Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Hvorfor ikke mænd?

Recommended Posts

Gæst

Øhhh er jeg den eneste, der ikke sidder med stiv blyant og en enorm lyst til at købe en "seksuel oplevelse" ? ;-)

Burde denne tråd egentligt ikke handle om "Hvordan og hvilke teknikker kan tages i brug for at sikre, at de kære mænd får en dejlig seksuel oplevelse, og gerne kommer igen " ? Eller er det bare mig der har misforstående hvorfor pengestrømmen er rettet fra gæst til GP ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øhhh er jeg den eneste, der ikke sidder med stiv blyant og en enorm lyst til at købe en "seksuel oplevelse" ? ;-)

Burde denne tråd egentligt ikke handle om "Hvordan og hvilke teknikker kan tages i brug for at sikre, at de kære mænd får en dejlig seksuel oplevelse, og gerne kommer igen " ? Eller er det bare mig der har misforstående hvorfor pengestrømmen er rettet fra gæst til GP ???

 

Nej, faktisk handlede den engang om, hvorfor der ikke var flere mandlige prostituerede. Mén det var engang for 100 år siden! :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ej Jasmin det er dig det påråber dig "succes" ved at sige at dine gæster er glade, på trods af det er dårligt for dig. Og det er dig, der udtaler dig om hvorvidt andre piger kan ha god sex eller finde nydelse, der hvor du måske ikke kan. 

Men det er enormt snevertsynet at sige at de fleste mænd er dårlige og hvis andre er uenige, så er det fordi vi sætter baren for lavt og -modsat dig? Syntes dårlig sex er godt?!

det er ikke reklamegegl, det er mit job at gøre sexen god og det kan jeg gøre. Sex er en gensidig oplevelse, jeg er ikke en kneppedukke der mestre dét at udholde dårlig sex. Og det er sådan set det dine skriverier så ivrigt prøver at reducere mig til.

sex er meget mere end tekniske færdigheder og det er ikke nødvendigvis tekniske færdigheder der afgør om det er god sex eller ej. 

lidt plat at sige at fordi du har dårlig sex, så har vi andre også.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhhh er jeg den eneste, der ikke sidder med stiv blyant og en enorm lyst til at købe en "seksuel oplevelse" ? ;-)

Burde denne tråd egentligt ikke handle om "Hvordan og hvilke teknikker kan tages i brug for at sikre, at de kære mænd får en dejlig seksuel oplevelse, og gerne kommer igen " ? Eller er det bare mig der har misforstående hvorfor pengestrømmen er rettet fra gæst til GP ???

 

Så får vi jo bare at vide at vi reklamerer :)  teknisk set kan vi vel bare kopiere vores annoncer, for de fortæller jo om alt det vi har tænkt os at gøre FOR at i skal synes vi er verdens bedste knald :) 

Vi kunne skrive døre op og stolpe ned om alle de ting vi gør for at manden skal føle sig speciel... øjenkontakten, nærheden, intensiteten, samtalen, tiden, de rette billeder ect ect ect.. 

Men er det egentlig så interessant... for alle jer der har besøgt samme GP mere end en gang ved jo præcis hvad det er hun (og vi andre i varieret tema) gør for at i skal komme retur :) 

Er det ikke lidt mere spændende at der faktisk er andre syn på tingene end alt det i allerede ved i forvejen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lidt plat at sige at fordi du har dårlig sex, så har vi andre også.

Det har jeg heller aldrig sagt... aldrig nogen sinde... ligesom alt det andet pladder du siger jeg har sagt...

det er derfor du skal have dine skolepenge tilbage... for hvis det er det eneste du kan få ud af det jeg har skrevet - så står det sgu skidt til 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Burde denne tråd egentligt ikke handle om "Hvordan og hvilke teknikker kan tages i brug for at sikre, at de kære mænd får en dejlig seksuel oplevelse, og gerne kommer igen " ? Eller er det bare mig der har misforstående hvorfor pengestrømmen er rettet fra gæst til GP ???

Du har i hvert fald misforstået hvad tråden handler om lige nu. Den startede med hvorfor ikke flere mænd sælger sex. Så drejede den et par gange - sidst til, hvad der kendetegner mænd, som tror de er verdensmestre, men er det modsatte og hvor gode eller mindre gode de fleste gp-kunder er.

