og så bare sidde med "blue balls" og se de flotte fyre og dem med guldbukserne have det sjovt.

Jeg er næsten ked af at citere mig selv men prøv at følge det råd jeg har givet dig. Ja Ja jeg har også prøvet at nogle piger holder sig til deres "kærester", men generelt er pigerne ikke interesseret i at nogle ikke får de "turer"  de har "ret" til. Trust me, en beleven og høflig opførsel giver flere point hos pigerne end udsenet. KOM SÅ AFSTED! rigtig god fornøjelse. Husk beretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 15. feb. 2016 at 13:26:

Det lyder jo dejligt med flatrate - men der må jo være et incitament for kvinderne til at ville have en mand med på et værelse ?

Hvis flatrate betyder at man bliver plaget om at købe ekstra ydelser så snart man har fået en stiv pik bliver det jo hurtigt irriterende.

Jeg leger med tanken om en tur til Hamborg synes billederne fra Fantasy ser godt ud ;-)

For I rutinerede gæster på Fantasy - hvor meget bruger I typisk på et besøg og hvad har I fået for pengene ?

Du bruger 100/120€ alt efter hvilken ugedag det er, derudover er der mulighed for at købe øl til 5€ eller skarp alkohol, dog kun i hele flasker. Jeg mener også at Red-Bull koster; men ellers er drikkevarer gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 19 timer siden:

Tak for svaret Jernsvin. Det lyder jo fantastisk. Altså 7 gange på en dag klarer jeg ikke - er meget imponerende - 3 - 4 ville være helt OK :-D

Men hvad får kvinderne ud af det (når de ikke plager for ekstrasalg eller dyre drinks) - altså med de af os der hverken er George Clooney eller John Holmes ?

Ville simpelthen være ALT for deprimerende at køre til Hamborg, besøge klubben og så bare sidde med "blue balls" og se de flotte fyre og dem med guldbukserne have det sjovt.

Det er nævnt før; men det lønner sig at komme når de åbner kl.14.00 Så kan man være sultanen i haremet en stund. 

Først på aftenen kan der være fleremænd.

Er man ankommet tidligt bliver man nok også nød til at vente lidt en gang i mellem om aftenen, pigerne må jo servicere nyankomne. Det lønner sig dog at være lidt oppe på dubberne.

Sæt dig i baren over for tekenfrau, der kommer alle pigerne jævnligt forbi.

Sæt dig ikke i en lænestol; men i en sofa og levn en plads så pigerne let kan sætte sig.

Er man flere afsted skal man sætte sig over for hinanden ikke ved siden af hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 1 time siden:

Det er nævnt før; men det lønner sig at komme når de åbner kl.14.00 Så kan man være sultanen i haremet en stund. 

Først på aftenen kan der være fleremænd.

Er man ankommet tidligt bliver man nok også nød til at vente lidt en gang i mellem om aftenen, pigerne må jo servicere nyankomne. Det lønner sig dog at være lidt oppe på dubberne.

Sæt dig i baren over for tekenfrau, der kommer alle pigerne jævnligt forbi.

Sæt dig ikke i en lænestol; men i en sofa og levn en plads så pigerne let kan sætte sig.

Er man flere afsted skal man sætte sig over for hinanden ikke ved siden af hinanden.

Super godt indspark! tekenfrau=drikkevare serverings person (dame) / opsyns dame, ofte i alm. tøj

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 35 minutter siden:

Super godt indspark! tekenfrau=drikkevare serverings person (dame) / opsyns dame, ofte i alm. tøj

Hun hedder Moni - og hun er min ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 2 timer siden:

Det er nævnt før; men det lønner sig at komme når de åbner kl.14.00 Så kan man være sultanen i haremet en stund. 

Først på aftenen kan der være fleremænd.

Er man ankommet tidligt bliver man nok også nød til at vente lidt en gang i mellem om aftenen, pigerne må jo servicere nyankomne. Det lønner sig dog at være lidt oppe på dubberne.

Sæt dig i baren over for tekenfrau, der kommer alle pigerne jævnligt forbi.

Sæt dig ikke i en lænestol; men i en sofa og levn en plads så pigerne let kan sætte sig.

Er man flere afsted skal man sætte sig over for hinanden ikke ved siden af hinanden.

 

Tak - flere top tips - denne tråd bliver bedre og bedre - der er jo mange mennesker med gode erfaringer fra Fantasy her - flere gode råd læses med stor interesse :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 55 minutter siden:

Hun hedder Moni - og hun er min ;-)

Dig og din Moni, nej hun vil have dine Euro vil hun!! ;-)Jens jeg elsker dig var der engang en der sagde, nej du gør ej sagde jeg, du elsker mine Euro,ja måske nok mest sagde hun, men derfor, kan vi jo godt være venner, det kan du tro vi ka!! PS jeg er sikker på at Moni er rigtig sød så køl du bare på Jern. Hav en rigtig fantastisk aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det vist ved være tid til en lille tur til det tyske igen.

Nogle der har nogle nye opdateringer fra Fantasy Lounge - nogle nye piger de sidste par måneder?

Hvad er den nærmeste (Gode) Flat Rate klub ift. Hamburg hvis man vil prøve lidt nyt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Frækkert skrev, for 2 timer siden:

Så er det vist ved være tid til en lille tur til det tyske igen.

Nogle der har nogle nye opdateringer fra Fantasy Lounge - nogle nye piger de sidste par måneder?

Hvad er den nærmeste (Gode) Flat Rate klub ift. Hamburg hvis man vil prøve lidt nyt?

Der er vist et par klubber i Bremen. Ved at der ligger en anmeldelse af en klub fra Bremen i dette forum. 

Og ellers er der en masse flat rate klubber i området omkring osnabruck, men de ligger små 2 timer syd for Hamburg men er bestemdt køreturen værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Jernsvinet skrev, for 22 minutter siden:

Og syd for Bremen:

 

Dolcevita er så også en af de mange klubber der ligger i området omkring osnabruck. Men ja den ligger så også syd for Bremen:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Osnabruck er lige langt nok indenfor tidsrammen - så spørgsmålet er om man skulle prøve at give Bremen en chance, eller tage den velkendte Fantasy!

Tror sku det bliver fantasy - nogle der har indikation om hvilke piger der er til stede nu, samt hvor mange der plejer at være inde mandage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...