Hop til indhold
Guest Borntofly

Nickie - ikke en særlig god oplevelse

Recommended Posts

Guest Borntofly

Var en tur forbi Nickie i Ballerup.

https://annoncelight.dk/showad/193571

Selve oplevelsen var ikke særlig spændende. Hun var som beskrevet forholdsvis petite , men det var meget maskine præget sex og virkede mest som om det skulle overståes :(

Så det bliver ikke til en gentagelse herfra :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nickie skrev, for 38 minutter siden:

Måske du bare ikke lige tændte mig max og hvad ydelse fik du??

Hehe lige set at det skulle havde været igår!! Kom sent til Ballerup og modtog 1 gæst som jeg kender! Og han tændte mig max så han fik god tid og rabat!

så fister medister stop så med at prøve at ødelægge noget! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 13 minutter siden:

Hvis man ikke kan tåle kritik, skal man ikke drive forretning.

3d applause

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Nickie skrev, for 32 minutter siden:

Hehe lige set at det skulle havde været igår!! Kom sent til Ballerup og modtog 1 gæst som jeg kender! Og han tændte mig max så han fik god tid og rabat!

så fister medister stop så med at prøve at ødelægge noget! 

Hvad får dig til at tro, at det var i går, det skriver han da intet om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arne? Ville ikke modtage pokerfjæset der ville fikserer mig og bind for øjnene etc. Sagde nej tak og gav udtryk for jeg vidste han surfer rundt herinde.. Det er at i er sådan overfor pigerne som I er i som tror det kan forhandles om. Nok smider i penge men vi bruger vores krop, sjæl, energi kvindelighed og liderlighed.  Bringer en ydelse og JA tager penge for det.. Men om det er et hus som skal laves, en bil der skal repareres, eller en liderlig hankøn som skal have dækket sit behov så hans omgivelser har et bedre sted at være er da ligevidt. Glædespigerne gør det af lyst og fantasier der skal dækkes og endda med værdighed. Og JO DEN SLAGS PIGER FINDES-!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borntofly skrev, for 2 timer siden:

Var en tur forbi Nickie i Ballerup.

https://annoncelight.dk/showad/193571

Selve oplevelsen var ikke særlig spændende. Hun var som beskrevet forholdsvis petite , men det var meget maskine præget sex og virkede mest som om det skulle overståes :(

Så det bliver ikke til en gentagelse herfra :(

 

Må jeg spørge om hvornår det skulle havde foregået i Ballerup og hvilken ydelse du kom for?  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 18 minutter siden:

Hvad får dig til at tro, at det var i går, det skriver han da intet om?

 

TboneDK skrev, for 18 minutter siden:

Hvad får dig til at tro, at det var i går, det skriver han da intet om?

Det er at han har linket min nuværende annonce op her på tråden og jeg havde 1 fast forbi igår og ikke flere. Længe siden jeg var i Ballerup.. 

Tager folk den ene anmeldelse for at SÅ SKAL JEG SATANEDME ikke ind til den LUDER. JA men JA. SÅ er han heller ikke min service ydelse og energi værd at få forbi ;) Slut prut. Kan godt modtage kritik drenge! Der er bare måder at skrive tingene på.. Vi piger er stadig mennesker! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickie skrev, for 7 minutter siden:

Må jeg spørge om hvornår det skulle havde foregået i Ballerup og hvilken ydelse du kom for?  :D

Borntofly foretrækker unge studiner, og at betale 3000 kr. for en time. Så du skulle bare have sat prisen op, for at gøre ham glad :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nickie skrev, for 6 minutter siden:

 

Det er at han har linket min nuværende annonce op her på tråden og jeg havde 1 fast forbi igår og ikke flere. Længe siden jeg var i Ballerup.. 

Tager folk den ene anmeldelse for at SÅ SKAL JEG SATANEDME ikke ind til den LUDER. JA men JA. SÅ er han heller ikke min service ydelse og energi værd at få forbi ;) Slut prut. Kan godt modtage kritik drenge! Der er bare måder at skrive tingene på.. Vi piger er stadig mennesker! 

Tja men har på fornemmelsen en vis Chikita Girl har allieret sig med et par herre. Hvis jeg skulle havde forestillet at lave maskin sex så havde jeg sgu ikke lukket ham ind fra startet. Penge er ikke alt.. 

Er han kommet med 500-700 kr i hånden for et blow så har han modtaget et blow.. Man kan jo sige wowowo hold lige igennem det sug, jeg kan bedst lidedet langsommere og stille SÅ havde han bestemt fået det og fået blow i det "max" tidsrum på 15 min..  Yo Bornholm-I am gonna male you fly! Kom forbi igen så skal jeg gøre det godt. Har ingen dårlige oplevelser givet. Andet end en afvisning som jo nok er dårlig for en liderlig fyr der er liderlig  NU! 

Cocktail er med kærestesex med det hele. 

