Hop til indhold

Recommended Posts

Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Noget af de spændende ved hende er, at hun overkommer så mange - uden at miste i kvalitet. Hun er ikke nogen's, - hun er vores alle sammen's.

Håber bare at alle behandler hende godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sådan en pige vi ALLE vil have. Real GFE problemet er bare, at det er ren "russisk roulette", når man tager hende uden "frakke" på  :-o

Men hvad fanden, det gør alle turisterne i Pattaya i Thailand jo osse inkl. mig selv. Man bliver revet med af stemningen og liderligheden er på sit højeste.

Jeg har gjort det masser af gange knaldet uden gummi, men jeg sidder da også oppe hos doktormanden og sveder som et svin, når man har fået taget sig sammen og taget en test.

Men Carpe Diem siger man jo :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den Tuesday, May 24, 2016 at 12:49:
asianman skrev, for 23 timer siden:

Det er sådan en pige vi ALLE vil have. Real GFE problemet er bare, at det er ren "russisk roulette", når man tager hende uden "frakke" på  :-o

Men hvad fanden, det gør alle turisterne i Pattaya i Thailand jo osse inkl. mig selv. Man bliver revet med af stemningen og liderligheden er på sit højeste.

Jeg har gjort det masser af gange knaldet uden gummi, men jeg sidder da også oppe hos doktormanden og sveder som et svin, når man har fået taget sig sammen og taget en test.

Men Carpe Diem siger man jo :-D

Tja døden skal jo ha en årsag.

.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
LOVER BY CHOICE skrev, for 59 minutter siden:

.

Dagen Carpe, skulle man ikke vide hvad det betyder...........

dagens karpe .jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hun skriver at hun bor i Storkøbenhavn, er der en venlig broder det kan give eventuelt et postnummer og eventuelt gadenavn pft 

Alko..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike skrev, for 11 minutter siden:

Er det der hvor hun altid har holdt til? Altså stedet med den kæmpestore seng?

ja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...