Der er flere dilemmaer: Hvad ønsker den enkelte (hhv. kunde og gp)?

Hvad skal der til for god sex?

Til det sidste er der mindst to ekstreme positioner, som vi kunne kalde: Teknik og Følelse. Jasmin klart tættest på "Teknik" og Claire tættest på "Følelse." Jasmins skriver dog flere ting der gør at hun ikke er en 100% Tekniker og jeg tvivler også på at Claire er ren "Følelse," hun plejer bare ikke at bryde sig om at beskrive teknikaliteterne, fordi det tager magien ud af legen, jf Thai-menu-metaforen.

I Teknik-ekstremen er det vigtige at have styr på stimulationsteknik, i Følelses-ekstremen handler det om hengivelse og lydhørhed. I praksis skal begge dele til for at få sex til at virke, men man kan jo lægge vægten mere eller mindre mod den ene ekstrem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du har i hvert fald misforstået hvad tråden handler om lige nu. Den startede med hvorfor ikke flere mænd sælger sex. Så drejede den et par gange - sidst til, hvad der kendetegner mænd, som tror de er verdensmestre, men er det modsatte og hvor gode eller mindre gode de fleste gp-kunder er.

Der er flere dilemmaer: Hvad ønsker den enkelte (hhv. kunde og gp)?

Hvad skal der til for god sex?

Til det sidste er der mindst to ekstreme positioner, som vi kunne kalde: Teknik og Følelse. Jasmin klart tættest på "Teknik" og Claire tættest på "Følelse." Jasmins skriver dog flere ting der gør at hun ikke er en 100% Tekniker og jeg tvivler også på at Claire er ren "Følelse," hun plejer bare ikke at bryde sig om at beskrive teknikaliteterne, fordi det tager magien ud af legen, jf Thai-menu-metaforen.

I Teknik-ekstremen er det vigtige at have styr på stimulationsteknik, i Følelses-ekstremen handler det om hengivelse og lydhørhed. I praksis skal begge dele til for at få sex til at virke, men man kan jo lægge vægten mere eller mindre mod den ene ekstrem. 

you-rock-smiley-emoticon.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

Det har jeg heller aldrig sagt... aldrig nogen sinde... ligesom alt det andet pladder du siger jeg har sagt...

det er derfor du skal have dine skolepenge tilbage... for hvis det er det eneste du kan få ud af det jeg har skrevet - så står det sgu skidt til 

øh ok Så gina får denne serveret: "

 
det giver jo med garanti bonus hos GFE kunder at fremhæve et hjertevarmt tolerance niveau overfor mænds fejl og mangler når det er GFE der er det store salgsparameter :) "
 
fordi hun er uenig i at der er så mange mænd der er 110% talentløse? 
Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så kalder du hende gang på gang hyklerisk, snakker løs om reklame gegl og taler ned til hende, når hun siger hun er vred, og så er det mig du anklager for at blive "personlig"? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

øh ok Så gina får denne serveret: "

 
det giver jo med garanti bonus hos GFE kunder at fremhæve et hjertevarmt tolerance niveau overfor mænds fejl og mangler når det er GFE der er det store salgsparameter :) "
 
fordi hun er uenig i at der er så mange mænd der er 110% talentløse? 

Nej da - ikke fordi hun er uenig... på ingen måde derfor :)  Hvis hun bare havde været uenig så havde der ikke været nogen som helst is på koen... 

Det er det jeg mener med at du er ude af stand til at læse hvad jeg skriver... du læser ting der ikke står der og resten digter du selv.... 

Og så kalder du hende gang på gang hyklerisk, snakker løs om reklame gegl og taler ned til hende, når hun siger hun er vred, og så er det mig du anklager for at blive "personlig"? :)

jep... uenighed er super... men der er mange måder at gøre det på...

"Personlig" det er ikke noget jeg anklager dig for... det er noget du som regel er når du citerer mig.... der evner du ikke bare at holde dig til emnet... desværre.. du skal altid plapre med følelserne uden på tøjet i stedet for at forholde dig sagligt til det jeg skriver... 

Af en eller anden grund virker jeg som en rød klud på dig.... det ville klæde dig at være lidt mindre hysterisk og måske lære at læse tingene som de er skrevet fremfor at se rødt og digte en masse selv...  men omvendt ville det jo være svært for dig at skrive så meget grimt om mig hvis du ikke fandt på det meste selv :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Digte? Hvad sagde Gina udover at du ikke skulle tale på hendes vejne?

ja, jeg er en hysterisk dramaqueen its how I roll.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du læser ting der ikke står der og resten digter du selv.... 

