Hop til indhold

Recommended Posts

Akus skrev, for 9 timer siden:

Hej

Her tror jeg der tale om en fejl, jeg kender hende rigtig godt, og tror ikke hun kunne finde på at snyde, selvom hun ikke er 25 længere er hun mindst lige så smuk selv..  På alle de andre sites hun reklamere på, er det hende selv på billederne.  Mon ikke sættenissen er vågnet op til jul :-) 

 

 

 

Det tror jeg på, hun har så absolut ikke brug for fake billeder, så overlækker hun er. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt!!!!

Jeg synes det ville klæde alle, hvis man holdt sig til kun at ANMELDE og BESKRIVE sine besøg hos en GP, og undlade alt det fnidder og fnadder, som der diskes op med her.

Kineser pigen er en skøn kvinde, dejlig at være sammen med, en flot slank og naturlig krop med et par drømme bryster.

Jeg har nydt mine besøg hos hende i så stor en grad, at jeg nok skal komme igen og igen.

Så lad os lige få kammertone tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 timer siden:

Det tror jeg på, hun har så absolut ikke brug for fake billeder, så overlækker hun er. :) 

Efter billederne at dømme ville jeg også langt foretrække den "gamle udgave". Hun ser utrolig flot ud, mens hende på det nye billede efter min mening ser lidt kønsløs ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, den Monday, November 16, 2015 at 11:22:

 

 

Hahaha om du kan lide koreanske piger så er park nima en rigtig teaser

Redigeret af LOVER BY CHOICE
der er noget fejl med sitet

Del dette indlæg


Link til indlæg
JerryT skrev, for 2 timer siden:

Nogen der nogensinde har været hos Kineseren en hel nat og er hun ( Undskyld mig ) en fuser ??

Men herre gud det er jo det anmeldesen går ud på!!! Har du overhovdet læst den? 

Kvinden er helt fantastisk og de bedste penge du kan ligge på en glædes pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 27 minutter siden:

Men herre gud det er jo det anmeldesen går ud på!!! Har du overhovdet læst den? 

Kvinden er helt fantastisk og de bedste penge du kan ligge på en glædes pige.

Jo har skam læst den. Mente også om der var flere erfaringer med en hel nat med hende. Det er tæt på at jeg godt kunne finde på det nemlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JerryT skrev, for 25 minutter siden:

Jo har skam læst den. Mente også om der var flere erfaringer med en hel nat med hende. Det er tæt på at jeg godt kunne finde på det nemlig.

go for it.

BT, DT, BTT

Redigeret af ErnieT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da fast, en hel nat med en pige der taler dansk og som mange roser til skyerne for talent og udseende, det virker utroligt, hun ville ryge øverst på min liste hvis ikke jeg blev skræmt for hvid og sans af "uden gummi" tilbud... Hvis man gladelig knepper uden gummi, i kredse hvor folk har haft sine kønsdele i lidt af hvert, er man så ikke ret sikker på at skrabe nogle kønssygdomme til sig? Jeg er skræmt nok til at jeg umiddelbart ikke vil røre hende selv om jeg får gummi på, vil overveje det med dobbelt gummi :-P

Er der en grund til at folk tør stikke sin højst elskede kropsdel ind sådan et sted, selv om man ved at det sikkert smider nogle mindre sjove bakterier efter dig?

Undskyld hvis min post provokerer, jeg prøver oprigtigt at blive klogere, i bedste fald bliver jeg overbevist om, at jeg roligt kan tage en overnatning med hende :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 3 minutter siden:

vil overveje det med dobbelt gummi

Det er vist ligesom at køre med slange i slangeløse dæk:

1. det er ulovligt

2. det giver større chance for punktering

Men hvorfor kke tage en overnatning med hende uden samleje - man kan jo fornøje hinanden på mange andre måder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar jernsvin! :-)

Dobbelt gummi var bare en joke, men godt du alligevel gjorde helt klart at det er en dårlig løsning!

Faktisk en god ide, selv om sex ellers er det vigtigste for mig, kunne jeg i dette tilfælde finde på at tage en nat med alternative lege :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pak svinet ind Hulbror? :P

 

Tror du rører en storm i en kop vand - hun er en eminent dejlig tøs at omgås, og givetvis ja, hun tilbyder leg uden gummi - men som med alt andet, kan man takke nej til detaljen, og stadig nyde helheden ;)

 

Kan kun opfordre dig til at slå vej forbi, garanteret du ogs' bli'r fanget i sur-sød sovsen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, den Monday, November 16, 2015 at 11:22:

 

 

Argent skrev, for 5 timer siden:

Pak svinet ind Hulbror? :P

 

Tror du rører en storm i en kop vand - hun er en eminent dejlig tøs at omgås, og givetvis ja, hun tilbyder leg uden gummi - men som med alt andet, kan man takke nej til detaljen, og stadig nyde helheden ;)

 

Kan kun opfordre dig til at slå vej forbi, garanteret du ogs' bli'r fanget i sur-sød sovsen :D

Hahaha sur-sød sovsen good one :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kent hansen skrev, for 6 timer siden:

med en pige der tilbyder dansk uden , hvor forsvarligt  ville det være at bestille superfransk?

Lige så forsvarligt som hos alle andre der tilbyder super/mega fransk

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnieT skrev, for 2 timer siden:

Lige så forsvarligt som hos alle andre der tilbyder super/mega fransk

Ja, det gør ikke nogen væsentlig forskel i mine øjne heller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Kan lige opfriske denne tråd med en status på denne pige, har været der nogle gange nu, og må sige hun er helt speciel, utroligt at hun kan levere igen og igen med samme indlevelse, hun levere super GFE oplevelse og er meget nærværende. til dem der endnu ikke har besøg hende, snyd ikke Jer selv for denne oplevelse.

Erfaring som en på 40+ og krop som en på 20 - kan vel ikke ønskes bedre :D

Redigeret af Gæsten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 12 timer siden:

Kan lige opfriske denne tråd med en status på denne pige, har været der nogle gange nu, og må sige hun er helt speciel, utroligt at hun kan levere igen og igen med samme indlevelse, hun levere super GFE oplevelse og er meget nærværende. til dem der endnu ikke har besøg hende, snyd ikke Jer selv for denne oplevelse.

Erfaring som en på 40+ og krop som en på 20 - kan vel ikke ønskes bedre :D

Japp den kvinde er unik, tænk om man havde hende helt for sig selv:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 57 minutter siden:

Japp den kvinde er unik, tænk om man havde hende helt for sig selv:x

Noget af de spændende ved hende er, at hun overkommer så mange - uden at miste i kvalitet. Hun er ikke nogen's, - hun er vores alle sammen's.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...