Hop til indhold
Gæst

Æ N D R I N G - GANGBANG I VEJLE DEN 19. NOV. MED 24 ÅRIGE NAIDA I HENDES GB DEBUT

Recommended Posts

Gæst

Shit - havde lige glædet mig til Tiffany - men det ser nu ud til at være en spændende afløser - så jeg kommer alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg
GB-Peter skrev, for 50 minutter siden:

der er lavet lidt om den 19. - altså på torsdag - Tiffany er blevet forhindret så 24 årige Naida - får i stdet sit første GB og i øvrigt også den første gang hun har sex for penge

 

se her: https://annoncelight.dk/showad/196800

Smagsløst at du vil lade en uerfaren pige få sin debut på den måde uden det foregår stille og roligt...Peter, din grådighed har vist ingen grænser...og spar mig for hvor meget hun glæder sig og har lyst...Skam dig!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 46 minutter siden:
Lady Cherie skrev, for 46 minutter siden:

Smagsløst at du vil lade en uerfaren pige få sin debut på den måde uden det foregår stille og roligt...Peter, din grådighed har vist ingen grænser...og spar mig for hvor meget hun glæder sig og har lyst...Skam dig!

Smagsløst at du vil lade en uerfaren pige få sin debut på den måde uden det foregår stille og roligt...Peter, din grådighed har vist ingen grænser...og spar mig for hvor meget hun glæder sig og har lyst...Skam dig!

Jeg synes ærlig talt, at du burde lade være være at udtale dig om noget som du overhovedet ikke kender det fjerneste til - jeg tror du skal være meget dygtig for at finde en fyr der har deltaget i et gb som jeg har været indover - der kan fortælle om en pige som ikke var 100% klar, indlevende og faktisk nød det, og ligeledes så vil du nok have ligeså svært ved at finde en pige som brokker sig over min behandling eller kan fortælle om at de har haft en dårlig oplevelse - du ved heller ikke noget om, hvad der er lavet af aftaler med den nye pige eller hvordan eller hvorfor hun ønsker at få arrangeret et gangbang - eller hvor lang tid jeg har brugt på at tale med hende om hvad hun kan forvente.

Men jeg kan uden tøven sige at jeg har faktisk meget god samvittighed - og jeg har absolut ikke presset hende til noget som hun ikke selv har ønsket - OG jeg skammer mig ikke det fjerneste - i modsætning til dig, så ved jeg nemlig hvad jeg taler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Peter

Jeg ved en masse om at være Pige i Branchen i forhold til dig...du er kun...øøøh ruffer/alfons eller hvad du nu vil kalde dig, fred være med det.

Men jeg ved så meget om Branchen at man starter stille og roligt op...det kan godt være at man som alfon mener at man bare snakker lidt om det og så er pigen på plads.

Du skal ikke nedgøre min viden om branchen,.....jeg tror jeg ved langt mere om den ting end dig...jeg er nemlig kvinde og pige i branchen...du er kun alfons og aner ikke hvad det vil sige at prøve tingene på egen krop, så spar mig for dine udsang om din erfaring hvad jeg giver meget lidt for ang. en pige der skal prøve at få betaling for første gang.

Du score kassen på en ny pige endnu engang, denne gang en pige som end ikke har været i branchen før, giv hende da for fanden en chance.

Og nej...jeg tror ikke du presser, Men spørg dig selv om du nu inderst inde ikke er mest drevet  af din grådighed!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 9 timer siden:

Kære Peter

Jeg ved en masse om at være Pige i Branchen i forhold til dig...

Kære Cherie,

Det kan godt være at du kender Branchen, men du kender hverken Peter, pigen eller aftalen mellem dem. Så venligst lade være med at komme med beskyldninger og påstand om noget/nogen du ikke kender. 

Ps: ikke mere off topic i tråden. alt andet debat kan fortsætte i andre fora tråde. 

M.v.h.

Shah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 4 timer siden:

Der er ikke noget lovgivningsmæssigt til hindring for at 24-årige deltager i GB.

-Ledvogter 

Kære Ledvogter

Det var da godt du kunne oplyse os om det! Var der nogen der der mente det da?

Andre Love og paragraffer vi kan få oplyst ?

Fartbøder? parkering udenfor parkingsbås?

