Hop til indhold
hungerfucker

eroguide vs venuslogen

Recommended Posts

JK1 skrev, for 10 timer siden:

På EG får man bareadvarseler, som ikke udløber, fordi man gør  en bruger opmærksom på at en efterlysning er bragt under Anmeldelser ;-)

Det vil jeg godt se et eksempel på. Det har jeg i alt fald aldrig gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JK1 skrev, for 12 timer siden:

Kan huske en gang jeg havde været i Kbh. og besøgte en af de aktive piger på VL, som havde mange positive anmeldelser.

Jeg havde dog en middelmådig oplevelse og syntes hun var noget ældre end jeg havde forventet. Skrev om det i en sober tone, men dette medførte en sand shitstorm som endte med at jeg blve smidt ud, for at have skrevet negativ om en bestemt pige.

På EG får man bareadvarseler, som ikke udløber, fordi man gør  en bruger opmærksom på at en efterlysning er bragt under Anmeldelser ;-)

Ang. sidste punkt:

Det kunne da godt være, det var en hjælp og en serviceoplysning til brugeren. Det er jo ofte nybegyndere, der ikke helt er inde i reglerne!

Et par venlige ord og så er det jo bare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, den 11. november 2015:

Men så kom en stjerne ind på scenen: Nikita Darling, der skrev det ene vidunderlige indlæg efter det andet, og vi var allesammen helt vilde med at læse med. Men netop som alle fulgte åndeløst efter hendes skriv, kom der en masse kurrer på tråden, og så besluttede hun pludselig at lukke døren "lige så stille". Og så forsvandt skrivelysten fra VL Det var nærmest som en solformørkelse.

I've got the power! B)

PDVD000.BMP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, den 11/11/2015, 1:11:38:

 

Man skulle nok heller ikke bringe skyggesider fra branchen ind i debatter.

 

Var der ikke noget med at ejeren af VL fik trusler fra nogle rygmærke-fyre? Bl.a. derfor at det var forbudt at omtale "B-holdet" (A-gruppen)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Var der ikke noget med at ejeren af VL fik trusler fra nogle rygmærke-fyre? Bl.a. derfor at det var forbudt at omtale "B-holdet" (A-gruppen)?

Ja, det er vist rigtigt nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu ikke se den helt store forskel på VL og EG. Andet end at tiden løbte forbi VL.  Her er mindst lige så mange klaphatte og desuden uden tvivl flere trolls, end nogensinde på VL. VL var early days, og i nogle år var det meget hyggeligt og mange gode skribenter derinde.


Idag er man mere "luttrad", hvis i har lært dette udmærkede svenske ord. EG er blevet et tilholdssted for alskens personlige korsttog vedrørende politik, flygtninge, skat og nogen gang noget om sexkøb og piger.
At det er højere til loftet...? Måske, men også her bliver folk advarede og smidt ud. Måske på andre grunde, men alligevel er der nogen der tager besluttningerne uden pardon - ligesom på VL.
Og tonefaldet er i min optik afgjort hårdere herinde end nogensinde på VL. Og det er ikke - synes jeg - lige så sjovt at skrive her som det var på VL. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

Idag er man mere "luttrad", hvis i har lært dette udmærkede svenske ord. . 

"Hærdet" er det danske ord. (Jeg troede tidligere, at "luttrad" bare var tillægsform af "luttra," men det er et selvstændigt adjektiv nu, sikkert opstået via betydningsglidning).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 minutter siden:


1. Og tonefaldet er i min optik afgjort hårdere herinde end nogensinde på VL.

2. Og det er ikke - synes jeg - lige så sjovt at skrive her som det var på VL. 
 

1. Er det fordi indlæggene får lov at bestå på EG? Som jeg opfattet modus på VL så blev der slettet meget - måske for bla at holde en god tone? 

2. Den forstår jeg ikke? Hvorfor skriver du så her, når når nu VL åbenbart består? Eller er det ok med lidt mindre "sjov"? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

1. Er det fordi indlæggene får lov at bestå på EG? Som jeg opfattet modus på VL så blev der slettet meget - måske for bla at holde en god tone? 

