Hop til indhold
Gæst

Kurator takker af

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Det der fis gider vi ikke at høre :D 5½ måned til dig !

Argh pis altså........2016 er skudår, ....... Så bliver straffen altså uretfærdig lang :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 4 minutter siden:

Argh pis altså........2016 er skudår, ....... Så bliver straffen altså uretfærdig lang :)

 

Den ekstra dag får du med gratis :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
holstebronx skrev, for 56 minutter siden:

7 måneder ? det lyder da helt go'nat

Der var på et tidspunkt en bruger som vendte tilbage fra en karantæne. I sit allerførste indlæg derefter udtrykte han glæde over at en moderator var stoppet. Indlægget fyldte vel højst et par linjer. Det kostede ham seks måneder i skyggen.

Efter udstået straf var han straks tilbage fra allerførste dag. Havde han så bare sidder og trillet tommelfingre i den tid?   Nej, han havde da bare brugt en anden profil.

 

Et system der er så grotesk, lægger op til omgåelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, 1 time siden:

Efter udstået straf var han straks tilbage fra allerførste dag. Havde han så bare sidder og trillet tommelfingre i den tid?   Nej, han havde da bare brugt en anden profil.

En karantæne gælder alle en brugers profiler. Men vi i moderationen kan overse, at en banned eller karantænedømt har oprettet en ny profil. Det tager tid at kontrollere, så der kan nå at slippe meget igennem.

EG er ikke så totalt åndssvagt indrettet, som du og mange andre gerne vil gøre det til. Det er først og fremmest et anmeldelsesforum. En anmelder, som folk genkender som en ærlig sjæl med god smag, kan have en kolossal gennemslagskraft med hensyn til, om en pige/udbyder kan få en forretning ud af det eller ej.

Men der er også mange snakkehoveder herinde, der aldrig skriver anmeldelser. Det er OK, men ikke EGs formål.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snakkehoveder: 

Det er da dem, der holder liv i lille EG.

Af flere grunde tilhører jeg selv gruppen:

Snakkehoveder - og det er jeg stolt af og glad for!!!

Redigeret af Krølle Bølle
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, den 2015-12-04 11:52:50:

Fra min egen erfaring på et andet board (nej - ikke VL) kan jeg kun bekræfte at det slider på ens tålmodighed  at være frivillig ubetalt moderator 24/7 - især - hvis det som her er på et board med en række megalomaniske selvhøjtidelige fjolser som "bidragydere" og hvor der (indirekte) er et møde mellem genkendelige sælgere og anonyme købere.

EG er et privatejet board og der mangler i den grad respekt overfor det arbejde som du og andre har udført

Personligt har jeg været glad for din indsats - Jeg har vel i virkeligheden kun en anke overfor din indsats - og det er at du var aaaaaaalt for blød ved mange af fjolserne.

Året 2015 har godt nok været dyrt på moderatofronten - jeg synes det burde være tid til reflektion hos nogle af de mest konfliktsøgende og selvhævdende skribenter - stort set hele teamet af frivillige er skiftet indenfor 12 måneder.

Heine

Hvis der er noget i din evinderligt nedladende kritik af brugerne herinde, så er det vel kun moderatorerne der fortjener at være her. Fine, så kan de jo moderere hinanden imens du applauderer og vi andre selvhøjtidelige fjolser finder andre steder at slippe vores megalomani løs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Ledvogter skrev, for 7 timer siden:

En karantæne gælder alle en brugers profiler. Men vi i moderationen kan overse, at en banned eller karantænedømt har oprettet en ny profil. Det tager tid at kontrollere, så der kan nå at slippe meget igennem.

 

Selvfølgelig gælder en karantæne alle personens profiler, men som du selv antyder er det svært at kontrollere.

 

I nogle tilfælde umuligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Fran skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgelig gælder en karantæne alle personens profiler, men som du selv antyder er det svært at kontrollere.

