Hop til indhold
Mr1time

Kun skandinaviske mænd

Recommended Posts

Mange GP vil ikke modtage muslimer og/eller mørke mænd. Flere af dem har fortalt at det er fordi, de behandler kvinder dårligere end en hund, og tror de ejer dem.

var det ikke kun i gamle dage, eller har de virkelig stadig den helt utroligt dårlige indstilling over for kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spørgsmålet er oppe ca. en gang om ugen.

Der er forskellige grunde til det, jeg er ikke enig i den du nævner.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 21 minutter siden:

Mange GP vil ikke modtage muslimer og/eller mørke mænd. Flere af dem har fortalt at det er fordi, de behandler kvinder dårligere end en hund, og tror de ejer dem.

var det ikke kun i gamle dage, eller har de virkelig stadig den helt utroligt dårlige indstilling over for kvinder.

Der er som Claire siger nok mange grunde til det og det er et emne som har været oppe og vende mange gange herinde.

jeg er af den holdning at den enkelte pige 210 % selv vælger hvilke mænd hun ønsker som kunder lige som alle andre erhvervsdrivende også selv kan vælge deres kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer ikke an på hudfarven ?   Det kommer an på hvem der har den største tegnebog ?  Det er sgu lige meget om man er gul eller grøn, hvis  bare man har

tegnedrengen iorden så skal alle de lækre piger sgu  nok stå i kø for at få fat i din smækre lækre krop. 

I kan jo bare se den smukke aura godt ville ha den grimme onde skype milionær ?  http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/afsloering-skype-milliardaer-kan-ruinere-aura-dione/5711800

 

Det er pengene det kommer an på, og ikke hudfarve

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hungerfucker, jeg kan love dig for, at der er andre ting der kommer før størrelsen af tegnebogen. Og nej, det er ikke hudfarve. Jeg nævner i flæng: hygiejne, høflighed, respekt.... Hvis de ting ikke er i orden, kan du ha nok så mange penge, butikken er desværre lukket ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, 1 time siden:

Det kommer ikke an på hudfarven ?   Det kommer an på hvem der har den største tegnebog ?  Det er sgu lige meget om man er gul eller grøn, hvis  bare man har

tegnedrengen iorden så skal alle de lækre piger sgu  nok stå i kø for at få fat i din smækre lækre krop. 

I kan jo bare se den smukke aura godt ville ha den grimme onde skype milionær ?  http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/afsloering-skype-milliardaer-kan-ruinere-aura-dione/5711800

 

Det er pengene det kommer an på, og ikke hudfarve

 

Kære hungerfucker:)

Det er så sandelig en valid kildehenvisning der referer til et eksempel på din påstand om, at det ikke er hudfarve; men pengepungen der er afgørende pigernes valg af mænd. Og det skal nok være korrekt for dig; - men ikke for MIG.

Magen til vrøvl skal man da lede længer efter!!  -  hvordan kan du få dig selv til at fremføre sådan et argument som pengepungens størrelse som afgørende for massagepigernes sondre mellem skandinaviske mænd og muslimske / mørke mænd.

Massagepigerne bestemmer da selv hvem der skal have lov nyde:wub: deres krop og ikke ringagte deres krop og behandle:twisted: dem som et stykke udtværet tyggegummi på fortovet.

Hvis de har dårlige erfaringer eller de af personlige holdninger bare ikke vil servicere muslimske mænd - så er det så sandelig forståeligt og skal respekteres.

Jeg bliver aldrig enig med dig i dine betragtninger;) - - nej aldrig

Mange hilsner

Nyder livet 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min sædvanlige købesexleverandør gennem mange år er på alle punkter et meget åbent og tolerant menneske - hun sagde engang sådan noget som : "grundlæggende tager jeg imod alle, men jeg må indrømme at de florerende fordomme tit bliver bekræftet i dette fag"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 17 minutter siden:

Min sædvanlige købesexleverandør gennem mange år er på alle punkter et meget åbent og tolerant menneske - hun sagde engang sådan noget som : "grundlæggende tager jeg imod alle, men jeg må indrømme at de florerende fordomme tit bliver bekræftet i dette fag"

 

Købesexleverandør :);) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 13. november 2015:

Hungerfucker, jeg kan love dig for, at der er andre ting der kommer før størrelsen af tegnebogen. Og nej, det er ikke hudfarve. Jeg nævner i flæng: hygiejne, høflighed, respekt.... Hvis de ting ikke er i orden, kan du ha nok så mange penge, butikken er desværre lukket ;-)

I nogen tilfælde ? men kvinder vil som udgangspunkt have en ældre mand med tegnedrengen iorden. 

