Hop til indhold
Findus

Breaking: Sex-skandale truer julen!

Recommended Posts

Gina Faith skrev, for 7 minutter siden:

Wot?!?? Nooooo. Man kan da heller ikke stole på noget mere.

 

By the way, nu bliver boardet ganske ofte forkælet med selfies fra pigerne, så nu jeg har jer d'herrer Findus, kanonkongen, Bing, Plaskeren, Onslow, Reaper, Holstebronx, An2n, Butch - er denne tråd egentlig ikke oplagt for herrerne at lægge frække jule-selfies op?? *sir d baar*

JAMEN VÆRS'GO' . . . ;-);-)

PS - Det er fra før movemberskægget . . . 

24.11.sj.christmas.03.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, 1 time siden:

......

By the way, nu bliver boardet ganske ofte forkælet med selfies fra pigerne, så nu jeg har jer d'herrer Findus, kanonkongen, Bing, Plaskeren, Onslow, Reaper, Holstebronx, An2n, Butch - er denne tråd egentlig ikke oplagt for herrerne at lægge frække jule-selfies op?? *sir d baar*

Værsko - en nøgenselfie ;) 

 

Noegenkat.jpg

Redigeret af Findus
Forkert billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 5 timer siden:

By the way, nu bliver boardet ganske ofte forkælet med selfies fra pigerne, så nu jeg har jer d'herrer Findus, kanonkongen, Bing, Plaskeren, Onslow, Reaper, Holstebronx, An2n, Butch - er denne tråd egentlig ikke oplagt for herrerne at lægge frække jule-selfies op?? *sir d baar*

Arh, jo, deet.......

Går lige i tænkeboksen.........stay tuned ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 4 timer siden:

Værsko - en nøgenselfie ;) 

 

Noegenkat.jpg

Hold da op Findus, du er da gået "all in" med den der hårfjerningsvoks...... :o

Nu mangler der bare lidt Botox til rynkerne, og så er du klar til pakken med lørdagskyllinger :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den 25. november 2015 kl. 06.10.24:

Wot?!?? Nooooo. Man kan da heller ikke stole på noget mere.

 

By the way, nu bliver boardet ganske ofte forkælet med selfies fra pigerne, så nu jeg har jer d'herrer Findus, kanonkongen, Bing, Plaskeren, Onslow, Reaper, Holstebronx, An2n, Butch - er denne tråd egentlig ikke oplagt for herrerne at lægge frække jule-selfies op?? *sir d baar*

Jeg er herre ringe til at tage billeder, men du er velkommen til at komme forbi og give en hånd med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plaskeren skrev, 1 time siden:

Jeg er herre ringe til at tage billeder, men du er velkommen til at komme forbi og give en hånd med :D

Nå? Det er da et fint billede af Gina, det er ovenover dit indlæg.  :D:lol::blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den 25/11/2015 06.10.24:

Wot?!?? Nooooo. Man kan da heller ikke stole på noget mere.

 

By the way, nu bliver boardet ganske ofte forkælet med selfies fra pigerne, så nu jeg har jer d'herrer Findus, kanonkongen, Bing, Plaskeren, Onslow, Reaper, Holstebronx, An2n, Butch - er denne tråd egentlig ikke oplagt for herrerne at lægge frække jule-selfies op?? *sir d baar*

Værsgo da Gina. Så viser jeg da en selfie af mig selv. Nu du tigger om det :lol: Mine nye blonde trusser.

12246762_10205503696047423_5939051182122

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 7 minutter siden:

Værsgo da Gina. Så viser jeg da en selfie af mig selv. Nu du tigger om det :lol: Mine nye blonde trusser.

12246762_10205503696047423_5939051182122

Nøj den er nuttet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Ja lille og vågen ÅE :P Så det din tur da :lol::lol:

jamen jeg er da slet ikke misundelig på den der hæklede sag. Faktisk kan jeg da ikke mønstre så meget indhold som du. 

Du ved, den der åler mest, er den der har mindst :)

Hav en skøn aften med kanonen og kuglerne

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den 25. november 2015 kl. 06.10.24:

By the way, nu bliver boardet ganske ofte forkælet med selfies fra pigerne, så nu jeg har jer d'herrer Findus, kanonkongen, Bing, Plaskeren, Onslow, Reaper, Holstebronx, An2n, Butch - er denne tråd egentlig ikke oplagt for herrerne at lægge frække jule-selfies op?? *sir d baar*

Jeg leder stadig efter det rette outfit.........

I mellemtiden........

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afsløringerne presser julemanden, som mere og mere kommer frem :o

Systematisk druk på jobbet :(

 santa-drinking.jpg.97d662101714ba6884008    

Voldsomt udadreagerende :o

26_20131214083446ebd.jpg

Flere afsløringer følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...