Hop til indhold
Guest M-til-M erotisk massage

Der er ikke noget smukkere end en velknaldet kvinde

Recommended Posts

Guest M-til-M erotisk massage

Hvor finder mand sådan en?

Håber da for dig, at du ser det hver gang du har haft spendérbuksen på! (og af) ;)  

Ellers må jeg jo se om du kan komme med på en kigger engang... :D 

Redigeret af M-til-M erotisk massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber da for dig, at du ser det hver gang du har haft spendérbuksen på! (og af) ;)  

Ellers må jeg jo se om du kan komme med på en kigger engang... :D 

Den slags sker ikke så tit købe sex verdenen! For det første vil pigen være tilbage holdende, da hun også skal have energi til de næste kunder og desuden køber mange bare en quickie - det er der INGEN kvinder der gliver gennem knaldet af!

Hvis du vil sikre dig en købesex pige er gennem knaldet, når du er færdig med hende, må du købe længere sessions....... ELLER spørge efter dagens sidste tid - har hun haft en kedelig dag og tænder bare lidt på dig eller det du gør, kan der blive RIGTIG SJOVT :-D :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den slags sker ikke så tit købe sex verdenen! For det første vil pigen være tilbage holdende, da hun også skal have energi til de næste kunder og desuden køber mange bare en quickie - det er der INGEN kvinder der gliver gennem knaldet af!

Hvis du vil sikre dig en købesex pige er gennem knaldet, når du er færdig med hende, må du købe længere sessions....... ELLER spørge efter dagens sidste tid - har hun haft en kedelig dag og tænder bare lidt på dig eller det du gør, kan der blive RIGTIG SJOVT :-D :wub:

Åh, hvem vil ikke gerne gennemknaldes?
Du har ret, det sker ikke så tit i købesexverdenen, men det har nu aldrig været min skyld :D 

"Knep mig!" "Jaja, 30 sekunder af gangen, så jeg ikke kommer før tid!" ...gab. DÉT, er der ingen piger der kommer af..

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citatet minder mig om en kær gæst, jeg havde, da jeg stadig kunne besøges. Forud for vores første møde, havde han fortalt mig om fantasien om "den frække sekretær, som netop havde fået en rusketur i kopirummet".

Så der stod vi - to glædespiger og en telefondame - og forsøgte at ugle og pjuske mit glattede hår, gned mit hoved mod håndklæder, og prøvede at krølle min skjorte. Det var en spøjs fornemmelse at gå stik modsat det polerede look, men en sjov oplevelse. Både forberedelserne op til, men i den grad også at være den promiskuøse, pjuskede, gennemknaldede sekretær. Åh, hvilke minder. :D

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

det er der INGEN kvinder der gliver gennem knaldet af!

Nu var det også mest for at svare DETH i vest, som han spurgte i øst ;) 

Men bortset fra det, siger citatet jo ikke "gennemknaldet", men "velknaldet". Man kan vel godt blive gennemknaldet uden at være velknaldet, lige så vel som man kan være velknaldet uden at være blevet gennemknaldet, ikk'? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ah, velknaldet kan man vel godt nå på en lille times tid? (Et godt knald kan selvfølgelig være lidt kortere, men så er det vist mest appetitvækker til næste gang). Det ligger vel indenfor købesexuniversets rammer. Og vist det først er godt, holder de fleste piger vist ikke SÅ meget igen?

'Gennemknaldet' vil jeg helst have en hel nat til, eller mere. Det bliver det ligesom mest velproportioneret af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det også mest for at svare DETH i vest, som han spurgte i øst ;) 

Men bortset fra det, siger citatet jo ikke "gennemknaldet", men "velknaldet". Man kan vel godt blive gennemknaldet uden at være velknaldet, lige så vel som man kan være velknaldet uden at være blevet gennemknaldet, ikk'? :-) 

Beklager at jeg i farten kom til at bruge et andet ord end det der var anvendt i artiklen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er noget helt, helt forkert ved at Bubber fra Snurre Snup Søndagsklub, udtaler sig om sådan noget! Bubber har selvfølgelig ikke sex, ligesom ens forældre heller ikke har sex. :o 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh, hvem vil ikke gerne gennemknaldes?Du har ret, det sker ikke så tit i købesexverdenen, men det har nu aldrig været min skyld :D 

"Knep mig!" "Jaja, 30 sekunder af gangen, så jeg ikke kommer før tid!" ...gab. DÉT, er der ingen piger der kommer af..