Række tunge af Politiet og Skoleindspektøre og andre der altid har haft lyst til at blive p-vagt? :D:D:D:D:D 

Ps. du ved godt man får advasler hvis man afspore en debat...så du må lige tale med Admin om du har afsportet debatten med dit indlæg...fy :D:D:D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 15 minutter siden:

Ps. du ved godt man får advasler hvis man afspore en debat...så du må lige tale med Admin om du har afsportet debatten med dit indlæg...fy :D:D:D 

"Debatten" er vel også en afsporing af et info-indlæg omkring et event? :lol::D:lol::D:lol::D:lol::D 

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 10 minutter siden:

"Debatten" er vel også en afsporing af et info-indlæg omkring et event? :lol::D:lol::D:lol::D:lol::D 

Mvh,

/Gina.

Måske. Er der nogen herinde, der klart har defineret, hvad en afsporing er?

Redigeret af Lurendrejeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrev, for 11 timer siden:

Kære Cherie,

Det kan godt være at du kender Branchen, men du kender hverken Peter, pigen eller aftalen mellem dem. Så venligst lade være med at komme med beskyldninger og påstand om noget/nogen du ikke kender. 

Ps: ikke mere off topic i tråden. alt andet debat kan fortsætte i andre fora tråde. 

M.v.h.

Shah

Nogle kender tiderne helt tilbage til : http://www.historie-online.dk/nyt/prostitution.htm

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Pikken

Hvis du mener jeg gør reklame for mig selv, ved at skrive i den her streg, så kender du mig meget dårligt, rigtigt dårligt!

Det står for din egen regning at nedgøre mig, jeg ved hvad jeg står for, og er ikke bange for at sige min mening og sætte mit navn under!

Det glæder mig du har fundet et skriv frem...har du selv skrevet det i din ungdom? ja ja....du mindes nok på mimrehjemmet ik?

oldemors skørter ....oj oj :D:D:D 

 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 22 timer siden:
skrev, for 12 timer siden:

 

 

Lady Cherie skrev, for 22 timer siden:

skulle vi ikke bare b´vende tilbage til GB'et i morgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trofast skrev, for 7 minutter siden:

skulle vi ikke bare b´vende tilbage til GB'et i morgen

Gerne for mig, Peter og jeg har lagt arm privat, jeg håber, jer der deltager vil tage hensyn til at det er en helt ny pige i Branchen.....så forsigtigthed og omtanke drenge....

God fornøjelse! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig over hvad kvindemenneske mening er med den debat, det er totalt afsporet i forhold til indholdet om et GB i Vejle, er det ikke en moderator der kan lukke debatten ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gina Faith skrev, for 7 timer siden:

"Debatten" er vel også en afsporing af et info-indlæg omkring et event? :lol::D:lol::D:lol::D:lol::D 

Der er åbenbart 5 forskellige fortolkninger af, hvad der er en afsporing af en tråd. F.eks. var der masser af (uskyldig?) afsporing her men jeg ved selvfølgelig ikke om det fik konsekvenser eller om graden af afsporing måske gradbøjes. Men indlæggende eksisterer i det mindste stadig på tråden.

Og dette er så endnu en afsporing. :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Observator skrev, for 9 minutter siden:

Den her tråd omhandler GB imorgen med en ny debuttant. Efter meget store omveje er vi vist så småt på vej tilbage til sporet. Bliv venligst der.

 

nypaaeg skrev, for 56 minutter siden:

Der er åbenbart 5 forskellige fortolkninger af, hvad der er en afsporing af en tråd. F.eks. var der masser af (uskyldig?) afsporing her men jeg ved selvfølgelig ikke om det fik konsekvenser eller om graden af afsporing måske gradbøjes. Men indlæggende eksisterer i det mindste stadig på tråden.

Og dette er så endnu en afsporing. :eek:

Er det mit ovenstående indlæg, du mener der er irrelevant?  Eller er der noget, jeg har misset

Del dette indlæg


Link til indlæg
nypaaeg skrev, for 5 timer siden:

 

Er det mit ovenstående indlæg, du mener der er irrelevant?  Eller er der noget, jeg har misset

DIt og alle andre's indlæg. Cherie har fundet tilbage til sporet og der bliver hun, ligesom i andre gør. Bliver der skrevet mere i denne tråd der ikke er en kommentar til GBPeters arrangement ryger der advarsler!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan se, at der nu er lagt telefon nr. på annoncen - det er da fint at vide hvis man af en eller anden grund ikke får sms'en med adressen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Så fik man alligevel presset et frækt besøg ind i kalenderen, før man må haste retur til jobbet.

Skøn pige med lækker nougatbrun krop .... gangbang er nok så meget sagt idet vi kun var to om hende i de 38,20 minutter jeg nåede at være der :-)

(apropos debatten ovenfor: hun var helt oven på, godt humør, fræk og smilende ...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...