Hop til indhold
Gæst

Annoncer uden billeder

Recommended Posts

Gæst

Hej 

Jeg vil gerne høre om I kunne finde på at kontakte en GP, der ikke har billeder i sin annonce.

Jeg vil også gerne høre fra jer, der har erfaringer (enten positive eller negative) med GPs, der annoncere uden billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det ville jeg heller ikke!

er heller ikke den store fan a look-a-like billeder! ægte billeder - ægte oplevelser! (nogen gange:blink:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 14 timer siden:

Hej 

Jeg vil gerne høre om I kunne finde på at kontakte en GP, der ikke har billeder i sin annonce.

Jeg vil også gerne høre fra jer, der har erfaringer (enten positive eller negative) med GPs, der annoncere uden billeder. 

savner da lidt de (de gamle dage) hvor der ikke var billeder på annoncer syntes det gav et kick først at se pigen ,når hun åbnede døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sweetstone skrev, Lige nu:

savner da lidt de (de gamle dage) hvor der ikke var billeder på annoncer syntes det gav et kick først at se pigen ,når hun åbnede døren.

Det er der vist stadig ikke i travbladet. Der er meget overladt til fantasien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har gjort det mere i fortiden, da det var sjældnere med billeder. Har enkelte gange gjort det på annoncelight, men så er der kun en enkelt gang ikke kommet billede på alligevel (per email). Den uden billede blev ikke til noget af logistiske grunde ...

Ville nok kun gå efter det, efter anbefaling.

Var tidligere i år i udlandet, hvor billeder var sjældne. Det gav en stor skuffelse, en positiv overraskelse og en "nå, o.k. så."

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 18 timer siden:

Hej 

Jeg vil gerne høre om I kunne finde på at kontakte en GP, der ikke har billeder i sin annonce.

Jeg vil også gerne høre fra jer, der har erfaringer (enten positive eller negative) med GPs, der annoncere den billeder. 

Hvis en GP af den ene eller den anden grund ikke har billeder på annoncering. Hun må vel også forvente ved fremmøde at du kan takke nej til hendes tilbud.

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, den ‎05‎-‎12‎-‎2015‎ ‎17‎:‎49‎:‎02:

Hej 

Jeg vil gerne høre om I kunne finde på at kontakte en GP, der ikke har billeder i sin annonce.

Jeg vil også gerne høre fra jer, der har erfaringer (enten positive eller negative) med GPs, der annoncere uden billeder. 

 

Jeg har besøgt 2 glædes piger med billeder ( ingen ansigtsbilleder ) og 2 uden billeder, og en håndfuld thai massører.

Personligt så kigger jeg meget på billederne, og synes at det er en god ide med billeder, men jeg har det med at forestille mig hvordan glædes pigen ser ud, ud fra kropbillederne og begge gange er jeg blevet utroligt overrasket.

Hvis der ingen billeder er, så kan man jo ikke rigtigt forestille sig noget på forhånd :) 

Men stod jeg nu og havde 2 glædes piger i tankerne til næste besøg, så ville jeg nok besøge den som har billeder, hvis jeg intet havde hørt om dem på forhånd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...