Hop til indhold
Gæst

Kurator takker af

Recommended Posts

Fran skrev, for 12 timer siden:

Jeg går ud fra at han mente at Generel Debat, Hyggesnak og chatten skulle afskaffes. Det Ledvogter skriver i denne tråd, peger lidt i samme retning.

 

For mig at se ville det være naturligt og hensigtsmæssigt, hvis disse mindre ønskede dele af Eroguide blev flyttet til en anden hjemmeside der blev styret af brugerne.

Folk kan jo bare hoppe over på f.eks. facebook og oprette en gruppe til formålet, gå ind på Unionen på Ekstrabladet mv., hvis Admin begynder at ligge flere begrænsninger på f.eks brugen af billeder i hyggesnak, begrænser de politiske diskussioner til seksualpolitik - men det er jo ofte disse off-topic diskussioner, der holder liv i sitet og på sigt fører til væsentligere diskussioner om prostitution :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den 5/12/2015 14.53.26:

Rejse hvis brugerne skal betale for at være medlem, så vil de stille endnu højere krav til sitet. EG blev populær netop fordi det er gratis og der var høj til loftet.

Jeps, ikke betalings-site. Tak!!

Var ikke på nogen måde aktiv der, men betalingsbommene på VL var bare irriterende. 

Det - og så gav betalingsbomme jo færre indlæg, anmeldelser og læsere. 

 

Det fører mig frem til konklusionen: HVIS det skal være gratis SÅ er der højst sandsynligt ikke grundlag for lønnede moderatorer.

I og med at man ikke er lønnet, er der en naturlig (lav) grænse for hvor meget crap, man skal/vil tage for 0 kroner. Dette bør respekteres. 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, den ‎06‎-‎12‎-‎2015‎ ‎20‎:‎20‎:‎17:

 

Jeg mindes at en moderator (ikke længere moderator) på et tidspunkt ytrede at det hele ville være så meget nemmere, hvis Eroguide kun handlede om anmeldelser. Jeg går ud fra at han mente at Generel Debat, Hyggesnak og chatten skulle afskaffes. Det Ledvogter skriver i denne tråd, peger lidt i samme retning.

 

For mig at se ville det være naturligt og hensigtsmæssigt, hvis disse mindre ønskede dele af Eroguide blev flyttet til en anden hjemmeside der blev styret af brugerne. Det ville kræve en vis organisering - en forening - og der ville være problemer i det, fordi langt de fleste ønsker at være anonyme, men umuligt ville det ikke være, og en sådan organisering ville også kunne føre andet med sig end blot en hjemmeside.

 

Det er imidlertid min opfattelse at der er meget ringe interesse for organisering blandt de sexkøbsinteresserede, hvilket undrer mig.

Du skøjter lige som så mange andre før dig let henover det faktum, at man bare kan undlade at læse de tråde/fora, som ikke interesserer én!

Så let er det såmænd at løse sit eget problem.

Der, hvor skoen trykker, er, når anmeldelser eller efterlysninger udvikler sig til debattråde, som ikke vedrører trådstarters oplæg.
Og det fænomen ville i den grad blive forstærket, hvis man fulgte dit forslag. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey folkens

Jeg var engang på VL men har holdt nogle års pause så jeg er ret newbee herinde og jeg ved at jeg nu får tæsk.

Jeg har nemlig fulgt med på sidelinjen i et lille år og ved at nye får nogle over snuden når de skriver første gang. Men det må jeg tage som kommer.

Jeg har læst tråden her og andre og må indrømme at jeg er så, forbavset at jeg nu drister mig til at skrive en kommentar. Min første herinde.