 

læse tingene som de er skrevet fremfor at se rødt og digte en masse selv... 

Det beskriver meget godt de indlæg, du skrev til mig, da jeg kommenterede på din brug af "vi piger".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Du har i hvert fald misforstået hvad tråden handler om lige nu. Den startede med hvorfor ikke flere mænd sælger sex. Så drejede den et par gange - sidst til, hvad der kendetegner mænd, som tror de er verdensmestre, men er det modsatte og hvor gode eller mindre gode de fleste gp-kunder er.

Der er flere dilemmaer: Hvad ønsker den enkelte (hhv. kunde og gp)?

Hvad skal der til for god sex?

Til det sidste er der mindst to ekstreme positioner, som vi kunne kalde: Teknik og Følelse. Jasmin klart tættest på "Teknik" og Claire tættest på "Følelse." Jasmins skriver dog flere ting der gør at hun ikke er en 100% Tekniker og jeg tvivler også på at Claire er ren "Følelse," hun plejer bare ikke at bryde sig om at beskrive teknikaliteterne, fordi det tager magien ud af legen, jf Thai-menu-metaforen.

I Teknik-ekstremen er det vigtige at have styr på stimulationsteknik, i Følelses-ekstremen handler det om hengivelse og lydhørhed. I praksis skal begge dele til for at få sex til at virke, men man kan jo lægge vægten mere eller mindre mod den ene ekstrem. 

you-rock-smiley-emoticon.gif

Det er en fin opsummering. Men der mangler måske et aspekt? Teknik og følelse er to positioner, men der er vel også en akse der hedder noget med eksperimenteren overfor behovstilfredsstillelse? Altså, det er jo ikke svært at få hverken en mand eller kvinde til at komme, hvis man bare spørger dem præcis hvordan de godt kan li' det.

Men en del af glæden ved sex er vel også at mærke en anden gøre noget ved ens krop man ikke selv havde fundet på? Det er det for mig. 

Hvem ved, Jasmin, om ikke det ville være interessant at blive knaldet af en der ville tilfredsstille dig på andre måder end dem du selv havde trænet ham til? Det er nok et spørgsmål om personlige præferencer.

Nogle ville købe sex af en mand (for at komme tilbage til emnet) for at få præcis den oplevelse de plejer at foretrække, eller foretrækker i deres fantasi. Andre for bare at opleve noget andet, noget inspirerende, noget nyt. Det er vel ikke mindre validt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det beskriver meget godt de indlæg, du skrev til mig, da jeg kommenterede på din brug af "vi piger".

Fair enough.. men jeg synes stadig ikke at jeg havde uret eftersom at du meget beslutsomt skrev "ingen"   og holdt fast i det uden videre... 

så var polerne trukket så skarpt op som de kunne komme.... og det er det jeg mener er hykleri fordi det ikke kan passe ..  ingen, altid, aldrig, alle.... når man vælger de ord bliver det hele jo digitalt... sort eller hvidt..  så er der jo kun plads til den ene part... 

hvis du ikke mente det så sort/hvidt... hvorfor skrev du så ikke bare det... for så havde vi jo kunne tage snakken på et sagligt grundlag og bare have konkluderet at vi måtte blive enige om at være uenige...  så havde den skid da været slået...  :)  

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, faktisk handlede den engang om, hvorfor der ikke var flere mandlige prostituerede. Mén det var engang for 100 år siden! :D 

Du har ret. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem ved, Jasmin, om ikke det ville være interessant at blive knaldet af en der ville tilfredsstille dig på andre måder end dem du selv havde trænet ham til? Det er nok et spørgsmål om personlige præferencer.

