Hop til indhold
Fredericia Fotografen

Hvorfor er der altid nogle der skal ødelægge indlæg

Recommended Posts

Tak Francois ;-) det var super åænt af dig at give mig besked. Nu da jeg kan se det, har jeg faktisk lavet en rapport på mit eget indlæg, da jeg naturlig ikke synes det har noget med tråden at gøre, men super tak for hjælpen. Bare lige super rart at vide, så TAK - dejlig dag til dig ;-)

Kram fra Tilde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad der har udløst denne her tråd. Men sådan helt generelt:

Det her forum begynder desværre lidt at ligne den gamle loge, hvor der tit blev lukket for tråde, når nogle bare var uenige. 

I starten var holdningen hos ledelsen her på det nye forum ellers at man kun ville moderere enkelte helt upassende indlæg. Men nu bliver en del tråde helt låst, hvis nogle er uenige. Og mange bliver hurtigt fornærmede hvis ikke alle deler en bestemt holdning.

Hvorfor er det så farligt med uenighed? 

Hvorfor ikke bare bevare tråde åbne, og evt moderere/slette de enkelte indlæg som måtte være imod love eller regler for dette forum. Så går det ikke ud over andre. 

 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogen der tror det er en dans på roser herinde ;)

Det er det også - der er bare nogen, der har glemt at klippe tornene af!  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvorfor ikke bare bevare tråde åbne, og evt moderere/slette de enkelte indlæg som måtte være imod love eller regler for dette forum. Så går det ikke ud over andre. 

 

Det er vel et for stort stykke arbejde at skulle læse trådene igennem og slette/redigere enkelte beskeder.
At lukke en tråd er hurtigt og så er der ikke mere arbejde i det.

Det er vel også fair nok, hvis det bliver gjort når folk ikke selv kan finde ud af det. Mange steder har de desværre det med at lukke en tråd bare fordi der er en smugle uenighed og det kan nemt være med til at tage livet af et forum.

Nu bruger jeg ikke dette forum nok til at kunne sige hvordan det bliver gjort her, jeg kan kun sige at de andmelelser jeg har læst har aldrig været kørt af sporet eller på anden måde ødelagt. Så kan kun være uforstående over for OP's komentar om at det sker i næsten alle.

jeg kan dog se allerede i denne tråd at mindst en er kommet med en kommentar som kun er ment som en provokation af OP og intet relevant har om trådens emne. Sådan en kommentar viser manglene respekt over for andre mennesker og det syntes jeg personligt ikke der er plads til sådan et sted som her.

Så enig eller uenig, respekter andre og bare fordi du kan tåle det, betyder det ikke at alle andre også SKAL kunne tåle det, vis nu respekt for alle også dem som ikke er lige som dig.

 

Redigeret af Max5000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Max - Moderator behøver ikke at spærre hele tråden. Der er vel andre muligheder:

Hvis en eller flere personer overtræder love eller regler, kan han give dem karantæne, uden at låse tråden. Så går det ikke ud over andre.

Og hvis en meget sart debattør ikke tåler at læse indlæg fra personer han er uenig med, så kan han vist nok blokere dem enkeltvis. Så går det ikke ud over de af os, der godt kan tåle at læse uenighed. 

Men det er stadig mærkeligt at det er blevet så farligt og forkert at være uenige. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er stadig mærkeligt at det er blevet så farligt og forkert at være uenige. 

Den undrer også mig... det er da fint at være uenige sålænge man holder sig sobre... 

Men jeg tror det kommer sig meget af at det der snakkes om i hyggesnak ikke er en skid hyggeligt... politik og religion... INTET kan få folk op at toppes som de 2 ting.. 

Det skaber fraktioner og "lejre" og hvis man ikke har rygdækning... avs... så får man høvl og så kommer ulvekoblet og fortæller en hvad man skal mene.. 

Den stil har smittet frygtelig meget til generel snak det sidste halve års tid....  og ak og ve hvis det handler om eventuel belysning af ting der ikke er positive i branchen - så skal man godt nok have brede skuldre for at gide tage debatten... 

