Hop til indhold
En duft af Østen

Penge retur

Recommended Posts

Gæst

Bestiller kunden en time, så betaler han for en time.
Betalingen foregår inden I begynder på noget som helst.
Bliver han truende, hvis han ikke kan få sine penge tilbage, så er der jo heldigvis redskaber, der kan hjælpe dig til at få ham enten ned på jorden eller ud af døren.

Og som en i tråden nævnte, hæv mindste tiden til 1 time, så tror jeg du slipper for en del af de pågældende typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 26 minutter siden:

Bliver han truende, hvis han ikke kan få sine penge tilbage, så er der jo heldigvis redskaber, der kan hjælpe dig til at få ham enten ned på jorden eller ud af døren

Så er det alligevel billigere at give ham et par hundrede kroner tilbage :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden:

Så er det alligevel billigere at give ham et par hundrede kroner tilbage :wink:

Sikkert nok, men jeg er dybt imod, at en kunde (uanset erhverv) skal have penge tilbage, bare fordi han/hun opfører sig truende/som en psykopat.
Lady Cherie skrev engang noget med, at hun har en hund i baglokalet, i tilfælde af at der bliver en uoverensstemmelse med en kunde, det synes jeg er en fin løsning. Bliver der problemer, kan hun lige vise sin bedste ven frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
En duft af Østen skrev, den Thursday, November 19, 2015:

Mandens argument er lige netop at han IKKE har brugt den aftalte tid og har fået udløsning på måske 5 - 10 min. fremfor de 30 minutter han bestilte hos mig

Det er da hans eget problem.. helt indiskutabelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele den her "kamp" mellem kunder og udbydere om tid og penge - og meget andet - den betyder i praksis, at udbyderne går langt for at holde fast på kunder, der ikke er nogen problemer med og som ikke er anstrengende mentalt. Selv om kunden måske er lidt for gammel og der måske er et par andre ting, så er det attraktivt for udbydere at satse på faste kunder, der er ukomplicerede og ligetil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
En duft af Østen skrev, den 19/11/2015 09.46.56:

Det finder jeg yderst upassende og mangel på RESPEKT for dét jeg bare er så hamrende god til ... nemlig at tilfredsstille mine mandlige kunder.

Ja, jeg synes også at det er både upassende og urimeligt at forlange et beløb retur, hvis man selv bryder op. Men (..og dette er ikke et stormvejr mod dig, det er bare et men.. :) ) at tilfredsstille en kunde handler også om at få oplevelsen til at vare så tæt på de 30 minutter som muligt, med mindre selvfølgelig, at det er ham selv, der maser derudaf. Så styrer han jo selv, om det skal gå så hurtigt.

Jeg opfatter dog din ovenstående (og lignende) kommentar som om, at du er den aktive. Og så er det i mine øjne lige så meget dit ansvar at få oplevelsen til at matche og strække sig over de 30 minutter, han har betalt for. Det er nok de færreste, der går efter 20 minutters pillowtalk ud af en halv time. Hvis han har forventet en masse lækker sex og én udløsning, så er det da ærgerligt, hvis det er slut allerede efter 5-10 minutter. Det er en masse sex-tid I begge går glip af. ;) 

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 23 minutter siden:

Og så er det i mine øjne lige så meget dit ansvar at få oplevelsen til at matche og strække sig over de 30 minutter, han har betalt for. Det er nok de færreste, der går efter 20 minutters pillowtalk ud af en halv time. 

Ok, du er meget erfaren. Men ellers er det vel manden der forventes at stå af i Roskilde, eller hvordan man nu formulerer det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 5 timer siden:

Hele den her "kamp" mellem kunder og udbydere om tid og penge - og meget andet - den betyder i praksis, at udbyderne går langt for at holde fast på kunder, der ikke er nogen problemer med og som ikke er anstrengende mentalt. Selv om kunden måske er lidt for gammel og der måske er et par andre ting, så er det attraktivt for udbydere at satse på faste kunder, der er ukomplicerede og ligetil.

