Hop til indhold
Guest Borntofly

Nickie - ikke en særlig god oplevelse

Recommended Posts

Nickie skrev, for 17 timer siden:

Det er at han har linket min nuværende annonce

Opretter du en ny annonce hver gang eller ændrer du i den gamle, med samme annonce-id? Hvis du gør det sidste, så virker link til din gamle annonce stadig til den nye udgave ... Mon ikke det er det, der er sket, eller at han bare har set din annonce nu, og så kommet i tanker om at smide en anmeldelse af et tidligere besøg (sådan tolker jeg Borntoflys svar ovenfor) - sådan gør jeg også indimellem.

Nickie skrev, for 17 timer siden:

 Der er bare måder at skrive tingene på.. Vi piger er stadig mennesker! 

Enig. Kan bare ikke se, hvad Borntofly skriver, som ikke er respektfuldt? Han skriver intet grimt om dig. Han skriver kun at hans oplevelse af jeres samvær var "maskinpræget sex ... virkede som om det skulle overstås." Som læser tolker jeg: Ingen kemi.
Jeg ser intet nedsættende om dig? Man kan selvfølgelig sige, at han i sin måde at beskrive det på lægger hele ansvaret på dig, fordi han intet skriver om sin egen adfærd. Tjah, de af os der har læst mange anmeldelser kan sagtens tænke selv, især når der findes andre anmeldelser af samme pige. Man skal ikke forvente at alle skriver lige langt og nuanceret.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

- besøgte Nickie i går. Fantastisk oplevelse, hvis man kan li' det naturlige, troskyldige og på én gang intime og frække. Kommer helt klart igen. Er primært til BJ - og det var noget af det bedste, jeg har prøvet.

..kunne i øvrigt godt få det indtryk, at enkelte af ovenstående negative indlæg primært handler om at genere - det synes jeg ikke om...  kom gerne med negativ kritik, men ikke upænt, og stop det så efter en enkelt gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Tjah, de af os der har læst mange anmeldelser kan sagtens tænke selv, 

Tænke selv??? Hvad fanden er nu det for noget? Jeg er en aldrende mand, har arbejdet hele mit liv, opdraget flere koner, betalet en helvedes masse skat, købt en helvedes masse sex  ... skal jeg nu også tænke selv??

Det skal jo fanden til at være mand idag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...nu berettede jeg (også) om oplevelsen - men jeg kommenterede da også en (lang) streng, som jeg synes kørte af sporet på det negative  ..og så har jeg det fint med at "ta' hendes parti" efter at have mødt hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...