Spot on :)

Det er en af de primære grunde til at jeg er GP...  fordi det du skriver der er så sandt som det er sagt...  hovedet på sømmet :) 

jeg kan nævne et par stykker herindefra der har gjort ligepræcis det...(og hvor det har været gensidigt)   kapan, Toddy, og "ham den høje",   (og et par stykker mere men tror de sætter pris på at jeg ikke nævner navne)

det er oplevelser som dem jeg gider tage på vagt for igen og igen... fordi det er oplevelsen af at en mand tilfredsstiller mig og kan gøre det uden at jeg behøver sige noget som helst...  det sker bare fordi han lytter til min krop...  hvor det at sexe med dem bliver det Claire beskriver... det der får tid og sted til at forsvinde

Det er mænd som dem jeg fantaserer om når jeg skriver at jeg har fetish for fremmed pik :)  og det er mænd som dem der gør at alle de kedelige seancer er helt lige meget...

Det er mænd som dem der gør at jeg har lyst til at eksperimentere.... lege  og møde  nye igen og igen og igen :)    

Så vi er helt enige...  det er for at få det uventede...  og give det uventede retur.... 

Men ok... efter snart 900 partnere gennem mit seksualliv - så bliver mulighederne for at opleve nyt jo også udtømt stille og roligt.... men hvis der en dag holder helt op med at komme "nytænkninger" ind af døren... så ville jeg ikke tøve med at købe mig til sex hvis jeg kunne få det med mænd af den kaliber som de 3 jeg nævnte før :) 

Så håber jeg bare der findes sådan en på markedet :):):):):)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

 eftersom at du meget beslutsomt skrev "ingen"   og holdt fast i det uden videre... 

og det er det jeg mener er hykleri fordi det ikke kan passe ..  ingen, altid, aldrig, alle....

Ih guder! Jeg skrev "alt for ofte kan jeg ikke stå inde for.." Alt for ofte, Jasmin. Det er hverken 0, 100%, ingen, altid, aldrig. Det er ofte.

Men lad mig da skære ud i pap, hvilket indlæg, der endelig udløste min reaktion:

 

 

Vi piger har MANGE af de her oplevelser... sagt lige ud - det har vi... uforholdsmæssigt mange!! 

- Øøh, nej. Ikke en eneste. Men som tidligere pointeret af Liv og Claire, så går vi alle efter noget forskelligt. Jeg skal ikke gennemknaldes - ergo føler jeg mig ikke snydt, hvis han ikke orker eller magter dette. Jeg opdager ikke engang, hvis nogle har mindre talent end andre.

 

det har noget at gøre med at når tøjet er kommet af - så går det FULDKOMMEN ned af bakke derfra.... pga manglende teknik - de er 110% talentløse i en seng... 

- Næh, dem jeg møder er ikke talentløse. Hvis de kan ligge på ryggen, og hvis de kan nyde - så har de talent nok til at vi begge tilfredsstillet.

 

Hvis i fyre skulle lægge pik til en pige der KONTANT bed jer i pikken under BJ - ridsede med hjørnetænderne og sugede så hårdt at i fik mærker.... hvor høj synes i så jeres timepris skulle være ???  Især hvis i skulle knalde med hende mindst 1 gang hver gang i var på vagt??

- Eeh, bliver du ridset med tænder under fransk? Eller hvordan skal den forståes? Er det noget, der gør ondt, kan jeg krydse negativ til den også. 

 

Det vi piger excellerer i når vi opdager at det er sådan en gæst vi har liggende i sengen - det er damage control....  sørge for at han ikke får gjort noget der gør alt for ondt og i øvrigt få minimeret ubehaget ved at blive hurtigt færdig. 

- Jeg har aldrig et sådan møde. En til på negativ. 

 

hvis vi piger der får 2000 i TIMEN for at holde det ud

- For at holde det ud? Du godeste, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Men der er tilsyneladende meget stor forskel på, hvordan vi tackler vores møder, hvad vi forventer og tilbyder, og hvordan vi agerer med manden. Og derfor er jeg ofte meget uenig i dine "vi piger" bemærkninger. Som jeg altså startede med.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Du har i hvert fald misforstået hvad tråden handler om lige nu. Den startede med hvorfor ikke flere mænd sælger sex. Så drejede den et par gange - sidst til, hvad der kendetegner mænd, som tror de er verdensmestre, men er det modsatte og hvor gode eller mindre gode de fleste gp-kunder er.

 

Ja, men når det så er sagt, giver det i hvert fald for mig mening lige at repetere præmissen for købesex. Og hvorfor så det ?

Det er jo ganske fint, at en lille håndfuld debattøren med et velfungerende sexliv, herunder også et generelt fint forhold til det modsatte køn, kan beskrive  toppen af isbjerget, når alt spiller.

