Hop til indhold
KF

Grove udnyttelse!.

Recommended Posts

Det er efterhånden ved at være grove nok, som pigerne udnytter os stakkels gutter!.

Jeg ringede lidt over middag, og hørte den dejlige om der var stemning for en hyrdetime kl 16, det blev heldigvis bekræftet. Jeg svingede ind i indkørslen lige på minuttet, kun for at opdage hun gik og fumlede med nogle haveslanger. Det viste sig fyret var løbet tør for vand, og hjælpsom som man er, blev der rigget slanger til, monteret koblinger, fyldt vand på. Og det hele pakket pænt tilbage i garagen. Det trak jo tiden lidt ud, så efter hyrdetimen, var det ved at være spisetid, og den dejlige var ved at være sulten. Så måtte jeg tilberede og servere en gang tykstegsbøffer med det hele. Efter middagen fik hun den idé at når nu jeg var der, kunne jeg ligeså godt lige køre hende ind til solcenteret og vente udenfor de 20min.. så nu sidder jeg i bilen og venter. Hun ville også have været i Haderslev og danse, men dér trak jeg altså stregen.

Det er sgu liige grove nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stik hende din faktura når I skilles ad igen, og tag så et hurtigt foto af hendes ansigtsudtryk og post det herinde :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 20 minutter siden:

Stik hende din faktura når I skilles ad igen, og tag så et hurtigt foto af hendes ansigtsudtryk og post det herinde :))

Satans os! Datamat & printer står hjemme på kontoret. Jeg vidste der var noget jeg havde glemt at få med.

Men jeg har da fået lov at køre hjemad :) Da den dejlige fandt ud af at jeg virkelig ikke gad med ud og danse, var jeg for kedelig at bruge mere tid på. 

Det er jo egentlig et udmærket trick at røste ud af ærmet, når de dejlige begynder at få ejer fornemmelser B)

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Sjovt som man kan snore mænd rundt om lillefingeren når der er sex i farvande.

Du er bestemt ikke den eneste der kan lokkes til at være hjælpsom.  

Jeg har i tidens løb fået mine gæster til at køre på genbrugspladsen med skrammel, flytte for mig, hente møbler, lægge gulvtæppe, få dem til og tage boremaskine med og hænge div ting op, samt kører mig i banken når det regner.

Syntes det er skønt, at de vil hjælpe en, bonussen er at man får en stund sammen på et helt andet plan, et venskabeligt et. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 2 minutter siden:

Sjovt som man kan snore mænd rundt om lillefingeren når der er sex i farvande.

Du er bestemt ikke den eneste der kan lokkes til at være hjælpsom.  

Jeg har i tidens løb fået mine gæster til at køre på genbrugspladsen med skrammel, flytte for mig, hente møbler, lægge gulvtæppe, få dem til og tage boremaskine med og hænge div ting op, samt kører mig i banken når det regner.

Syntes det er skønt, at de vil hjælpe en, bonussen er at man får en stund sammen på et helt andet plan, et venskabeligt et. 

 

Jeo,du har ret. En lille tjeneste, og så får besøget et helt anden, og varme anstrøg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 11 minutter siden:

Sjovt som man kan snore mænd rundt om lillefingeren når der er sex i farvande.

Du er bestemt ikke den eneste der kan lokkes til at være hjælpsom....

Og når man håber at hyggestunden med den Dejlige trækker ud, af den ene eller anden grund, så har man 'tilfældigvis' lige handlet bøffer og vin undervejs ;-)

Kysseglade Molly skrev, for 18 minutter siden:

...bonussen er at man får en stund sammen på et helt andet plan, et venskabeligt et. 

Det er herligt!

KF like :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kysseglade Molly skrev, 1 time siden:

Sjovt som man kan snore mænd rundt om lillefingeren når der er sex i farvande.

 

Nu mangler mændene bare den modsatte opskrift "Der er ingen grænser for hvor meget sex en mand kan få,  når der xxx i luften" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeo,du har ret. En lille tjeneste, og så får besøget et helt anden, og varme anstrøg. 

