Hop til indhold
KF

Grove udnyttelse!.

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Nå, det kan jeg nu ikke lige se:

Er Fru. Jernsvin en regulær 'håndværkerpige'? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 13 timer siden:

...Meddelte hende så, at hun skyldte mig 1100 kr. for arbejdet og ville hun ikke betale, pillede jeg vinkeljernene af igen...

Ok hun kunne godt være lidt large til gengæld. . Men at forlange 1100,- for vinkeljern fra Silvan, som koster hvad.. 49.95 eller sådan noget..

Dét er liige grove nok.

PS. Er det tilbage fra dengang 'Susanne' var der?

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Nå, det kan jeg nu ikke lige se:

:roll:

Har du pisk og strapon i din værktøjskasse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den 5/11/2015 11.22.42:

Ok hun kunne godt være lidt large til gengæld. . Men at forlange 1100,- for vinkeljern fra Silvan, som koster hvad.. 49.95 eller sådan noget..

Dét er liige grove nok.

PS. Er det tilbage fra dengang 'Susanne' var der?

Havde jo også brugt en del tid på det, ydermere var hun meget bange for, at hun skille erstatte den ødelagte seng, så hun ville ikke ringe til bordelmutter, ved ikke om det var Susanne.

Og havde hun sagt, at jeg fik min halve time til halv pris, så havde det også været ok. Men hun forlangte fuld pris og så spang min kæde altså af. Og havde hun ikke fået lavet sengen, havde hun ikke tjent mere den dag.

Så jeg syntes det var helt rimelig pris jeg forlangte, når hun nu ville køre med fuld betaling.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Pite skrev, for 26 minutter siden:

Havde jo også brugt en del tid på det, ydermere var hun meget bange for, at hun skille erstatte den ødelagte seng, så hun ville ikke ringe til bordelmutter, ved ikke om det var Susanne.

Og havde hun sagt, at jeg fik min halve time til halv pris, så havde det også været ok. Men hun forlangte fuld pris og så spang min kæde altså af. Og havde hun ikke fået lavet sengen, havde hun ikke tjent mere den dag.

Så jeg syntes det var helt rimelig pris jeg forlangte, når hun nu ville køre med fuld betaling.

 

Pite

Så du var kommet i lillebrors sko str 42 i stedet for for dine egne 45. Jesus da! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 6/11/2015 17.44.08:

Så du var kommet i lillebrors sko str 42 i stedet for for dine egne 45. Jesus da! 

Hvis du vil være til grin så værsgo, jeg har det sådan, at den ene tjeneste er den anden vær. Man pisser man på mig, pisser jeg igen !

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Pite skrev, for 27 minutter siden:

Hvis du vil være til grin så værsgo, jeg har det sådan, at den ene tjeneste er den anden vær. Man pisser man på mig, pisser jeg igen !

 

 

Jeg er aldrig til grin når jeg giver nogen en hånd. Synd hvis du føler du er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Jeg er aldrig til grin når jeg giver nogen en hånd. Synd hvis du føler du er. 

Det her var jo nok mere end lige en hjælpende hånd, og så har jeg det sådan, at der skal være respekt begge veje. Er det ikke til stede bliver den ene til en røvslikkende nar.

Og det var så min sidste kommentar i denne tråd.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...