Quicky ER en quicky ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Nickie skrev, for 56 minutter siden:

Tja men har på fornemmelsen en vis Chikita Girl har allieret sig med et par herre. Hvis jeg skulle havde forestillet at lave maskin sex så havde jeg sgu ikke lukket ham ind fra startet. Penge er ikke alt.. 

Er han kommet med 500-700 kr i hånden for et blow så har han modtaget et blow.. Man kan jo sige wowowo hold lige igennem det sug, jeg kan bedst lidedet langsommere og stille SÅ havde han bestemt fået det og fået blow i det "max" tidsrum på 15 min..  Yo Bornholm-I am gonna male you fly! Kom forbi igen så skal jeg gøre det godt. Har ingen dårlige oplevelser givet. Andet end en afvisning som jo nok er dårlig for en liderlig fyr der er liderlig  NU! 

Cocktail er med kærestesex med det hele. 

Quicky ER en quicky ;)

Jeg har lidt svært, ved at følge med i hvad du skriver, det er lidt "vrøvle"-tekst, som " Yo Bornholm-I am gonna male you fly!" - eller er det bare mig, der er lettere forvirret??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Nickie i sommers på Østerbro.

Helt bestemt en god oplevelse der sagtens kan tåle en gentagelse.

Udseende, hård vs. blødt blow etc. er altid subjektivt, men for mig var oplevelsen rigtig god :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Må man nu ikke give sin kritik af en oplevelse mere uden at skulle angribes af GP ? 

Jeg har ikke allieret mig med chikita:/ aner ikke hvem hun er?

Beklager men forstår simpelthen ikke det meste af hvad Nickie skriver:/

Det er min oplevelse af tidligere besøg hos Nickie. Må jeg understrege: MIN OPLEVELSE! 

Og jeg kom ikke for en quickie! Hvis jeg havde gjort det forventer jeg vel stadig en hvis form for indlevelse ;)

Skal man forsvare den hver gang overfor den pågældende GP så har dette forum igen tabt sin værdi!

Redigeret af Borntofly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 4 minutter siden:

Må man nu ikke give sin kritik af en oplevelse mere uden at skulle angribes af GP ? 

Jeg har ikke allieret mig med chikita:/ aner ikke hvem hun er?

Beklager men forstår simpelthen ikke det meste af hvad Nickie skriver:/

Det er min oplevelse af tidligere besøg hos Nickie. Må jeg understrege: MIN OPLEVELSE! 

Og jeg kom ikke for en quickie! Hvis jeg havde gjort det forventer jeg vel stadig en hvis form for indlevelse ;)

Skal man forsvare den hver gang overfor den pågældende GP så har dette forum igen tabt sin værdi!

Du behøver jo ikke forsvare noget. Du har gengivet din oplevelse. Hun svarer. Længere behøver den vel ikke være. Eller mener du hun blot skal tie, og tage imod? Så mister forum da først sin berettigelse, hvis man ikke kan høre alle involverede :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Du behøver jo ikke forsvare noget. Du har gengivet din oplevelse. Hun svarer. Længere behøver den vel ikke være. Eller mener du hun blot skal tie, og tage imod? Så mister forum da først sin berettigelse, hvis man ikke kan høre alle involverede :) 

Det er jo netop min oplevelse . Desuden svarer hun ikke. Hun påstår at jeg er en bitter og afvist mand som bare kom efter en quickie.

Som om at den oplevelse aldrig kunne finde sted og jeg måtte være i ledtog med en for mig ukendt pige.

Jeg er ikke ude på at sværte nogens navn til. Men forum mister sin anvendelse hvis man bliver beskyldt for den slags når man kommer med kritik.

Men synes altid anmeldelser herinde ender med den slags afsporing . Om de er positive eller negative . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, Lige nu:

Det er jo netop min oplevelse . Desuden svarer hun ikke. Hun påstår at jeg er en bitter og afvist mand som bare kom efter en quickie.

Som om at den oplevelse aldrig kunne finde sted og jeg måtte være i ledtog med en for mig ukendt pige.

Jeg er ikke ude på at sværte nogens navn til. Men forum mister sin anvendelse hvis man bliver beskyldt for den slags når man kommer med kritik.

Men synes altid anmeldelser herinde ender med den slags afsporing . Om de er positive eller negative . 

Det er nu ikke en afsporing. Det er blot et svar på den første linie det indlæg jeg citerer. 

Jeg tager ikke stilling for eller imod noget, jeg konstaterer blot at du har fået et svar, og at du ikke mener det er rigtig at pigen svarer. 

Slut herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickie skrev, for 4 timer siden:

Tja men har på fornemmelsen en vis Chikita Girl har allieret sig med et par herre. Hvis jeg skulle havde forestillet at lave maskin sex så havde jeg sgu ikke lukket ham ind fra startet. Penge er ikke alt.. 

