Hop til indhold

Ny pige hos Ten og Saen Dee i Fredericia - Mums !

Featured Replies

Skrevet

Oplevede næsten det samme i Hobro for ikke længe siden, nøj en skuffelse når man nu lige er i humør.
Sendte en sms om min skuffelse, selvfølgelig i en sober tone til mutter, der var dog ingen respons på min sms.

• Svar 58
  • Visninger 26.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg kan se at der er nogle som ikke har fået deres forventninger opfyldt, eller mener de er blevet taget ved næsen, og det er selvfølgelig uheldig og ikke okey.  For at gøre det HELT klar jeg er ikke

• Du vil bare have stedet for dig selv, vil du..! Ej spøg til side , en skam jeg aldrig nåede at opleve Ten, håber hun kommer så meget oven på igen, så hun kan yde den gode service som hun åbenbart er

• Sjov sprogforbistring og stor skuffelse! Jeg har haft adskillige gode oplevelser hos Ten - både hos hende selv og hos assistenter. Besluttede mig derfor at give det en chance trods dårlige opleve

Skrevet
jadukada skrev, for 18 minutter siden:

Oplevede næsten det samme i Hobro for ikke længe siden, nøj en skuffelse når man nu lige er i humør.
Sendte en sms om min skuffelse, selvfølgelig i en sober tone til mutter, der var dog ingen respons på min sms.

Næh jeg skrev også at de havde lukket den forkerte mand ind, men fik intet svar. Jeg havde også ringet uden succes, men fik dog en sms tilbage mens jeg var i Kolding lydende "ja". Jeg har dog ikke ringet og udbedt mig en forklaring.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg var ved Ten forleden dag, det ser ud til det kører igen.

Jeg blev maseret af Ten, det var rigtigt fint, lige som det er beskrevet i mange tidligere tråde her på siden.

Hun havde en assistent også, hun ser meget sprød ud, noget mindre end Ten, men meget slank og dejlig at se på.

Skrevet

Nogen der ved om assistenten er begyndt at servicere med andet end en hånd?

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg var ligeledes en tur i Fredericia den anden og ville besøge Ten

som sædvanlig en vidunderlig oplevelse.

40 min fremragendemassage og så begynder hun at pirre en for alvor. Man vender sig om og hun liggernes klar til 69 er.  Jeg syntes personligt, Ten er den lækreste thai jeg har været hos.

prøv det siger jeg bare

Skrevet

Hun sluger det hele, hvis man er til det

Skrevet
  • Author
Mthom skrev, den 9. jan. 2016 at 10:29:

Hun sluger det hele, hvis man er til det

Hey MT 

Nøj, hvor lyder det som den BEDSTE nyhed længe … JA hun var GO og kan forstå STADIG SUPER dejligt og hvis TEN igen er "FIT for FLIGHT" så 

slår JUNIOR nok MEGET snart et smut forbi Fredericia igen min VEN….

Hilsen 69lover

Skrevet

Den nye piger er der ikke længere. Ten sagde hun arbejder bedst alene. øvøv jeg ku godt li´ den nye! - hvis nogen ser hende så sig lige til! 

Skrevet
69lover skrev, den 12/1/2016 at 15:04:

Hey MT 

Nøj, hvor lyder det som den BEDSTE nyhed længe … JA hun var GO og kan forstå STADIG SUPER dejligt og hvis TEN igen er "FIT for FLIGHT" så 

slår JUNIOR nok MEGET snart et smut forbi Fredericia igen min VEN….

Hilsen 69lover

Var forbi i sidste uge, og det var bestemt en god oplevelse, og det var endda mit første besøg, men bestemt ikke sidste besøg hos 10

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.