EGs "højt til loftet" har givet frit spil ifht at være onde mod hinanden i et omfang jeg aldrig har set på andre fora...  det er grotesk.... bare man skriver nogenlunde sobert - så kan man være så modbydelig man har samvittighed til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dane - Er helt enig i at en tråd ikke behøver at blive lukket bare fordi et par personer bliver lidt uenige, det er oftes der et forum kan være sjovest at bruge og man kan lære mange ting ud fra uenigheder. Men der altså også de gange hvor det bare køre helt af sporet og der kan det godt være på plads med en lukning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den stil har smittet frygtelig meget til generel snak det sidste halve års tid....  og ak og ve hvis det handler om eventuel belysning af ting der ikke er positive i branchen - så skal man godt nok have brede skuldre for at gide tage debatten... 

 

:arrow:Kære Jasmin 

Jeg husker det også. Du fik mange tæsk da du skrev om det negative i branchen. Du fik tæsk af både piger og mænd herinde. På et eller andet plan foruroliger det mig bare ret meget at du ikke selv opdagede at du faktisk var meget provokerende dengang, ikke mindst overfor pigerne herinde som reagerede hårdt mod dig som flere mænd også gjorde. Du bad godt nok også selv om at få nogle tæsk. Det var ikke kun at du skrev negativt om branchen der var problemet, det var også måden du gjorde det på.  Så lige den der med at du nu gør dig til den forfulgte uskyldighed i den sag, jeg kan slet ikke forstå du kan få dig til at skrive det. Hold da op. :!:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:arrow:Kære Jasmin 

Jeg husker det også. Du fik mange tæsk da du skrev om det negative i branchen. Du fik tæsk af både piger og mænd herinde. På et eller andet plan foruroliger det mig bare ret meget at du ikke selv opdagede at du faktisk var meget provokerende dengang, ikke mindst overfor pigerne herinde som reagerede hårdt mod dig som flere mænd også gjorde. Du bad godt nok også selv om at få nogle tæsk. Det var ikke kun at du skrev negativt om branchen der var problemet, det var også måden du gjorde det på.  Så lige den der med at du nu gør dig til den forfulgte uskyldighed i den sag, jeg kan slet ikke forstå du kan få dig til at skrive det. Hold da op. :!:

Gu fanden skal jeg ej holde op... Der er da intet "forfulgt uskyldighed"  i at påpege at man skal have brede skuldre for at tillade sig at mene noget negativt om branchen, religion og politik - skal jeg begynde at hente tråde frem ???  Jeg kan komme med temmelig mange eksempler i hyggesnak!!!  - som jeg aldrig har deltaget i men bare læst... 

hold op med at få alting til at handle om mig når vi snakker om en generel problemstilling... det er kamp-belastende!! 

uanset om man har saglige argumenter på plads... så er der debattører som enten promte gør det til et mega drama eller bare bliver ondskabsfulde fordi de kan..... eller gør det du lige har gjort i det citerede

og de brede skuldre skal man bruge både i hyggesnak og i generel debat...  ikke bare mig... rigtig mange andre der tør lufte upopulære (og ofte reelle) meninger

Det er indlæg som dit der er essensen af det der er galt her på EG...  hvis man har en mening om noget der faktisk er legitimt... så bliver man overfaldet i samme sekund med at man selv er ude om det og man skal holde op.. fordi nogen læser noget der slet ikke står der.... eller bare tolker et eller andet tilfældigt. 

Og ved du hvad .. hvis vi skærer helt ind til benet... så har du intet mandat til at bede noget medlem holde op overhovedet...   du kan mene jeg tager fejl og så vi snakke ud fra det... men ud over det - så nej - så skal jeg ikke holde op overhovedet... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gu fanden skal jeg ej holde op... Der er da intet "forfulgt uskyldighed"  i at påpege at man skal have brede skuldre for at tillade sig at mene noget negativt om branchen, religion og politik - skal jeg begynde at hente tråde frem ???  Jeg kan komme med temmelig mange eksempler i hyggesnak!!!  - som jeg aldrig har deltaget i men bare læst... 

hold op med at få alting til at handle om mig når vi snakker om en generel problemstilling... det er kamp-belastende!! 

uanset om man har saglige argumenter på plads... så er der debattører som enten promte gør det til et mega drama eller bare bliver ondskabsfulde fordi de kan..... eller gør det du lige har gjort i det citerede

og de brede skuldre skal man bruge både i hyggesnak og i generel debat...  ikke bare mig... rigtig mange andre der tør lufte upopulære (og ofte reelle) meninger

Det er indlæg som dit der er essensen af det der er galt her på EG...  hvis man har en mening om noget der faktisk er legitimt... så bliver man overfaldet i samme sekund med at man selv er ude om det og man skal holde op.. fordi nogen læser noget der slet ikke står der.... eller bare tolker et eller andet tilfældigt. 