Jeg tror at her var en idé, som mange piger burde tage til sig. Har de haft en kunde, som de har haft en god oplevelse med og som de gerne vil se igen; kunne de som afsked tilbyde rabat næste gang: f.eks. kr. 100,-/ ½ time. Giver hun så næste gang også lidt ekstra service, extra tid, GF6, mm., er jeg sikker på de fleste gentlemen straks vil give rabatten tilbage som drikkepenge :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror at her var en idé, som mange piger burde tage til sig. Har de haft en kunde, som de har haft en god oplevelse med og som de gerne vil se igen; kunne de som afsked tilbyde rabat næste gang: f.eks. kr. 100,-/ ½ time. Giver hun så næste gang også lidt ekstra service, extra tid, GF6, mm., er jeg sikker på de fleste gentlemen straks vil give rabatten tilbage som drikkepenge :grin:

det foregår da i stor stil allerede.syntes ogse det fair at kommer man et sted 2 eller flere gange pr mdr ,for man rabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man forlanger da ikke penge retur, jeg synes det lyder lidt til at du enten er løbet ind i nogle uerfarne gæster der ikke har kunnet styre tiden.  

Vi skal nok også være opmærksomme på et forhold som flere glædespiger gennem tiden har beskrevet. Det er ikke alle gæster der er lige afklarede med at købe sex og når først forløsningen har fundet sted, melder bondeangeren sig og gæsten vil bare væk fra skuepladsen for hans syndige adfærd, den slags gæster kan slet ikke forstille sig at skulle have udfyldt den sidste del af den reserverede tid med massage eller pillowtalk,

Jeg har fået beskrevet hvordan en gæst umiddelbart efter udtømning kan rejse sig uden et ord eller øjenkontakt klæde sig på og bare gå ud ad døren med et mumlet farvel. Den slags fortrydende gæster kan man nok forestille sig også kunne prøve at få lidt penge tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg mindes, da jeg var en novice i dette univers, for mange år siden, at en kvinde sagde til mig på en klinik: ”Rolig nu, du har bestilt en halv time”. Selvfølgelig lyttede en ung kåd fyr ikke til dette råd, eftersom hun jo var yndigheden selv. Dog, sådan retrospektivt, anerkender jeg hendes professionelle tilgang i dag.

Det er op til pro ‘en at maksimere seancen, jo i et samspil, men stadigvæk er det hende der har overblikket. Kunder, der har en agenda om at betale mindre end aftalt, ja de findes vel derude og for at minimere deres frekventering hos en GP, kan man tage de tiltag som allerede er nævnt.

Jeg har fået penge retur, ikke fordi jeg har bedt om det, men fordi der var urettidighed, eller en blødning der kom i vejen. 

Og jo fuld pris den gang i hin forgangne årti. For hunde da hvor fik jeg mange efterfølgende massager dengang hvor jeg var tilbøjelig til at race mod klimaks. 

Redigeret af Nihil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gina Faith skrev, for 15 timer siden:

Men ... at tilfredsstille en kunde handler også om at få oplevelsen til at vare så tæt på de 30 minutter som muligt, med mindre selvfølgelig, at det er ham selv, der maser derudaf. Så styrer han jo selv, om det skal gå så hurtigt.

Der vil nok altid være to ret uforenelige syn på den sag, afhængig af hvordan indstillingen hos pige og kunde er. Jeg har aldrig købt "en oplevelse" med forventning om et bestemt forløb. Jeg har altid tænkt at jeg købte tid sammen med en pige, og hvordan vi brugte tiden var et fælles projekt. Man ved jo ikke hvad pigen giver én lyst til før man mødes. Faktisk har jeg altid været lidt irriteret når jeg fornemmede at pigen havde et "program" hun gerne ville igennem. Men jeg kan sagtens se hvorfor nogle gerne vil købe en "experience" der er tilrettelagt til at ramme nogenlunde den aftalte tid.