 

Ahhhh ja eller når pigen siger KNEP MIG (og man selvfølgelig tænker YES, nu er der action til blåstiften) hvorefter det endelig ikke må være for hårdt, fordi hun ellers er bange for at man skal komme for hurtigt..... så kan man så begynde at overbevise hende om at man normalt ikke kommer så hurtigt. Og hvis det skulle ske, så vil der ved fælles hjælp nok kunne blive til et skud mere, inden der kan fortsættes ;) HVIS pigen er blevet så liderlig at hun bare vil kneppes, så må hun altså også give slip og se hvad det bringer af eventyr :wub: ........... eller skuffelse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahhhh ja eller når pigen siger KNEP MIG (og man selvfølgelig tænker YES, nu er der action til blåstiften) hvorefter det endelig ikke må være for hårdt, fordi hun ellers er bange for at man skal komme for hurtigt..... så kan man så begynde at overbevise hende om at man normalt ikke kommer så hurtigt. Og hvis det skulle ske, så vil der ved fælles hjælp nok kunne blive til et skud mere, inden der kan fortsættes ;) HVIS pigen er blevet så liderlig at hun bare vil kneppes, så må hun altså også give slip og se hvad det bringer af eventyr :wub: ........... eller skuffelse :P

Helt enig, det er en fælles indsats. Jeg går på arbejde i håb om at kunne give slip og komme på eventyr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er noget helt, helt forkert ved at Bubber fra Snurre Snup Søndagsklub, udtaler sig om sådan noget! Bubber har selvfølgelig ikke sex, ligesom ens forældre heller ikke har sex. :o 

haha, har du ikke set bubber på sexklub? Eller bubber hos hardcore domina? :D

Jeg besøgte Bubber dengang jeg gik i 3 klasse, idag kan Bubber besøge mig på Bordel.. Jaja, vi udvikler os vel, livet igennem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

haha, har du ikke set bubber på sexklub? Eller bubber hos hardcore domina? :D

Jeg besøgte Bubber dengang jeg gik i 3 klasse, idag kan Bubber besøge mig på Bordel.. Jaja, vi udvikler os vel, livet igennem. 

Nej, det passer ikke til det billede jeg har af Bubber! Jeg ville ikke åbne, hvis jeg så Bubber igennem dørspionen. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Nej, det passer ikke til det billede jeg har af Bubber! Jeg ville ikke åbne, hvis jeg så Bubber igennem dørspionen. :D 

Passer det her så bedre til dit billede? Jeg ville klart åbne for ham. Det ville da være grineren :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det passer ikke til det billede jeg har af Bubber! Jeg ville ikke åbne, hvis jeg så Bubber igennem dørspionen. :D 

Hej Bly 

Er sikker på Bubber er klar, :lol::lol:

træls

God mandag.

KK

 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Passer det her så bedre til dit billede? Jeg ville klart åbne for ham. Det ville da være grineren :-D 

Det ville jeg også... 

Om ikke andet  - så bare for at se Bubbers ansigt når vi når til sprøjteorgasmen... og han får sagt de famøse ord... "hold da op" :):):) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil så mene, at i forlængelse af det har siger i interviewet, så ville "Der er ikke noget smukkere end en kvinde der føler sig elsket" give mere mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor finder mand sådan en?

I sengen efter at du har været i aktion. Forhåbentlig da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, det er en fælles indsats. Jeg går på arbejde i håb om at kunne give slip og komme på eventyr.

 

Mmmm ja du bliver vel betalt for at sende kunderne på eventyr, og er vel bare en side gevinst hvis du får lov at komme med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mmmm ja du bliver vel betalt for at sende kunderne på eventyr, og er vel bare en side gevinst hvis du får lov at komme med :)

Well. Du kan også betale en sherpa for at vise dig Mt Everest, og det gør de gerne. Men hvis du ikke selv lægger mindst samme indsats i projektet, så er der ingen der kommer helt op på toppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åh, hvem vil ikke gerne gennemknaldes?Du har ret, det sker ikke så tit i købesexverdenen, men det har nu aldrig været min skyld :D 

"Knep mig!" "Jaja, 30 sekunder af gangen, så jeg ikke kommer før tid!" ...gab. DÉT, er der ingen piger der kommer af..

 

 

 

Ha Ha, jeg er med på pointen. Når det så er sagt, er man nok også nødt til at forholde sig til, om kvinden i det hele taget kan få en orgasme af at blive gennem kneppet af en pikkemand.

Det er vist ingen hemmelig, at klit-orgasmen er den mest udbredte og måske også den letteste at udføre med succes. Disse orgasmer er sikkert helt vild skønne, men klinker det så ikke også en smule sjovt, at benytte ord som gennem knaldet eller kneppet osv. :) hvis det typisk er således at kvinden er blevet tilfredsstillet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der er én ting der er smukkere end en gennemknaldet kvinde og det er en kvinde der endnu ikke er knaldet...:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Der er én ting der er smukkere end en gennemknaldet kvinde og det er en kvinde der endnu ikke er knaldet...:eek:

Bestemt ikke enig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...