Hop til indhold
MrSwingKing

Mit glade liv som Sextourist: Hvor skal jeg hen?

Recommended Posts

Claire skrev, for 3 timer siden:

Fordi der er mænd der er så frastødende, at ingen gider ha sex med dem? Sjovt, det lyder som den slags mænd, jeg plejer at afvise. Flere af dem svare i øvrigt i denne tråd

Hej Claire, du kan kysse mig, der hvor solen ikke skinner8-). Hvem er de mænd, der er så frastødende udover opretteren af indlægget? "Flere af dem svare i øvrigt i denne tråd". Hvem er de så? Men ok, jeg gider da heller ikke at besøge ignorante ludere, der ikke kan forklare sig ordentligt og bare hælder lort ud. Kan du have en god aften!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fisseslikkeren skrev, for 1 minut siden:

 Kan du have en god aften!

I lige måde! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Claire,

Fordi der er mænd der er så frastødende, at ingen gider ha sex med dem? Sjovt, det lyder som den slags mænd, jeg plejer at afvise. Flere af dem svare i øvrigt i denne tråd

når jeg læser dette, så får jeg en ubehagelig følelse af, at jeg er blandt dem, du her sigter til. :(

Hvorfor, jo fordi det er blevet mig berettet, at du på tjatten har udtalt dig meget negativt om mit handle, og det er jeg naturligvis ikke begejstret for, når det drejer sig om en i mine øjne superbabe.

Jeg spørger mig så selv, hvorfor?

Har jeg udtalt mig kvindefjendsk på nogen måde eller været nedladende overfor de piger, jeg har besøgt, i så fald beklager jeg dybt?

Eller er det min holdning til en fascistisk lovreligion, som blandt andet ved sit kvindesyn ækler mig i uhørt grad?

Eller noget helt tredje?

Hvorom alting er, så har jeg, altså personen bag handlet Onslow, det aldrig godt med, at folk småhader mig, når jeg ikke ved, hvorfor!

Jeg vil være dig taknemmelig, hvis du som svar på dette ville påpege, hvad der har påkaldt din vrede, for jeg ser dig som en super attraktiv ung kvinde, som jeg ikke har lyst til nogen fjendskab med, hvis det bygger på misforståelser! :) 

På forhånd tak.

Onslow

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert en sjov tråd,

Held og lykke med at finde billig "fisse"

8-10K rækker ikke til 2-3 uger incl. sex, jeg plejer at bruge 15K+ på 3-4 dage :P

Mange tror Østeuropa er et sexparadis, men det er det ikke, det kræver tid og hårdt benarbejde at finde de gode piger, de kender deres værd og vil ikke nøjes med håndører.

Polen er billigere end DK, men der er også mange falske billeder og nittere.

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Jeg spørger mig så selv, hvorfor?

Hvorom alting er, så har jeg, altså personen bag handlet Onslow, det aldrig godt med, at folk småhader mig, når jeg ikke ved, hvorfor!

Lad mig svare dig ærligt, fordi du er usympatisk i dit skriv, jeg håber ikke det afspejler din virkelige person, for så kan jeg godt forstå hvorfor pigerne afviser dig.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 minut siden:

der er 2 brugere herinde en mrswingking og en mr swingking

det havde jeg ikke opdaget, troede kun der var en

nille har gjort mig opmærksom på at han er mr swingking og ikke mrswingking og bedt om en undskyldning

det har nille ret i og jeg undskylder overfor nille

BOMS.

Det her er faneme skægt. 

Ingen har som Nille ålet folk der har to alias, og så har han sgu selv. 

Al respekt pist væk. Hold da helt kæft rent ud sagt.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Stabilizer skrev, for 9 minutter siden:

der er 2 brugere herinde en mrswingking og en mr swingking

det havde jeg ikke opdaget, troede kun der var en swinking med mr foran

nille har gjort mig opmærksom på at han er mr swingking og ikke mrswingking og bedt om en undskyldning

det har nille ret i og jeg undskylder overfor nille

Tak for oplysningen Stabilizer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 12 minutter siden:

der er 2 brugere herinde en mrswingking og en mr swingking

det havde jeg ikke opdaget, troede kun der var en swinking med mr foran

nille har gjort mig opmærksom på at han er mr swingking og ikke mrswingking og bedt om en undskyldning

det har nille ret i og jeg undskylder overfor nille

Tak Stabilizer for en hurtig reaktion og jeg har fået lidt genop-rejsning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 1 minut siden:

...og jeg har fået lidt genop-rejsning

Du får brug for rejsning mere end én gang, på din budget-rejse til Rumænien, paradiset på jorden. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...