2. Den forstår jeg ikke? Hvorfor skriver du så her, når når nu VL åbenbart består? Eller er det ok med lidt mindre "sjov"? 

Selvfølgelig er det ok med mindre sjov. VL består ikke, den er en skygge. Nu er det EG som gælder. Og mindre sjovt end det var den gang, indebærer ikke ulideligt eller noget andet i den retning. EG er helt fint, men tonfaldet var mer i orden på VL.  I min alder synes man desuden altid at alt var bedre før :wink:

Jeg skriver her fordi jeg vil, men jeg skriver ikke med den samme entusiasme som jeg en gang gjorde på VL. Men måske er det også alderen?

Som jeg opfattede modus på VL var det ikke meget der blev slettet på VL. På EG er modus at lukke tråde, hvilket er en anden måde at lukke og slukke når man ikke vil have mere af den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Selvfølgelig er det ok med mindre sjov. VL består ikke, den er en skygge. Nu er det EG som gælder. Og mindre sjovt end det var den gang, indebærer ikke ulideligt eller noget andet i den retning. EG er helt fint, men tonfaldet var mer i orden på VL.  I min alder synes man desuden altid at alt var bedre før :wink:

Jeg skriver her fordi jeg vil, men jeg skriver ikke med den samme entusiasme som jeg en gang gjorde på VL. Men måske er det også alderen?

Som jeg opfattede modus på VL var det ikke meget der blev slettet på VL. På EG er modus at lukke tråde, hvilket er en anden måde at lukke og slukke når man ikke vil have mere af den slags.

Her kan en yngre knøs som jeg måske have nytte af at læse de erfarende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, den 11/11/2015 00.08.38:

Venuslogen var vel også et noget mere politisk korrekt forum. Jeg har læst, at der var visse beskidte ord, som automatisk blev bort-censureret i anmeldelserne og nogle brugere opfandt subtile måder at omgå censuren på. 

http://www.information.dk/104834

Kan nogen bekræfte denne praksis og give eksempler på hvilke ord, der blev censureret?

 

Et godt eksempel var ordet "luder", som af en eller anden årsag var forbudt at bruge på VL, der jo som bekendt var et board om besøg hos ludere/glædespiger/prostituerede...(!)
Selv hvis man ville skrive om "narkoludere" blev "ludere" automatisk bortcensureret, så man i stedet måtte skrive "narkoglædespiger" for at få sit budskab frem:grin::cool:

Den automatiske censur var der så nogle snedige folk, der fandt ud af at omgå ved fx. at skrive "l.u.d.e.r" med punktum mellem bogstaverne :-D:razz:
Det kunne robotten ikke lige gennemskue, men så kom der i stedet nogen gange noget skæld-ud efterfølgende af en af moderatorerne/administratorerne

Ak ja, ikke lige intelligent alt sammen den gang, men et billigt grin kunne det godt kaste af sig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, den 13/11/2015 13.20.58:

Jeg kan nu ikke se den helt store forskel på VL og EG. Andet end at tiden løbte forbi VL.  Her er mindst lige så mange klaphatte og desuden uden tvivl flere trolls, end nogensinde på VL. VL var early days, og i nogle år var det meget hyggeligt og mange gode skribenter derinde.


Idag er man mere "luttrad", hvis i har lært dette udmærkede svenske ord. EG er blevet et tilholdssted for alskens personlige korsttog vedrørende politik, flygtninge, skat og nogen gang noget om sexkøb og piger.
At det er højere til loftet...? Måske, men også her bliver folk advarede og smidt ud. Måske på andre grunde, men alligevel er der nogen der tager besluttningerne uden pardon - ligesom på VL.
Og tonefaldet er i min optik afgjort hårdere herinde end nogensinde på VL. Og det er ikke - synes jeg - lige så sjovt at skrive her som det var på VL. 
 

