Hop til indhold
modenelsker

Fra efterlysninger

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/184273

For at følge med læs først.https://www.eroguide.dk/forum/topic/45969-moden-kvinde-store-bryster-tilbyder-sex-med-mænd-28-55-år/

@Bagstoppern

Selvfølgelig har du ret til din egen mening og at ytre den. Den samme ret har jeg så til at svare dig når du skriver noget så tåbeligt. Det giver jo ingen mening. Tråden handler om en efterlysning, ikke om hvorvidt du syntes kvinden skal have tøj på eller ej. Du har ikke nogen erfaring med denne kvinde, altså har du ikke noget konstruktivt at komme med. Du skriver du godt kan li store naturlige kvinder. Åbenbart ikke da dette er en lidt buttet naturlig kvinde. Er dit profilbillede en selfie, i så fald, Damn woman - put on some clothes. Og ja jeg mener woman når man bliver så tøsefornærmet over at der er nogen der svarer en, som ikke mener det samme som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som altid komplet irrelevant at høre om den ene eller anden bruger synes, at den ene eller anden GP ser godt eller dårligt ud, når de bare ligesom alle os andre kan bedømme de billeder der er på en annonce. Og hvis man endelig skal kommentere udseende, så gør det dog ordentligt i stedet for bare at lukke mundlort ud.

Men som tidligere skrevet: Forestil dig at samtlige eroguidebrugere kommenterede samtlige links med om de syntes at pigen så godt eller dårligt ud ... Det ville gøre alle tråde ubrugelige.

Noget andet er, hvis man kommenterer udseende efter et besøg, hvor billederne er misvisende eller der ingen billeder er. Men det her hører ingen steder hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Men det her hører ingen steder hjemme.

Nej, det gør det nemlig ikke.

Og så er det sgu også bare lidt for bølle/mobbe-agtigt i den virkelig ucharmerende og perfide afdeling.

"...puha, jeg synes altså, at hun er en grimrian!"

Nå okay... Og hvad kan nogen overhovedet så bruge det statement til - andet end at bøllen (som bekvemt anonym) lige fik chancen for at være lidt ondskabsgal på et andet menneskes bekostning, som bøllen ikke engang kender eller har mødt.

Hvis man så også tænker lidt over hvorfor nogle mennesker har dette behov for at nedgøre andre, bare fordi de kan, bliver det egentlig kun endnu mere sørgeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil gerne lige fastslå med Mega store søm at jeg INTET har med Bagstopperen at gøre tværtimod!!!

Han er lige præcis den stalker som jeg har skrevet om flere gange. Han har stjålet mine billeder og lagt dem op på image fab.

Jeg gentager lige en gang til for Prins Knud - Han har intet med mig at gøre og jeg finder hans bemærkninger i den pågældende tråd direkte frastødende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Jeg vil gerne lige fastslå med Mega store søm at jeg INTET har med Bagstopperen at gøre tværtimod!!!

Han er lige præcis den stalker som jeg har skrevet om flere gange. Han har stjålet mine billeder og lagt dem op på image fab.

Jeg gentager lige en gang til for Prins Knud - Han har intet med mig at gøre og jeg finder hans bemærkninger i den pågældende tråd direkte frastødende!

Kære Trine.

Det havde jeg gættet. Du har tidligere liked et indlæg hvor jeg brokkede mig over en der ikke skrev pænt om pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Jeg vil gerne lige fastslå med Mega store søm at jeg INTET har med Bagstopperen at gøre tværtimod!!!

Han er lige præcis den stalker som jeg har skrevet om flere gange. Han har stjålet mine billeder og lagt dem op på image fab.

Jeg gentager lige en gang til for Prins Knud - Han har intet med mig at gøre og jeg finder hans bemærkninger i den pågældende tråd direkte frastødende!

Er ikke det tilstrækkeligt for at han skal smides ud herfra????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Er ikke det tilstrækkeligt for at han skal smides ud herfra????

Skal vedkommende ikke have lov at ytre sig også? 

Ikke at jeg på nogen måde forsvarer hans gerninger. Tværtimod.

Hvis han bliver smidt ud, så er det vel sværere at udstille hans usympatiske handlinger og holdninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 14 minutter siden:

Skal vedkommende ikke have lov at ytre sig også? 

Ikke at jeg på nogen måde forsvarer hans gerninger. Tværtimod.

Hvis han bliver smidt ud, så er det vel sværere at udstille hans usympatiske handlinger og holdninger?

Det var jo nu ikke hans usympatiske holdninger, men at han stalker Trine jeg tænkte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 22 minutter siden:

Det var jo nu ikke hans usympatiske holdninger, men at han stalker Trine jeg tænkte på.

