Hop til indhold

Annoncer uden billeder

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Jeg vil gerne høre om I kunne finde på at kontakte en GP, der ikke har billeder i sin annonce.

Jeg vil også gerne høre fra jer, der har erfaringer (enten positive eller negative) med GPs, der annoncere uden billeder. 

Skrevet

Nej det ville jeg heller ikke!

er heller ikke den store fan a look-a-like billeder! ægte billeder - ægte oplevelser! (nogen gange:blink:)

Skrevet

Jo men kun hvis hvis jeg har læst godt om hende herinde eller fået hende anbefalet af en ven

Skrevet

ok i et sådant tilfælde at hun var anbefalet af en ven ville jeg nok kunne acceptere det!

Skrevet
troldmanden skrev, for 14 timer siden:

Hej 

Jeg vil gerne høre om I kunne finde på at kontakte en GP, der ikke har billeder i sin annonce.

Jeg vil også gerne høre fra jer, der har erfaringer (enten positive eller negative) med GPs, der annoncere uden billeder. 

savner da lidt de (de gamle dage) hvor der ikke var billeder på annoncer syntes det gav et kick først at se pigen ,når hun åbnede døren.

Skrevet
sweetstone skrev, Lige nu:

savner da lidt de (de gamle dage) hvor der ikke var billeder på annoncer syntes det gav et kick først at se pigen ,når hun åbnede døren.

Det er der vist stadig ikke i travbladet. Der er meget overladt til fantasien.

Skrevet

Har gjort det mere i fortiden, da det var sjældnere med billeder. Har enkelte gange gjort det på annoncelight, men så er der kun en enkelt gang ikke kommet billede på alligevel (per email). Den uden billede blev ikke til noget af logistiske grunde ...

Ville nok kun gå efter det, efter anbefaling.

Var tidligere i år i udlandet, hvor billeder var sjældne. Det gav en stor skuffelse, en positiv overraskelse og en "nå, o.k. så."

Skrevet
troldmanden skrev, for 18 timer siden:

Hej 

Jeg vil også gerne høre fra jer, der har erfaringer (enten positive eller negative) med GPs, der annoncere den billeder. 

Hvis en GP af den ene eller den anden grund ikke har billeder på annoncering. Hun må vel også forvente ved fremmøde at du kan takke nej til hendes tilbud.

Redigeret af Krone

Skrevet
troldmanden skrev, den ‎05‎-‎12‎-‎2015‎ ‎17‎:‎49‎:‎02:

Hej 

Jeg har besøgt 2 glædes piger med billeder ( ingen ansigtsbilleder ) og 2 uden billeder, og en håndfuld thai massører.

Personligt så kigger jeg meget på billederne, og synes at det er en god ide med billeder, men jeg har det med at forestille mig hvordan glædes pigen ser ud, ud fra kropbillederne og begge gange er jeg blevet utroligt overrasket.

Hvis der ingen billeder er, så kan man jo ikke rigtigt forestille sig noget på forhånd :) 

Men stod jeg nu og havde 2 glædes piger i tankerne til næste besøg, så ville jeg nok besøge den som har billeder, hvis jeg intet havde hørt om dem på forhånd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.