I tråden fremgår det at medlemmer herinde har fået flere måneders karentæne for at skrive noget. Kan det virkeligt være rigtigt? Et par har fået en måneds karentæne og en enkelt har fået 12 måneder for at bruge to profiler. De lyder ret så alvorligt men så forstår jeg ikke, hvad der for eksempel gør et andet medlem og tidligere moderator til noget særligt, for det er jo åbenlyst at han har benyttet en anden profil under sin karentæne, men som gammel moderator nyder man måske en særlig beskyttelse? Jeg synes det er noget mystisk noget det her.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hubertusson skrev, for 30 minutter siden:

I tråden fremgår det at medlemmer herinde har fået flere måneders karentæne for at skrive noget. Kan det virkeligt være rigtigt? Et par har fået en måneds karentæne og en enkelt har fået 12 måneder for at bruge to profiler. De lyder ret så alvorligt men så forstår jeg ikke, hvad der for eksempel gør et andet medlem og tidligere moderator til noget særligt, for det er jo åbenlyst at han har benyttet en anden profil under sin karentæne, men som gammel moderator nyder man måske en særlig beskyttelse? Jeg synes det er noget mystisk noget det her.

 

 

Man må gerne have flere profiler, mén man må ikke skrive i den samme tråd med begge profiler, eller være på chatten med begge profiler på samme tid. Man må heller ikke som mand have en lyserød profil, har jeg hørt. :D 

Hov, når den ene af ens profiler har karantæne, så må man heller ikke skrive fra en af de andre profiler man har.

Som jeg har forstået det! 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

Man må gerne have flere profiler, mén man må ikke skrive i den samme tråd med begge profiler, eller være på chatten med begge profiler på samme tid. Man må heller ikke som mand have en lyserød profil, har jeg hørt. :D

Som jeg har forstået det! 

Man må gerne have flere profiler, men er en profil karantæne ramt, gælder det også alle andre profiler. 

Dvs at man heller ikke kan oprette en ny profil, såfremt ens normale får karantæne, og så fortsætte med at deltage på forum. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Man må gerne have flere profiler, men er en profil karantæne ramt, gælder det også alle andre profiler. 

Dvs at man heller ikke kan oprette en ny profil, såfremt ens normale får karantæne, og så fortsætte med at deltage på forum. 

 

Det har jeg lige tilføjet! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Du er så føjelig idag?

Jeg er også i mit følsomme hjørne. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 50 minutter siden:

Man må gerne have flere profiler, mén man må ikke skrive i den samme tråd med begge profiler, eller være på chatten med begge profiler på samme tid. Man må heller ikke som mand have en lyserød profil, har jeg hørt. :D 

Hov, når den ene af ens profiler har karantæne, så må man heller ikke skrive fra en af de andre profiler man har.

Som jeg har forstået det! 

 

Må man som lyserød have en mande profil? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Onslow skrev, for 1 time siden:

Der, hvor skoen trykker, er, når anmeldelser eller efterlysninger udvikler sig til debattråde, som ikke vedrører trådstarters oplæg.

Og det fænomen ville i den grad blive forstærket, hvis man fulgte dit forslag. :) 

Du påpeger et problem her. Men mit forslag går på en deling, også ejermæssigt.  Derefter må de to dele udvikle sig hverisær og med hver sin moderationskultur.

 

Det sidste er ret så vigtigt, jævnfør den efter min mening helt  berettigede kritik som er fremført tidligere i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

 

Må man som lyserød have en mande profil? :D 

Jaee, men der følger jo forpligtelser med, som lyserød .Men ok, danser man i begge sale, er det vel fint nok ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 15 minutter siden:

 

Må man som lyserød have en mande profil? :D 

Det ved jeg ikke. Prøv! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, Lige nu:

 

Det er da umuligt... Jeg har ingen hoohaa!  

Hvad er det nu de kalder det, mandefisse, eller sådan noget? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden:

Hvad er det nu de kalder det, mandefisse, eller sådan noget? :D 

 

Nej tak, der skal ikke noget "derop" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, 1 time siden:

Du påpeger et problem her. Men mit forslag går på en deling, også ejermæssigt.  Derefter må de to dele udvikle sig hverisær og med hver sin moderationskultur.

 

Det sidste er ret så vigtigt, jævnfør den efter min mening helt  berettigede kritik som er fremført tidligere i denne tråd.

