Gæst Skrevet 16. November, 2015 Jeg tvivler om man vil ligge sine besøg der, hvor man føler at nærmer sig den grænse der bliver sat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. November, 2015 Plet skrev, for 9 timer siden: Jeg tvivler om man vil ligge sine besøg der, hvor man føler at nærmer sig den grænse der bliver sat. Tja.. Jeg har haft en del mænd fra EG der har løjet om deres alder..nogen med ret meget. Det er nok som de piger på 35 der skriver de er 25 -man kan godt se forskel! Og når jeg skriver jeg ikke modtager mænd over 55, eller overvægtige, så fatter jeg ikke hvorfor mænd -især dem fra EG, mener at den grænse ikke lige gælder for dem. :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. November, 2015 Claire skrev, for 3 minutter siden: Tja.. Jeg har haft en del mænd fra EG der har løjet om deres alder..nogen med ret meget. Det er nok som de piger på 35 der skriver de er 25 -man kan godt se forskel! Og når jeg skriver jeg ikke modtager mænd over 55, eller overvægtige, så fatter jeg ikke hvorfor mænd -især dem fra EG, mener at den grænse ikke lige gælder for dem. :p Vi lyver fordi vi så gerne vil besøge dig og helt ærlig du lyver jo også om din alder - du er ikke nær så gammel som du skriver. Det ses da tydeligt PS: Du ved godt at de gamle bukke har de stiveste horn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. November, 2015 Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden: Vi lyver fordi vi så gerne vil besøge dig og helt ærlig du lyver jo også om din alder - du er ikke nær så gammel som du skriver. Det ses da tydeligt PS: Du ved godt at de gamle bukke har de stiveste horn? Det er også fair og nogen gang vælger jeg at tage imod "løgnerne" hvis jeg har lyst, ofte bliver de afvist og så kan det godt være lidt..underligt, med alt det EG noget der ligger i mellem "os" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg