Hop til indhold
tempos

Nina .... Manglende kemi uden møde!

Recommended Posts

Gæst
cuddler skrev, for 14 timer siden:

Nå Tempos har i hvert fald fundet en måde at få folk til at skrive på en anmeldelsestråd på. Nemlig ikke at se pigen og skrive hvorfor. Når man faktisk besøger en pige og skriver ret detaljeret om mødet, skal man være ret heldig at få mere end en enkel "tak for anmeldelsen" tilbage.

Hvad skulle vi ellers skrive? En længere smøre, om hvor fantastisk en elsker I var?

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, vi sexkunder er snart ikke andet end tidsspildere, pikspillere, psykopater, analfabeter der ikke kan læse en annonce  og så totalt dårlige elskere i piger til tider ikke kan forstå at vi overhovedet kan finde på at skrive "tak for en dejlig stund" tilbage for vi må da også selv have kunnet mærke det var spild af penge.
 

Jeg har skrevet om det før og nu er det lidt aktuelt igen synes jeg. Efter at have læst  denne  og tilsvarende strenge hvoraf det fremgår at stort set samtlige af vi mænd egentlig burde kravle tilbage under stenen - og blive der, så bliver man stedse mere bange for at kontakte en glædespige for bare at aftale et møde - for slet ikke at tale om forespørgsler til foretrukne aktiviteter eller pigens påklædning, for hvornår klassificeres vi som een af de  "omkring 500 "idioter" blokeret på mobilen" - ja, det vil jeg tro vi gør fra telefonens første ringetone til vores ydmyge forespørgsel har overbevist pigen om at vi måske er 'god nok'. Det er formodentlig det samme hvis vi mailer eller sms'er - når en pige ser der er mail - må den første tanke være : "endnu en "idiot" ".

Jeg har tidligere været ret aktiv med købesex og også de måske lidt mere 'kinky' lege - udtrykt ønsker om lidt rollespil, BDSM, ønsker om påklædning osv osv - enkelte af pigerne der læser med ved hvad jeg mener ;) , efterhånden er der blevet lidt længere mellem besøgene, og jeg kan mærke på mig selv at mange af de tanker jeg gør mig når jeg prøver at tage mod til mig for at kontakte en pige går netop på ovenstående. Jeg har efterhånde lært at holde mine ønsker for mig selv og bare håbe på at pigen rammer netop det jeg i det stille gerne vil.

Lidt trist - lang, langt de fleste gange har jeg følt jeg havde en enestående god oplevelse med pigen - efterhånden tror jeg på at hun nok beskriver den anderledes  :?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
tempos skrev, den 29/10/2015 18.02.24:

Skriver en enkel SMS som angivet i annoncen: "Hej Nina. Har du tid til 15 min kl 18:30. Kh Bo 48 år"

Lidt senere kommer dette svar "Hvordan pokker kan du sende en besked som den når du højt og tydeligt kan læse jeg kun tager imod på min 30 min i dag !!!"

Jeg synes jo ikke det ville have kostet hende noget at skrive et venligt svar a la:

"Jeg tilbyder desværre kun 30 min idag, men du kan godt få 30 min fra kl. 1830, hvor vi har god tid til at hygge os. Knus Nina"

Det virker da langt mere serviceminded og indbydende :)

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så blev der vist kogt suppe til resten af året på dén.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

Hvis der står det tilbydes.... og der overhovedet IKKE står andet andre steder .... så er hendes svar ikke orden...  det giver sig selv...

men hvis det står et andet sted eller hvis en senere del af annoncen udelukker ydelsen.....  så kunne gæsten have læst færdig... 

begge dele giver vel lidt sig selv..... det er ikke forkert at stille krav til kunderne.... sådan HELT basale minimumskrav til læsning ....  især ikke når det er tydeligt hvor meget i egentlig forventer/forlanger den anden vej.. 

men det er lidt ligesom min annonce... der står jeg tilbyder fransk... og lidt længere nede står det tydeligt at jeg IKKE!!! tilbyder noget uden gummi - heller ikke blows - og alligevel bliver jeg spurgt en milliard gange om dette

kunne gæsterne lige have gjort sig den ulejlighed at læse færdig ?? 

det jeg synes er sjovt er at i synes vi skal bære over med hvad som helst,,,, fx Reaper der mener det så meget at han ligefrem citerer mig 2 gange....  det skal vi ikke... og hvis man ikke får det hele med når man læser en annonce.... så vil jeg mene der ikke er noget at brokke sig over... 

så er et høfligt svar en venlighed der ligger ud over hvad man kan forlange.... et høfligt svar på en unødvendig besked er god service.... 

men hvornår har vi da nogensinde fået credit for det.... det tager i jo bare for givet.. 