Og ved du hvad .. hvis vi skærer helt ind til benet... så har du intet mandat til at bede noget medlem holde op overhovedet...   du kan mene jeg tager fejl og så vi snakke ud fra det... men ud over det - så nej - så skal jeg ikke holde op overhovedet... 

:arrow:Kære Jasmin

Prøv at se indad, bare prøv. Hvis du brokker dig over der er for meget drama herinde og folk er for personlige, hvorfor fanden skaber du så selv det drama hele tiden og er så personlig :?: Din holdning er da kun til at lukke op og kaste op i. Sjældent har man hørt noget så hyklerisk fra dig. Du har ofte skrevet at andre : at de er UFP. UFP er en betegnelse du bruger om andre herinde. Du virker godt nok selv at at være UFP i dag :!:

:arrow::arrow::arrow:Selv i dag har du været dramadroning igen og skrevet indlæg som disse til andre piger :

 

Nå men eftersom at Claire synes det er sjovere at være personlig og bruge tråden til personlig reklame - så overlader jeg scenen til hende... for så er hendes niveau nøjagtig hvor det plejer at være... og det er nøjagtig lige så uinteressant som dårlig fransk.. :)  

 

 

Det har jeg heller aldrig sagt... aldrig nogen sinde... ligesom alt det andet pladder du siger jeg har sagt...

det er derfor du skal have dine skolepenge tilbage... for hvis det er det eneste du kan få ud af det jeg har skrevet - så står det sgu skidt til 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/44219-hvorfor-ikke-mænd/?page=7

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

:arrow:Kære Jasmin

Prøv at se indad, bare prøv. Hvis du brokker dig over der er for meget drama herinde og folk er for personlige, hvorfor fanden skaber du så selv det drama hele tiden :?: Din holdning er da kun til at lukke op og kaste op i. Sjældent har man hørt noget så hyklerisk fra dig. Du har ofte skrevet til at andre at de er UFP, som du bruger om andre herinde. Du virker godt nok selv at at være UFP i dag :!:

I dag har du været dramaquuen igen igen og skrevet indlæg som disse til andre piger :

Korrekt - idag pissede Claire tilstrækkeligt på min sukkermad til at jeg blev træt af hende og gav retur af samme skuffe... jeg har aldrig sagt at jeg ikke også gør det eller ikke lader mig provokere

blot fordi man er en del af et problem betyder det da ikke at man mister retten til at påpege problemet ???  kom dog ind i kampen!!!

det ændrer ikke en SKID på at problemstillingen er reel nok....  folk herinde har carte blanche til at være onde mod hinanden i en lind strøm... 

Nu undlod du at citere alt det Claire smed efter mig inden jeg selv fik nok... og det tjener dig ikke til ære fordi det viser at du også er en af dem der føler dig kaldet til at være en røv (det har jeg set før mod andre du ikke er enig med)... men det underbygger min påstand så ganske solidt

Folk på EG kan være så onde ved hinanden det skal være uden nogen form for restriktioner og de er det... 

Jeg har ikke deltaget noget videre herinde i ret lang tid tid... lige idag har jeg deltaget i 3-4 tråde... og selv om jeg ikke er her ret meget mere - så skriver du alligevel "hele tiden"

Det fortæller endnu mere om hvor galt det er på EG... den svinske måde at behandle hinanden på... du beviser min pointe igen og igen

Men bare fordi du - pardon my french og mit sprog og ordvalg - er et dumt svin lige nu... og fordi jeg fik nok af Claire og hendes drama i en anden tråd... betyder det så at problemet ikke skal frem i lyset?? eller ISÆR at der burde gøres noget ved det ??  for det er jo stort set alle tråde der enten ender med det eller har en snert af det

og her mener jeg ikke selvjustits ect for det magter EGs brugere ikke... jeg snakker om at der bliver gjort noget gennemgribende så den slags ondskab ikke skal gennemsyre så mange tråde

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uldjyden - Du ligner en der har et personligt problem med Jasmin, fra hvor jeg sidder kan jeg ikke se hvordan hindes første inlæg giver dig ret til at tale om hende som du gør. Der er ingen streger at trække mellem det, så du bager vist nag fra tidligere.