 

I nogle tilfælde umuligt.

min helt klare mening er at hver person kun har en profil ...det være sig gældende hos alle det der florerer med fler koneri kan let kaste noget snavs af sig, og ikke mindst danne en mistro hvor der opstår gnidninger....især når stedet er baseret på anonymitet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Grækeren skrev, for 6 minutter siden:

min helt klare mening er at hver person kun har en profil ...det være sig gældende hos alle det der florerer med fler koneri kan let kaste noget snavs af sig, og ikke mindst danne en mistro hvor der opstår gnidninger....især når stedet er baseret på anonymitet :-)

Jeg forstår din holdning, men det vi taler om her, er en situation, hvor en karantæneramt vælger at fortsætte under en anden profil. Dvs. han omgår systemet.

 

Den kan du ikke forhindre ved at have en mening om at hver person kun har en profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Fran skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår din holdning, men det vi taler om her, er en situation, hvor en karantæneramt vælger at fortsætte under en anden profil. Dvs. han omgår systemet.

 

Den kan du ikke forhindre ved at have en mening om at hver person kun har en profil.

det har du helt ret i....men så lang tid at det bliver legaliseret af ledelsen at det er OK at have flere profiler, så beder man jo selv om situationen....:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 15 timer siden:

En karantæne gælder alle en brugers profiler. Men vi i moderationen kan overse, at en banned eller karantænedømt har oprettet en ny profil. Det tager tid at kontrollere, så der kan nå at slippe meget igennem.

EG er ikke så totalt åndssvagt indrettet, som du og mange andre gerne vil gøre det til. Det er først og fremmest et anmeldelsesforum. En anmelder, som folk genkender som en ærlig sjæl med god smag, kan have en kolossal gennemslagskraft med hensyn til, om en pige/udbyder kan få en forretning ud af det eller ej.

Men der er også mange snakkehoveder herinde, der aldrig skriver anmeldelser. Det er OK, men ikke EGs formål.

-Ledvogter

 

Det er helt rigtigt at anmeldelser og efterlysninger vel er grunden til sådanne forums, men af de 312.000 indlæg, der er langt de fleste vel skrevet i generel debat og hyggesnak.

Af Jernsvinets 6.972 indlæg, der har han vel næppe skrevet 3.500 anmeldelser.

Det er vel kun en helt ny glædes pige som har brug for en ( forhåbentlig ) positiv anmeldelse. Når først hun er "blåstemplet" som den man ser på billederne og at besøget gik godt, så kører det jo. :) 

Tidligere "studier" af EG viser at det er meget få profiler som står for den daglige dosis af indlæg herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Well, forgive me for being blunt, but the picture says it all.  I love a few of you, I like the most of the rest of you.  Then there is a small group of you that almost makes me blow my cap.

Fortunately, I have more interesting and yielding things in my life than fighting flamewars on internet fora.

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 4 minutter siden:

 

Fortunately, I have more interesting and yielding things in my life than fighting flamewars on internet fora<

Ahhhhhh - ha, ha, ha, ha. 

 

 

Det er akkurat lige som jeg har det med at kommenterer. 

Jeg gider ikke kommentere på andres kommentarer til det de kommentarer om andres kommentarer, som opfølgning på de indledende kommentater der jo blot kommenterede det oprindelige indlæg. 

Resten vil jeg lade stå ukommenteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

 

Det er helt rigtigt at anmeldelser og efterlysninger vel er grunden til sådanne forums, men af de 312.000 indlæg, der er langt de fleste vel skrevet i generel debat og hyggesnak.

Af Jernsvinets 6.972 indlæg, der har han vel næppe skrevet 3.500 anmeldelser.

Det er vel kun en helt ny glædes pige som har brug for en ( forhåbentlig ) positiv anmeldelse. Når først hun er "blåstemplet" som den man ser på billederne og at besøget gik godt, så kører det jo. :) 

Tidligere "studier" af EG viser at det er meget få profiler som står for den daglige dosis af indlæg herinde.

