Hop til indhold
69lover

Ny pige hos Ten og Saen Dee i Fredericia - Mums !

Recommended Posts

Nu er jeg godt nok ikke fast kunde der i øjeblikket, men har været der en del tidligere. Dengang fik jeg altid en fair behandling af Ten og hendes assistent. Ten tog endda en lavere pris end aftalt da jeg ikke nåede at gennemføre en hel fuldpakke. Ten var der ikke i dag og jeg tvivler på at pigerne ville gøre det samme hvis hun var. De er jo godt i gang med at ødelægge hendes forretning. Hvis der nogensinde bliver en næste gang der skal pris og ydelser aftales på forhånd.

Så endnu en gang vi jeg advare mod den ret høje, meget slanke assistent med stenansigtet, som nogen gange kalder sig Kim. Hvordan man skal bære sig ad med at booke den anden ved jeg ikke når de kan finde på at udgive sig for hinanden. Det må være svært for dem at holde styr på hvilke kunder der skal have en bestemt pige.

Det virkede ikke som om der var særlig travlt i butikken i forhold til hvordan det plejer at være på en lørdag. Det kan måske skyldes at kunderne ikke vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers bestemt mig for at jeg ville en tur forbi Saen Dee, men efter de seneste indlæg synes jeg ikke at jeg ville presse på hos Ten, da det godt nok lyder som om hun trænger til en pause, eller helt stoppe i denne branche, og kim lyder til at være alt for svingende.

Så Mandags turen gik til Horsens 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
jadukada skrev, for 1 time siden:

Nogle der har været der fornyeligt?

Jeg tror desværre, at man bliver nødt til at finde andre steder, da Saen Dee ikke ser ud til at fungere ordentligt for tiden :-(

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huaa Laan skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror desværre, at man bliver nødt til at finde andre steder, da Saen Dee ikke ser ud til at fungere ordentligt for tiden :-(

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Hej H L - Har du været på besøg hos Saen Dee og Ten her i løbet af de sidste par dage ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huaa Laan skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror desværre, at man bliver nødt til at finde andre steder, da Saen Dee ikke ser ud til at fungere ordentligt for tiden :-(

Hilsen 

Huaa Laan 

 

Du vil bare have stedet for dig selv, vil du..!
Ej spøg til side :-P:grin:, en skam jeg aldrig nåede at opleve Ten, håber hun kommer så meget oven på igen, så hun kan yde den gode service som hun åbenbart er kendt for.
Men allerinderst inde håber jeg faktisk på, at hun finder på noget helt andet at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sendte en SMS i lørdags for at høre hvem der var der. Fik kun dette meget korte og informative svar: LUK.

Om det så kun var denne dag eller stedet generelt er lukket ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var da en besked der til at forstå, eller det er det faktisk ikke.

Som du selv inde på, om det kun var den dag eller om klinikken er helt lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos Ten i går eftermiddag, der fik jeg Tens fantastisk service som normalt.

Hun hade os lige fået en ny hjælper, hun så meget sød ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
riko skrev, for 7 timer siden:

Jeg var på besøg hos Ten i går eftermiddag, der fik jeg Tens fantastisk service som normalt.

Hun hade os lige fået en ny hjælper, hun så meget sød ud.

hvor er det man finder den fantastiske Ten  ??

har du en adresse  ? eller Telefon nummer …. ?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riko skrev, for 16 timer siden:

Jeg var på besøg hos Ten i går eftermiddag, der fik jeg Tens fantastisk service som normalt.

Hun hade os lige fået en ny hjælper, hun så meget sød ud.

Hey riko, Har et spørgsmål til dig ! Var det første gang du var hos Ten ? eller har du været hos hende før ?, hvis det er første gang kunne det tænkes at en af de nye piger siger HUN er Ten uden at være det. 

Da som du kan følge her i denne tråd har der været flere oplevelser af at den "gamle" Ten IKKE helt er som hun har været før, flere har som jeg selv, været hos hende og Saen Dee mange gange. 