Her syntes jeg vi har et helt fint eksempel på lige netop det som OP snakker om i denne tråd, en person der køre emnet af tråden helt af sporet.

Det har da ingen steder hjemme at angribe en person på den måde bare fordi hun syntes at man gerne må være uenige hvis man bare holder en sober tone. Lad nu være med at tage dine fordomme om en person med ind i en nu samtale, som ikke har noget med tidligere at gøre. Hvis du er utilfreds med måden Jasmin opføre sig på, kan du vel skrive til hende selv i en pm, til en admin eller du kan blokere hende. At begynde at hive hendes gamle kommentare ind i en andens tråd er da helt vild ubehøvlet over for OP og over for os som gerne vil snakke om det aktuelle emne, men især over for Jasmin.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Korrekt - idag pissede Claire tilstrækkeligt på min sukkermad til at jeg blev træt af hende og gav retur af samme skuffe... jeg har aldrig sagt at jeg ikke også gør det eller ikke lader mig provokere

blot fordi man er en del af et problem betyder det da ikke at man mister retten til at påpege problemet ???  kom dog ind i kampen!!!

det ændrer ikke en SKID på at problemstillingen er reel nok....  folk herinde har carte blanche til at være onde mod hinanden i en lind strøm... 

Nu undlod du at citere alt det Claire smed efter mig inden jeg selv fik nok... og det tjener dig ikke til ære fordi det viser at du også er en af dem der føler dig kaldet til at være en røv (det har jeg set før mod andre du ikke er enig med)... men det underbygger min påstand så ganske solidt

Folk på EG kan være så onde ved hinanden det skal være uden nogen form for restriktioner og de er det... 

Jeg har ikke deltaget noget videre herinde i ret lang tid tid... lige idag har jeg deltaget i 3-4 tråde... og selv om jeg ikke er her ret meget mere - så skriver du alligevel "hele tiden"

Det fortæller endnu mere om hvor galt det er på EG... den svinske måde at behandle hinanden på... du beviser min pointe igen og igen

Men bare fordi du - pardon my french og mit sprog og ordvalg - er et dumt svin lige nu... og fordi jeg fik nok af Claire og hendes drama i en anden tråd... betyder det så at problemet ikke skal frem i lyset?? eller ISÆR at der burde gøres noget ved det ??  for det er jo stort set alle tråde der enten ender med det eller har en snert af det

 

 

:arrow:Nu kalder du mig for et dumt svin og en røv. Flot, kan du mere ? Det undrer mig ikke du bruger det ord om andre herinde for det gør du jo tit.

Hvad skal jeg kalde dig der er passende og på samme niveau ? Skal jeg give dig retur af samme skuffe ? Dit sprogbrug, din måde at være på er så umoden og uintelligent, at jeg sjældent har set noget lignende på nogen forummer jeg er på. Jeg synes det er ret utroligt at du kan få lov til at være sådan overfor andre igen og igen uden restriktioner herinde fra. Du beviser din egen pointe igen og igen. Du er det du siger andre er, alt for meget. :!:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

:arrow:Nu kalder du mig for et dumt svin og en røv. Flot, kan du mere ? Det undrer mig ikke du bruger det ord om andre herinde for det gør du jo tit.

Hvad skal jeg kalde dig der er passende og på samme niveau ? Skal jeg give dig retur af samme skuffe ? Dit sprogbrug, din måde at være på er så umoden og uintelligent, at jeg sjældent har set noget lignende på nogen forummer jeg er på. Jeg synes det er ret utroligt at du kan få lov til at være sådan overfor andre igen og igen uden restriktioner herinde fra. Du beviser din egen pointe igen og igen. Du er det du siger andre er du alt for meget. :!:

ja for det er du lige nu... i stedet for at snakke om problemet  har du belyst problemet ved at tage dit gamle vendatta mod mig op igen...  det var dig der citerede mig og startede med at skrive at du ikke syntes jeg havde ret til at lufte min mening  - selvfølgelig har jeg det.. 

jeg må faktisk skrive min mening nøjagtig som jeg føler den og det er uomtvisteligt røvet af dig at starte en personlig hetz op ud af det blå....  bare fordi du kan...  helt uden anledning

Max har ret i det han skriver...  mit første indlæg gav dig på ingen måde ret til at skrive til mig som du gjorde... og at du gjorde det alligevel og genoptog gammelt nag (ensidigt nag da jeg aldrig har snakket med dig i øvrigt) det belyser hvordan folk behandler hinanden herinde... 

Claire pissede mig af i en anden tråd og adresserede sine indlæg direkte til mig uden  videre... så lod jeg mig provokere til at forsætte hendes stil... det står sort på hvidt...  im only human.... jeg ville ønske min lunte var længere men det var den så ikke lige idag

Men jeg havde ikke skrevet til dig... overhovedet... og alligevel følte du dig kaldet til at være nasty...  hvorfor ?? 

Det er den slags der burde være en regel mod...hvordan det starter... for en ting er at have en bred ryg så man ikke lader sig provokere... det kan man til en vis grad... jeg er ikke noget godt eksemple... tror Blue tager præmien for roligste debat-stil...  men dem der med vilje går direkte efter spilleren og ikke på nogen måde efter bolden...  det er det jeg mener der primært burde gøres noget ved... 

både i indlæg og i anmedelser!! 

så kan man være enig eller uenig i det oplæg... men det ville i min optik løse RIGTIG meget hvis umotiverede angreb som dit her i tråden kunne standses

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:arrow:Nu kalder du mig for et dumt svin og en røv. Flot, kan du mere ? Det undrer mig ikke du bruger det ord om andre herinde for det gør du jo tit.

Hvad skal jeg kalde dig der er passende og på samme niveau ? Skal jeg give dig retur af samme skuffe ? Dit sprogbrug, din måde at være på er så umoden og uintelligent, at jeg sjældent har set noget lignende på nogen forummer jeg er på. Jeg synes det er ret utroligt at du kan få lov til at være sådan overfor andre igen og igen uden restriktioner herinde fra. Du beviser din egen pointe igen og igen. Du er det du siger andre er, alt for meget. :!:

Jeg synes ikke det er korrekt og rimeligt at kalde J for uintelligent.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja for det er du lige nu... i stedet for at snakke om problemet  har du belyst problemet ved at tage dit gamle vendatta mod mig op igen...  det var dig der citerede mig og startede med at skrive at du ikke syntes jeg havde ret til at lufte min mening  - selvfølgelig har jeg det.. 

jeg må faktisk skrive min mening nøjagtig som jeg føler den og det er uomtvisteligt røvet af dig at starte en personlig hetz op ud af det blå....  bare fordi du kan...  helt uden anledning

Max har ret i det han skriver...  mit første indlæg gav dig på ingen måde ret til at skrive til mig som du gjorde... og at du gjorde det alligevel og genoptog gammelt nag (ensidigt nag da jeg aldrig har snakket med dig i øvrigt) det belyser hvordan folk behandler hinanden herinde... 

Claire pissede mig af i en anden tråd og adresserede sine indlæg direkte til mig uden  videre... så lod jeg mig provokere til at forsætte hendes stil... det står sort på hvidt...  im only human.... jeg ville ønske min lunte var længere men det var den så ikke lige idag

Men jeg havde ikke skrevet til dig... overhovedet... og alligevel følte du dig kaldet til at være nasty...  hvorfor ?? 

Det er den slags der burde være en regel mod...hvordan det starter... for en ting er at have en bred ryg så man ikke lader sig provokere... det kan man til en vis grad... jeg er ikke noget godt eksemple... tror Blue tager præmien for roligste debat-stil...  men dem der med vilje går direkte efter spilleren og ikke på nogen måde efter bolden...  det er det jeg mener der primært burde gøres noget ved... 

både i indlæg og i anmedelser!! 

så kan man være enig eller uenig i det oplæg... men det ville i min optik løse RIGTIG meget hvis umotiverede angreb som dit her i tråden kunne standses

:arrow:Din optræden i denne debat er som hvis en fra Islamisk Stat stillede sig op mente at alle burde udvise religiøs tolerance, humanisme og at vi skulle være gode overfor hinanden samtidig med at de selv er det stik modsatte i deres opførsel. Jeg vil stå ved at jeg reagerer mod sådan en gang hykleri der kun er til at lukke og kaste op i:!:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den der har er problem med alle, er som oftest problemet selv.