 

Jeg mindes at en moderator (ikke længere moderator) på et tidspunkt ytrede at det hele ville være så meget nemmere, hvis Eroguide kun handlede om anmeldelser. Jeg går ud fra at han mente at Generel Debat, Hyggesnak og chatten skulle afskaffes. Det Ledvogter skriver i denne tråd, peger lidt i samme retning.

 

For mig at se ville det være naturligt og hensigtsmæssigt, hvis disse mindre ønskede dele af Eroguide blev flyttet til en anden hjemmeside der blev styret af brugerne. Det ville kræve en vis organisering - en forening - og der ville være problemer i det, fordi langt de fleste ønsker at være anonyme, men umuligt ville det ikke være, og en sådan organisering ville også kunne føre andet med sig end blot en hjemmeside.

 

Det er imidlertid min opfattelse at der er meget ringe interesse for organisering blandt de sexkøbsinteresserede, hvilket undrer mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 3 minutter siden:

 

Jeg mindes at en moderator (ikke længere moderator) på et tidspunkt ytrede at det hele ville være så meget nemmere, hvis Eroguide kun handlede om anmeldelser. Jeg går ud fra at han mente at Generel Debat, Hyggesnak og chatten skulle afskaffes. Det Ledvogter skriver i denne tråd, peger lidt i samme retning.

 

For mig at se ville det være naturligt og hensigtsmæssigt, hvis disse mindre ønskede dele af Eroguide blev flyttet til en anden hjemmeside der blev styret af brugerne. Det ville kræve en vis organisering - en forening - og der ville være problemer i det, fordi langt de fleste ønsker at være anonyme, men umuligt ville det ikke være, og en sådan organisering ville også kunne føre andet med sig end blot en hjemmeside.

 

Det er imidlertid min opfattelse at der er meget ringe interesse for organisering blandt de sexkøbsinteresserede, hvilket undrer mig.

Et ikke helt dårligt forslag!

Lille EG: hyggesnak - almen snak - de værste ideer - chat (pjat) osv.

Store EG: anmeldelser og efterlysninger .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 20 minutter siden:

 

Jeg mindes at en moderator (ikke længere moderator) på et tidspunkt ytrede at det hele ville være så meget nemmere, hvis Eroguide kun handlede om anmeldelser. Jeg går ud fra at han mente at Generel Debat, Hyggesnak og chatten skulle afskaffes. Det Ledvogter skriver i denne tråd, peger lidt i samme retning.

 

For mig at se ville det være naturligt og hensigtsmæssigt, hvis disse mindre ønskede dele af Eroguide blev flyttet til en anden hjemmeside der blev styret af brugerne. Det ville kræve en vis organisering - en forening - og der ville være problemer i det, fordi langt de fleste ønsker at være anonyme, men umuligt ville det ikke være, og en sådan organisering ville også kunne føre andet med sig end blot en hjemmeside.

 

Det er imidlertid min opfattelse at der er meget ringe interesse for organisering blandt de sexkøbsinteresserede, hvilket undrer mig.

 

Der findes jo andre lignende forums, men ingen er hoppet over på de andre forums. Jeg kan ikke lige se at de 2 ting kan / skal adskilles.

Den med foreningen forstod jeg ikke helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

 

Der findes jo andre lignende forums, men ingen er hoppet over på de andre forums. Jeg kan ikke lige se at de 2 ting kan / skal adskilles.

Den med foreningen forstod jeg ikke helt.

Jeg kan sagtens se at de to ting kan adskilles.

En evt. forening skal bruges som juridisk person og til at vælge styringsgruppe m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fran skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan sagtens se at de to ting kan adskilles.

En evt. forening skal bruges som juridisk person og til at vælge styringsgruppe m.m.

 

Ja ok, både og... folk holder vel til herinde fordi at der er liv, også selvom der ikke blev skrevet en eneste anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et EG med kun anmeldelser ville ikke trække nok trafik til sig, og dermed ville der komme endnu færre anmeldelser, og til sidst ville det blive stille og rolig forladt...

