Hop til indhold
Gina Faith

Danmark - Sverige

Recommended Posts

Ja jeg kan have meget svært ved at, se hvem der skulle scorer for DK. Nu jeg ikke stor fan af Lord Bendtner, Og han har ikke scoret siden marts mdr. Måske Morten Olsen, skulle sætte en ny angriber ind. Ja der er spillere der på det Danske hold der må sutte så meget røv, på Bonde og Olsen. Siden de er værdige. Nogen af spillerne, har jo ikke kvalitet til, at trække den røde trøje over hovedet. 

Alt i alt, er Svenskerne i meget bedre form, Og har klasse spillere ift Danmark, ja i mine øjne. Men mit resultat, bliver dog sat ud fra at, DK kun kan overraske så 2-0 herfra. 

God kamp til jer på stadion, og foran tv kassen.

God tirsdag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil så hjertens gerne blive af med Hamrén, så jeg håber i vinder, men er bange for at vi gør det.

2-2 er mit bud.

Bananas,

Här är vi 101% eniga!

 

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 36 minutter siden:

Ja jeg kan have meget svært ved at, se hvem der skulle scorer for DK. Nu jeg ikke stor fan af Lord Bendtner, Og han har ikke scoret siden marts mdr. Måske Morten Olsen, skulle sætte en ny angriber ind. Ja der er spillere der på det Danske hold der må sutte så meget røv, på Bonde og Olsen. Siden de er værdige. Nogen af spillerne, har jo ikke kvalitet til, at trække den røde trøje over hovedet.

Alt i alt, er Svenskerne i meget bedre form, Og har klasse spillere ift Danmark, ja i mine øjne. Men mit resultat, bliver dog sat ud fra at, DK kun kan overraske så 2-0 herfra.

God kamp til jer på stadion, og foran tv kassen.

God tirsdag

KK

Hørt hørt:) lige bortset fra resultatet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 31 minutter siden:

Det er jo også kun en drøm resultatet altså. :lol::lol:

Det lyder til at ha været en ualmindelig urealistisk drøm:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har bara hänt en gång i historien, att ett lag som har förlorat den första playoff match till EM har tagit sig vidare. 

 

Fy fan vad jag ÄLSKAR Statistik!!!!:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 4 timer siden:

2-2 var mit bud. Jeg er 2000 kr rigere, men sidder tilbage med Hamrén. I slipper fra Olsen. Hvem er så vinderen?

Det er Jeg ubetinget. Jeg er betydelig mere fodboldintetesseret end patriotisk. En slutrunde uden Danmark betyder at det er muligt at nyde den gode fodbold uden der går klaphat og "sejler op ad åen" i lortet. Dobbelt up på sweet. Tak, Zlatan.

Desværre vil dansk tv2 helt sikkert forsøger at bilde os ind, at vi skal holde med Sverige i stedet. Så vil jeg sgu hellere svømme over Øresund med en haj i hælene, dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...