Hop til indhold
hungerfucker

eroguide vs venuslogen

Recommended Posts

Er eroguide det samme som venuslogen ?  vi ved jo alle sammen hvem der ejer venuslogen, men ikke hvem der ejer eroguide ?

Er eroguide og venuslogen fjentlige over for hinanden, ser de hinanden som rivaler  ligesom dengang med Anjas gimel og  venuslogen, som begge hver havde tilhængere og som var direket fjentlige overfor hinanden ?

Er venuslogen blevet overhalet af eroguide når det kommer til popularitet ?  er venuslogen ved at falde af på den ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 25 minutter siden:

Er eroguide det samme som venuslogen ?  vi ved jo alle sammen hvem der ejer venuslogen, men ikke hvem der ejer eroguide ?

Er eroguide og venuslogen fjentlige over for hinanden, ser de hinanden som rivaler  ligesom dengang med Anjas gimel og  venuslogen, som begge hver havde tilhængere og som var direket fjentlige overfor hinanden ?

Er venuslogen blevet overhalet af eroguide når det kommer til popularitet ?  er venuslogen ved at falde af på den ? 

 

Æhh, jeg ved altså ikke hvem der ejer Venus Logen - og er i øvrigt pære ligeglad. Jeg aner heller ikke hvem der ejer EG og er i øvrig........................

Gimel er død, Hedomax er død, Venus Logen er vist også død ( har kun været inde på den 5-6 gange, og kunne ikke rigtig se der skete noget) men EG består. Sku vi e bare glæje os å den? 

Har du nekrofile tilbøjeligheder, der ikke er blevet helt tilfredsstillet ved at læse Venus, Gimel og Hedo, er her endnu et hensygnende board. ;) 

http://www.talk2us.dk/index.php?sid=e4eebd6e7c6ad1c2bb331cec5450a3b1

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 35 minutter siden:

Er eroguide det samme som venuslogen ?  vi ved jo alle sammen hvem der ejer venuslogen, men ikke hvem der ejer eroguide ?

 

Jeg ved da ikke hvem der ejer venuslogen. Hvem ejer den iøvrigt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ham der købte Venuslogen af Thomas, havde en avatar som Mr Bean, og sat siden i nationell TV og fortalte han var sexkøbere. Han virkede til at være en meget sympatisk mand, og der er vel derfor det hele har gået ned ad bakke. Det er nok ikke sympati der driver den her slags....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lurendrejeren skrev, for 12 minutter siden:

Hedomax er da genopstået.

Har du et link? 

Jeg har søgt, men kan ikke finde det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 9 timer siden:

Er eroguide og venuslogen fjentlige over for hinanden, ser de hinanden som rivaler  ligesom dengang med Anjas gimel og  venuslogen, som begge hver havde tilhængere

 

 

Det var vel ikke Gimel og Venuslogen der hadede hinanden, det var vel Anja og Cherrie der hadede/hader hinanden... :shock: :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været med i denne leg med piger og mænd der forener deres kønsdele og udveksler mammon derfor. 

Det har sgu været hyggeligt, og glad var jeg da Eroguide ( tak for navnet Susanne . var det ikke dig?) opstod. Et frisk board uden gamle lange skygger, sådan da, et moderations team, som forstod at holde gammelt nag fra Venus nede, sådan da, og gamle fjender fra Venus, der forstod at glemme, og snakke sammen, sådan da. 

Skulle alle vi andre der ikke har historien derfra ( jeg ved ikke hvad du har Ratata) og de der har, ikke lade være med at hvirvle gammelt støv op. Det har det med at give allergiske reaktioner, som kan udvikle sig til kronisk tilstand. 

Karma, god karma - Line hvor er du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om jeg er gammel nok til at kunne huske det en og det andet fra den ene og det andet board, kan og vil jeg kun - også i den grad! - bifalde Arhuselsker!

