Hop til indhold
69lover

Ny pige hos Ten og Saen Dee i Fredericia - Mums !

Recommended Posts

Oplevede næsten det samme i Hobro for ikke længe siden, nøj en skuffelse når man nu lige er i humør.
Sendte en sms om min skuffelse, selvfølgelig i en sober tone til mutter, der var dog ingen respons på min sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jadukada skrev, for 18 minutter siden:

Oplevede næsten det samme i Hobro for ikke længe siden, nøj en skuffelse når man nu lige er i humør.
Sendte en sms om min skuffelse, selvfølgelig i en sober tone til mutter, der var dog ingen respons på min sms.

Næh jeg skrev også at de havde lukket den forkerte mand ind, men fik intet svar. Jeg havde også ringet uden succes, men fik dog en sms tilbage mens jeg var i Kolding lydende "ja". Jeg har dog ikke ringet og udbedt mig en forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ved Ten forleden dag, det ser ud til det kører igen.

Jeg blev maseret af Ten, det var rigtigt fint, lige som det er beskrevet i mange tidligere tråde her på siden.

Hun havde en assistent også, hun ser meget sprød ud, noget mindre end Ten, men meget slank og dejlig at se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ligeledes en tur i Fredericia den anden og ville besøge Ten

som sædvanlig en vidunderlig oplevelse.

40 min fremragendemassage og så begynder hun at pirre en for alvor. Man vender sig om og hun liggernes klar til 69 er.  Jeg syntes personligt, Ten er den lækreste thai jeg har været hos.

prøv det siger jeg bare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, den 9. jan. 2016 at 10:29:

Hun sluger det hele, hvis man er til det

Hey MT 

Nøj, hvor lyder det som den BEDSTE nyhed længe … JA hun var GO og kan forstå STADIG SUPER dejligt og hvis TEN igen er "FIT for FLIGHT" så 

slår JUNIOR nok MEGET snart et smut forbi Fredericia igen min VEN….

Hilsen 69lover

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Den nye piger er der ikke længere. Ten sagde hun arbejder bedst alene. øvøv jeg ku godt li´ den nye! - hvis nogen ser hende så sig lige til! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, den 12/1/2016 at 15:04:

Hey MT 

Nøj, hvor lyder det som den BEDSTE nyhed længe … JA hun var GO og kan forstå STADIG SUPER dejligt og hvis TEN igen er "FIT for FLIGHT" så 

slår JUNIOR nok MEGET snart et smut forbi Fredericia igen min VEN….

Hilsen 69lover

 

 

 

 

Var forbi i sidste uge, og det var bestemt en god oplevelse, og det var endda mit første besøg, men bestemt ikke sidste besøg hos 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...