Har du tænkt over Jasmin, hvorfor det altid er dig, der er midtpunkt i lange, håbløse, grove og intetsigende debatter? 

Hilsen "the dramaqueen"..

Del dette indlæg


Link til indlæg

:arrow:Din optræden i denne debat er som hvis en fra Islamisk Stat stillede sig op mente at alle burde udvise religiøs tolerance, humanisme og at vi skulle være gode overfor hinanden samtidig med at de selv er det stik modsatte i deres opførsel. Jeg vil stå ved at jeg reagerer mod sådan en gang hykleri der kun er til at lukke og kaste op i:!:

Så gør du det.... husk at spise peanutbutter inden.. så skulle bræk efter sigende ikke smage så slemt og syren ikke ødelægge emaljen i samme grad :) 

Så debatterer vi andre så sagligt vi kan imens... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så gør du det.... husk at spise peanutbutter inden.. så skulle bræk efter sigende ikke smage så slemt og syren ikke ødelægge emaljen i samme grad :) 

Så debatterer vi andre så sagligt vi kan imens... 

:arrow:Det vil jeg se frem til at læse at du gør i dag så. ;)

Den der har er problem med alle, er som oftest problemet selv.

Har du tænkt over Jasmin, hvorfor det altid er dig, der er midtpunkt i lange, håbløse, grove og intetsigende debatter? 

Hilsen "the dramaqueen"..

:arrow:Jeg har spurgt hende og det vil hun ikke tænke over. ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der har er problem med alle, er som oftest problemet selv.

Har du tænkt over Jasmin, hvorfor det altid er dig, der er midtpunkt i lange, håbløse, grove og intetsigende debatter? 

Hilsen "the dramaqueen"..

Claire... jeg ved ikke hvad du har imod mig.. jeg har aldrig mig bekendt skrevet til dig... og jeg har intet problem med dig - og heller ikke med dine meninger uanset hvad de er

Men du kan ikke sige det samme...  vel??

Hvis du er, så er jeg frisk på at holde fred og ikke være personlig overfor dig...hverken i denne tråd eller fremtidige... inkl mandetråden :)  for jeg har ikke noget problem med at du  er lige så uenig det skal være... men kan du sige det samme ?  hvis ja - så truce.. 

og så sender jeg blot en PB hvis jeg ikke synes du opretholder freden og synes du skal gøre det samme hvis du synes jeg er for strid... :):)  

oebatten om mænd var meget relevant.... vores personfnidder var tåbeligt og uden relevans... men emnet i tråden var faktisk rigtig godt... vi fik bare fucket det op... 

Fred... eller vil du forsætte fnidderet ? 

Redigeret af Jasmin
stavebøf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Fredericia Fotografen har jo fat i noget temmelig sigende med overskriften "Hvorfor er der altid nogle der skal ødelægge indlæg" det fortæller udviklingen i tråden ganske godt....i bund og grund er det jo total spild af tid, men som et socialt medie er det jo en fantastisk beskæftigelses terapi ;-)              

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Milda Matilda!

Maken till avspårning...   Det började med att Fredericiafotografen korspostade ett inlägg på Anmeldelser för Jylland och Anmeldelser för Fyn.  Inlägget var varken en efterlysning eller en anmeldelse, utan en annons förklädd till anmeldelse - i alla fall såg jag det så.  Grundläggande Netikett på Forum är att posta en, och endast en, gång på forumet, och att göra det på rätt forum, och att hålla sig till ämnet. 

I stället för att skriva och bråka i inläggen, anmälde jag dem till moderator, som tog sådan aktion som han ansåg lämplig. Jag har läst den återstående tråden, och den urartade ganska snart och låstes av moderator.

Mindre än en timme efter låsningen startar FF denna tråd, och klagar på alla som förstör hans inlägg.

Ingen skriker så högt som spelad oskuld - men varför i fridens namn måste så många vråla tillbaka?