Og det er ikke kun grundet hans helt fantastiske argument:

" .... kke lade være med at hvirvle gammelt støv op. Det har det med at give allergiske reaktioner, som kan udvikle sig til kronisk tilstand." - som dog er meget, meget tungvejende!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lykkedes webmaster at gøre Venuslogen både grimmere og mere inaktiv siden jeg var det sidst (for 3-4-5 år siden...).

Andre steder derude med samme tema har heller ikke samme aktivitet og volumen som nærværende hjemmeside på nogen måde.

Eroguide er med andre ord det gældende sted lige pt.

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

 

Skulle alle vi andre der ikke har historien derfra ( jeg ved ikke hvad du har Ratata) og de der har, ikke lade være med at hvirvle gammelt støv op. Det har det med at give allergiske reaktioner, som kan udvikle sig til kronisk tilstand. 

 

Ved (heldigvis....) overhovedet ikke hvad der hentydes til - og det kunne godt lyde som om det er en af de tilfælde, hvor "ignorance is bliss" :-)  

Jeg kan bare konstatere, at Venuslogen ligner en skygge af sig selv her anno 2015, og at det er EG, hvor der er klart mest aktivitet. Og det er egentlig godt nok til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aah mon ikke den igen vil få en vis opblomstring. Det er vel bare et spørgsmål om, at få uddelt et tilpas antal karantæner, så kan de flytte tilbage til VL :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Venuslogen var vel også et noget mere politisk korrekt forum. Jeg har læst, at der var visse beskidte ord, som automatisk blev bort-censureret i anmeldelserne og nogle brugere opfandt subtile måder at omgå censuren på. 

http://www.information.dk/104834

Kan nogen bekræfte denne praksis og give eksempler på hvilke ord, der blev censureret?

 

Redigeret af troldmanden
rettelse, tilføjet link og spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, 1 time siden:

Aah mon ikke den igen vil få en vis opblomstring. Det er vel bare et spørgsmål om, at få uddelt et tilpas antal karantæner, så kan de flytte tilbage til VL :-D

Det kommer vel an på, hvordan det gamle rygte var. Og  vel især om Venuslogen vil have dig tilbage :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 25 minutter siden:

Venuslogen var vel også et noget mere politisk korrekt forum. Jeg har læst, at der var visse beskidte ord, som automatisk blev bort-censureret i anmeldelserne og nogle brugere opfandt subtile måder at omgå censuren på. 

http://www.information.dk/104834

Kan nogen bekræfte denne praksis og give eksempler på hvilke ord, der blev censureret?

 

Jeg nød at skrive på VL I nogle år. Jeg vil ikke udelukke, at man måske var lidt strengere I VL første år, hvor jeg ikke var aktiv. Men det er såmænd rigtigt nok, at man ikke skrev luder og andre nedsættende ord glædespigerne.

Det er ligeledes rigtigt, at man forsøgte at skabe et slags sammenhold mændene imellem ved at anvende ordret: Brødre. Nogle benyttede også sætninger som "Os I venusville, mener bla bla..". Sa

Det var nok ikke så højt til "loftet" som på EG.  På den anden side er det så mit indtryk, at mængden af støj, klikedannelser, svirren af rygter m.v. har nået samme niveau som det var på VL I denne velmagtsdage.

Så mon ikke bare det er en naturlig udvikling for en platform med mange dels aktive skribenter og dels meget forskellige skribenter.

Nu er der selvfølgelig sikkert også sket en vis udvikling inden for branchen, herunder også pigernes syn på deres ”Job”, men jeg husker at visse emner var ømfindtlige og nærmest sprængfarlige at debattere, selv i anstændig tone. Det kunne være emner som

  1. Prostitution er et arbejde, og selvfølgelig skal dette arbejde også bidrage med en økonomi der står mål med indsatsen.

  2. Fransk uden eller endnu være ubeskyttet sex.

  3. Debat omkring sandsynligheder for at pådrage sig kønssygdomme

  4. Man skulle nok heller ikke bringe skyggesider fra branchen ind i debatter.

Men ellers er det nu mit indtryk, som jeg husker dagene der, at det bestemt blev gået til stålet i de almindelige debatter. Og ja, der blev også flittigt uddelt karantæner for at holde et bestemt niveau.