:!:Prøv at springe hyggesnak over så og selv bevare det pæne tonefald. Så vil du opdage at der er masser og masser af indlæg om sexkøb, både generelt og i form af anmeldelser og efterlysning og skriver man pænt til andre får man tit også pæne svar, gør man ikke så for man heller ikke pæne svar ;)

Sidder man selv og bruger meget energi på hyggesnak og skændes med andre om politik så fylder det meget jo. Men hyggesnak er kun et forum ud af næsten tyve forums. Så hvor meget det fylder hos en bestemmer man heldigvis selv. Der er ikke læsepligt men man kan tage det ned fra hylden man kan lide. Jeg har ikke læst på forummet hyggesnak et stykke tid, men har jeg lyst til en politisk  diskussion ved jeg hvor man kan finde jer :D 

Når jeg ikke er på hyggesnak fylder det intet i mine besøg på EG for det er kun der. 

Forskellen på VL og EG er vel aktiviteten. Der skrives så meget mere herinde om alting, fra ture til Thailand, FKK, lokale danske thaiklinikker og så alle de danske og østklinikker. Det skives rigtig meget om det :o 

VL var meget mindre og kunne derfor virke mere indspist, Venusville, julefrokost, fødselsdagshilsner.  Hvordan der to Administratorer var i forhold til EG ? Tror ikke jeg kunne se så stor en forskel. Der var lidt klikkekrig på VL. Det er der ikke her. Der var ballade hvis man skrev om fransk uden nogle gange men tiden var måske også en anden dengang med den ydelse. Måske noget højere til loftet på EG men ellers ikke så stor forskel. :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, Lige nu:

Fødselsdagshilsner...puha da :D 

 

Hvorfor ? :D

Dem var der sgu mange af derovre :D

Men det var mest pigerne der ikke reklamerede deres alder der dog løftede sløret for hvornår de havde fødselsdag :D

Var det derfor du skrev din kommentar ? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor ? :D

Dem var der sgu mange af derovre :D

Men det var mest pigerne der ikke reklamerede deres alder der dog løftede sløret for hvornår de havde fødselsdag :D

Var det derfor du skrev din kommentar ? :D

 

 

Det lyder da meget hyggeligt derovre på VL :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

 

Det lyder da meget hyggeligt derovre på VL :) 

Hvis du gerne vil have et til lykke på din fødselsdag så skriv hvornår dagen er og du skal nok få en hilsen fra mig :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der skete efterhånden mange underlige ting på VL de seneste år; og en af dem var de mange komplet irrelevante 'Til Lykke'-indlæg, noget som sagtens kunne være og burde være sendt som pb.

Indrømmet, jeg ved ikke hvordan VL fungerer nu, hvis den da overhovedet fungerer. Har prøvet at logge på, men får følgende svar Webstedets identifikation kunne ikke bekræftes, så for en sikkerheds skyld vil jeg holde mig væk indtil videre, også selvom det måske er ubegrundet. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 5 timer siden:

:!:Prøv at springe hyggesnak over så og selv bevare det pæne tonefald. Så vil du opdage at der er masser og masser af indlæg om sexkøb, både generelt og i form af anmeldelser og efterlysning og skriver man pænt til andre får man tit også pæne svar, gør man ikke så for man heller ikke pæne svar ;)

Sidder man selv og bruger meget energi på hyggesnak og skændes med andre om politik så fylder det meget jo. Men hyggesnak er kun et forum ud af næsten tyve forums. Så hvor meget det fylder hos en bestemmer man heldigvis selv. Der er ikke læsepligt men man kan tage det ned fra hylden man kan lide. Jeg har ikke læst på forummet hyggesnak et stykke tid, men har jeg lyst til en politisk  diskussion ved jeg hvor man kan finde jer :D 

Når jeg ikke er på hyggesnak fylder det intet i mine besøg på EG for det er kun der.

 

 

 

Spot on, Uldjyde!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Har været forbi den forladte landsby med måneders mellemrum, og byen er forladt, en digital tomt, logen var unik og banebrydende, sjovt sted, jeg holdt meget af det i en del år, holdt en pause, søgte tilbage og fandt Venusville, tom helt tom, lavede et par anmeldelser, jeg kunne lige så godt have spillet teater for ensom teatersal, så EG er monopol siden for fora om køb salg af sex. 

Vh, Alkoholikeren, der hed Ølmanden på logen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA Venuslogen var ok !!! fik mig i xxdark i 10 år hurra TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...