Igen, jeg ved ikke lige, hvor det er, du vil hen med dit forslag.

Det virker på mig, som om du i lighed med andre, der har forsøgt at udøve smagsdommeri,  blot vil fjerne det, der i din optik ikke hører hjemme her på sitet.

En holdning, som man nok kunne forvente fra Indre Mission eller andre religiøse sekter, for hvem diverse ting er haram. (Sorry Bear)

Jeg forstår ikke besværligheden ved at springe indlæg og fora over, som man ikke interesserer sig for, og hvis det virkeligt ikke er relevant i din verden at forholde sig til EU-afstemning og lignende, ja, jeg har skrevet det før, så spring det over, ligesom jeg behændigt glider udenom alt, hvad der lugter af SM og ladyboys samt bøssesex og lignende.

Skulle du derimod have et oprigtigt ønske om at selektere boardet til alles glæde og tilfredshed, så kunne du passende foreslå, at det ligesom på et fotosite, jeg jævnligt besøger og deltager på, bliver muligt gennem opsætningen af ens profil at fravælge nogle kategorier. På phosee.dk skal man f. eks. sætte flueben i et felt, hvis man ønsker at se erotiske billeder, og en del fuglefotografer benytter sig da af denne mulighed.

Se, der ville du være ovre i noget, hvor det er den enkelte bruger, der bestemmer for sig selv, mens andre kunne agere, som de nu en gang har lyst til. Win-win. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Onslow skrev, for 19 minutter siden:

Igen, jeg ved ikke lige, hvor det er, du vil hen med dit forslag.

Det virker på mig, som om du i lighed med andre, der har forsøgt at udøve smagsdommeri,  blot vil fjerne det, der i din optik ikke hører hjemme her på sitet.

En holdning, som man nok kunne forvente fra Indre Mission eller andre religiøse sekter, for hvem diverse ting er haram. (Sorry Bear)

Jeg forstår ikke besværligheden ved at springe indlæg og fora over, som man ikke interesserer sig for, og hvis det virkeligt ikke er relevant i din verden at forholde sig til EU-afstemning og lignende, ja, jeg har skrevet det før, så spring det over, ligesom jeg behændigt glider udenom alt, hvad der lugter af SM og ladyboys samt bøssesex og lignende.

Skulle du derimod have et oprigtigt ønske om at selektere boardet til alles glæde og tilfredshed, så kunne du passende foreslå, at det ligesom på et fotosite, jeg jævnligt besøger og deltager på, bliver muligt gennem opsætningen af ens profil at fravælge nogle kategorier. På phosee.dk skal man f. eks. sætte flueben i et felt, hvis man ønsker at se erotiske billeder, og en del fuglefotografer benytter sig da af denne mulighed.

Se, der ville du være ovre i noget, hvor det er den enkelte bruger, der bestemmer for sig selv, mens andre kunne agere, som de nu en gang har lyst til. Win-win. ;) 

Jeg har slet ikke nogen problemer med at selektere. Jeg ved ikke, hvor du har det fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har slet ikke nogen problemer med at selektere. Jeg ved ikke, hvor du har det fra.

Du vil da flytte diverse fora over på et andet board, er det ikke at selektere på andre vegne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Du vil da flytte diverse fora over på et andet board, er det ikke at selektere på andre vegne?

 

Jeg ved ikke om du har læst hele tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 1 minut siden:

 

Jeg ved ikke om du har læst hele tråden.

Det har jeg for at takke ham for veludført arbejde, men fandt den først interessant igen, da du fremførte dit (i mine øjne) ikke videre gennemtænkte forslag. :)

Skal vi ikke bare lade vores forskellige opfattelser slumre i fred og fordragelighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Onslow skrev, Lige nu:

Det har jeg for at takke ham for veludført arbejde, men fandt den først interessant igen, da du fremførte dit (i mine øjne) ikke videre gennemtænkte forslag. :)

Skal vi ikke bare lade vores forskellige opfattelser slumre i fred og fordragelighed?

Jeg tror heller ikke vi får noget ud af at debattere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...