Men i begge tilfælde har man vel som kunde et medansvar for at kende sine begrænsninger og/eller evt 'funktionalitetsproblemer'? At bestille 30 min og være færdig på 5 lyder i mine ører ret ekstremt. Det kommer vel ikke HELT bag på én, hvis man fungerer sådan? "Hey... lidt langsommere tak" er vel ikke de sværeste ord at få over læberne.

Jeg tænker at det for pigen kan være lidt svært at regne ud at der kun er 5 minutter "i ham", hvis man ikke får en lille advarsel. 

Det er da også lidt sært at bestille den store vinmenu på Era Ora hvis man plejer at blive stangbaccardi efter 1 glas vin?

Redigeret af MikkelHart

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelHart skrev, for 7 minutter siden:

"Hey... lidt langsommere tak" er vel ikke de sværeste ord at få over læberne.

Nej, men det er der ligesom en del piger, der ikke vil forstå - heller ikke om du siger det på engelsk, tysk, spansk eller fransk :roll:

Sådan har de altid gjort og du skal ikke komme og lære dem, hvordan de skal sutte, ride eller spille din pik :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelHart skrev, for 18 timer siden:

Jeg har aldrig købt "en oplevelse" med forventning om et bestemt forløb. Jeg har altid tænkt at jeg købte tid sammen med en pige, og hvordan vi brugte tiden var et fælles projekt. Man ved jo ikke hvad pigen giver én lyst til før man mødes. Faktisk har jeg altid været lidt irriteret når jeg fornemmede at pigen havde et "program" hun gerne ville igennem. Men jeg kan sagtens se hvorfor nogle gerne vil købe en "experience" der er tilrettelagt til at ramme nogenlunde den aftalte tid.

Hvordan kan du, ud fra det du citerer (og mit indlæg i det hele taget), komme frem til, at alt skal køre efter et forudbestemt program?? Det er da på ingen måde det, jeg skriver. At få 30 minutter til rent faktisk at vare 30 minutter, har intet at gøre med et fast program, men alt at gøre om at tilfredsstille kunden udfra det, han forventede ved aftalen. Hvis han hurtigt er ved at komme pga pigens aktiviteter, kan pigen jo netop ikke bruge et "fast program", men må trække iveren lidt i langdrag.

Hvis det er ordet "oplevelse", du har det svært med (det ville jo også være skrækkeligt at kalde en sexstund for en oplevelse), så skift det ud med ordet "sexkøb". 30 minutters sexkøb skal ikke være forbi efter 5-10 minutter - uanset hvilket ord du bruger til at beskrive aftalen.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gina Faith skrev, 1 time siden:

Hvordan kan du, ud fra det du citerer (og mit indlæg i det hele taget), komme frem til, at alt skal køre efter et forudbestemt program?? Det er da på ingen måde det, jeg skriver.

Nej, det siger jeg heller ikke du gør. Beklager hvis det virkede sådan. Jeg har aldrig prøvet hvordan det er hos dig, så det aner jeg ikke (men tro mig, der er masser af piger der forsøger at køre helt faste programmer, helt ned til at "når vi når til den sang skal vi skifte stilling"-agtigt). Jeg brugte bare citatet til at diskutere videre, det var ikke en kommentar om dig ;)

Vi er helt enige om at det er et fint mål for en 30 minutters aftale at få den til at vare ca. 30 minutter. Mit indlæg gik mere på hvor ansvaret ligger for at få det til "at vare". Jeg opfatter det selv som primært mit ansvar som kunde, men det bliver det selvfølgelig ikke rigtigt af - derfor "to uforenelige syn". Begge kan fungere fint, men man skal måske signalere lidt på forhånd hvor man som kunde synes ansvaret ligger.

Og hvorfor er det egentlig lige at 'sexoplevelsen' er slut, bare fordi der er en udløsning? Det er da skørt.

 

(Og jeg har det ikke svært med ordet oplevelse - jeg mener bare at en oplevelse er noget man er med til at skabe, ikke noget man køber færdigt ;-) ).

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...