Hop til indhold
Administrator

Advarsel mod person som udgiver sig for at være fra Eroguide.dk

Recommended Posts

Gæst
AmatørMILF skrev, for 8 minutter siden:

Er det ?

Ja du kan bare installere en browser der hedder Tor, eller betale for en VPN løsning, så kan du skifte ip adresse lige så ofte du vil.

Jeg bruger selv Tor browseren på min PC efter anbefaling fra blandt andet KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 12 minutter siden:

Ja du kan bare installere en browser der hedder Tor, eller betale for en VPN løsning, så kan du skifte ip adresse lige så ofte du vil.

Jeg bruger selv Tor browseren på min PC efter anbefaling fra blandt andet KF.

Jeg har en fyr der generer mig konstant og tror det er den samme fra forskellige mail adresser og hvis jeg nu ku spore hans IP ville det være fedt men kan så godt se at det kan være lige meget hvis han gør som jer. Hvorfor gør i egentlig det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, 1 time siden:

Hvorfor gør i egentlig det ?

Jeg har ikke noget der skal skjules. Det er mest bare fordi jeg er sådan lidt skabsmodstander af big-brother overvågning, og ikke er så meget for alt det der med at google ved alt om hvilke sider man besøger, og hvad man søger på. Jeg kan godt lide at være lidt anonym på nettet. Og så slipper man jo også for at blive bombarderet med rejsereklamer i flere måneder, hvis man drister sig til at tjekke flybillet priser B)

Hvis din plageånd ikke har anonym IP, kan politiet spore vedkommende.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har ikke noget der skal skjules. Det er mest bare fordi jeg er sådan lidt skabsmodstander af big-brother overvågning, og ikke er så meget for alt det der med at google ved alt om hvilke sider man besøger, og hvad man søger på. Jeg kan godt lide at være lidt anonym på nettet. Og så slipper man jo også for at blive bombarderet med rejsereklamer i flere måneder, hvis man drister sig til at tjekke flybillet priser B)

Hvis din plageånd ikke har anonym IP, kan politiet spore vedkommende.

KF.

Jeg vil ikke kunne spores vær sød og hjælp mig lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, Lige nu:

Jeg vil ikke kunne spores vær sød og hjælp mig lidt

www.torproject.org

Download Tor browseren, og brug den istedet for Google Chrome, Internet Explorer, eller hvad du nu bruger i dag.

Der er nogle få ulemper, men ikke noget af betydning når man lige vænner sig til at bruge den.. eksempelvis passer klokken somregel ikke her på Eroguide, da den IP man får tildelt typisk tilhører en anden tidszone. Man tildeles automatisk en ny anonym IP fra Tor netværket hver gang browseren åbnes, og man kan også selv skifte manuelt.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 10. december 2015 at 14:08:

nå ja...lidt frøns er da ikke så ringe, det er der nok ingen der får ondt i røven af...røven sjanne for helvede

Græker af alle burde du kunne forestille dig en situation, hvor en ville få ondt i røven... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 19 minutter siden:

www.torproject.org

Download Tor browseren, og brug den istedet for Google Chrome, Internet Explorer, eller hvad du nu bruger i dag.

Der er nogle få ulemper, men ikke noget af betydning når man lige vænner sig til at bruge den.. eksempelvis passer klokken somregel ikke her på Eroguide, da den IP man får tildelt typisk tilhører en anden tidszone. Man tildeles automatisk en ny anonym IP fra Tor netværket hver gang browseren åbnes, og man kan også selv skifte manuelt.

KF.

Jeg har fået svar fra en anden i en privat pb og han skriver det ikke er nødvendigt men tak for din tilbagemelding KF :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

så vidt jeg ved er der ikke nogen mail-services der i mail'en afslører ens afsender ip mere ... det er mere end ti år siden man kunne se det, idag er det kun hostens ip der er angivet

en ip-adresse er, ifald der er tale om en privat bruger, ikke mere værd end telefonnummeret på et taletidskort

Hvis man øsnker at være anonym ift. myndighederne så kan man benytte Tor, VPN el.lign., men ift alle andre vil jeg gerne se et konkret eksempel på at det er nødvendigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 2 timer siden:

Er det ?

Lige så nemt som at klø sig selv i r....når man ved hvordan man skal gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 40 minutter siden:

www.torproject.org

Download Tor browseren, og brug den istedet for Google Chrome, Internet Explorer, eller hvad du nu bruger i dag.

Der er nogle få ulemper, men ikke noget af betydning når man lige vænner sig til at bruge den.. eksempelvis passer klokken somregel ikke her på Eroguide, da den IP man får tildelt typisk tilhører en anden tidszone. Man tildeles automatisk en ny anonym IP fra Tor netværket hver gang browseren åbnes, og man kan også selv skifte manuelt.

KF.

Ja og man kan indstille den til at forbinde til danske endpoints, så man får en dansk ip. Nogle danske sider blokere for adgangen, hvis man har udenlands ip adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 1 minut siden:

Ja og man kan indstille den til at forbinde til danske endpoints, så man får en dansk ip. Nogle danske sider blokere for adgangen, hvis man har udenlands ip adresse. 

Hvordan gør man det?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 9 minutter siden:

Hvordan gør man det?

KF.

Ja der er en kort video om det her. Du skal tilføje en linje med landekode i en konfigurationsfil. Piece of cake ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, den 13. februar 2016 at 16:13:

Er det ?

Ja det kræver ikke ret meget, en ip adresse er idag ingen garanti for at vedkommende der bruger den er den eneste der har adgang til den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...