Hop til indhold
Guest Professoren

Ero-Bræk-Guide?

Recommended Posts

Professoren skrev, for 30 minutter siden:

Hi guys 'n Dolls

Har I set den her...

Det var da godt nok en frustreret "sur" fisse der lige blev luftet der. sm154.gifsm154.gifsm154.gif .

Smider lige annoncen, så den ikke forsvinder, hvis den skulle blive slettet. 

Sur fisse indlæg

Redigeret af BigDick
Nyt komplet kopi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Professoren skrev, for 15 minutter siden:

Hi guys 'n Dolls

Har I set den her...

Nå så har en lille dreng igen lavet lidt sjov i gaden. Sproget siger næsten hvem forfatteren er :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL.. Det var dagens griner. 

1) at tro Spiegelhauer vil tage det op som et emne i hans programmer. Der er vist nogen som har fået lige en anelse for meget jule-snaps.

2) at tro der er tilstrækkelig mange udøvere af kvindens ældste erhverv, som vil stå frem i et tv program for at brokke sig over deres kunder. Der er vist nogen som har fortsat med at dykke dybt i snapsen, 1'ste juledag.

3) at tro at man uden konsekvens kan indsamle data om kunder og udlevere disse på et website uden at komme i konflikt med register og datalovgivningen. Der er vist nogen som hentede en ny forsyning af snaps og konsumerede den,  2'de juledag.

 

Redigeret af Francois
Stavefejlsrettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Madammen er da velkommen til at komme forbi mit kontor en dag, så kan vi få en snak om, hvad det er, der trykker hende.
Hun sender mig bare en besked herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nøøøøj tak til den skøre 'kvinde(mand)' for Julens største grine anfald..... Bitter type alligevel :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne være spændende, hvis admin ville sammenligne IPen fra annoncen med slettede brugere herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
prøvemanden skrev, for 11 minutter siden:

Hej,

for den udenforstående, hvem er det så???

 

prøvemanden

Du kunne jo selv prøve at lave en søgning. Eller læse videre her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/41719-sexglad-pige-viborg/#comment-333879

Det er ikke første gang der kommer sådanne opslag på annoncelight fra hende.

 

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, 1 time siden:

Du kunne jo selv prøve at lave en søgning. Eller læse videre her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/41719-sexglad-pige-viborg/#comment-333879

Det er ikke første gang der kommer sådanne opslag på annoncelight fra hende.

Der var desværre ikke så meget indhold i dit link, men her kommer hendes vaskeanvisning for mænd:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/30889-vaskeanvisning-for-m%C3%A6nd/#comment-249735

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Professoren skrev, for 3 timer siden:
Professoren skrev, for 3 timer siden:

Hi guys 'n Dolls

Har I set den her...

Personligt er jeg rørt til tårer, så har Randi, alligevel fået taget sin 10. klasses eksamen i dansk, wow, det lix-tal i annoncen får mig til at svede.

567f1015bd318_randi.jpg.093cadb02c4fe925

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja. hvad der ligger bag starten af denne tråd, kan være svært at vide. Er det en, der er morsom? Er det en fustreret GP?

Det kan vi jo kun gætte på.

Jeg har tit tænkt, at det nogle gange må være svært at være GP, Når der kommer en, hvor hygiejnen ikke er helt ok, eller hvis der kommer en, hvis udseende eller væremåde hun slet ikke bryder sig om. 

Det må også være træls for en GP, der gør sig umage med sin gesjæft, en der virkelig gør, hvad hun kan for at få os til at gå derfra med et smil om munden. Det må være træls for hende at se sig dårligt omtalt herinde på EG, fordi hun har haft besøg af et fjols. Vi kan nok ikke lave om på det, men det er da vanskelige arbejdsbetingelser.

For os kunder er det helt sikkert lettere. Vi jo kan vende om i døren, hvis hun af en eller anden grund ikke tiltaler os, og vi kan uden omkostninger for os selv give en dårlig anbefaling ar en pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt i orden. Men mine neurotiske renligheds principper, hellere vaske en gang for meget end for lidt, ikke et hår må være i vejen, skyl med tandpasta og numsen skal ikke lugte af numse, så tror jeg næsten jeg ville score ret mange point på "hendes" ero-bræk-guide :D 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
prøvemanden skrev, for 4 minutter siden:

Hej,

tak for svaret, jeg fik ikke afklaret hvorfor hun er så sur.

jeg ikke inde i det....

er der en som kan give en forklaring på hvorfor damen er sur...

prøvemanden

Skal du sikkert ikke regne med, ingen mænd kan forstå en kvindes tankegang. sm154.gifsm154.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 2 minutter siden:

Hun er sur fordi mænd er nogle svin!

Ak ja, krage søger som bekendt mage!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja er det ikke skønt med lidt god underholdning her i julen, hvis man bliver træt af de samme gamle film :)

Tænker ikke umiddelbart at det er noget der skal tages synderligt seriøst!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
deralte skrev, for 13 timer siden:

Ja ja. hvad der ligger bag starten af denne tråd, kan være svært at vide. Er det en, der er morsom? Er det en fustreret GP?

Det kan vi jo kun gætte på.

Jeg har tit tænkt, at det nogle gange må være svært at være GP, Når der kommer en, hvor hygiejnen ikke er helt ok, eller hvis der kommer en, hvis udseende eller væremåde hun slet ikke bryder sig om. 

Det må også være træls for en GP, der gør sig umage med sin gesjæft, en der virkelig gør, hvad hun kan for at få os til at gå derfra med et smil om munden. Det må være træls for hende at se sig dårligt omtalt herinde på EG, fordi hun har haft besøg af et fjols. Vi kan nok ikke lave om på det, men det er da vanskelige arbejdsbetingelser.

For os kunder er det helt sikkert lettere. Vi jo kan vende om i døren, hvis hun af en eller anden grund ikke tiltaler os, og vi kan uden omkostninger for os selv give en dårlig anbefaling ar en pige.

Et lille aber "dabei", synes nu også at have læst om en del der har gået forgæves, "ring når du er fremme", ved den angivne adresse, og så viser det sig at være på den modsatte side af gaden.  Det giver da lidt af en mulighed for at se kunden an. Eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Jeg gætter på en blanding af for meget Jule snaps og for meget sur numse ;-)

Og her troede jeg at GP'ere generelt var smarte... For lidt julesnaps på en serviet, og aftørring med den i den sure numse ville have klaret problemet på flere fronter : desinficeret den sure numse, OG med sikkerhed sørget for at indehaveren af den sure numse ville have lært lektien til næste gang.. Think outside the box.. Tag ekstra betaling for det og annoncer det som en kombineret domina og hygiene ydelse.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...