 

Har du også været hjælpsom på et tidspunkt? Kunne være meget sjovt at høre små historier fra forskellige mænd hvad vi glædespiger udsætter jeg for.

 

KF skrev, for 1 time siden:

Det er herligt!

KF like :wub:

Det er det nemlig!

Det er nærmest et forspil, hvor man går og hygger, driller hinanden lidt og får små klap i måsen osv. 

Jeg syntes ihvertfald det har været ekstremt hyggeligt at blive hjulpet de par gange jeg har haft brug for det, og så det ikke ringe at slutte af med noget håndværkersex bagefter... 

Og så det vel ingen hemmelighed at piger elsker mænd der har skruet hænderne rigtigt godt sammen... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 24 minutter siden:

... Kunne være meget sjovt at høre små historier fra forskellige mænd hvad vi glædespiger udsætter jeg for.

For mit vedkommende har det bare været i småtingsafdelingen, jeg kommer altid i firmadytten, så det har været noget med at hente hende når hun har besøgt søsteren, og ellers skal med bussen hjem. eller hente nogle møbler fra hendes nu udlejede hus, og sårn'..

Det var straks en anden sag, dengang jeg brændte lun på en ung litauer.. det endte med alt, hjælpe med lejlighed, tage med i banken og få styr på det, med på kommunen og få oprettet skattekort så hun ikke som hidtil blev trukket 55%, hjælpe med at skaffe alm job, og stoppe som GP (hun gjorde det kun af nød),  finde en sød hundehvalp til hende :P osv osv..

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 34 minutter siden:

Har du også været hjælpsom på et tidspunkt? Kunne være meget sjovt at høre små historier fra forskellige mænd hvad vi glædespiger udsætter jeg for.

 

 

 

Ja ofte. Det har været småting. I dag fiksede jeg f. eks. dørhåndaget til badeværelset i en klinik jeg besøgte. En eller anden tumbe havde flået det af, og bare lagt det på gulvet. De stakkels piger anede ikke hvad de skulle gøre, så i et par dage havde de åbnet og lukket døren udefra for kunderne ;)

Det fik jeg lige lidt ekstra varme for, selv om det skulle synes umuligt hun kunne være varmere end normalt . he, he. 

Engang husker jeg særligt. Jeg besøgte en thaiklinik i det indre Århus. Den var lige fikset op med nyt bad, nye rum osv. Håndværkerne var imidlertid gået i flasken om fredagen, så der var ikke rigtig noget der fungerede. Jeg fik blandings batteriet til at virke, dørlåsene, rullegardiner, lys og jeg ved ikke hvad. Det tog lidt tid, men det var tiden værd. Jeg fik faktisk til gengæld en dobbelt op time med de to piger, og i tiden derefter en helt udsøgt service. Til sidst syntes jeg faktisk det var for meget, men nød det naturligvis. 

Jeg har også en gang kørt en pige til hendes hjem for at hente de uundværlige ris, som hun havde glemt. Det var imponerende. De var to piger i klinikken, og den pose færdige ris hun hentede vejede mindst 2 kg. Det var dagens ration til de to fortalte hun:) 

Der har været mange andre små sjove episoder, med  at hente pigen, køre lidt materialer, sætte billeder op osv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 55 minutter siden:

Ja ofte. Det har været småting. I dag fiksede jeg f. eks. dørhåndaget til badeværelset i en klinik jeg besøgte. En eller anden tumbe havde flået det af, og bare lagt det på gulvet. De stakkels piger anede ikke hvad de skulle gøre, så i et par dage havde de åbnet og lukket døren udefra for kunderne ;).

Talemåden, "Jeg er færdig",  giver lige pludselig en ny mening :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Aarhuselsker og KF, i to har virkelig hjertet på rette plads, hold nu op hvor i har trådt til. -I arme mænd :grin:

Det kræver vel i bund og grund også en stor portion kemi, tænker jeg? Både at turde spørge og at sige ja? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 3 minutter siden:

Det kræver vel i bund og grund også en stor portion kemi, tænker jeg? Både at turde spørge og at sige ja? 

