Hop til indhold
Gæst

Æ N D R I N G - GANGBANG I VEJLE DEN 19. NOV. MED 24 ÅRIGE NAIDA I HENDES GB DEBUT

Recommended Posts

Gæst

Hejsa!

det nåede også lidt højere op, som tiden gik - jeg tror der var 7 samtidig men absolut stadig ikke proppet, da jeg smuttede.

Det var iøvrigt som sædvanligt et meget fint arrangement, pigen var måske en smule genert, men hun var virkelig sød og dejlig og virkelig meget smuk - og der var absolut intet der tydede på, at hun var ude hvor hun ikke kunne bunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan fuldt ud tilslutte mig de rosende ord.

Naida er en smuk nougatbrun kvinde med dejlige bløde bryster og en fin glatbarberet mis.

Langt mørkt hår, dejlige lange ben og en skøn mås.

Det er glædeligt at se, at også andre piger end de velkendte lyshårede og blåøjede danske piger har lyst til at prøve et gangbang med en masse liderlige danske mænd. Det tegner godt for integrationen i de kommende år.

Uden at kny tog hun imod alle de pikke der blev stukket op I hende, både forfra og bagfra og i munden.

Selv spermede jeg hurtigt ud over hendes dejlige bryster, og fik derefter lov til at massere spermen ind i huden.

"Det var en ordentlig ladning" sagde en af herrerne.

Så bliver man jo helt stolt  i min alder, når man er en midaldrende herre, der med vemod tænker tilbage til dengang i ungdommens vår, hvor man sprøjtede så meget, at man kunne ramme sig selv i munden når man onanerede. Sådan er det desværre ikke mere.

I starten lå den skønne Naida med spredte ben på  sengen og blev kneppet på skift at de fremmødte herrer, mens hun havde to pikke i hænderne eller i munden.

Men efterhånden fik vi hende placeret i forskellige stillinger, så hun kunne blive taget bagfra, og hun var også oppe op ride baglæns på en pik.

En ung deltager havde også besluttet sig for at komme i ansigtet på hende, og vi var en hel flok som stirrede fascineret på synet da han kom i en ordentlig stråle, hvoraf en del ramte lige plet på næsen.

Fremmødet var måske lidt sparsomt i starten, men i de to timer som jeg var der, tror jeg, at vi nåede op på en halv snes deltagere.

For mig var det især glædeligt at se så mange nye ansigter, men til sidst dukkede der trods alt også et par gamle kendinge op.

Det tyder på, at GB-konceptet i Vejle har fundet udbredelse hos en bred kreds af GB-fans.

Desværre kan man jo ikke deltage i alle de GB, der bliver udbudt for tiden, selv om mange af arrangementerne er meget tillokkende.

Næste arrangement i Vejle er jo allerede annonceret, og mon ikke der bliver plads til et jule-GB inden jul med en fræk julepige, som kan blive kneppet i hoved og røv.

Måske var det en anledning til at alle de sædvanlige stamgæster mødte frem og sagde god jul til hinanden i et orgie af nissepigesex, fissesafter og sperm ud over det hele.

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...