Tænk på hugh hefner han vælter sig i unge smukke kvinder ? spørgsmålet er om han har hygiejnen,og er høflig iorden ?  men han har som sagt tegnedrengen iorden  og det er den eneste motivation på hvorfor unge smukke kvinder lige netop vil have ham ?

Liv, modtager du høflige fattige muslimske mænd med en god hygiejne ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hungerfucker skrev, for 19 minutter siden:

I nogen tilfælde ? men kvinder vil som udgangspunkt have en ældre mand med tegnedrengen iorden. 

 

Nå.. Det var da godt jeg lige kunne blive gjort opmærksom på den, det er vist en oplysning der er fløjet over mit hoved tidligere....

 

Og iøvrigt godt at du kan fortælle pigerne, hvem det er vi gerne vil modtage, nu vi åbenbart ikke selv er klar over det :P

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 5 minutter siden:

Nå.. Det var da godt jeg lige kunne blive gjort opmærksom på den, det er vist en oplysning der er fløjet over mit hoved tidligere....

 

Og iøvrigt godt at du kan fortælle pigerne, hvem det er vi gerne vil modtage, nu vi åbenbart ikke selv er klar over det :P

 

Hvem er din kundemålgruppe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 minut siden:

Hvem er din kundemålgruppe ?

Du kan ihvertfald udfra mine annoncer se, hvem jeg ikke modtager..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 30 minutter siden:

Hvem er din kundemålgruppe ?

Det ser i hvert fald ikke ud til det hjælper noget med en tyk ældre tegnebog hvis du selv er en tyk ældre mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 31 minutter siden:

Du kan ihvertfald udfra mine annoncer se, hvem jeg ikke modtager..

Er muslimske mænd din kop te ?? Er det en kundegruppe du er villig til at modtage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hungerfucker skrev, Lige nu:

Er muslimske mænd din kop te ?? Er det en kundegruppe du er villig til at modtage ?

Jeg kan ikke se en persons religion, bare ved at se dem. Men jeg sortere ikke på baggrund af religion.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 minut siden:

Jeg er fed, gammel og er perverst, så har nok ikke en chance...

Det ved du godt du ikke havde alligevel ;):P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hungerfucker, ligesom Claire kan jeg ikke se hvilken tro folk har. Jeg kan heller ikke se, hvor mange penge de har tilbage, når de har betalt for deres besøg hos mig. Jeg kan se, hvilken farve deres hud er. Hos mig er alle farver velkomne ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 47 minutter siden:

Hungerfucker, ligesom Claire kan jeg ikke se hvilken tro folk har. Jeg kan heller ikke se, hvor mange penge de har tilbage, når de har betalt for deres besøg hos mig. Jeg kan se, hvilken farve deres hud er. Hos mig er alle farver velkomne ;-) 

Liv du gør det godt for verdensfreden... make love not war :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 2 timer siden:

I nogen tilfælde ? men kvinder vil som udgangspunkt have en ældre mand med tegnedrengen iorden. 

Tænk på hugh hefner han vælter sig i unge smukke kvinder ? spørgsmålet er om han har hygiejnen,og er høflig iorden ?  men han har som sagt tegnedrengen iorden  og det er den eneste motivation på hvorfor unge smukke kvinder lige netop vil have ham ?

Liv, modtager du høflige fattige muslimske mænd med en god hygiejne ??

Du generaliserer ! Vi snakker om mænd med alm. indkomster ikke om rige og berømte mænd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den samme gamle historie.:

Piger bliver rige og berømte, fordi de er smukke.
Mænd bliver smukke, fordi de er rige og berømte.

:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 22 minutter siden:

Og ? Jeg vil stadig knalde smukke piger når jeg bliver 70

 

Nille, det var ingen moralsk fordømmelse, blot en simpel konstatering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...