Hvis man har til hensigt at tjene penge på at tilbyde sex, er man også nødt til at forholde sig til, at gruppen af købere er meget differentieret, herunder også deres evne til at omgås og tiltrække kvinder. Hvis verden var perfekt  og retfærdig, så ville denne branche næppe have samme berettigelse som den har i dag. Så når læser om mænds færdigheder i forbindelse med et besøg, så kommer det nok ikke som en overraskelse, at de næppe alle kan være superelskere. Jeg tror de kommer for at få en god oplevelse, og næppe fordi de tænder på tanken om, at betale penge for at stimulere en kvinde. Det kan godt være at jeg har stirret mig blind på nogle indlæg, hvilket jeg skal beklage, men nu skriver det alligevel, således at man ikke skal være i tvivl om, hvad købesex handler om

Det giver kvinder mod betaling mulighed selv at udvælge hvilke mænd de vil invitere, og her kommer så det vigtige: Fokus skal være rettet mod den betalende gæsts ønsker, og det at give gæsten en god oplevelse indenfor kvindens grænser og de ydelser hun vil tilbyde til den aktuelle gæst.

Jeg er helt med på at den fysiske agt er ægte, resten handler om følelser og illusioner, som når det går op i en højere enhed, så forlader gæsten kvinden veltilfreds med et kæmpe smil. Det er intet galt i det og modparten kan dels glæde sig fagligt over at have givet gæsten en super oplevelse og samtidigt bonner der penge i kasseapparatet - Det er det det handler. Alt andet er naivt, og forsøger man sig med andre koncepter, hvor penge er involveret, kan det kun føre til selvbedrag.

Afslutningsvis og ud fra en empatisk vinkel, har jeg stor respekt for de kvinder, der har overskud og kræfter til at give de måske ikke mest attraktive mænd en dejlig oplevelse, og samtidig en følelse af de har gjort en mega forskel for disse mænd. Det er da muligt at 80% af gæsterne har udfordringer af forskellig art, herunder også seksuel teknik. Jeg kunne måske ønske at specielt Jas, omtalte det på en mere ydmyg måde. Og nej, jeg køber ikke den med at f.eks skulle 80% tro at de er ååh så fantastiske. Jeg vil modsat helleer ikke benægte, at nogen forsøger at skjule deres udfordringer ved at give udtryk for at de har styr på alt her i livet. 

Men  når alt kommer til alt, er man nok også nødt til at smage lidt på "Mon købe oplevelser er det primære valg for største parten af køberne, hvis de kunne vælge frit på alle hylder" Det er det næppe.

Det er sådant set fint nok, at der gives udtryk for ens opfattelse af gæsternes seksuelle formåen eller andre udfordringer, så længe der udvises sympati og respekt for, at disse kære mennesker faktisk også er med til at hold butikken i gang, og at man ikke forventer mirakler. Jeg ved det er svært, og det gælder bestemt også mig selv hvis man gerne vil have "sandhederne" og nuancerne frem omkring branchen, at huske på: Graden er følsomhed har et andet niveau end i andre brancher, og det gælder både for kvinderne men bestemt også for mændene.

Det kan godt være at mit indlæg kan opfattes om off-topic,men om ikke andet så fik jeg da luft :)  Og.... selvom jeg tog udgang punkt i et citat, skal det bare opfattes som et generelt indlæg fra min side, uden at det er stillet til en bestemt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ih guder! Jeg skrev "alt for ofte kan jeg ikke stå inde for.." Alt for ofte, Jasmin. Det er hverken 0, 100%, ingen, altid, aldrig. Det er ofte.

Men lad mig da skære ud i pap, hvilket indlæg, der endelig udløste min reaktion:

 

 

 

Mvh,

/Gina.

hvis du dog bare havde skrevet det sådan i første indlæg.. så havde vi kunnet tage debatten...  nu er vi 4 sider henne og jeg gider ikke igen... men det indlæg der var jo ligepræcis forskellen mellem debat og så dig i rollen som debat-politi...  

det havde jo været konstruktivt på alle de gode måder hvis du havde skrevet sådan hvis det var det du mente allerede på det tidspunkt :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spot on :)

