Hop til indhold
Guest M-til-M erotisk massage

Der er ikke noget smukkere end en velknaldet kvinde

Recommended Posts

Well. Du kan også betale en sherpa for at vise dig Mt Everest, og det gør de gerne. Men hvis du ikke selv lægger mindst samme indsats i projektet, så er der ingen der kommer helt op på toppen.

Haha jeg vil godt vædde med at en ganske betydelig del af de mænd der køber sex, mener at når de har betalt, så er det pigens opgave at få slæbt kunden op på "toppen" :P Men ja man kan få SÅ meget federe en oplevelse ved selv at bidrage :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... håber da godt nok, at jeg ser dejlig ud, når jeg er velkneppet, smiler... men det kan jeg jo ligesom ikke selv svare på... og som kommentar til dem, som skrev om kvindelige orgasmer, så FYI, så kan jeg godt få orgasme ved penetration, men så er det bedst at ride og det kommer helt an på størrelsen og tykkelsen på den pik, som fylder mig, om det er muligt. og så skal den være helt hård... ellers ikke... men det gælder altså kun for mit vedkommende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det passer ikke til det billede jeg har af Bubber!   ville ikke åbne, hvis jeg så Bubber igennem dørspionen. :D 

Jeg har godt nok et badekar men Bubber er sgu ikke velkommen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...