Er han kommet med 500-700 kr i hånden for et blow så har han modtaget et blow.. Man kan jo sige wowowo hold lige igennem det sug, jeg kan bedst lidedet langsommere og stille SÅ havde han bestemt fået det og fået blow i det "max" tidsrum på 15 min..  Yo Bornholm-I am gonna male you fly! Kom forbi igen så skal jeg gøre det godt. Har ingen dårlige oplevelser givet. Andet end en afvisning som jo nok er dårlig for en liderlig fyr der er liderlig  NU! 

Cocktail er med kærestesex med det hele. 

Quicky ER en quicky ;)

Hej Nickie,

Wowowo hold lige igennem det sug - må indrømme jeg er begejstret for din måde at skrive på - og sikke udtryk - her har vi gamle noget at lære :wink:

Normalt er det ikke så velset herinde at pigerne forsvarer sig selv - men jeg synes nu det er dejligt med piger, der kan svare for sig - dem vil vi gerne have nogle flere af - så du skal bare give den gas - og flyv gerne en tur til Jylland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ih. Jeg taster ligeså hurtigt på SMS som jeg snakker. Og sutter indimellem åbenbart. 

Så der er sgu en DEL tastefejl. Igennem- hold lige igen med det sug. Jeg er dannet og forstår ganske udemærket en kognitiv besked så havde mester der bare sagt at det gik lidt for stærkt eller hold lige en pause tøs el noget i den dur så havde der nok blevet holdt igen.. Man må jo komme de gange man kan og kærestesex eller ikke altid elskov. Så må man jo uddybe sig ved ankomst. Min optik. Men sådan er vi jo så forskellige. Jeg kan også blive genert. Eller lidt usikker eller bekymret for om jeg gør det godt nok eller efter gæstens smag.. Men igen vi kan ikke alle have tankelæsning med indover ;) Har jeg ikke. Nok været en smule vild.. Men er indimellem en djævel i sengen.. Optur nedtur sker alle steder.. Er bare service minded og er glad for at sutte og få sex i mange former og aspekter så bliver lidt ked af han ikke sagde noget da han var ved mig og ikke har udtrykket overfor mig hvad problemet var så kunne jeg jo havde fået til eftertanke og været mere fokuseret på det han ønskede hvis han havde åbnet munden. 

 

Sorry for saying! 

God aften og nat alle sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nickie skrev, for 10 minutter siden:

Ih. Jeg taster ligeså hurtigt på SMS som jeg snakker. Og sutter indimellem åbenbart. 

Så der er sgu en DEL tastefejl. Igennem- hold lige igen med det sug. Jeg er dannet og forstår ganske udemærket en kognitiv besked så havde mester der bare sagt at det gik lidt for stærkt eller hold lige en pause tøs el noget i den dur så havde der nok blevet holdt igen.. Man må jo komme de gange man kan og kærestesex eller ikke altid elskov. Så må man jo uddybe sig ved ankomst. Min optik. Men sådan er vi jo så forskellige. Jeg kan også blive genert. Eller lidt usikker eller bekymret for om jeg gør det godt nok eller efter gæstens smag.. Men igen vi kan ikke alle have tankelæsning med indover ;) Har jeg ikke. Nok været en smule vild.. Men er indimellem en djævel i sengen.. Optur nedtur sker alle steder.. Er bare service minded og er glad for at sutte og få sex i mange former og aspekter så bliver lidt ked af han ikke sagde noget da han var ved mig og ikke har udtrykket overfor mig hvad problemet var så kunne jeg jo havde fået til eftertanke og været mere fokuseret på det han ønskede hvis han havde åbnet munden. 

 

Sorry for saying! 

God aften og nat alle sammen.

Interessant læsning. 

Fint at manden udtrykker sin utilfredshed ved dårlig oplevelse, og det er også lige så fint at Nicky prøve at forsvare sig. 

Det kan også være svært at fortælle til en GP at hendes sutter/sex var mega dårlig. 

Jeg har selv ikke haft mod til det da jeg ikke anede hvordan kritik vil modtages. 

F.eks. når en pige skiver, at hun giver deep throat og det bestiller man når man ankommer, så alligevel går man derfra og tænker, fuck mand, hvor ringe var hun lige, og hvor blev det deep throat af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tråd giver absolut ingen mening. Jeg synes det er på sin plads at skrive en negativ anmeldelse herinde som en positiv. Jeg kan som kollega til Nickie, sætte mig ind i hvor nervepirrende det er at læse en anmeldelse om én selv og hvor knusende det må være når den er negativ. Men jeg ville aldrig blive tøsefornærmet og gå i direkte selvforsvar over det, det synes jeg ikke er særlig cool. Tag kritikken til dig og hvis du har haft en dårlig dag, som vi alle kan have eftersom vi jo er mennesker, så undskyld for det og kom videre. Den er kørt for langt ud når vi begynder at sidde og forsvare os selv med suttere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...