En at de større forskelle er måske, at chatten på EG er langt mere velbesøgt og afholdt end den var på VL. Jeg synes også der var lidt flere konkurrencer med typisk en ½ times besøg. Det er ligeledes mit indtryk, at EG har flere medlemmer end VL nogensinde havde, og det skyldes så en anden stor forskel, nemlig at EG er gratis. På VL skulle man betale, hvis man ville læse tråde der var ældre en X-dage e.lign.

Det var enkelte underlige tiltag, som jeg blot lukkede det ene øje for. Et enkelt medlem havde sit helt eget forum, hvor han mere eller mindre reagerede egenrådigt. Ja og så var der noget der hed æresmedlem. Hvor mange der havde denne status ved jeg ikke, men en enkelt var rimelig aktiv og ridderlig i en særklasse, så man skulle tro at han var født royal.

Forstod man at holde nallerne fra det fredede, så synes jeg egentligt ikke at der er den store forskel. Jeg kunne lide at skrive på VL og det kan jeg også på EG.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne også godt lide VL. Jeg havde ikke problemer med at et medlem havde sit eget forum, eller at der var et æresmedlem, der kom pigerne til undsætning på en hvid damecykel hele tiden.

Men så kom en stjerne ind på scenen: Nikita Darling, der skrev det ene vidunderlige indlæg efter det andet, og vi var allesammen helt vilde med at læse med. Men netop som alle fulgte åndeløst efter hendes skriv, kom der en masse kurrer på tråden, og så besluttede hun pludselig at lukke døren "lige så stille". Og så forsvandt skrivelysten fra VL Det var nærmest som en solformørkelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det korrekt husket, at det med at medlemmerne kunne se mere, det skete først senere, i starten kunne vi vist alle se det hele, eller er det forkert husket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 51 minutter siden:

Er det korrekt husket, at det med at medlemmerne kunne se mere, det skete først senere, i starten kunne vi vist alle se det hele, eller er det forkert husket?

Synes at kunne huske, at der gradvist blev lukket mere og mere ned for hvad gratisterne (inkl. mig selv) kunne se. Især mht. anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan huske en gang jeg havde været i Kbh. og besøgte en af de aktive piger på VL, som havde mange positive anmeldelser.

Jeg havde dog en middelmådig oplevelse og syntes hun var noget ældre end jeg havde forventet. Skrev om det i en sober tone, men dette medførte en sand shitstorm som endte med at jeg blve smidt ud, for at have skrevet negativ om en bestemt pige.

På EG får man bareadvarseler, som ikke udløber, fordi man gør  en bruger opmærksom på at en efterlysning er bragt under Anmeldelser ;-)

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

NU når knappen "siden sidst" er forsvundet fra eroguide er brugervenligheden ( nemt overblik over de seneste dages debat )  forsvundet og på niveau med det daværende VL. Det kan være det er en chance for andre boards.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nylonlover skrev, for 3 timer siden:

NU når knappen "siden sidst" er forsvundet fra eroguide er brugervenligheden ( nemt overblik over de seneste dages debat )  forsvundet og på niveau med det daværende VL. Det kan være det er en chance for andre boards.

Ej det var da lidt en hård dom. 

Jeg er selv træt af at knappen "Siden sidst" er forsvundet, men generelt er mit helhedsindtryk af EG godt.

Jeg er specielt glad for, at det er gratis at bruge og der er ingen reklamer, som medlem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venuslogen var i sin tid et fedt sted! Banebrydende og med debatter & anmeldelser, der både var saftige og tankevækkende. Lidt af et fristed. Isbjørn, Il Direttore/Direktøren, Blomstermanden, Growler osv. Uden VL havde der nok ikke været et EG i dag. Læren må vel være, at når der går for meget politisk korrekthed i tingene, bliver det hele bare for forudsigeligt og kedeligt. Os brugere af sådanne sites har vel alle sammen lidt knald i låget - og er ikke så vilde med at blive belært. Der SKAL være højt til loftet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...