Du har nok ret.

Når man tidligere har smidt brugere ud for at dele personhenførbare oplysninger om glædespigerne, så burde dette også medføre en udelukkelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som jernsvinet skrev i den omtalte tråd

Håber du samtidig også har rapporteret de 2 uvedkommende indlæg.

Jeg har svært ved at se relevansen i denne tråd. Jeg er enig i, at dens slags bemærkninger burde man holde for sig selv. Det har du så også givet udtryk for i den pågældende tråd. Men at oprette denne tråd finder jeg helt forkert. Så hvis du endnu ikke har anmeldt de pågældende  indlæg så gør det, og respektere moderationen holdning til hvad der skal fjernes, gives strafpoint, karantæne mv. for.

Alt andet minder mest af alt som et forsøg på at bringe sig selv ind i solen på bekostning af, og udstilling af andre. Hvis du er ligeglad med evt. solstråler, kunne du jo også bare have valgt at sende trådoplægget som en PM, og så kunne i klaske lidt løs på hinanden, uden os

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, for 8 timer siden:

Jeg har svært ved at se relevansen i denne tråd.

Der er flere i sammee tråd og problemet begrænser sig ikke til den ene tråd. Det gør det relevant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har jo ingen konsekvenser for dem der sviner pigerne herinde så selvfølgelig bliver de ved.

Måske skulle pigerne have et forum hvor de kunne anmelde brugerne. Kunne være sjovt at se de samme brugere hyle herinde når de blev anmeldt af pigerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bluejacket skrev, for 8 timer siden:

Alt andet minder mest af alt som et forsøg på at bringe sig selv ind i solen på bekostning af, og udstilling af andre. 

Jo det kan vi jo ikke udelukke, at der er tale om her, men hvad er problemet? 

Når man sviner andre til offentligt, så må man også forvente at få igen af samme skuffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 55 minutter siden:

Der er flere i sammee tråd og problemet begrænser sig ikke til den ene tråd. Det gør det relevant.

Det er jeg med på. Det giver så bare ingen mening at nævne en bestemt profil, hvis man ønsker at oprette en tråd, hvor man tilsyneladende mener, at der fra modrationens side tillades at skrive nedsættende om pigerne.

Bare for god ordens skyld, så er jeg helt på linie med alle dem der mener, at man skal skrive i et ordentligt og respektfuld sprog. Nu spørger jeg så "Er der overhovedet nogen der har anmeldt de indlæg, hvor der skrives i et fordømmende sprog" ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prowler skrev, 1 time siden:

Det har jo ingen konsekvenser for dem der sviner pigerne herinde så selvfølgelig bliver de ved.

Det har det da så absolut, hvis de samme profiler blive indrapporteret flere gange og får tilstrækkeligt med advarselspoint, får de karantæne eller ryger helt ud.

Prowler skrev, 1 time siden:

Måske skulle pigerne have et forum hvor de kunne anmelde brugerne. Kunne være sjovt at se de samme brugere hyle herinde når de blev anmeldt af pigerne.

Det har de jo allerede rig lejlighed til og gør det også af og til med både negative og positive oplevelser :)

Men som regel ønsker pigerne ikke besøg af ubehagelige profiler - og så er det jo svært at skrive en anmeldelse :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prowler skrev, for 6 timer siden:

Det har jo ingen konsekvenser for dem der sviner pigerne herinde så selvfølgelig bliver de ved.

Måske skulle pigerne have et forum hvor de kunne anmelde brugerne. Kunne være sjovt at se de samme brugere hyle herinde når de blev anmeldt af pigerne.

 

Kommer ikke til at ske i større stil! Pigerne har trods alt en forretning at tage hensyn til og en pige der er lidt for kritisk over for sine gæster ville få mange til at se sig om efter en anden pige ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, for 18 timer siden:

Som jernsvinet skrev i den omtalte tråd

Håber du samtidig også har rapporteret de 2 uvedkommende indlæg.

Jeg har svært ved at se relevansen i denne tråd. Jeg er enig i, at dens slags bemærkninger burde man holde for sig selv. Det har du så også givet udtryk for i den pågældende tråd. Men at oprette denne tråd finder jeg helt forkert. Så hvis du endnu ikke har anmeldt de pågældende  indlæg så gør det, og respektere moderationen holdning til hvad der skal fjernes, gives strafpoint, karantæne mv. for.

Alt andet minder mest af alt som et forsøg på at bringe sig selv ind i solen på bekostning af, og udstilling af andre. Hvis du er ligeglad med evt. solstråler, kunne du jo også bare have valgt at sende trådoplægget som en PM, og så kunne i klaske lidt løs på hinanden, uden os

 

 

 

 

Hej Bluejacket.