Så jeg er en smule overrasket og forundret over dit indlæg : "fantastisk service som normalt" ved ikke helt efter hånden hvad der er op eller ned på stedet, Den Lange oplevede jo også at få en SMS med ultra kort besked: LUK …!!!  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 69.

Jeg er 100 på det er den rigtige Ten jeg har mødt, kender hende rigtig godt, har ikke tal på mine besøg hos hende

Jeg mødte hende første gang i Århus, for snart 5-6 år så nogle gange er det da blevet til.

Kunne forstå på hende, hun lige hade haft en gæst før mig, så jeg er ikke den eneste der kan besøge hende.

Den nye pige jeg så får svært ved at udgive, sig for Ten hun var en lille fiks sag, hvor Ten er en høj flot pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 9/11/2015 21.19.46:

Jeg sendte en SMS i lørdags for at høre hvem der var der. Fik kun dette meget korte og informative svar: LUK.

Om det så kun var denne dag eller stedet generelt er lukket ved jeg ikke.

Sjov sprogforbistring og stor skuffelse!

Jeg har haft adskillige gode oplevelser hos Ten - både hos hende selv og hos assistenter. Besluttede mig derfor at give det en chance trods dårlige oplevelser hos andre og formodninger om lukning.

Skrev derfor "Hej. Hvem kan jeg møde idag". Intet svar. Derfor på engelsk efter et par timer Hey. Who can I see today?" Kort efter det sædvanligvis ret tydelige svar "luk".

Ok så, vidste ikke om det var mig der skulle lukke eller klinikken var lukket som den lange tænkte. Derfor sms "are you closed", hvortil jeg modtog svaret "name Luk".

Så skønheden hedder altså Luk.

Og her kommer så skuffelsen.

Jeg lavede en aftale om at komme kl.10.30. Vel ankommet på p-pladsen skrev jeg "I am arrived, please be at door" - det er jo ikke verdens mest diskrete beliggenhed, og jeg vandrede med forventningsfulde skridt om først det ene hjørne, og så det næste, og kunne endelig se målet for mine længsler, eller i det mindste døren der adskilte os. 

Og hvad sker så? Imod mig, 4 meter tættere på døren kommer en mand. Det er vel ikke så opsigtvækkende, men fandeme om han ikke går lige hen og ringer på døren, og den bliver jo åbnet straks. Han er inde og døren ved at blive lukket inden jeg har passeret. 

Hvad gør man så? Ja jeg blev jo noger forfjamsket og gik videre. Vendte mig om flere gange for at se om det jeg må regne med er en misforståelse bliver opdaget, men nej. Jeg ringer og skriver x flere, men uden svar - hun er vel optaget af noget hvor den helt forkerte er i centrum.

Jeg tror jo ikke hun overhovedet har skænket det en tanke at det kunne være den forkerte mand. Så hvis det en fra dette forum der stjal min tid så håber jeg du nød det. Men tilgivet dig jeg ikke. Også selvom du jo ikke kunne vide at du stjal den.

Så måtte jeg prøve lykken i Kolding. Tanken om lykken i trekantsområdet havde ikke forladt mig, og det kom der en helt anderledes, men rigtig god oplevelse ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan
stein skrev, for 23 minutter siden:

Sjov sprogforbistring og stor skuffelse!

Jeg har haft adskillige gode oplevelser hos Ten - både hos hende selv og hos assistenter. Besluttede mig derfor at give det en chance trods dårlige oplevelser hos andre og formodninger om lukning.

Skrev derfor "Hej. Hvem kan jeg møde idag". Intet svar. Derfor på engelsk efter et par timer Hey. Who can I see today?" Kort efter det sædvanligvis ret tydelige svar "luk".

Ok så, vidste ikke om det var mig der skulle lukke eller klinikken var lukket som den lange tænkte. Derfor sms "are you closed", hvortil jeg modtog svaret "name Luk".

Så skønheden hedder altså Luk.

Og her kommer så skuffelsen.

Jeg lavede en aftale om at komme kl.10.30. Vel ankommet på p-pladsen skrev jeg "I am arrived, please be at door" - det er jo ikke verdens mest diskrete beliggenhed, og jeg vandrede med forventningsfulde skridt om først det ene hjørne, og så det næste, og kunne endelig se målet for mine længsler, eller i det mindste døren der adskilte os. 

Og hvad sker så? Imod mig, 4 meter tættere på døren kommer en mand. Det er vel ikke så opsigtvækkende, men fandeme om han ikke går lige hen og ringer på døren, og den bliver jo åbnet straks. Han er inde og døren ved at blive lukket inden jeg har passeret. 

Hvad gør man så? Ja jeg blev jo noger forfjamsket og gik videre. Vendte mig om flere gange for at se om det jeg må regne med er en misforståelse bliver opdaget, men nej. Jeg ringer og skriver x flere, men uden svar - hun er vel optaget af noget hvor den helt forkerte er i centrum.

Jeg tror jo ikke hun overhovedet har skænket det en tanke at det kunne være den forkerte mand. Så hvis det en fra dette forum der stjal min tid så håber jeg du nød det. Men tilgivet dig jeg ikke. Også selvom du jo ikke kunne vide at du stjal den.

Så måtte jeg prøve lykken i Kolding. Tanken om lykken i trekantsområdet havde ikke forladt mig, og det kom der en helt anderledes, men rigtig god oplevelse ud af.

 

Herlig fortælling - og bekræfter vel alle i, at bo sammen med en Thai, det skal man nok ikke, men besøge dem en gang i mellem er herligt - hvis man da ellers kan komme til fadet ha ha ha  ;-)

Hilsen

Huaa Laan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Stein 

Ha, ha, ha, ha den var sgu sjov eller nok ikke helt for dig - SURT SHOW, når nu man LIGE er i stødet til lidt GUF … øv, øv, 

Så kan du jo heller ikke fortælle om din oplevelse hos TEN som har LUK(ket). 

Men hvad blev LYKKEN i Kolding ???

 

 

stein skrev, for 57 minutter siden:

Sjov sprogforbistring og stor skuffelse!

Jeg har haft adskillige gode oplevelser hos Ten - både hos hende selv og hos assistenter. Besluttede mig derfor at give det en chance trods dårlige oplevelser hos andre og formodninger om lukning.

Skrev derfor "Hej. Hvem kan jeg møde idag". Intet svar. Derfor på engelsk efter et par timer Hey. Who can I see today?" Kort efter det sædvanligvis ret tydelige svar "luk".

Ok så, vidste ikke om det var mig der skulle lukke eller klinikken var lukket som den lange tænkte. Derfor sms "are you closed", hvortil jeg modtog svaret "name Luk".

Så skønheden hedder altså Luk.

Og her kommer så skuffelsen.

Jeg lavede en aftale om at komme kl.10.30. Vel ankommet på p-pladsen skrev jeg "I am arrived, please be at door" - det er jo ikke verdens mest diskrete beliggenhed, og jeg vandrede med forventningsfulde skridt om først det ene hjørne, og så det næste, og kunne endelig se målet for mine længsler, eller i det mindste døren der adskilte os. 

Og hvad sker så? Imod mig, 4 meter tættere på døren kommer en mand. Det er vel ikke så opsigtvækkende, men fandeme om han ikke går lige hen og ringer på døren, og den bliver jo åbnet straks. Han er inde og døren ved at blive lukket inden jeg har passeret. 

Hvad gør man så? Ja jeg blev jo noger forfjamsket og gik videre. Vendte mig om flere gange for at se om det jeg må regne med er en misforståelse bliver opdaget, men nej. Jeg ringer og skriver x flere, men uden svar - hun er vel optaget af noget hvor den helt forkerte er i centrum.

Jeg tror jo ikke hun overhovedet har skænket det en tanke at det kunne være den forkerte mand. Så hvis det en fra dette forum der stjal min tid så håber jeg du nød det. Men tilgivet dig jeg ikke. Også selvom du jo ikke kunne vide at du stjal den.

Så måtte jeg prøve lykken i Kolding. Tanken om lykken i trekantsområdet havde ikke forladt mig, og det kom der en helt anderledes, men rigtig god oplevelse ud af.

 

Redigeret af 69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 18 minutter siden:

Kære Stein 

Ha, ha, ha, ha den var sgu sjov eller nok ikke helt for dig - SURT SHOW, når nu man LIGE er i stødet til lidt GUF … øv, øv, 

Så kan du jo heller ikke fortælle om din oplevelse hos TEN som har LUK(ket). 

Men hvad blev LYKKEN i Kolding ???

 

 

 

Lykken blev Crisa. En lille sydøsteuropæisk pige som er anmeldt af flere på disse sider. Men jeg fik jo ikke meget massage ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, Lige nu:

Lykken blev Crisa. En lille sydøsteuropæisk pige som er anmeldt af flere på disse sider. Men jeg fik jo ikke meget massage ud af det.

Stein --- JA så fandt du sgu da lykken, er hun ikke bare skøn og super medgørlig, har selv haft et par oplevelser hos hende og har tid igen i morgen, mums -

Sjovt at flere ikke har kommenteret Crisa bortset fra Gummidrengen, Redarrow og jeg selv sagde hunden. Men skønt hun ikke er overbelastet med så mange besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 30 minutter siden:

Kære Stein 

Ha, ha, ha, ha den var sgu sjov eller nok ikke helt for dig - SURT SHOW, når nu man LIGE er i stødet til lidt GUF … øv, øv, 

Så kan du jo heller ikke fortælle om din oplevelse hos TEN som har LUK(ket). 

Men hvad blev LYKKEN i Kolding ???

 

 

 

 

69lover skrev, for 1 minut siden:

Stein --- JA så fandt du sgu da lykken, er hun ikke bare skøn og super medgørlig, har selv haft et par oplevelser hos hende og har tid igen i morgen, mums -

Sjovt at flere ikke har kommenteret Crisa bortset fra Gummidrengen, Redarrow og jeg selv sagde hunden. Men skønt hun ikke er overbelastet med så mange besøg. 

De vil sgu nok beholde hende for sig selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 minutter siden:

 

De vil sgu nok beholde hende for sig selv!

Ja, det er så første gang jeg har skulle holde min mund…det beklager jeg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde da godt nok aldrig regnet ud at pigen hed Luk. Gad vide hvor mange kunder hun har mistet på den konto?

Stein: Før i tiden blev man altid spurgt om man havde bestilt tid så snart man kom ind ad døren, men jeg kan da gode se at pigen i dette tilfælde ikke har haft grund til at tro andet.

Er der mon nogen der ved hvordan Luk ser ud når hun har åbent :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 45 minutter siden:

Jeg havde da godt nok aldrig regnet ud at pigen hed Luk. Gad vide hvor mange kunder hun har mistet på den konto?

Stein: Før i tiden blev man altid spurgt om man havde bestilt tid så snart man kom ind ad døren, men jeg kan da gode se at pigen i dette tilfælde ikke har haft grund til at tro andet.

Er der mon nogen der ved hvordan Luk ser ud når hun har åbent :-D

Jeg ved jo ikke helt hvad der er sket, og er bagefter kommet til at tænke på at jeg måske skulle være gået tilbage og ringet på, fordi det kunne jo være der var 2 piger på arbejde. Men jeg tror bare at pigen har tænkt at det måtte jo være mig, når jeg skrev at nærmest stod ved døren.

Men jeg er da heller ikke blevet mindre nysgerrig hvordan Luk egentlig ser ud og er til det egentlige.

Jeg ville egentlig ha´ sagt til Luk eller Ten at "Luk" kunne misforståes, men fik jo ikke chancen så så må de da også bare selv om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...