 

 

Prøv at læse mit indlæg een gang til. Tag nogle dybe indåndinger mens du gør det.

Drop at læse det hvor jeg indikerer du dummer dig. 

Kig så indad. Spørg så dig selv. Kan det rent faktisk være at jeg gør lige præcis det som jeg klandrer andre for?

Altså drager konklusioner udfra hvad jeg tror der står, fremfor hvad der rent faktisk står.

 

 

Redigeret af Reaper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 33 minutter siden:

Og så blev der vist kogt suppe til resten af året på dén.

Suppekogningen varer kun så længe, nogen - fx Claire - forsvarer den i stedet for at sige klart, at den ikke duer.

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Good Fun skrev, 1 time siden:

Suppekogningen varer kun så længe, nogen - fx Claire - forsvarer den i stedet for at sige klart, at den ikke duer.

Mmm en kvinde der hviler nok i sit eget værd til at indrømme fejl - sexet! Gælder sikkert også den anden vej rundt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, 1 time siden:

Suppekogningen varer kun så længe, nogen - fx Claire - forsvarer den i stedet for at sige klart, at den ikke duer.

Men så melder jeg in at suppekogningen ikke duer. Kan den så holde op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Men så melder jeg in at suppekogningen ikke duer. Kan den så holde op?

Næ, for så er suppen åbenbart ikke helt klar.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men du skrev jo at suppekogningen skulle være til nogen siger den ikke duer. :wink:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes, du blander de kendte fakta sammen med mulige ukendte fakta, og at din såkaldte pointe derfor ikke er nogen pointe. 

Det er jo fint nok at du synes. Men det centrale er stadig, at du sammenblandede forklaring med undskyldning på vegne af, hvorved dit indlæg blev vrøvlet.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reaper skrev, den 10/30/2015, 8:59:33:

Fejl er tilladt, men for helvede hvor er det anstrengende med de "mænd" der er klar til at helliggøre enhver kvinde, uanset hvor indlysende nedladende og respektløs hendes adfærd er...

Hvem helliggør, hr stråmand?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, Lige nu:

Det er jo fint nok at du synes. Men det centrale er stadig, at du sammenblandede forklaring ned undskyldning på vegne af, hvorved dit indlæg blev vrøvlet.

Det er fint nok, at du gentager din ikke-pointe. Men det bliver den jo ikke mindre forvrøvlet af.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 23 minutter siden:

Men du skrev jo at suppekogningen skulle være til nogen siger den ikke duer. :wink:

Nej, det sagde jeg overhovedet ikke. Du har misforstået det sprogligt.

I Claires metafor henviste pronomenet "den" til suppekogningens genstand, dvs. Ninas uhøflige adfærd. 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reaper skrev, for 17 timer siden:

Ja og nogle blander det at kunne sætte sig ind i en persons adfærd sammen med det at acceptere en persons adfærd. Konsekvens? En masse grænseløse medafhængige mennesker.

Denne pointe er tvetydig på en herlig måde! Du kan nemlig både hentyde til dem, der (som jeg) mener, at det er absurd at brokke sig højlydt over fodfejl fra en ung kvinde og til dem, der ikke kan forstå, at nogen kan leve med at modtage en uhøflig sms.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 11 minutter siden:

Det er fint nok, at du gentager din ikke-pointe. Men det bliver den jo ikke mindre forvrøvlet af.

Søde pus. Har du et argument? Eller "synes" du bare?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 25 minutter siden:

Søde pus. Har du et argument? Eller "synes" du bare?

Som tidligere sagt baserede du din ikke-pointe på en blanding af kendte fakta og formodede (ikke-kendte) forhold.

Det er der ingen grund til at koge mere suppe på. "Synes" :grin: jeg, hvis du tillader det. 

 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 1 time siden:

Suppekogningen varer kun så længe, nogen - fx Claire - forsvarer den i stedet for at sige klart, at den ikke duer.

Dette var meget nøjagtigt hvad du skrev. "Suppekogningen varer kun så længe nogen ... forsvarer den istedet for at sige klart, at den ikke duer."

Jeg siger at den ikke duer, altså burde den nu holde op

.

Er ikke hele pointen med den her tråd at man skal udtrykke sig klart og tydeligt? Og hvis man ikke lykkets med det, så skal man være ydmyg og høflig?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas hold nu op :grin:

Claire siger, at der er kogt nok suppe på den.

Jeg siger, at det bliver ved, så længe nogen - som fx Claire selv- forsvarer den og ikke tager afstand fra den.

Den = Ninas uhøflige adfærd.

Slut herfra i forhold til denne sproglige misforståelse.

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...