Nu siges det jo, at DK er foreningernes hjemland, men direkte at lave EG til en forening?
Det vil kun betyde, at et flertal af brugerne kan vriste EG ud af hænderne på admin, da flertallet jo bestemmet i en forening.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

Et EG med kun anmeldelser ville ikke trække nok trafik til sig, og dermed ville der komme endnu færre anmeldelser, og til sidst ville det blive stille og rolig forladt...

Nu siges det jo, at DK er foreningernes hjemland, men direkte at lave EG til en forening?
Det vil kun betyde, at et flertal af brugerne kan vriste EG ud af hænderne på admin, da flertallet jo bestemmet i en forening.

Der har ikke været tale om at gøre EG til en forening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fran skrev, for 47 minutter siden:

For mig at se ville det være naturligt og hensigtsmæssigt, hvis disse mindre ønskede dele af Eroguide blev flyttet til en anden hjemmeside der blev styret af brugerne. Det ville kræve en vis organisering - en forening

 

Fran skrev, for 4 minutter siden:

Der har ikke været tale om at gøre EG til en forening.

Nej, okay :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
PrinceCharming skrev, for 7 timer siden:

 

Nej, okay :D

Det er muligt at jeg har udtrykt mig uklart.

 

Brugerne kan ikke gøre EG til en forening. EG har sin ejer. Det kan vi ikke lave om. Men det forlyder - senest med Ledvogters indlæg overfor - at noget af det som foregår på EG ligger uden for EGs formål. Derfor lufter jeg tanken om at flytte disse mindre ønskede dele over på en anden hjemmeside som kører uafhængig af EG.

Det vil i givet fald være nødvendigt med en bankkonto med mere. Der er udgifter der skal betales.  For at få en bankkonto der er uafhængig af enkeltpersoner, kan det komme på tale med en forening, i hvis navn bankkontoen kan oprettes.

Redigeret af Michelangelo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fran skrev, for 29 minutter siden:

Brugerne kan ikke gøre EG til en forening. EG har sin ejer. Det kan vi ikke lave om. Men det forlyder - senest med Ledvogters indlæg overfor - at noget af det som foregår på EG ligger uden for EGs formål. Derfor lufter jeg tanken om at flytte disse mindre ønskede dele over på en anden hjemmeside som kører uafhængig af EG.

Jeg synes ikke det er en god ide. Som PC er inde på, så vil det trække trafikken væk fra en hjemmeside over på en anden. Du glemmer også at der er udgifter til hosting af hjemmesider og de kan meget vel blive fordoblet, hvis der er to hjemmesider. 

Måske ligger du for meget i Ledvogters indlæg. Jeg forstår det ikke sådan, at der er behov for en ny hjemmeside eller forening, men som jeg forstår det, så mener han at den nuværende hjemmeside er god nok selvom det dog ikke var EG's oprindelige formål. 

Som jeg ser det, så har EG udviklet sig hen i retning af et socialt medie mere end et debat og anmeldelses forum om prostitution. Der er de mange indlæg i spas, sjov og løjer tråden, som mest handler om show-off og like-h(y)østeri.  Dog er kvaliteten af det sociale medie EG betydeligt højere end facebook eller lignende sociale medier ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
troldmanden skrev, for 46 minutter siden:

Jeg synes ikke det er en god ide. Som PC er inde på, så vil det trække trafikken væk fra en hjemmeside over på en anden. Du glemmer også at der er udgifter til hosting af hjemmesider og de kan meget vel blive fordoblet, hvis der er to hjemmesider.

 

Nej, jeg glemmer bestemt ikke at der er udgifter til hosting. Det er jo derfor jeg snakker om en forening med en bankkonto. Jeg mener slet ikke at den udgift er værd at tale om, når man ser på fordelene ved et brugerejet forum.

 

Jeg har før luftet tanken om organisering af sexkøberne og andre med interesse i emnet. Tanken er ikke faldet i god jord, og det gør den åbenbart heller ikke denne gang.   Men jeg ville ikke undlade at nævne det-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...