 

 

Hej Molly

Se det tror jeg du har helt ret i. Jeg har hjulpet en med nogle småting, og hun blev meget glad, kunne man både se og mærke. Ja se glæden i hendes øjne fortalte bare alt.

Ha en skøn onsdag aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har da også en lille sjov oplevelse.

Kom engang på besøg hos en Domina der brugte sit private hjem til sine møder. Hun var lige flyttet ind og alt stod eller lå stadig på gulvet. Hun undskyldte og banenede over lejlighedens beton vægge og jeg kunne se, at der var gjort forsøg et par steder og der lå også en ældre slagboremaskine.

Nå vi legede en times tid og det gik rigtig godt der var kemi mellem os og jeg tilbød, at komme et par dage efter om formiddagen, medbringende min HILTI slaghammer og en kasse rawlplug / skruer.

Da jeg ankom kl. 0900 præsis, slæbenede på HILTI og værktøj, blev jeg lukket ind og da jeg ikke hurtig nok var nede på knæ og kysse hendes støvler fik jeg dagens første lussing. Blev spurgt om jeg havde alt det med ind jeg skulle bruge, hvilket jeg bekræftede, fik så besked på, at gå ind på badeværelse og lægge alt tøj og når jeg var vasket ren, stille mig inde i SM Rummet. Tænkte hun vil nok lege først og så kan jeg arbejde bagefter, når ja, det var ok for mig. Hun kom ind til mig, gav mig et halsbånd og en læder harnisk på, hvorefter hun bandt pik og nosser op med snor. Hun stillede sig foran mig og kiggede, hvorefter hun sagde "så er du vist klar til, at arbejde", vi startede i køkkenet, fik hængt både skabe, kroge og lamper op, så var det soveværelset, hvor der både var spejle, knagerækker, skabe og lamper der skulle hænges op, mens jeg var ved, at hænge det store spejl op, kunne jeg se i det, at hun lå på sengen med spredte ben og legede med en stor sort dildo, og jeg fik, at vide, "at der kommer din ynkelige slavepik aldrig op" .

I stuen ramte boret et stykke armerings jern og jeg var nød til, at flytte hullet, en centimeter, hun opdagede det og spurgte hvor meget og regnede det hurtig om til 10 millimeter, fik ordre på lægge mig ind over ryggen på en lænestol og så faldt der ti slag med pisken. Nå blev færdig i stuen og forsatte til entreen inden vi ente inde i SM Rummet, hvor der også var en del ting der skulle sættes fast.

Da alt var veloverstået, blev jeg bundet på hendes slavebænk og så remsede hun alt det op hun havde set undervejs, når jeg havde tabt en plug, når der var drysse lidt støv ved siden af støvsugeren og andre småting. Fik en god lag pisk, hvorefter hun spændte sin strap-on på og gennemkneppede mig slaverøv.

Gik derfra ved 1530 tiden, med en øm røv på flere måder.

Det skete jævnligt, hun kontaktede mig, når der var noget som skulle fikse, blev også lånt ud til en veninde på et tidspunkt.

Tænker tilbage, det er ved, at være nogle år siden :)

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 36 minutter siden:

Aarhuselsker og KF, i to har virkelig hjertet på rette plads, hold nu op hvor i har trådt til. -I arme mænd :grin:

Det kræver vel i bund og grund også en stor portion kemi, tænker jeg? Både at turde spørge og at sige ja? 

 

 

Ja, de fleste der har spurgt har jeg kendt godt - jeg strejfer ikke så meget :) Andre gange har jeg faktisk fikset det på eget initiativ. Mest for at få det til at virke så jeg kunne bruge det. Altså en vandhane der ikke kan åbnes fordi grebet sidder løst, det kan jeg ikke leve med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også engang repareret sengen på Nygade i Horsens, da jeg kom og blev lukket ind, viste pigen mig sengen. Begge ben i fodenden var bøjet op under sengen, så den stod helt skævt. ikke på grund af overbelastning, men hun havde tabt noget oppe ved hovedgædret og så ville hun trække sengen lidt tilbage, det kunne benene ikke holde til. Nå jeg kiggede lidt på det og sagde, at det kunne jeg godt lavet, med skulle lige i Silvan efter nogle vinkeljern. Kom tilbage og fik det lavet og blev skuffet, da hun stillede sig op og forlangte fuld pris. Meddelte hende så, at hun skyldte mig 1100 kr. for arbejdet og ville hun ikke betale, pillede jeg vinkeljernene af igen. 

