Hop til indhold
MrSwingKing

Mit glade liv som Sextourist: Hvor skal jeg hen?

Recommended Posts

Hey Eroguide!

Ja, jeg skal så ha' et skrald, en del af dem, og mangler råd og erfaringer med den form for rejse.

Jeg har 2-3 uger, og en 8-10.000,- der skal dække det hele.

Jeg har en del lande i tankerne, men er usikker på hvor jeg får mest for mit skrabede budget, samt hvor jeg kan færdes i relativ sikkerhed.

Primært satser jeg på Rumænien, i det, at det er EU's fattigste land, men jeg kender intet til "Scenen" disse steder, og ved ikke hvad jeg går ind til specifikt - nogen, der har erfaringer med landet i den retning?

Sekundære lande, der har min interesse er; Ungarn, Polen og Portugal - erfaringer herfra søges også.

Jeg regner med at tage afsted i foråret, februar/marts/april, så det vil også være fedt at høre om steder, der har en del gode (og SIKRE!) steder at vandre - jeg gider ikke ædes af en bjørn. =)

Det var det, jeres kommentarer er velkomne, men sure opstød frabedes, specifikt, og vil blive anmeldt som O.T.

På forhånd tak

S.

 

 

 

Redigeret af Stabilizer
slettet dårligt sprogbrug
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på de forskellige østeuropæiske lande, men jeg tror, at i nogle af disse lande er prostitution ulovligt.

Personligt ville jeg vælge at kaste mig ud i en af pauschalklubberne i Tyskland (jeg gider ikke andet nu efter min debut i sidste måned).

Det er jo fissebuffet for næsten ingen penge. Tyskland er så også et ret sikkert land, hvor man kan vandre.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrSwingKing skrev, for 2 timer siden:

Hey Eroguide!

Ja, jeg skal så ha' et skrald, en del af dem, og mangler råd og erfaringer med den form for rejse.

Jeg har 2-3 uger, og en 8-10.000,- der skal dække det hele.

Jeg har en del lande i tankerne, men er usikker på hvor jeg får mest for mit skrabede budget, samt hvor jeg kan færdes i relativ sikkerhed.

Primært satser jeg på Rumænien, i det, at det er EU's fattigste land, men jeg kender intet til "Scenen" disse steder, og ved ikke hvad jeg går ind til specifikt - nogen, der har erfaringer med landet i den retning?

Sekundære lande, der har min interesse er; Ungarn, Polen og Portugal - erfaringer herfra søges også.

Jeg regner med at tage afsted i foråret, februar/marts/april, så det vil også være fedt at høre om steder, der har en del gode (og SIKRE!) steder at vandre - jeg gider ikke ædes af en bjørn. =)

Det var det, jeres kommentarer er velkomne, men sure opstød frabedes, specifikt, og vil blive anmeldt som O.T.

På forhånd tak

S.

PS. Hvad er forskellen på en rumænsk luder og en pizza? - De koster begge en halvtredser, men på pizzaen kan du selv pille svampen af. xD

 

 

Helt klar Polen, billige hoteller mad og damer :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener det rigtige svar  er "køb 10.000 sokker, ryk den af i dem og spar enhver pige for at skulle opleve dig, de har helt sikkert ikke lyst alligevel"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
Claire skrev, for 26 minutter siden:

Jeg mener det rigtige svar  er "køb 10.000 sokker, ryk den af i dem og spar enhver pige for at skulle opleve dig, de har helt sikkert ikke lyst alligevel"

 

 

Ha ha! Den var god, Claire, du er sgu så dejlig skarp. Og skrap!

 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MrSwingKing skrev, for 4 timer siden:

PS. Hvad er forskellen på en rumænsk luder og en pizza? - De koster begge en halvtredser, men på pizzaen kan du selv pille svampen af. xD

årh det ulækkert osse selvom det for sjov. Ad. Godt det ik er mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrSwingKing skrev, for 6 timer siden:

Jeg regner med at tage afsted i foråret, februar/marts/april, så det vil også være fedt at høre om steder, der har en del gode (og SIKRE!) steder at vandre - jeg gider ikke ædes af en bjørn. =)

Hvis du tager afsted i foråret, før turisterne kommer, kan du i Tyskland sagtens finde en ledig seng på et Jugendherberg - som i Tyskland normalt ikke ligger længere fra hinanden end at man kan vandre fra den ene til den anden i løbet af en dagsmarch - dvs. ca. 25 km - og de har i Tyskland et veludviklet net af vandreveje med gode kort, afmærkninger mv. så du ikke behøver at gå hvor der er trafik og heller ikke fare vild - og har du en opladet smartphone, kan du også altid finde ud af hvor du er og evt. søge overnatning mv.

Især i det tætbefolkede Ruhr-område er det også meget smukt, så der er nok at se på - og nu kommer det bedste: i det område har de også den største tæthed med Pauschall/Flattrate-klubber, FKK-klubber, Bordellos mv.

Dit budget er nok lidt knebet, hvis du både vil have sex, lidt at spise, drikke og sove anstændigt hver dag - men ellers kan du sagtens lave en tur for dit budget, sålænge du holder dig fra FKK og udelukkende satser på Flattrates ca. hver anden dag

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, Claire... Hvor-for FANDEN er du så stram i betrækket, når det kommer til købesex, når du færdes herinde..? Mener, der er ingen, der tvinger dig til at være hverken ubehagelig, provokerende eller, som det lykkedes dig, at være direkte modbydelig...? - Må man bede om noget fucking respekt?

