Hop til indhold
FrankJ

Hvor er 'Farvel og tak'

Recommended Posts

Den der med at man bare kan fise af, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet er en smule underlig. 

Men måske det bare er mig... 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for reaktionerne :)  det beviser jo nydeligt det gamle ord-  Når man kaster en sten ind i en flok ulve, hyler den, der bliver ramt...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 2 minutter siden:

tak for reaktionerne :)  det beviser jo nydeligt det gamle ord-  Når man kaster en sten ind i en flok ulve, hyler den, der bliver ramt...

 

Ja man rammer altid, når man kaster ind i en flok. Men hvorfor kaste med sten? 

I øvrigt et yderst usympatisk svar, det ovenfor citerede, som jeg egentlig ikke havde tiltroet dig, men så fik jeg lært det :( 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg mest kunne ønske mig var lidt mere gennemsigtighed. Moderator (der tilsyneladende også ejer boardet, har ikke interesseret mig synderligt) kan jo gøre som han vil på boardet: Slette brugere, tråde, indlæg, dele af indlæg o.s.v., det kan hans hjælpere tilsyneladende også. Jeg kunne blot ønske mig at hvis det skete, fik vi andre en besked i tråden om at indlæg o.s.v. var blevet slettet af "den og den" grund (grimt sprogbrug, fornærmende adfærd o.lign.).

At noget flyttes eller slettes, kan der jo være rigtig gode grunde til. Lad os bare få dem.

 

Venligst OT (der ikke vil have sine penge tilbage).

P.S.: Synes generelt godt om boardet, selvom der da er indlæg jeg helst ikke læser, de gør mig bare ked af det.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, 1 time siden:

Det jeg mest kunne ønske mig var lidt mere gennemsigtighed. Moderator (der tilsyneladende også ejer boardet, har ikke interesseret mig synderligt) kan jo gøre som han vil på boardet: Slette brugere, tråde, indlæg, dele af indlæg o.s.v., det kan hans hjælpere tilsyneladende også. Jeg kunne blot ønske mig at hvis det skete, fik vi andre en besked i tråden om at indlæg o.s.v. var blevet slettet af "den og den" grund (grimt sprogbrug, fornærmende adfærd o.lign.).

At noget flyttes eller slettes, kan der jo være rigtig gode grunde til. Lad os bare få dem.

 

Venligst OT (der ikke vil have sine penge tilbage).

P.S.: Synes generelt godt om boardet, selvom der da er indlæg jeg helst ikke læser, de gør mig bare ked af det.

Det har nogen efterspurgt længe. Mere synlighed og "normale"  tilstande. 

Jeg forstår ikke hvorfor moderatorerne skal have en anonym profil, det er set anderledes på andre boards. 

Men det er måske "prostitutions emnet" der gør at det hele er meget mystisk?!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heine skrev, for 15 timer siden:

alle klynkemåsene og de evigt forurettede i denne (og lignende tråde) - jeg synes I skal forlange pengene tilbage..

Man - altså brokhoveerne - kunne også (den slags er mere konstruktivt) reflektere lidt over HVORFOR man altid kommer i karambolage med moderatorerne

Get a Life

Hvor er det et usympatiskt indlæg.
Som sædvanligt sidder du der oppe på din piedestal og klynker over dem du mener klynker - den overlegne der taler ned til folket.
Get a life - og lad dog mennesker engagere sig i det de vil.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Det har nogen efterspurgt længe. Mere synlighed og "normale"  tilstande. 

Jeg forstår ikke hvorfor moderatorerne skal have en anonym profil, det er set anderledes på andre boards. 

Men det er måske "prostitutions emnet" der gør at det hele er meget mystisk?!  

Mods skal være anonyme, fordi de i lighed med os andre har et handle, som besøger glædespiger.

Hvis de anmeldte piger via deres moderatorhandle ville al konspiration jo blomstre, og der ville blive gættet på, hvem der var gift med hvem og hvorfor.

Sporene fra VL skræmmer i den grad, så det er godt, at den linje fastholdes.

Og nej, jeg er ikke længere en del af teamet!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Onslow: Moderatorerne skal fortsat være anonyme...men derfor kunne vi godt bruge begrundelser for sletninger/flytninger.

Venligst OT

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Mods skal være anonyme, fordi de i lighed med os andre har et handle, som besøger glædespiger.

Hvis de anmeldte piger via deres moderatorhandle ville al konspiration jo blomstre, og der ville blive gættet på, hvem der var gift med hvem og hvorfor.

Sporene fra VL skræmmer i den grad, så det er godt, at den linje fastholdes.

Og nej, jeg er ikke længere en del af teamet!

 

Jamen den med anmeldelser kan jeg da godt se :)  

Men der flyver vel konspirationsteorier nok rundt i luften, selvom folk er anonyme?  

Jeg har ikke været på andre sex boards, så personligt har jeg ingen ar... Men er bare nysgerrig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

 

Og nej, jeg er ikke længere en del af teamet!

Hvad har det med mig at gøre? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 13 minutter siden:

Hvad har det med mig at gøre? 

Det giver forklaring på en del

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 21 minutter siden:

Det giver forklaring på en del

Men da ikke over for mig... jeg anede ikke at han har været moderator.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 35 minutter siden:

Men da ikke over for mig... jeg anede ikke at han har været moderator.

heller ikke jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Og nej, jeg er ikke længere en del af teamet!

Tak for oplysningen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 timer siden:

Her siver medarbejderne lige så stille. De bedste først, og til sidst sidder der de initiativ løse tilbage, hvis eneste kvalifikation er at de kan holde sig under radaren hele tiden. Men de har da et arbejde,indtil firmaet sygner helt hen, og stille dør.

Hvis EG var en virksomhed, så er de bedste medarbejdere ikke sivet endnu :lol: men der er mange passive brugere her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 12 timer siden:

Den der med at man bare kan fise af, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet er en smule underlig. 

Men måske det bare er mig... 

Vi betaler ikke for at være her, så man kan ikke tillade sig at brokke og stille krav, når det er et gratis site med ulønnede moderatorer.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 timer siden:

 

Jamen den med anmeldelser kan jeg da godt se :)  

Men der flyver vel konspirationsteorier nok rundt i luften, selvom folk er anonyme?  

Jeg har ikke været på andre sex boards, så personligt har jeg ingen ar... Men er bare nysgerrig. 

Jeg behøver ikke at være anonym, jeg var Organizer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...