Så kunne vi godt bytte med en halv time, med jeg sagde nej, gad sku ikke kneppe hende længer. Stod fast på mine 1100 kr, og begyndte, at løfte op i madarsen , så jeg kunne pille vinkeljerne af, det endte med hun kom med 2 X 500kr.

Hun var godt nok sur da jeg kørte ;)

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 8 minutter siden:

Kom tilbage og fik det lavet og blev skuffet, da hun stillede sig op og forlangte fuld pris. Meddelte hende så, at hun skyldte mig 1100 kr. for arbejdet og ville hun ikke betale, pillede jeg vinkeljernene af igen. 

Så kunne vi godt bytte med en halv time, med jeg sagde nej, gad sku ikke kneppe hende længer. Stod fast på mine 1100 kr, og begyndte, at løfte op i madarsen , så jeg kunne pille vinkeljerne af, det endte med hun kom med 2 X 500kr.

Hun var godt nok sur da jeg kørte ;)

Hehe - så kan de sgu lære, at vi ikke kommer nemmere til vores penge end de selv gør :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den 31/10/2015 21.11.24:

Det er efterhånden ved at være grove nok, som pigerne udnytter os stakkels gutter!.

Jeg ringede lidt over middag, og hørte den dejlige om der var stemning for en hyrdetime kl 16, det blev heldigvis bekræftet. Jeg svingede ind i indkørslen lige på minuttet, kun for at opdage hun gik og fumlede med nogle haveslanger. Det viste sig fyret var løbet tør for vand, og hjælpsom som man er, blev der rigget slanger til, monteret koblinger, fyldt vand på. Og det hele pakket pænt tilbage i garagen. Det trak jo tiden lidt ud, så efter hyrdetimen, var det ved at være spisetid, og den dejlige var ved at være sulten. Så måtte jeg tilberede og servere en gang tykstegsbøffer med det hele. Efter middagen fik hun den idé at når nu jeg var der, kunne jeg ligeså godt lige køre hende ind til solcenteret og vente udenfor de 20min.. så nu sidder jeg i bilen og venter. Hun ville også have været i Haderslev og danse, men dér trak jeg altså stregen.

Det er sgu liige grove nok!

Er det kun mig, der har en mistanke om at du er gift/i forhold til den dejlige :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 3 minutter siden:

Sjovt som ligestillingen ikke er slået i gemmen når der skal bruges værktøj :D 

Nå, det kan jeg nu ikke lige se:

Pite skrev, for 1 time siden:

 Fik en god lag pisk, hvorefter hun spændte sin strap-on på og gennemkneppede mig slaverøv.

:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har engang hjulpet en sød og dejlig kvinde med at slukke for en brandalarm. Det krævede at hun stod på en taberet for at kunne nå. Jeg hjælp til med at holde hende med et sollidt greb om numseriet. Jeg tror hun værdsatte det meget, og der blev ikke rodet noget økonomi ind i den hjælpsomme handling. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bluejacket skrev, for 4 timer siden:

Har engang hjulpet en sød og dejlig kvinde med at slukke for en brandalarm. Det krævede at hun stod på en taberet for at kunne nå. Jeg hjælp til med at holde hende med et sollidt greb om numseriet. Jeg tror hun værdsatte det meget, og der blev ikke rodet noget økonomi ind i den hjælpsomme handling. :) 

Du er et venligt og selvopofrende menneske! :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Er det kun mig, der har en mistanke om at du er gift/i forhold til den dejlige :roll:

Det er jeg dog ikke. Det startede som helt almindeligt kunde/gp, og har siden udviklet sig i retning af venskab. Men som du har bemærket, er der ved at snige sig noget kærlighed ind over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...