Borende X 25043 Skrevet 7. November, 2015 Man skal vist ikke være blufærdig, hvis man får sådan en rygsæk http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/nu-kommer-den-nosse-rygsaek-saettes-i-produktion/5812351 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 7. November, 2015 Til næste år kan man sikkert nok købe en trillebør til kanonen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. November, 2015 BigDick skrev, for 4 minutter siden: Til næste år kan man sikkert nok købe en trillebør til kanonen. Jamen jeg takker så Men hold da op. Sådan en rygsæk må jeg da have 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 7. November, 2015 (edited) kanonkongen skrev, for 5 minutter siden: Jamen jeg takker så Men hold da op. Sådan en rygsæk må jeg da have Tag du den med i skole, er du ikke upopulær i forvejen så er det sikkert den nemmeste vej til det. Du skal nok lige vende det med din foresatte inden. Så kan du da få konstateret hvem der er i besiddelse af humor og ikke humor. PS. Har læst at trillebøren kommer i en lille og en stor udgave. Redigeret 7. November, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. November, 2015 BigDick skrev, for 4 minutter siden: PS. Har læst at trillebøren kommer i en lille og en stor udgave. Men glæder mig til gaven så BD. Indrømmer gerne det er den lille. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 7. November, 2015 IV vil med sikkerhed bruge sådan en.. Kan lige se hende putte indkøbene fra Netto og Fakta i den.. :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 7. November, 2015 Tjaa... det giver vel "at have lange nosser" en helt ny betydning... Faldt i øvrigt over denne her: http://www.tidenskvinder.dk/12-ting-du-maske-ikke-vidste-om-testikler/ Jeg viste sku' ikke, at den venstre har det med at hænge lavere end den anden... er vi mænd så i bund og grund alle venstreorienterede?!?... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 7. November, 2015 Filosoffen skrev, for 18 minutter siden: Faldt i øvrigt over denne her: Håber ikke du kom til skade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13948 Skrevet 7. November, 2015 Filosoffen skrev, for 4 timer siden: Jeg viste sku' ikke, at den venstre har det med at hænge lavere end den anden. Det er ellers gammelkendt og skyldes nok at de så bedre kan smutte forbi hinanden og i sikkerhed/fylde mindre, end hvis de hang i samme højde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. November, 2015 Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden: Det er ellers gammelkendt og skyldes nok at de så bedre kan smutte forbi hinanden og i sikkerhed/fylde mindre, end hvis de hang i samme højde. Jep, så ville de bare støde sammen med et "klonk" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13948 Skrevet 7. November, 2015 Borende X skrev, for 9 timer siden: Man skal vist ikke være blufærdig, hvis man får sådan en rygsæk Rygsæk? - jeg ville da hænge den foran og køre rundt med den i min gamle trillbør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. November, 2015 Jernsvinet skrev, for 7 timer siden: Rygsæk? - jeg ville da hænge den foran og køre rundt med den i min gamle trillbør Hvor er det, jeg har hørt noget lignende før? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. November, 2015 (edited) Kan man få en i vagina udgave ? så er jeg den første som køber den det er kikset at rende rundt med nosserne på ryggen Redigeret 8. November, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. November, 2015 Nille skrev, for 3 minutter siden: .... det er kikset at rende rundt med nosserne på rykken Hvorfor det? Man kan jo også tage benene på nakken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. November, 2015 Borende X skrev, for 1 minut siden: Hvorfor det? Man kan jo også tage benene på nakken. Er det ikke svært når du cykler ? :LOL: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg