Hop til indhold
Mr1time

Kun skandinaviske mænd

Recommended Posts

Gæst

Jeg tvivler om man vil ligge sine besøg der, hvor man føler at nærmer sig den grænse der bliver sat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Plet skrev, for 9 timer siden:

Jeg tvivler om man vil ligge sine besøg der, hvor man føler at nærmer sig den grænse der bliver sat.

Tja.. Jeg har haft en del mænd fra EG der har løjet om deres alder..nogen med ret meget.

Det er nok som de piger på 35 der skriver de er 25 -man kan godt se forskel! Og når jeg skriver jeg ikke modtager mænd over 55, eller overvægtige, så fatter jeg ikke hvorfor mænd -især dem fra EG, mener at den grænse ikke lige gælder for dem. :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 3 minutter siden:

Tja.. Jeg har haft en del mænd fra EG der har løjet om deres alder..nogen med ret meget.

Det er nok som de piger på 35 der skriver de er 25 -man kan godt se forskel! Og når jeg skriver jeg ikke modtager mænd over 55, eller overvægtige, så fatter jeg ikke hvorfor mænd -især dem fra EG, mener at den grænse ikke lige gælder for dem. :p

Vi lyver fordi vi så gerne vil besøge dig :) og helt ærlig du lyver jo også om din alder - du er ikke nær så gammel som du skriver. Det ses da tydeligt ;) 

 

PS: Du ved godt at de gamle bukke har de stiveste horn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Vi lyver fordi vi så gerne vil besøge dig :) og helt ærlig du lyver jo også om din alder - du er ikke nær så gammel som du skriver. Det ses da tydeligt ;) 

 

PS: Du ved godt at de gamle bukke har de stiveste horn? 

Det er også fair ;) og nogen gang vælger jeg at tage imod "løgnerne" hvis jeg har lyst, ofte bliver de afvist og så kan det godt være lidt..underligt, med alt det EG noget der ligger i mellem "os"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...