Jeg har ikke rapporteret de 2, da deres indlæg så bare bliver slettet. Dette er ikke noget man kan tie ihjel.

Med hensyn til relevans, er det min klare holdning at det må folk selv afgøre. Hvis du ikke mener tråden har relevans for så gå viderer. Kan du ikke lige gennemskue det på overskriften, så kik ind. Er det ikke noget for dig, så forlad tråden igen. Tråden her må jo være relevant nok, du har jo allerede 2 indlæg her;-)

Tråden her er oprettet for at efterlysningen ikke bliver mere afsporet.

Hvad mener du med at komme ind i solen? Alle her inde er jo anonyme, så hvordan skulle det virke. Jeg gør det ikke på bekostning af andre. Jeg svarer på deres indlæg og jeg udstiller da ikke nogen ved at gentage hvad de har skrevet.

 

 

Redigeret af modenelsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 19 minutter siden:

Hvad mener du med at komme ind i solen? Alle her inde er jo anonyme, så hvordan skulle det virke. Jeg gør det ikke på bekostning af andre. Jeg svarer på deres indlæg og jeg udstiller da ikke nogen ved at gentage hvad de har skrevet.

Hej modenelsker,

Blot forbi at ens online personlighed er svær/ikke kan kobles sammen med en virkelig person, så er de to stadig at sammenligne. For det første skal vi huske at der sidder et menneske på den anden side af skærmen, og at hvordan vi taler sammen betyder noget for deres følelser også. Så er det uanset om vi ved hvem de er, kender dem eller de er anonyme.

For det andet, og her bliver det vigtigt, er en online personlighed lige så vigtig som en "offline personlighed". Det kan sammenlignes med et varemærke eller en forretning - en glædespige måske - som modtager en falsk dårlig anmeldelse. Så kan man kalde det injurier og mange andre grimme og fine ord, men selvom det måske ikke umiddelbart ser ud som det, så er det på bekostning af nogen.

Du må endelig ikke tro at jeg er ude efter dig med det her indlæg, det er blot for at vise at der er sammenhæng mellem online/offline, og selv når der ikke er, så kan det gå ud over nogen (eller noget). Fuldstændig ligesom at det betyder noget for dig hvad der er sket her, en sag du ønsker at fortsætte i det samme åbne forum (men i en ny og knapt så destruktiv tråd) hvor den startede. Ikke at jeg forstår det eller samme lyster, men jeg respekterer dit valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille Jens skrev, 1 time siden:

Hej modenelsker,

Blot forbi at ens online personlighed er svær/ikke kan kobles sammen med en virkelig person, så er de to stadig at sammenligne. For det første skal vi huske at der sidder et menneske på den anden side af skærmen, og at hvordan vi taler sammen betyder noget for deres følelser også. Så er det uanset om vi ved hvem de er, kender dem eller de er anonyme.

For det andet, og her bliver det vigtigt, er en online personlighed lige så vigtig som en "offline personlighed". Det kan sammenlignes med et varemærke eller en forretning - en glædespige måske - som modtager en falsk dårlig anmeldelse. Så kan man kalde det injurier og mange andre grimme og fine ord, men selvom det måske ikke umiddelbart ser ud som det, så er det på bekostning af nogen.

Du må endelig ikke tro at jeg er ude efter dig med det her indlæg, det er blot for at vise at der er sammenhæng mellem online/offline, og selv når der ikke er, så kan det gå ud over nogen (eller noget). Fuldstændig ligesom at det betyder noget for dig hvad der er sket her, en sag du ønsker at fortsætte i det samme åbne forum (men i en ny og knapt så destruktiv tråd) hvor den startede. Ikke at jeg forstår det eller samme lyster, men jeg respekterer dit valg.

Det er jo netop derfor jeg bliver sur når nogen taler dårligt om pigerne, specielt når de ikke har mødt dem.

lille Jens skrev, 1 time siden:

Fuldstændig ligesom at det betyder noget for dig hvad der er sket her, en sag du ønsker at fortsætte i det samme åbne forum (men i en ny og knapt så destruktiv tråd) hvor den startede. Ikke at jeg forstår det eller samme lyster, men jeg respekterer dit valg

 Mener nu ikke min tråd er destruktiv. Desuden har alle jo ret til at give deres besyv med;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
modenelsker skrev, for 2 timer siden:

Hej Bluejacket.

Jeg har ikke rapporteret de 2, da deres indlæg så bare bliver slettet. Dette er ikke noget man kan tie ihjel.

 

Ok, så du læser nogle indlæg, der strider imod enten regelsættet på EG eller imod de vi fleste vil betegne som et grimt og fordømmende sprog. Disse indlæg har du så ikke lyst til at anmelde, men vil hellere oprette en tråd hvor du stiller den personligt til @Bagstoppern

Hvis jeg har opfattet moderationen på EG, så ønsker de netop, at man anmelder dens slags, da de ikke har tid og ressourcer til at læse alt igennem på EG. Nu har jeg anmeldt de pågældende indlæg.

Godt så, så er det gjort. Jo, der kan sagtens være behov på at lave tråde hvor brugere på EG opfordre til en bedre tone. Dette kan sagtens gøres uden, at man behøver at udstille nogen. .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 16 minutter siden:

jeg ved godt at jeg nok bliver korsfæstet men alligevel

i skal anmelde indlæg da jeg ikke kan læse alt herinde og det kan de andre moderatorer heller ikke

den første der har anmeldt den efterlysning er bluejacket her lige nu

jeg har ryddet op i den efterlysning der var fyldt med indlæg der ikke havde noget med efterlysningen at gøre, så er meget af den her debat jo lidt underlig men ingen af de indlæg der var til den efterlysning bidragede med noget som helst og flere skrev ikke pænt om den dame der blev efterlyst

trine tease skriver i et indlæg at bagstopperen stalker hende, han har skrevet nogle få indlæg som ikke er om hende

så ser jeg at folk er undrende over at vi ikke har smidt ham ud

jeg har spurgt de andre og vi har altså ikke hørt noget om at trine skulle have skrevet til os om ham

hvis trine tease vil have vi skal gribe ind overfor ham synes jeg ærlig talt hun skulle skrive til os før hun skriver det på forummet

hvis et par brugere mener at vi skal smide brugere ud fordi en pige skriver en linje i et offentligt indlæg om at han stakler hende så vil jeg gerne fortælle dem at vi gerne vil have lidt mere information end bare at dømme ham og smide ham ud fordi en pige skriver det i et indlæg i en linje

 

Trine mener nok stalker ude i det virkelige liv ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har tidligere skrevet et indlæg i generel debat om tyveri af mine billeder af en Mand som kaldte sig Trineteaselover på Imagefab.

Det er korrekt at han intet har skrevet herinde om mig. Jeg reagerede på at han skrev nedsættende om en pige og at hans er så underlig at han stadig hænger fast i at bruge En mail som han tidligere har brugt til at oprette profil på Imagefab med. 

 

Og Ja - stalker ude i den virkelige verden....

Redigeret af Trinetease
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 11/24/2015, 8:02:34:

Jeg vil gerne lige fastslå med Mega store søm at jeg INTET har med Bagstopperen at gøre tværtimod!!!

Han er lige præcis den stalker som jeg har skrevet om flere gange. Han har stjålet mine billeder og lagt dem op på image fab.

Jeg gentager lige en gang til for Prins Knud - Han har intet med mig at gøre og jeg finder hans bemærkninger i den pågældende tråd direkte frastødende!

Hej Trine

Må på det kraftigste afvise, at jeg stalker dig. Definitionen på en stalker er: 

  • Stalker – kan defineres som et sygeligt adfærd af en person, som konstant forfølger og chikanerer en anden person

At jeg har delt nogle af dine billeder (som ikke var copyrighted - eller ikke synligt markerede i hvert fald) på Imagefap kan vel næppe kaldes at stalke. Jeg beklager at jeg har stødt dig. Ideen var nærmere at reklamere for dig. Du er den smukkeste kvinde jeg har set. 

Så håber du vil modtage min uforbeholdne undskyldning.

Er ny i dette forum og er først i denne forbindelse blevet opmærksom på problemet. Har aldrig hørt fra Imagefap vedrørende dine billeder. Kun at de pludselig var væk.

Men nu kender jeg lidt mere til tonen herinde og skal afstå mig fra lidt dumsmarte kommentarer om GP'erne fremover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bagstopperen skrev, for 2 minutter siden:

At jeg har delt nogle af dine billeder (som ikke var copyrighted - eller ikke synligt markerede i hvert fald) på Imagefap kan vel næppe kaldes at stalke.

Der er ikke noget, der hedder billeder som ikke er copyrighted. Alle billeder har en copyright/ophavsret.

Som udgangspunkt er det altid den person, der trykker på kameraets udløserknap, der har ophavsretten til fotografiet.
Hvis der er tale om en professionel fotograf, som er hyret af en kunde, overdrager fotografen normalt brugsretten til billederne til kunden, når fotografens faktura er betalt.

Du har derimod brudt en ophavsrettighed.


Læs mere her: http://www.onlineeffekt.dk/copyright-regler-for-brug-af-billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...