Jag måste säga att det syns mig för bedrövligt hur många som bara verkar leta efter en anledning att fara varandra i strupen på forumen.  Skulle ni vara lika snabba att ta till knytnävarna om ni förde samma diskussion öga mot öga i samma rum?

Jag är enig med en annan skribent i denna tråd.  Det var för många skribenter med samma gränsjuka attityd och med samma långsinthet som mycket bidrog till att förstöra stämningen i Venuslogen, och före den i massagepiger.dk.

Jag är så gammal och har varit med så länge att jag upplevet dessa tre forum, från deras begynnelse, i gott och i ont.  Jag är orolig för att utvecklingen inte går åt rätt håll, särskilt om en del skribenter skall utnyttja takhöjden i Eroguide till det yttersta för att svina ned och kränka varandra.

Jag är här för att hygge mig och prata om massagepiger och massagesalonger.  Varför är ni här?

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Milda Matilda!

Maken till avspårning...   Det började med att Fredericiafotografen korspostade ett inlägg på Anmeldelser för Jylland och Anmeldelser för Fyn.  Inlägget var varken en efterlysning eller en anmeldelse, utan en annons förklädd till anmeldelse - i alla fall såg jag det så.  Grundläggande Netikett på Forum är att posta en, och endast en, gång på forumet, och att göra det på rätt forum, och att hålla sig till ämnet. 

I stället för att skriva och bråka i inläggen, anmälde jag dem till moderator, som tog sådan aktion som han ansåg lämplig. Jag har läst den återstående tråden, och den urartade ganska snart och låstes av moderator.

Mindre än en timme efter låsningen startar FF denna tråd, och klagar på alla som förstör hans inlägg.

Ingen skriker så högt som spelad oskuld - men varför i fridens namn måste så många vråla tillbaka?

Jag måste säga att det syns mig för bedrövligt hur många som bara verkar leta efter en anledning att fara varandra i strupen på forumen.  Skulle ni vara lika snabba att ta till knytnävarna om ni förde samma diskussion öga mot öga i samma rum?

Jag är enig med en annan skribent i denna tråd.  Det var för många skribenter med samma gränsjuka attityd och med samma långsinthet som mycket bidrog till att förstöra stämningen i Venuslogen, och före den i massagepiger.dk.

Jag är så gammal och har varit med så länge att jag upplevet dessa tre forum, från deras begynnelse, i gott och i ont.  Jag är orolig för att utvecklingen inte går åt rätt håll, särskilt om en del skribenter skall utnyttja takhöjden i Eroguide till det yttersta för att svina ned och kränka varandra.

Jag är här för att hygge mig och prata om massagepiger och massagesalonger.  Varför är ni här?

Lille

Der er nok en kulturel forskel mellem Sverige og Danmark.

Danskerne  har  en udtalt behov for at brokke sig og kværulere når de er det midnste uenige om noget. Det går over "om lidt" men vi skal gennem en brokke-fase før vi finder konsensus og synger "vi sejler op ad åen".

Men så er der Jasmin typerne der aldrig kommer ud af brokkefasen og som altid har en mening om alt. Sådan er det bare ;).

Den type findes også i andre lande, samfund og kulturer.

Redigeret af jhansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

I lyder som en flok børn der har fundet en at mobbe ude i skole gården.
Ny kender jeg ikke noget til Jasmin, men i den her tråd er det godt nok jer (jhansen, uldjyden, claire) er idioter!

At i gider at være bekendt at opføre jer sådan, det er så sindsygt for mig. Tror ikke dette er et sted for mig med sådanne mennesker
jeg smutter tilbage til at læse andmelelser og håber ikke jeg ser noget til jer der inde.

føj en opførsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I lyder som en flok børn der har fundet en at mobbe ude i skole gården.
Ny kender jeg ikke noget til Jasmin, men i den her tråd er det godt nok jer (jhansen, uldjyden, claire) er idioter!

At i gider at være bekendt at opføre jer sådan, det er så sindsygt for mig. Tror ikke dette er et sted for mig med sådanne mennesker
jeg smutter tilbage til at læse andmelelser og håber ikke jeg ser noget til jer der inde.

føj en opførsel.

Derinde? Du ved godt at det er samme sted, ikke? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...