Tak.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MrSwingKing skrev, for 1 time siden:

Tak, Claire... Hvor-for FANDEN er du så stram i betrækket, når det kommer til købesex, når du færdes herinde..? Mener, der er ingen, der tvinger dig til at være hverken ubehagelig, provokerende eller, som det lykkedes dig, at være direkte modbydelig...? - Må man bede om noget fucking respekt?

Tak.

 

ka bar svar for mig selv men måske det har noget og gør med et kvindesyn hvor man bar skal ha så meget "fattig svampebefængt østfisse" for sin småpenge som mulig?

lyder ik vildt sympatisk, unskyld mig. måske det ik er så nedsættene ment som det lyder, men...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, der er ingen der siger, de, partout, har svamp, for helvede! lol xD

Anywho, det er en rejse med flere fordele, og bare fordi, de er fra østeuropa, så kan de jo sagtens være lækre alligevel, no?

Summasummarum, fair, at I, umiddelbart, ikke finder idéen videre tiltalende, men nu er det mig, der skal afsted, og jeg kan, rent faktisk, godt li' tanken, så.. Shh. :)

Tak.

S.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MrSwingKing skrev, for 3 minutter siden:

Hey, der er ingen der siger, de, partout, har svamp, for helvede! lol xD

 

øh du forstår måske ik din egen joke? det var præcis dig der sagde at rumænske luder har svamp og koster 50 kr

tror bar claire mener det er enhver kvindes våde drøm af blive sammenligned med en billig pizza og udvalgt fordi man bor i europas fattigst land. men held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæreste søde rare Emanuelle, joken med svamp var, selv sagt, en joke - desuden, kondomer er til for at blive brugte, no? - Besides, en klasse-pro koster jo peanuts dernede, og ingen har råd til dem, der. - Det sætter jo mig i en.. fandens fantastisk situation, nu hvor jeg kommer fra Danmark, hvor pengene rækker til det ene orgie efter det andet, dernede, også selv om jeg ikke har råd til en skid, heroppe. :)

S.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 5 timer siden:

Jeg mener det rigtige svar  er "køb 10.000 sokker, ryk den af i dem og spar enhver pige for at skulle opleve dig, de har helt sikkert ikke lyst alligevel"

 

 

Og der er lige præcis hvorfor der findes det job du har. ;)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MrSwingKing skrev, for 12 minutter siden:

Og der er lige præcis hvorfor der findes det job du har. ;)

 

og det præcis på grund af mænd som syns at "haha rumænerluder har nok svamp" er en fed joke at noen af os ik gider ha det job længer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad med Thailand i april, der er varmt, tørt og sol,

retur billet 3732 KBH - BKK med thaiairways

alting billigt i LOS, mad, overnatning og f.... 

samtidig en større oplevelse end øst europa

Men kun et forslag, men pøj pøj min ven

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 7 minutter siden:

hvad med Thailand i april, der er varmt, tørt og sol,

retur billet 3732 KBH - BKK med thaiairways

alting billigt i LOS, mad, overnatning og f.... 

samtidig en større oplevelse end øst europa

Men kun et forslag, men pøj pøj min ven

MEGET vel værd at overveje! Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pattaya er et godt sted, samtidig bor du lige midt i minefeltet :grin::grin::grin:

og der er med garanti ikke nogle bjørne :shock: kun ladyboys :mad:

mvh butterfly med 14 års erfaring i LOS og Pattaya

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det nordlige Tjekkiet på grænsen til Sachsen i sandstensbjergene.

På mit lille pittoreske hotel i Hrensko, klods op af både Elben og den tyske grænse betaler jeg 22½ € for et dobbeltværelse til enkeltbrug inkl. wifi og et pragtfuldt morgenmåltid.

De nætter, hvor jeg har pigebesøg, betaler jeg så naturligvis de 45 €, som et sådant værelse koster der.

Når jeg så er til piger, henter jeg dem i Teplice, 50 km derfra, så de kan være anonyme i mit lille paradis.
Jeg lader de unge damer shoppe, spise og drikke godt i hotellets 1. class restaurant, og tager dem med på sightseeing i det fantastiske bjerglandskab, så de kan få nogle fridage fra prostitution mod at udholde mit selskab.

De får 100€ om dagen for deres ulejlighed oveni, hvilket er en formue for sådanne piger, så der er ingen sure miner, når jeg griber ud efter dem om natten. Ønsket om at komme med til .dk har været ytret af flere piger, men når hoved kommunikation foregår igennem google-translate, har det hidtil ikke været et tema.

Men win-win er der i hvert fald tale om. ;) 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 19 timer siden:

I er enhver piges våde drøm.

 

 

Hvem er "I"? Bortset fra pizzavitsen, så er der jo ikke noget galt i indlægget. Jeg har selv knaldet en god sjat rumænske piger, og flere af dem var søde at sludre med, så jeg giver ikke ligefrem en thums up pga. vitsen, men prøver dog at være konstruktiv. Måske var du bare lidt for hurtig på aftrækkeren, Claire. Og det er vel ikke forkert at opfatte din kommentar som sarkastisk.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MrSwingKing skrev, for 16 timer siden:

Og der er lige præcis hvorfor der findes det job du har. ;)

 

Fordi der er mænd der er så frastødende, at ingen gider ha sex med dem? Sjovt, det lyder som den slags mænd, jeg plejer at afvise. Flere af dem svare i øvrigt i denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...