Det er en af de primære grunde til at jeg er GP...  fordi det du skriver der er så sandt som det er sagt...  hovedet på sømmet :) 

jeg kan nævne et par stykker herindefra der har gjort ligepræcis det...(og hvor det har været gensidigt)   kapan, Toddy, og "ham den høje",   (og et par stykker mere men tror de sætter pris på at jeg ikke nævner navne)

det er oplevelser som dem jeg gider tage på vagt for igen og igen... fordi det er oplevelsen af at en mand tilfredsstiller mig og kan gøre det uden at jeg behøver sige noget som helst...  det sker bare fordi han lytter til min krop...  hvor det at sexe med dem bliver det Claire beskriver... det der får tid og sted til at forsvinde

Det er mænd som dem jeg fantaserer om når jeg skriver at jeg har fetish for fremmed pik :)  og det er mænd som dem der gør at alle de kedelige seancer er helt lige meget...

Det er mænd som dem der gør at jeg har lyst til at eksperimentere.... lege  og møde  nye igen og igen og igen :)    

Så vi er helt enige...  det er for at få det uventede...  og give det uventede retur.... 

Men ok... efter snart 900 partnere gennem mit seksualliv - så bliver mulighederne for at opleve nyt jo også udtømt stille og roligt.... men hvis der en dag holder helt op med at komme "nytænkninger" ind af døren... så ville jeg ikke tøve med at købe mig til sex hvis jeg kunne få det med mænd af den kaliber som de 3 jeg nævnte før :) 

Så håber jeg bare der findes sådan en på markedet :):):):):)  

Med et glimt i øjet

Umiddelbart lyder det da bare til, at du skal droppe ud af branchen og så komme i gang med at dyrke sex med de super mænd du har mødt. Mon ikke de fleste af disse supermænd gerne vil sexe med dig uden penge.

Det vil jo også frigive meget tid, for det at drive en sexbutik kræver virkelig mange ikke betalbare timer. Og da pengene jo dels ikke betyder så meget for dig, kan tabet vel sagtens dækkes via et lille bijob, der ikke kræver hemmeligholdelse. Ja, og mon ikke ægtefællen også ville opfatte det som, at der blev lidt mere tid til ham. I øvrigt vil jeg gerne give ham et stort kompliment for hans menneske egenskaber - Tror ikke der findes mange der kan håndtere dels at en kvinde er glædespige og så samtidigt tænder vildt og altid på masser af fremmed pik - Det er satme beundringsværdigt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke der findes mange der kan håndtere dels at en kvinde er glædespige og så samtidigt tænder vildt og altid på masser af fremmed pik - Det er satme beundringsværdigt

Ja - han er one of a kind... jeg er meget meget meget heldig.... :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du dog bare havde skrevet det sådan i første indlæg.. så havde vi kunnet tage debatten...  nu er vi 4 sider henne og jeg gider ikke igen... men det indlæg der var jo ligepræcis forskellen mellem debat og så dig i rollen som debat-politi...

Hahahaha, debatpoliti?? Fordi jeg virkelig ikke føler mig som en del af dit "vi piger"? Nu må du altså lige....

Jeg har skrevet det samme hele tiden. Jeg er alt for ofte uenig og bliver derfor irriteret over "vi piger". At der skulle så mange indlæg til, før end du forstod hvad jeg skrev, er overraskende, men jeg må jo bare acceptere, at selv en simpel anmodning i nogles tilfælde skal skæres ud rigtig mange gange.

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... jeg vil ikke engang prøve at samle op på alt det, der er sagt og skrevet i denne tråd, efter den løb i en gal retning, og beklager, hvis jeg var hovedårsag til 'afsporingen'... det eneste jeg vil sige er (og det er nok mest til bebop), som harcelerede noget over mit forslag med viagra som hjælp ved svigtende rejsning;

... hvis jeg var mand og havde mødt en sød kvinde, som jeg havde sat mig selv op til at skulle møde for 4. gang, og hvor jeg positivt vidste, at mødet denne gang ville være af intim karakter, - og at jeg var nervøs og derfor vidste med mig selv, at der var sandsynlighed for, at jeg ville opleve svigtende potens, så ville jeg forberede kvinden på, at dette måske kunne forekomme og få en snak om, at jeg måske / måske ikke ville kunne gennemføre et samleje. Husk at dette foregår i privat regi og er et helt almindeligt møde mellem potentielle kærester - og ikke et møde mellem kunde og GP. Har oplevet svigtende potens før og har hverken gjort grin med det eller 'hånet' manden..., men det kombineret med 'hele' oplevelsen, som var meget mærkelig/anderledes/uventet, gjorde, at jeg beskrev det, som jeg gjorde. Og jeg forsøgte at gøre ham stiv med mund, hænder og jeg var tålmodig og empatisk og alt muligt andet, som jeg er, som person. Intet virkede. Og jeg fik sendt en ret lang SMS til ham, hvor jeg på en pæn måde fik sagt, at vi vist ikke passede sammen intimt og at kemien ikke var rigtig og at han ellers måtte ha det godt, men at han ikke skulle kontakte må igen... slut prut finale... alt muligt andet undlader jeg at kommentere på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

At besøge en glædespige ja, Prostitution handler vel om mænds seksualitet, ikke om kvinders.Ja  Ved første øjekast, kan det ligne en banal konstatering, men det er faktisk en ret psykologisk konstatering, for mig. Hvor mange mænd betaler for at kvinden kommer? Jeg postulere det er vel vores seksualitet der skal stimuleres. Groft sagt, Vi betaler indenfor de rammer pigen bestemmer. Og det er jeg helt okay med. Og igen sådan har de fleste piger det vel okay med. 

Jeg besøger en glædespige, for, at få en hyggestund, ikke for at give en pige flere orgasmer. Sker det, ja så er det da ren win win, for begge parter. Jeg er ikke en loverboy, jeg skal ikke sige jeg er den bedste til sex. Men en pige der ved hvordan man håndtere mig. og giver sig tid til, at få at vide hvad jeg ønsker. Får klart min største respekt. Har mødt sådan en pige. Og fik det bedste besøg. Om hun grinede af mig efter besøget, er jeg da ligeglad med. Jeg havde en fed date, med en skøn pige.

Der er sikkert en masse ting der gør hvorfor os mænd køber sex. . Uvillige partnere, fantasier om gpèred, ensomhed, kompensation for en tabt magtbastion, chancen for at være den passive, uforpligtende sex ,mænds motiver for at købe sex er vidt forskellige. Og der er Gpére til os alle.

Det seksuelle magtspil mellem os gæster og pigerne. De er mere kompliceret end. Den mandlige gæst overgiver sig jo i virkeligheden ikke til glædespigen. Tværtimod bruger jeg, at konstruere en tidsbegrænset situation, hvor der er vendt op og ned på de traditionelle kønsroller. Kvindens magt er kun tilsyneladende, jeg ser hende selvfølgelig mere end bare en krop og leverandør af seksuelle ydelser. Hvor vi kan få en hyggestund, men dog med mig i centrum i den akt vi er i.

Der er mænd der er ensomme. Og derfor besøger GPér. Det er muligvis tale om mænd, som ikke lever i parforhold, og som selv synes, de har store problemer med at få kontakt med almindelige kvinder. De føler sig generte, grimme, på anden måde u attraktive eller for gamle. Jeg kender meget godt til den med, at være genert, Og måske ikke er pisse god til, at score piger. De ting, har da været bevæg grunde til, jeg har besøgt de søde piger.

Ja så er der en gruppe af mænd som jeg måske ikke tror pigerne falder i svime over. Mænd, hvis forestillinger om køn og sex er skabt af det moderne samfunds masseproducerede illusioner i form af pornografi, reklamer og talkshows. De betragter det som muligt at købe sig til alt og betragter sex som en vare snarere end en intim relation mellem to mennesker. 

Ja en masse ting blandet sammen i know.

Nu vil jeg fejre mig selv med en kold øl Skål.

God tirsdag derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser engang ved lejlighed :)

 

 

jeg troede emnet var "vejledning" :) så her er et par stykker.... 

vedr anal

https://www.eroguide.dk/forum/topic/38340-glæden-ved-analsex/?do=findComment&comment=310888

og

her er tråden om det franske.. vedr kommunikation om det franske til ham og lidt om hvordan man IKKE skal gøre til pigen :) :) 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35696-blowjobs/?do=findComment&comment=290563 

mere om hvordan fyren ikke skal gøre kom vist tidligere i tråden :)   ... her https://www.eroguide.dk/forum/topic/44219-hvorfor-ikke-mænd/?do=findComment&comment=363888 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...